Aj ne lupaj,evo neka admin Kaze da li je tako...
Nego, kako ovo sada, odakle vozač početnik vozi taksi?
Zar jedna od prednosti vožnje taksijem nije ta što te vozi iskusan, profesionalni, vozač koji je položio čuveni ispit iz poznavanja grada?
Pogledajte prilog 219868
Dobro nisam ni naveo da si ti nego da su vlasnici ova dva taxija i vozaci blmezi vadja ces ih edukovati da ovako ne rade.Ne nije moj ja nisam "bilmez".
Nego, kako ovo sada, odakle vozač početnik vozi taksi?
Zar jedna od prednosti vožnje taksijem nije ta što te vozi iskusan, profesionalni, vozač koji je položio čuveni ispit iz poznavanja grada?
Pogledajte prilog 219868
Klasično spinovanje,isti auto koristi zena ili dete koje ima probnu dozvolu,dok kolega ne radi.Nego, kako ovo sada, odakle vozač početnik vozi taksi?
Zar jedna od prednosti vožnje taksijem nije ta što te vozi iskusan, profesionalni, vozač koji je položio čuveni ispit iz poznavanja grada?
Pogledajte prilog 219868
Svako odgovara za svoje postupke,meni je bezbednost na prvom mestu.Dobro nisam ni naveo da si ti nego da su vlasnici ova dva taxija i vozaci blmezi vadja ces ih edukovati da ovako ne rade.
Klasično spinovanje,isti auto koristi zena ili dete koje ima probnu dozvolu,dok kolega ne radi.
U cemu je konkretno problem?
Ne znam zasto mi se brišu poruke.Prepodne taksira, a popodne vozi kupus sa kvantaša? I još za to subvencija 8000 eura.
Opa, napredujemo verovatno sa porastom cena prevoza.Ne govoris istinu.
Da je Markonato bio Mare81 to znam, a video sam da se pisalo na forumu da je pretio i bio blokiran, a za emkurazu ima i drugih teorija@Kesha
Ti znas da su markonato i emkuraza jedan isti covek? Pre je bio mare81 al mu je nalog blokiran jer je pretio clanu foruma.
Izgleda to sve ponalo neozbiljno, tako obeležen auto, al naravno da ga koriste i drugi sem samog taksiste. Auto vrlo verovatno polu leš, jer ga rabe svi redom. No, eto još jednog primera čega sve na taksiju ima. Zadnja Astra H je iz 2009 godine, znači punih 15 godina star auto minimum. S obzirom da sam skoro prodao jednu, dedinu, prešla smešno malo al teška raga sa 1.4 motorom, al to je manje bitno, dok je vrlo bitno to da je auto dosta tesan sa prilično malim prtljažnikom. U Golf klasi ima i prostranijih automobila, al za taksi vala nije ni jedan od njih po meni. Ili limuzina B i C segmenta ili nešto iz grupe minivenova, koja doduše izumire, ili bar nešto prostrojanija kola iz segmenta krosovera ili SUV B i C segmenta. To je kod vas tako loše regulisano i sve vam je dozvoljeno da vozite, pa i jednog Punta iz gradskog B segmenta. Bitan je broj vrata i klima. To da je normalno nije, a da ne govorim što vožnja kod svih košta isto, u onoj ofucanoj Astri H i u jednom Mercedesu E klase. Ako postoje malo više definisana pravila za autobuse u javnom prevozu, ne mogu da shvatim da i dalje ne mogu da strogo definišu kakav automobil može raditi na taksiju. Realno vam i to ide u prilog, pogotovo što ne postoji starosna granica, ili ako i postoji sigurno nije na 10 i 15 godina.Klasično spinovanje,isti auto koristi zena ili dete koje ima probnu dozvolu,dok kolega ne radi.
U cemu je konkretno problem?
A što bi im pauk nosio automobile,normalno parkirani.Steta sto pauk nije odneo ova dva automobila od nekih bilmeza koji se predstavljaju kao taxisti, jel ono prvo neki Škodilak @Markonato mozda vas? https://forum.beobuild.rs/threads/bulevar-zorana-Đinđića-produžetak-ulice.5473/post-1345892
Normalno parkirani????A što bi im pauk nosio automobile,normalno parkirani.
Ps
Ovde ima mnogo više bilmeza, pišu o nečemu samo da bi pisali
Zakljucujem da tvrdis da jedan od ove dvojce a mozda i obojca, sto krse zakon parkiranjem ovako je ovde na forumu. Ako su ovde neka se jave bas bih voleo da cujem njihovo objasnjenje vezano za ovaj postupak sa slike mozda nacucim i budem blizi taxi licenci, jer verujem da u tom testu ima nesto i o kolegijalnosti, valjda.Ovde ima mnogo više bilmeza,
Ja vidim samo dva bilmeza u celoj temi, a nisam jedan od te dvojice.Ma da svi smo mi bilmezi samo ste vas dvojca normalni, daj bre...
Ne znam kako je danju,kazu kolege da se nocu i ne oseti preterana razlika.Pravi zez vezan za ovo poskupljenje nije u visoj ceni starta ili kilometra, vec u ceni cekanja koja je otisla za 50% (sa 1200 na 1800 rsd). U ovakvom saobracaju u Beogradu, to je ono sto nabija cenu.
Sent from my SM-T555 using Tapatalk