Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

IMG_20220612_224127.jpg
 
30e pa vaucer je 2200,ovaj kuka kao da su mu uzeli 300e.
 
😡
Skoro ja napisah da je na Aerodromu katastrofa...
Sramota...šta rade
Ako se ne isplati nek ne idu na Aerodrom pa nek nema taksija,ovako neće da voze na vačer već lupaju cifre..25,30e ....do centra BGD
Što je najgore svi su sa tx tablicama..Strašno..


11.05. traženo poskupljenje,svi ćute
Euro dizel 3.000 din = 13,80 L
Zadnje poskupljenje dizel bio 180din sad 216,90
 
Poslednja izmena:
@Mare81
Gde su te Miki Maus table? Ja vidim TX na registarskoj tablici vozila na slici... znaci legalan taksista.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Skoro ja napisah da je na Aerodromu katastrofa...
Sramota...šta rade
Ako se ne isplati nek ne idu na Aerodrom pa nek nema taksija,ovako neće da voze na vačer već lupaju cifre..25,30e ....do centra BGD
Što je najgore svi su sa tx tablicama..Strašno..


11.05. traženo poskupljenje,svi ćute
Euro dizel 3.000 din = 13,80 L
Zadnje poskupljenje dizel bio 180din sad 216,90

Ne znam sto vam ne dozvole slobodno formiranje cena na nivou udruzenja? Ja sam za to... sta vise jedva cekam!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pošteno ljudi svoj posao TX tablice, to su kolege Batice i Mareta. Profesionalci.
Vidi ovako...."NISU" oni moje kolege,šljama ima svugde
A to što sve svrstavaš u isti koš dovoljno govori o tvom načinu razmišljanja..

@Misha V

Grešiš...to bi tek bilo rasulo
Cenu taksi prevoza treba kontrolisati tj Grad da određuje...ali je usklađivati sa troškokovima,inflacijom
Inače kad bi bilo kao što kažeš onda bi ovi sa 25,30,50e legalno naplaćivali
Skupe se dvojica,trojica naprave udruženje i klepaju

I takvih bi bilo ko pečuraka posle kiše​


Inače to sa uvećanom naplatom se reši za tri dana,pisao o tome ovde


A sve je to kao i ovo..
 
Poslednja izmena:

@Misha V

Grešiš...to bi tek bilo rasulo
Cenu taksi prevoza treba kontrolisati tj Grad da određuje...ali je usklađivati sa troškokovima,inflacijom
Inače kad bi bilo kao što kažeš onda bi ovi sa 25,30,50e legalno naplaćivali
Skupe se dvojica,trojica naprave udruženje i klepaju

I takvih bi bilo ko pečuraka posle kiše​


Inače to sa uvećanom naplatom se reši za tri dana,pisao o tome

Sve bi to trziste resilo samo za tri dana, pogotovo tu dvojicu, trojicu sa udruzenjem koji klepaju.
 
Eto vidiš...zamisli
i sad "KAO" postoji tržište tj ovi klepatori uzimaju 25,30,50e
Drugi opet voze na vačer za 2200din
Treći opet voze po taksimetru za 1900 ..
Ovi inovativni voze za 3200din
I šta tu rešilo tržište...
Opet se voze sa klepatorima,ZAŠTO SE VOZE SA NJIMA,ZAŠTO PLATE 30e kad ima za 2200din.
Jel zbog tržišta koje to rešava za tri dana ali traje već više decenija na Aerodromu
 
Poslednja izmena:
@Mare81
Gde su te Miki Maus table? Ja vidim TX na registarskoj tablici vozila na slici... znaci legalan taksista.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ti kao iskusan i stalni korisnik taxi usluga da li prepoznajes tablu na krovu, preskočio bi ga i seo u sledece vozilo naxis, pink, poslovni.. Ili bi seo kod njega?
 
Poslednja izmena:
Prosto cenu vaučere trenutno treba podići za 20% kao i cenu taksi prevoza po km i usklađivati prema inflaciji,troškovima itd
Pa načelnik Komunalne Milicije izda naredbu dvojici Komunalaca da dođu na Aerodrom u civilu,govore engkeski..uzmu vaučer,ovi neće da voze,sednu u taksi na pogodbu tj za 25,30 ili 50e a na krajnjem odredištu čeka Saobraćajna policija i Saobraćajna inspekcija kao i pauk....oduzumaju vozilo,taksi dozvolu i propisana novčana kazna.
I tako 2x nedeljno.... i za dve nedelje problem rešen
Pa ponove za mesec,dva. .
pa tako kod Palate Albanija,Karađorđeva,Ž. stanica...itd
Da vidiš kako bih bilo sve po PS-u

Kako su mogli za
Final four pa navatali divlje bez tx pa sad skoro da ih nema,možda koji zaluta
Sad su problem pedesetak regularnih sa tx ali su na udarnim mestima pa ko da ih ima 1000 koliki ljagu bace na sve ostale...
 
Poslednja izmena:
@BATICA da li znas koliko godisnje se oduzme taxi dozvola i da li se te taxi dozovle vracaju njima posle nekog vremena ili se daju nekom sledecem. Uzmimo da u BG ima 5000 taxi dozvola i kad se oduzmu te dozvole kad se opet te dozvole vracaju u upotrebu, interesuje me da li na ovaj vroj od 5000 moze da se desi da u jednom trenutnku ima manje taxista zato sto su neke dozovle oduzete i koliko je vremenski to manje?
 
Da li će novinari objaviti..
Pomoć na putu oborila motociklistu....
Pogledajte prilog 138575Pogledajte prilog 138576

Ovo još nisu ali su objavili nešto slično, ne vidim razlog zašto se potencira kako mr i drugi nelegalni prevoz pravi udese kada to isto taksisti isto rade ne bitno da li su legalni ili divlji

 
Batice da ste uložili promil napora da rešite poblem mangupa u svojim redovima kao što vas muči pokojni cargo reč vam ne bi rekao.
Ovako ste za mene isti. Vozim se taksijem duže nego što ti voziš ( od 1990. godine), kasno sam položio vožnju jer me to nikada nije zanimalo i prošao sam sve faze od beo, zutog, zelenog, naksija ….. do cargoa i yandexa...
Vas je cargo doveo u kakav takav red da se oni nisu pojavilii i dalje bi se faksom porucivala voznja. Liberalizacija, fiskalizacija i onda radi i naplati koliko hoćeš. I naučite da je gazda onaj ko plaća!
 

@srdjanprpa

Koliko ja znam još se nije oduzela taksi dozvola zbog prekršaja uvećane naplate ili sličnog.Doduše ranije nije bilo ni zakonskih mogućnosti.
U Zakon su ubačeni izmenama i dopunama oko 6 meseci pre protesta od 12dana
I zato je bio zadnji veliki protest(onim od 12 dana)
Da se Zakon sprovede...
Inače broj dozvola se smanjuje samo prirodnim putem(smrt) ili ako neko samovoljno napust..
Još nikom nije oduzeta dozvola zbog uvećane naplate ili nekog drugog težeg prekšaja ... i to je problem koji taksisti za sada ne mogu da reše
Jednostavno nema ko da sprovede Zakon
Ali je 2008 izdato oko 700 dozvola pa 2014 oko 300 pa 2017 oko 500. I sad oko 500.
Zbog prirodne selekcije kao i zbog uvećanja br. stanovnika

[/HEADING][/HEADING][/HEADING][/HEADING]
[HEADING=3][HEADING=3][HEADING=3][HEADING=3]@ĆoRaVa_SoVa

Normalno da se sranja u saobraćaju dešavaju.
Ali ako imaš broj od 6500 taksi vozila i broj oko 400 vozila inovativne pomoći i koliko često ko pravi saobračajne udese sigurno je da su mnogo više zastupljenji kod vozila inovativne pomoći gde u medijim čak i kad ih naprave inovativni to se pripiše taksistim
Svakako sam svestan da svakom može da se desi udes,saobraćajka...ali udese koje prave inovativni su za nepoverovati...

@Kokili

Pišeš o nečemu što nemaš pojma....ali ti misliš da znaš
Eto zadnjim velikim protestom(onim od 12 dana) što su svi pisali da je samo protiv cargo-a traženo da se sprovodi Zakon.Pre protesta oko 6meseci u Zakon ubačeno o sankcijama za divlje taksiste tj. sav nelegalan prevoz putnika, uvećanu naplatu i druge prekršaje u prevoza putnika.
Takođe su data ovlaščenja Komunalnoj Miliciji da može u civilnoj odeći kontroliše taksi prevoz po naredbi načelnika K.Milicije
Zato je i bio raj veliki protest od 12 dana,DA SE SPROVODI ZAKON
Jel trebaju taksisti to da rade...ili nadležne službe.
Eto tako je i doneseno rešenje Saobraćajne ispekcije o zabrani Cargo sli nema ko da sprovede
Fiskalne kase,većina taksista nema ništa protiv toga,mada bi samo povećali troškove..
I dok se ne ukloni nelegalan prevoz a takođe i automobil prizna kao osnovno sredstvo za rad nećemio pristati na fiskslizaciju.
A to da je gazda onaj ko plaća....3,5e taksi i misli da može da jede pljeskavicu,pije pivo u taksiju,pa taksi koristi kao sobu gde bi odveo devojku,ili umisli da treba da ga čekam ispred zgrade dok on baci smeće i popriča sa komšijom nek plaća nekom drugom ili nek iznajmi ličnog vozača pa nek bude gazda.
Meni može samo da plati onaj kome treba taksi prevoz , takvog poštujem i gledam da uslugu izvršim najbolje što mogu.

 
Poslednja izmena:
^ Znaci fiskalizacija nikad, jer sve i da CarGo nestane, stvorio je trziste na koje ce doci drugi (Uber i sl).

Sent from my SM-T555 using Tapatalk
 
Uber nikad doći neće jer nemaju računicu,bar dok prosečna vožnja ne bude 10e to treba da ti je jasno.
Eno primera kod Hrvata,vidi cene u primorskim Gradovima...i kakvo zakrčenje u saobraćaju nastaje zbog Uber,Bolt... vozača
Fiskalizacija može,napisao kad...kako i nadam se da će biti uskoro jer sigurno bi bilo više koristi za taksistu dok za stranke i ne jer bi samo povećalo cenu taksi prevoza.
Mada danad postoje mnogo efikasniji načini za kontrolu naplate..
Eto na primer Pink taksi je povezao taksimetre bluetooth i svaka naplata može da se kontroliše
Do sad je to trebao da Grad sprovede....tj da na svom serveru ima svskog taksistu,relaciju,naplatu itd
I to ne bi koštalo ni taksistu ni stranku,samo bi bilo koristu obostrane..
Mnogo toga Vi ne razumete...
 
Poslednja izmena:
Što se mene tiče, Uber ni ne mora da dolazi. Naslušao sam se o njihovim hohštaplerajima širom sveta.

Ne treba zaboraviti ni ovakve incidente i muljaže tu u komšiluku

Taj isti Šurlan je prošle godine hvaljen i uzdizan od nekolicine plaćeničkih medija (i vladinih i opozicionih, jer su svi u srži plaćenici) kao neki divni ali očajni preduzetnik koji mora da dovodi tuđine da rade poslove dostave i vožnje jer razmaženi Srbi neće ili imaju prevelika očekivanja (čitaj - neće da rade 10 sati za minimalac).


Uber je predatorska firma. I donosi probleme gde god dođe. Isto kao i Lovo, isto kao i Car Go, koji je posle nekog vremena pokazao svoje pravo lice.
Ovo ne znači da branim taksiste kao kolektiv, šta mislim o njima izneo sam i ovde i na ulici 2019. kad su mafijaški blokirali grad. Samo što sam na njih i njihova majmunisanja navikao. A Lovo, Uber, Car Go... to su ipak neki novi nivoi hohštapleraja i predatorstva.
 
Poslednja izmena:
Ovde pričamo o VAŠIM KOLEGAMA PROFESIONALCIMA sa TX tablama.

NAUČI DA POŠTUJEŠ KORISNIKE!
 
Vrh