Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

1-24-fiat-500-taxi.jpg
 
To nije taksi,znaci ne koristis taxi.

Znao sam da ćeš to napisati... De facto jeste.

Meni kao korisniku je svejedno - platim i neko me preveze gde sam tražio. Tako da za mene je to de facto taksi, a vi rešavajte tamo sa državom ko je u pravu i ko ima pravo da vozi... Do tada, ja ne vidim nikakav problem, vozim se sa onima koji mi pružaju bolju uslugu.
 
jos jace kada se pored taxi u kragujevcu sa onim u bgu, kada odem dodje mi samo taxijem da se vozim
 
Никад им није доста, хоће 'леба преко погаче.
Али, нека узму још неку субвенцију, њима треба, нама (обичном народу) не требају субвенције за нове аутомобиле.
 
Nadam se da ce povecanje taksi usluga delovai pozitivno na broj raspolozivih taksista u svakom trenutku.
 
Sreća pa stvarno je taksi stvar izbora, al opet nekad baš treba, kao meni juče od Labudovog brda, tačnije od XI Krajiške divizije do auto kuće Brajić na Ibarskoj magistrali naspram Orlovače. Tako blizu, a tako daleko kako se nekad kaže. Pešačiti noću nikako, a kad se moraju uzeti kola nema drugog rešenja nego taksi. Bio je čovek stvarno super, Dacia Daster mlad i dobar auto. Nikakvih zamerki na uslugu, al cena je stvarno preterana iskreno. Nije da moramo da ga koristimo, al skoro 900 dinara za relaciju od pet minuta vožnje, i možda nekih tri do četiri kilometra je baš dosta. Ne vidim čemu dalja poskupljenja, bez obzira na troškove, jer nemoguće da nema dobre zarade po trenutnim cenama. No, vraćam se na prvo rečeno, nije obavezan taksi nikome, al prosto moram prokomentarisati da jeste drastično poskupeo za svega par godina.
 
Umesto toga bolje je imati prijatelja, komšiju koji će te prevesti na toj kratkoj relaciji, a sutra, kad tom nekom treba, ti izađeš u susret. Naročito kod vožnji na aerodrom / stanicu.
Nekorišćenje taxi usluga je najbolji način da se utiče na cenu. Ako jedna vožnja košta min 1000 din, a taksista ima 1-2 vožnje dnevno, onda će kartel reagovati
 
Sreća pa stvarno je taksi stvar izbora, al opet nekad baš treba, kao meni juče od Labudovog brda, tačnije od XI Krajiške divizije do auto kuće Brajić na Ibarskoj magistrali naspram Orlovače. Tako blizu, a tako daleko kako se nekad kaže. Pešačiti noću nikako, a kad se moraju uzeti kola nema drugog rešenja nego taksi. Bio je čovek stvarno super, Dacia Daster mlad i dobar auto. Nikakvih zamerki na uslugu, al cena je stvarno preterana iskreno. Nije da moramo da ga koristimo, al skoro 900 dinara za relaciju od pet minuta vožnje, i možda nekih tri do četiri kilometra je baš dosta. Ne vidim čemu dalja poskupljenja, bez obzira na troškove, jer nemoguće da nema dobre zarade po trenutnim cenama. No, vraćam se na prvo rečeno, nije obavezan taksi nikome, al prosto moram prokomentarisati da jeste drastično poskupeo za svega par godina.​
Neminovno će doći trenutak kada će morati da se snize cene, jer će doći u situaciju kao što je sa nekim prehrambenim proizvodima. Neće hteti i / ili neće imati narod od čega da plati ta poskupljenja. A nije da je taksi nešto bez čega ne može da se (pre)živi.​
 
Некад и не може.

То што пишеш прича се одавно, али никако да се деси. Једино решење је градска власт са подршком централне власти - полиције и правосуђа - која ће скршити тај ланац монополиста и (полу)мафијаша. Подршка конкретно значи да, када градска власт одлучи да дуплира број таксиста у граду а ови блокирају улице, то буде забрањено а колико год њих треба буде приведено и кажњено по закону. Грађанима су преко к..., немају ничију подршку, нити је општи интерес да зарађују по 4.000 евра месечно, и била би општа фешта у граду да се та банда разбуца.

Дотад, градом ноћу крстаре дивљи "таксисти" без ознака и питају људе уз тротоар докле ће (десило ми се први пут у животу за викенд у Кнеза Милоша, стаде сиви пасат, за воланом ћелави лик у кожњаку, а кажу да их има охо-хо и код Бетон хале нпр.). А то зато што је монополиста-(полу) мафијаша премало и сви су заузети. Тај ланац треба прекинути.
 
Poslednja izmena:
Evo novih cena UBER-a iz Atine... Računajte da je kada direktno pozovete taksi oko 15-20% jeftinije nego preko Uber-a. Tamo taksisti rade preko svojih udruženja i preko Uber aplikacije. U Grčkoj je zakonska obaveza prijem platnih kartica svuda, pa i u taksiju.

Stigli smo ih po cenama...

Screenshot 2024-11-14 at 11.46.08.png
.
Screenshot 2024-11-14 at 11.47.43.png




Verujem da bi beogradski taksi kartel, neko vreme, bio zadovoljan sa ovakvim cenama.
Dve vožnje dnevno od po 10km - dosta...

Screenshot 2024-11-14 at 11.46.42.png
 
Имају они дневно 20 таквих вожњи, а не две. Овде је један (полу)мафијаш признао да враћа километражу 50.000 годишње; то је 5.000 вожњи од 10 км.
Нећемо да будемо наивни, не.
 
Znao sam da ćeš to napisati... De facto jeste.

Meni kao korisniku je svejedno - platim i neko me preveze gde sam tražio. Tako da za mene je to de facto taksi, a vi rešavajte tamo sa državom ko je u pravu i ko ima pravo da vozi... Do tada, ja ne vidim nikakav problem, vozim se sa onima koji mi pružaju bolju uslugu.
Znaci isto a nije isto😂😂😂
Sad ja trebam da nabraja takve primere..
Ti nekoristis taxi i tu je svaka ptica suvišna.
 
Umesto toga bolje je imati prijatelja, komšiju koji će te prevesti na toj kratkoj relaciji, a sutra, kad tom nekom treba, ti izađeš u susret. Naročito kod vožnji na aerodrom / stanicu.
Nekorišćenje taxi usluga je najbolji način da se utiče na cenu. Ako jedna vožnja košta min 1000 din, a taksista ima 1-2 vožnje dnevno, onda će kartel reagovati
Nisam ja dugo na Labudovom brdu. Većina mojih prijatelja nije baš blizu sa stanom, dobar deo je u krugu dvojke. Ne mogu nikoga da cimam tek tako za jednu banalnu stvar, i to još u sred saobraćajnog špica. Komšiluk je tek komplikovana stvar. Koliko god ljudi znao, teško to ide nekad, a u smislu da taksi u nekim situacijama ipak ne može da se izbegne, nažalost. Nije krucijalan baš verovatno nikom u životu, al što reče I Pantograf, apsolutno svima nama ponekad zatreba. Trebale bi se te cene malo više držati pod kontrolom.
 
@sjcam
Vozi se cime hoces,ali stvari nazivaj pravim imenom. Ne vozis se taksijem i tacka.

Taxi i Cargo pružaju isti tip usluge, tako da ne vidim da to menja bilo šta suštinki. To su neki nebitni detalji sa aspekta krajnjeg korisnika, terminologija... Naziv taksi se kod nas odomaćio, kao što npr. u Americi niko ne kaže da zove taksi, već Uber.

Po inostranstvu običan taksi vozi preko Uber aplikacije, tako da se često vozim taksijem, ako je to uopšte bitno.

Evo ti mi objasni koja je razlika i prednost taksija u odnosu na npr. Uber ili Cargo, pa možda budem i pravio razliku u terminologiji. Nemoj samo one bajke o ilegalnom prevozu itd... Dok rade i izdaju fiskalne račune to je skroz legalno.
 
Vrh