Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Batice koji je trošak za pasivne Taksiste na mesečnom nivou? Za one koji ne rade a blokiraju jednu taksi licencu...evidentno je da takvih ima dosta..otud i divljaci i nestašica taksi vozila kad padne prva kiša...
 
Nema puno takvih koji imaju taksu dozvolu a ne rade ,to je bar moje mišljenje,možda grešim.A mislim da ih nema ni 10% tj možda 100-200 maksimalno..
Trošak im je oko 15.000 mesečno i 9.000din godišnje + 6 000din godišnje za šestomesečni tehnički. .
Znači oko 17.000mesečno
Doduše može privremeno da odjavi delatnost pa da smanji troškove ali postoji rok na koji može da odjavi tj koliko može da traje privremena odjava(ne znam tačno koliko)

To što u pojedinim vremenskim intervalima nema taksija(kiša,nevreme,vrućine,nije zato što ih nema dovoljno.
Mnogo je faktora koji utiču na to...
u dva sata od 16 do 18h imaš zahtev za 5.000 vožnji dok več od 18h imaš zahtev za 1.000
Takođe u nekim trenucima ne možeš da dođeš do adrese ni za 15min a na 1km si od stranke i stranka neće da te čeka tih 15min već ode prvim slobodnim taksijem pa se pozivi izbegavaju u takvim situacijama...
Takođe strsnke su opasno počele da kasne prilikom izlaska tj taksi je dobila za 3min a ona izađe za 10min,treba u prometnoj ulici u špicu čekati stranku..toliko...i to je jedan razlog zbog nemanja taksi vozila,ima ih ali rade na kvaku
Sledeći problem app...dok vozim stranku do Slavije, možda mi se i nudi vožnja baš sa Slavije ali moram da gledam kuda vozim a ne koja mi se vožnja nudi.
To je bilo praktičnije sa radio stanicama jer sam slušao i nije me ometalo tj sklanjali pogled .
Ima još toga...ali teško objasniti pisanem..
 
Poslednja izmena:
Hvala Batice, baš konstruktivani i detaljan odgovor...sve što kažeš ima smisla. Troškovi su relativno visoki da bi se neko zezao da blokira jednu licencu...jedino ako ordiniraju na aerodromu i voze na divlje.
 
Jbg ,nekad se u bilo koje doba dana dobijalo vozilo za 3 do 5min..ali se mnogo toga promenilo...

Nekad u banci,pošta si prvi a sad ako dođeš u neko vreme moraš da čekaš i 30min
Nekad si u špicu od Zemuna do Z.Venca prolazio za 10min a sad ti nekad treba i 40min


@Bulbulderac17

Ne rade ti koji imaju dozvolu na divlje,rade druge poslove koji su mnogo više plaćeni a lakši

 
Треба организивати слободно тржиште за такси превоз, то јест поставити одређене услове и свако ко их испуни и жели да се бави таксирањем то може да уради, исто као што није ограничен број фризера, пекара, брзе хране и слично у граду не треба да буде ни таксиста. Тада ће тржиште регулисати цене и нећемо више имати бахатост разних Марета и Батица.
 
Eto rešenja ekonomskog stručnjaka...slobodno tržište,tržište,
tržište,tržište
Ajde stručnjače objasni kako bi tržište regulisalo sve ono što ne valja trenutno u taksi prevozu
A bahatost raznih Mareta i Batice.. nemoj da porediš na osnovu sebe..nisu svi kao ti
 
Svi Vi koji mislite da bi otvoreno tržište rešilo sve probleme..
Nije vam daleko posetite Grad Zagreb ili neki primorski Grad u Hrvatskoj pa se uverite u to slobodno tržište taksi prevoza..
Jedini dobitnici takvog tržišta su posrednici ...
Sve ostalo je mnogo gore ili skuplje...
Nema tu koristi za korisnike ili vozače..
Osim onih koji leče svoje flustracije pa ocenjuju kao vozača i misle eto sad sam ja neko....

Najzanimljivije mi je poređene pekare,frizera,brze hrane..

Jel mogu ja pekaru da postavim u Knezu..
Ili frizerski salon kod česme na Terazijama 🤣
Ili zašto ne može svsko da istera autobus i prevozi putnike ako ispuni sve uslove pa nek tržište reguliše cenu ....
Ali pre ulaska u autobus pitaj za cenu pa ako je skup ti čekaj dok ne dođe neki jeftiniji...🤣
Jbg slobodno tržište će to da reguliše..
 
Poslednja izmena:
Ako vi taxisti mozete da birate voznje/musterije, mogu i ja da biram ko ce da me vozi. Na tome se zasniva slobodno trziste.
 
Oooo ko ti brani da biraš
A znači u tome je caka....mi možemo da biramo a ti ne možeš...
Znači komšiji da crkne krava...🤣🤣🤣🤣

Pa možeš i sad da biraš....ima više hiljada vozača pa izaberi
.. .Pink,Naksis,Lux,Beogradski poslovni
A imaš i ove inovativne.... a da oni su sad dosta skuplji pa nećeš njih🤣🤣
 
Smisao slobodnog trzista je u izboru...
A i raspitaj se malo, inovativni nisu dosta skuplji, nego ti navodis vodu na svoju vodenicu izborom biznis klase vozila. Mada me poprilicno boli ***** za Cargo.
 
Jel to sledeći level sujete..
Taksisti mogu a ja ne mogu,...

Opet ti ponavljam probaj to slobodno tržište u Hrvatskoj
možda ti bude jasnije...mani se sujete,zašto taksisti mogu a ja ne mogu
Jel će sutra da bude zašto taksisti mogu u žutu traku a ja ne mogu

Cargo nije dosta skuplji već navodim vodu na svoju vodenicu...🤣🤣🤣
Lažeš pa ne misliš na boga,osim ako za tebe razlika od 300din na 5 km nije skuplje u Eco klasi
A da ne pričam od centra Grada do Aerodroma skoro 50%
Proveri ..
 
Poslednja izmena:
Evo ja sam probao i u Sk i Zg i u Lj i u Rovinju, Solunu, Milanu, Berlinu…..šta te tačno interesuje?
 
Da li je prevoz jeftin i kakve su razlike u usluzi naspram cene i kvaliteta..od Bgd
Jel si čekao na prevoz u špicu,kada je nevreme....da li si po nekad platio duplo skuplje nego što je inače...da li je svaki vozač bio uredan..da li ti se desilo da te odveze dužom rutom
Nadam se da ćeš biti iskren
Daj mi primer Ljubljane,Rovinja,Zagreba
 
Poslednja izmena:
Špic možemo da poredimo recimo sa Zg i Milano. Zg je cenovno bio mnogo skuplji do camea i ostalih ali od tada nema mnogo razlike. Nisam nikada čekao duže od 10 minuta, dodju uvek u minut dva od datog vremena. Automobili srednji kvalitet ali čistiji od Bgd. Milano je dosta skuplji, kod njih nema zezanja kad ih zoveš i najblizem taksisti izadje adresa na koju ide nema biranja. Ima nekih minimalnih garantovanih troškova poslednje čega se sećam je da ne moźe da bude jeftinije od recimo 7.5 eur Odlični automobili. Berlin ima dosta taksija i cenovno je bio skuplji od Bgd, odlični automobili. Sve navedeno uredno dobiješ odštampani račun na kome sve piše od vremena do destinacije. Svi nabrojani gradovi imaju odličan javni prevoz i mislim da se taksi ne čeka dugo jer se njime vozi relativno mali broj ljudi, bez obzira na vremensku prognozu.
Nivo usluge je neuporediv.
 
Zamisli kad bi u Bg bilo 800din minimalna naplata..
Sa novim mrecedesom i sa sve fiskalnim...
I u Zg imaš minimalnu naplatu a i cena varira od potržnje...
Slažem se da usluga nije za poređene ali isto tako ni cena
Evo ti primer iz Ljubljane..cena
Screenshot_20220613-215657_Chrome.jpg

I kako onda porediti uslugu,svi bi takvu uslugu i kod nas al da ostanu ove cene pa ne može...
 
Poslednja izmena:
@BATICA
Ne znam sta je tebi sporno? Vi taxisti prizeljkujete ovakve cene, pa sta vam je sporno onda? Podignite cene kao u Hrvatskoj i ima da zivite ko bogovi, sta je problem?

A imaces i za toliko zeljeno letovanje u Rovinju, koga toliko spominjes.
 
Gde sam spomenuo letovanje i Rovinj,počeo si da umišljaš
Eto ti znaš gde bi ja letovao,sve znaš
Sujeta na kraju proradi pa pišeš o mom letovanju jer si zaključio koja je to moja želja za letovanjem
Mogu ti samo reći da si pogrešio
 
@BATICA
Ne znam sta je tebi sporno? Vi taxisti prizeljkujete ovakve cene, pa sta vam je sporno onda? Podignite cene kao u Hrvatskoj i ima da zivite ko bogovi, sta je problem?

A imaces i za toliko zeljeno letovanje u Rovinju, koga toliko spominjes.

Oni bi ovakve cene, ali po mogućnosti da i dalje ne ulože ništa - već da im se još i vozilo prizna kao osnovno sredstvo, kupe Fiat Tipo, pa se još i ovajde od PDV-a i goriva. Pa ne može tako, Taxi udruženja treba da budu vlasnici vozila, uzmu ih masovno na lizing, a taksisti plaćaju mesečnu nadoknadu za vozilo i za usluge udruženja. Tada će sva vozila biti uniformna i na nivou evropskih gradova.

Razumem da bi svi da voze od aerodroma za 50 eura, ali da pri tome i dalje voze kante koje su im se isplatile već 5x za poslednjih 15 godina, da ne uključuju klimu i vikendom taksiraju oko Beton hale bez taksimetra.
 
Poslednja izmena:
Gde sam spomenuo letovanje i Rovinj,počeo si da umišljaš
Eto ti znaš gde bi ja letovao,sve znaš
Sujeta na kraju proradi pa pišeš o mom letovanju jer si zaključio koja je to moja želja za letovanjem
Mogu ti samo reći da si pogrešio
Moras recnik u ruke pa da procitas sta znaci sujeta, koristis reci za koje ne znas sta znace.
 
Smisao slobodnog trzista je u izboru...
A i raspitaj se malo, inovativni nisu dosta skuplji, nego ti navodis vodu na svoju vodenicu izborom biznis klase vozila. Mada me poprilicno boli ***** za Cargo.

Što se tiče Car:go oni će na kraju verovatno da prodaju to Uber-u... Za sada jedino zbog čega Uber nije ovde su eventualno cene, a Car:go polako rešava i to koliko vidim. Fina transakcija bi to bila, pa će se nekome isplatiti što se "inovativni" prevoz tolerisao ovolike godine... dok taksisti kukaju kako je to "nelegalni" prevoz. Tada više neće biti "nelegalan".

Tada nijedan stranac ili turista više neće ući u ove lokalne taksije.
 
Vrh