Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Za to koliko ti treba par puta godišnje izdzsces...
Nije ti mnogo da placas servis u ovlascenom X2, a 900 din ti mnogo..
Vidi, nije da su to neke pare, ne meni nego velikoj većini ljudi. Komentariše se taksi usluga kao takva, i zašto to baš mora toliko da košta. To gde ja održavam svoja kola je apsolutno moja stvar, a ako te baš interesuje držim gume tamo u njihovom hotelu, i imao sam da odradim neke sitnice, jer to tako volim i hoću. Neću sigurno da držim gume na terasi ili u podrumu koji nemam. A to puta dva za cenu si lupio, pošto sam vozio i održavao svašta punih 15 godina, tako da taj omraženi ovlašćeni serviser uopšte nije toliko skuplji. Veći je problem imati poverenja u te majstore, jer se ne zna ko više mulja i vara. Idem od jednog do drugog, pa ako procenim da me farbaju ja opet promenim i tako, a pare su u svemu tome još i manji problem šta se sve ljudima dešava kad su kola u pitanju.
 
Taksisti non stop nešto kukaju na troškove i stalno im je svako povećanje cene nedovoljno da prežive jer jedino oni nemaju nikoga na selu da mogu da se snaðu za hranu. Pa i ne isplatilo im svako povećanje cene kada vreme provode po raznoraznim forumima ubeðujući ljude kako Car: Go nije taksi, kako su nelegalni, kako ih treba ukinuti i na sve to moraju da objasne drugima da se ne voze taxijem, osim ukoliko nije u pitanju vozilo bez TX tablica, ali sa Taxi tablom na krovu.​
 
Taxi i Cargo pružaju isti tip usluge, tako da ne vidim da to menja bilo šta suštinki. To su neki nebitni detalji sa aspekta krajnjeg korisnika, terminologija... Naziv taksi se kod nas odomaćio, kao što npr. u Americi niko ne kaže da zove taksi, već Uber.​
To mu doðe kao kada bi rekao da privatni prevoznici u okviru gradskog prevoza nisu prevoznici putnika nego je to isključivo GSP, ili da je jedino Univerexport pravi market a sve drugo nelegalno jer imaju svoje kartice za raznorazne pogodnosti...​
 
Vidi, nije da su to neke pare, ne meni nego velikoj većini ljudi. Komentariše se taksi usluga kao takva, i zašto to baš mora toliko da košta. To gde ja održavam svoja kola je apsolutno moja stvar, a ako te baš interesuje držim gume tamo u njihovom hotelu, i imao sam da odradim neke sitnice, jer to tako volim i hoću. Neću sigurno da držim gume na terasi ili u podrumu koji nemam. A to puta dva za cenu si lupio, pošto sam vozio i održavao svašta punih 15 godina, tako da taj omraženi ovlašćeni serviser uopšte nije toliko skuplji. Veći je problem imati poverenja u te majstore, jer se ne zna ko više mulja i vara. Idem od jednog do drugog, pa ako procenim da me farbaju ja opet promenim i tako, a pare su u svemu tome još i manji problem šta se sve ljudima dešava kad su kola u pitanju.
Da nije X2 nego i vise otisao sam do prodavnice auto delova ulje i filteri 8.000din u auto cacku to placam 24.000din.
Podrum je zakon(bas sam juce stavio kupus)trebao si na vreme da mislis kad si uzimao stan..
 
Taksisti non stop nešto kukaju na troškove i stalno im je svako povećanje cene nedovoljno da prežive jer jedino oni nemaju nikoga na selu da mogu da se snaðu za hranu. Pa i ne isplatilo im svako povećanje cene kada vreme provode po raznoraznim forumima ubeðujući ljude kako Car: Go nije taksi, kako su nelegalni, kako ih treba ukinuti i na sve to moraju da objasne drugima da se ne voze taxijem, osim ukoliko nije u pitanju vozilo bez TX tablica, ali sa Taxi tablom na krovu.​

Pa lože ih iz Vlade da je Car:go ilegalan i da će ga ukinuti, pa oni to ponavljaju, mukice. A ovi iz Vlade rade biznis preko Car:go i dali im PIB da mogu da izdaju fiskalne račune... Kako može ilegalni biznis da se registruje u poreskoj upravi? Car:go uredno pošalje fiskalni na email, a "legalni" taksi - ništa. Za običnog korisnika, pre deluje da je taksi zapravo ilegalni prevoz, nema račun, mulja na taksimetru, ne prima platne kartice... Eto, čak ni @Markonato ne ume da objasni koja je to prednost "legalnog" taksija u odnosu na Car:go ili sutra Uber ili Bolt kada su u pitanju krajnji korisnici. Jasno je koja je prednost za njega lično.
 
Da nije X2 nego i vise otisao sam do prodavnice auto delova ulje i filteri 8.000din u auto cacku to placam 24.000din.
Podrum je zakon(bas sam juce stavio kupus)trebao si na vreme da mislis kad si uzimao stan..
Ne znam kako je sa Škodom. Vozio par komada, al je posedovao nisam nikad. Ako se već razumeš nešto u kola, onda znaš da je Brajić za Opel, pa ne vidim poentu tvog komentara. Kupuj šta hoćeš i održavaj gde hoćeš, ti najbolje znaš za sebe kao i ja za sebe. A za podrum, znaš kako birao sam stan prema sebi i svojim potrebama, podrum je sporedna stvar, a na tom Labudovom brdu imam četvorosoban stan, a na 200 metara od Doma omladine još jedan dvosoban, tako da ne brigaj moje brige. Mislim kad već zadireš u moje privatne stvari, pa eto da te onda bolje informišem, jer očigledno nemaš preča posla nego da drugima soliš pamet.
 
@Kesha
Kakva intima i ko te pitao gde i koliko imas stanova😂😂😂
Pričao sam o podrumu i njegovim prednostima...
Realno ne znam čoveka koji bi svojim novcem kupio Opela sem da je službeni .
 
Pa lože ih iz Vlade da je Car:go ilegalan i da će ga ukinuti, pa oni to ponavljaju, mukice. A ovi iz Vlade rade biznis preko Car:go i dali im PIB da mogu da izdaju fiskalne račune... Kako može ilegalni biznis da se registruje u poreskoj upravi? Car:go uredno pošalje fiskalni na email, a "legalni" taksi - ništa. Za običnog korisnika, pre deluje da je taksi zapravo ilegalni prevoz, nema račun, mulja na taksimetru, ne prima platne kartice... Eto, čak ni @Markonato ne ume da objasni koja je to prednost "legalnog" taksija u odnosu na Car:go ili sutra Uber ili Bolt kada su u pitanju krajnji korisnici. Jasno je koja je prednost za njega lično.
Ne koristis taxi i tacka...i ja uzimam na pijaci kraljevacki kajmak,a baba ko zna odakle ga donosi😂
 
Kakve hiljade eura,kupus stavljam iz gusta sve dok deca hoce da ga jedu isto u Mionici kupujem prsutu i sir jel deca to vole.. bolje nego parizercine iz maksija.
 
@Kesha
Kakva intima i ko te pitao gde i koliko imas stanova😂😂😂
Pričao sam o podrumu i njegovim prednostima...
Realno ne znam čoveka koji bi svojim novcem kupio Opela sem da je službeni .
Pa pitaš čim komentarišeš da sam trebao bolje da gledam stan kad sam ga kupovao. Opet čisto privatna stvar. Pa jbg ako je neki auto povezan sa tim da je kao službeni onda je to Škoda. Za mog Opela opet se ne sekiraj. Nije bi blizu službenog, a u smislu opreme, pojave, motora itd. Teraj ti svoju Škodu i uživaj. I na kraju baš hraniš stereotip o taksistama, iako u vašim redovima ima i dosta normalnih i finih ljudi. Neotesan si, čak i bezobrazan, a ničim izazvan. Pričamo o jednoj stvari, a ti udaraš u sferu poptuno privatnih stvari kod članova ovog foruma.
 
@Kesha
Vodimo normalan razgovor kao da te vozim..
Ti se hvalis gde imas stanove,da vozis Opela drzis gume u hotelu.. nemas podrum.. nikakva tenzija..
 
Pa vidiš o čemu ja pišem. Jel ja pitam tebe šta imaš, šta voziš, dal odvajaš kupus i gde ga držiš i čime decu na kraju hraniš. To apsolutno nije za forum, i realno to nikoga ne zanima. Ne znamo se mi na tom nivou da pričamo takve stvari, a pričalo se o nečemu što je sastavni deo ove teme. Šta imam ja da se prepucvam sa tobom o domaćim stereotipima vezano za kola, ishranu i odvajanje zimnice. Neka svako radi kako misli da treba, a ovde bi valjda trebalo da vodimo neku malo drugačiju diskusiju. A i da me voziš, bila bi tragedija stvarno da bacaš prozivke po bilo kom osnovu, jer opet se jednostavno ne znamo. Nismo drugari, ne znam kako drugačije da ti predočim neke, pa na kraju i osnovne stvari.
 
Skup taksi,kupiš kola i voziš se sam
Jednostavno,zar ne
Ako nemaš para za kola,nemaš ni za taksi.
Ali je zato GSP jeftin
 
Poslednja izmena:
Skup taksi,kupiš kola i voziš se sam
Jednostavno,zar ne
Ako nemaš para za kola,nemaš ni za taksi.
Ali je zato GSP jeftin
Velike i mudre reči nema šta. Treba da ostane ovako, em su pod zaštitom države sa cenama, em je ograničen broj vozila što znači siguran posao za one koje su već u posedstvu dozvole za rad, em rade koliko im se radi, i to očigledno za debele pare. Po koji put već, sreća pa mi taksi zatreba jednom mesečno maksimalno, tako da ću preživeti i sa ovim cenama, al nije poenta u tome. Kad su već cene visoke, onda potpuno osloboditi tržište od stega protiv konkurencije, pa neka se bar bore onda za klijente. Možda se cene i same donekle regulišu, ono tržišno.
 
Velike i mudre reči nema šta. Treba da ostane ovako, em su pod zaštitom države sa cenama, em je ograničen broj vozila što znači siguran posao za one koje su već u posedstvu dozvole za rad, em rade koliko im se radi, i to očigledno za debele pare. Po koji put već, sreća pa mi taksi zatreba jednom mesečno maksimalno, tako da ću preživeti i sa ovim cenama, al nije poenta u tome. Kad su već cene visoke, onda potpuno osloboditi tržište od stega protiv konkurencije, pa neka se bar bore onda za klijente. Možda se cene i same donekle regulišu, ono tržišno.

Oduvek je taksi kriminalizovan u Beogradu. Pre više godina su neka taksi udruženja, da bi privukla klijente, počeli da daju popust na poziv. Tipa 10%, ako zakažeš vožnju. Ostala taksi bag** protestovala protiv toga i na kraju su morali da ukinu. Nema popusta. Nema konkurencije.
 
U stvari Emkuraža je "Batica".

Screenshot_20241115_100108_TikTok.jpg
 
Vrh