E kad bi gorivo bilo u NYC i BG istoStart sada u BG i NYC isti
To nije taksi,znaci ne koristis taxi.Da, CarGo.
E kad bi Toyota camry kostala isto u Srbiji i Americi..E kad bi gorivo bilo u NYC i BG isto
To nije taksi,znaci ne koristis taxi.
E kad bi Toyota camry kostala isto u Srbiji i Americi..
Sreća pa stvarno je taksi stvar izbora, al opet nekad baš treba, kao meni juče od Labudovog brda, tačnije od XI Krajiške divizije do auto kuće Brajić na Ibarskoj magistrali naspram Orlovače. Tako blizu, a tako daleko kako se nekad kaže. Pešačiti noću nikako, a kad se moraju uzeti kola nema drugog rešenja nego taksi. Bio je čovek stvarno super, Dacia Daster mlad i dobar auto. Nikakvih zamerki na uslugu, al cena je stvarno preterana iskreno. Nije da moramo da ga koristimo, al skoro 900 dinara za relaciju od pet minuta vožnje, i možda nekih tri do četiri kilometra je baš dosta. Ne vidim čemu dalja poskupljenja, bez obzira na troškove, jer nemoguće da nema dobre zarade po trenutnim cenama. No, vraćam se na prvo rečeno, nije obavezan taksi nikome, al prosto moram prokomentarisati da jeste drastično poskupeo za svega par godina.
Znaci isto a nije istoZnao sam da ćeš to napisati... De facto jeste.
Meni kao korisniku je svejedno - platim i neko me preveze gde sam tražio. Tako da za mene je to de facto taksi, a vi rešavajte tamo sa državom ko je u pravu i ko ima pravo da vozi... Do tada, ja ne vidim nikakav problem, vozim se sa onima koji mi pružaju bolju uslugu.
jos jace kada se pored taxi u kragujevcu sa onim u bgu, kada odem dodje mi samo taxijem da se vozim
U Kragujevcu su manji troškovi života i svako od vas ima nekog na selu pa mu je i recimo hrana povoljnija.. da ne pričam o kiriji za stan...
Znaci isto a nije isto
Sad ja trebam da nabraja takve primere..
Ti nekoristis taxi i tu je svaka ptica suvišna.
Nisam ja dugo na Labudovom brdu. Većina mojih prijatelja nije baš blizu sa stanom, dobar deo je u krugu dvojke. Ne mogu nikoga da cimam tek tako za jednu banalnu stvar, i to još u sred saobraćajnog špica. Komšiluk je tek komplikovana stvar. Koliko god ljudi znao, teško to ide nekad, a u smislu da taksi u nekim situacijama ipak ne može da se izbegne, nažalost. Nije krucijalan baš verovatno nikom u životu, al što reče I Pantograf, apsolutno svima nama ponekad zatreba. Trebale bi se te cene malo više držati pod kontrolom.Umesto toga bolje je imati prijatelja, komšiju koji će te prevesti na toj kratkoj relaciji, a sutra, kad tom nekom treba, ti izađeš u susret. Naročito kod vožnji na aerodrom / stanicu.
Nekorišćenje taxi usluga je najbolji način da se utiče na cenu. Ako jedna vožnja košta min 1000 din, a taksista ima 1-2 vožnje dnevno, onda će kartel reagovati
@sjcam
Vozi se cime hoces,ali stvari nazivaj pravim imenom. Ne vozis se taksijem i tacka.