Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Jbg. ja ne znam kako da ti objasnim da yandex već postoji. Ono, google play prodavnica, install, pa onda...
U stvari, zovi cargo lakše svima.

Samo pazi da u njihovoj aplikaciji ne klikneš na ono gde piše "taxi" :)
Jer to su ovi monopolisti...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781905#p781905:26owjko8 je napisao(la):
kingmanowar » Čet Okt 08, 2020 2:48 pm[/url]":26owjko8]@vidur

To tako mali Perica misli da moze da se sistem zaobidje. Prvo moras da otvoris nalog i da vezes karticu za njega, cim napravis svinjariju ta kartica je blokirana u sistemu i neces moci vise da pozoves vozilo. Sistem prepoznaje nalog i karticu i zna da si los korisnik. Sad ti idi od banke do banke pa otvori 50 kartica i 50 naloga, a sistem opet zna tvoje ime i prezime jer si morao da ukucas detalje kartice, pa iako je kartica druge banke sistem te odma blokira. A i realno koliko ljudi ce to da uradi? Koliko vremena treba da izgubis da bi se steknuo za 2 voznje. Jel 500 dinara vredno obilaska toliko banaka sve da se i zainatis?

Kamera i te kako moze sve da usnimi. Ne zaboravi da imas 360 kamere koje se montiraju na plafon.

Takodje uvek postoji mogucnost da neko slucajno nesto osteti al zato imas osiguranje za takve stvari, mada bi i ovo drugo trebalo da pokrije.

Mozes na netu da napravis virtualnu karticu, kosta 0 din hahahah
Te kamere za 360 stepeni nisam vidjao ni u cargo ni u taksiju, a i mislim da da cargo nema pravo da snima unutra, taksisti verobatno smeju zato sto im auto sluzi za obavljanjen posla
 
Poruka napadnutog kolege koja sve govori...
 

Prilozi

  • IMG_20201010_133144.jpg
    IMG_20201010_133144.jpg
    289,5 KB · Pregleda: 2.512
  • IMG_20201010_133357.jpg
    IMG_20201010_133357.jpg
    223,9 KB · Pregleda: 2.512
Strucno parkiranje od strane profesionalnog vozace upravo sada. Nije bilo automobila oko njega, al nekako je uspeo da vozi po stubicima . Lux taksi samo jako, samo po sredini Nemanjine sa sve klijentima.
 

Prilozi

  • 20201015_204121.jpg
    20201015_204121.jpg
    188 KB · Pregleda: 2.328
Znaci tako se lome stubici na stajalistu redovno ovo je vec treći put
 
Takođe tu redovno pešaci pretrčavaju ulicu..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784103#p784103:3f9ud08h je napisao(la):
BATICA » Pet Okt 16, 2020 1:26 am[/url]":3f9ud08h]Takođe tu redovno pešaci pretrčavaju ulicu..


Tu gde je ovaj taksista udario dugo nije radio semafor, skoro je pusten u rad, tako da ne znam sta mislis pod tim pretrcavanjem kad pesaci imaju prednost kad ne radi semafor.
Nije bilo nikog u tom trenutku u blizini, sve sam video, cak ni putnici nisu znali zasto se to desilo....

Znaci ovde se odmah izmislja opravdanje, a prozivas onog cargovca kod Vise iakl ne znas razlogu... Tu recimo svi pretcavaju na crveno godinama unazad...
Trebao bi da se manes prozivanja za sudar, ja cu postavljati kad vidim vase sudare sad stalno.
Cargo ne bi trebalo da postoji, al snimanje onakvih snimaka samo dokazuje bahatost taksista
 
Ulazi mi stranka bez maske i svo vreme kašlje. I još gundja kada sam mu otvorio prozor.
Ljudi nosite maske, zahladnelo je a auto mala zapremina.

Ili potražite kolege koje ih ne nose(neverovatno!) pa se sa njima slatko ispričajte o bil gejtsu i štetnosti udisanja ugljen dioksida ispod maske...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784128#p784128:25oafdj7 je napisao(la):
Vidur » Fri Oct 16, 2020 7:44 am[/url]":25oafdj7]

.... tako da ne znam sta mislis pod tim pretrcavanjem kad pesaci imaju prednost kad ne radi semafor.
Nije bilo nikog u tom trenutku u blizini, sve sam video
Znaci ovde se odmah izmislja opravdanje

Nije bas bilo tako, dragi nas @Vidur, policijski izvestaj sa lica mesta govori suprotno vasim tvrdnjama.
Aj` sad kome da verujemo, vama ili nadzornim kamerama??

Semafor je radio!
NN osoba je, na jasno i uocljiv dat crveni signal zabrane prelaska kolovoza, pretrcavala i time dovela u opasnost....
Vozac (taksi vozilo) je u pokusaju da izbegne udaranje pesaka....nasukao se na ogradne stubice!?



Postavlja se pitanje?

- Da li je ispravnije, za taksi vozaca, da je udario nesmotrenog i neopreznog pesaka koji pretrcava na crveno svetlo, ili sto je pruzio ruznu sliku kako obara i unistava stubice imovinu svih gradjana koji su platili za njihovo postavljanje????

PS.
Meni licno odgovor ne treba.
Hvala
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784517#p784517:7ew2cuu2 je napisao(la):
Pule » Sub Okt 17, 2020 12:17 pm[/url]":7ew2cuu2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784128#p784128:7ew2cuu2 je napisao(la):
Vidur » Fri Oct 16, 2020 7:44 am[/url]":7ew2cuu2]

.... tako da ne znam sta mislis pod tim pretrcavanjem kad pesaci imaju prednost kad ne radi semafor.
Nije bilo nikog u tom trenutku u blizini, sve sam video
Znaci ovde se odmah izmislja opravdanje

Nije bas bilo tako, dragi nas @Vidur, policijski izvestaj sa lica mesta govori suprotno vasim tvrdnjama.
Aj` sad kome da verujemo, vama ili nadzornim kamerama??

Semafor je radio!
NN osoba je, na jasno i uocljiv dat crveni signal zabrane prelaska kolovoza, pretrcavala i time dovela u opasnost....
Vozac (taksi vozilo) je u pokusaju da izbegne udaranje pesaka....nasukao se na ogradne stubice!?



Postavlja se pitanje?

- Da li je ispravnije, za taksi vozaca, da je udario nesmotrenog i neopreznog pesaka koji pretrcava na crveno svetlo, ili sto je pruzio ruznu sliku kako obara i unistava stubice imovinu svih gradjana koji su platili za njihovo postavljanje????

PS.
Meni licno odgovor ne treba.
Hvala

Evo sad ljudi mogu da vide da ocigledno namerno ne citiras celu recenicu.
Reko sam da je pusten u rad semafor skoro, a ne da nije radio u trenutku nesrece. A to sam reko zbog teksta tvog kolege, vrati se gore pa procitaj zasto sam reko, a ima veze sa pretrcavanjem ulice..
Od kad je postavljen nije radio do skoro, bolje ce neki taksista reci, al mislim da je pre mesec, maks 2 pusten u rad, nisam siguran tacno kad. Moguce da je radio i ranije u kratkim intervalima, al ja za to ne znam.

Em sam video sta se desilo, em sam pitao putnike zasto se to desilo, a oni nisu znali odgovor. Da je neko pretrcavao sigutno bi reki da je tako.
Dajte ceo snimak, na slici se nista ne vidi, to je posle. A naravno da ce lagati tvoj kolega, kao bio pesak i posle ne mora da plati kaznu za unistenje imovine, policiski izvestaj me ne zanima. Svaki taksista sa kojim sam se vozio imao je kameru, dajte snimak
 
A sto se ovaj ovde parkirao ? Kad sam nastavio autom, on je jos uvek stajao tu i da bio je vozac u autu
 

Prilozi

  • 20201019_192354.jpg
    20201019_192354.jpg
    166,3 KB · Pregleda: 1.877
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785259#p785259:2awrjswi je napisao(la):
Vidur » Mon Oct 19, 2020 6:26 pm[/url]":2awrjswi]A sto se ovaj ovde parkirao ? Kad sam nastavio autom, on je jos uvek stajao tu i da bio je vozac u autu
file.php

U pravu si.
U potpunosti se sa tobom slazem da mu tu mesto ne pripada i nije namenjeno parkiranje za njega.
Namenjeno mesto za njega je ovde:
2.png

Ali kako do tog mesta prici ??
Dobroj vecini je poznato da je izvodjenje radova kod OTC N.Beograd u toku. Tom prilikom jedna kolovozna traka, ka gradu, je u potpunosti zatvorena za saobracaj usled izvodjenja radova.
Bas na toj trasi se nalazi pripadajuce stajaliste za taksi vozila. Mesto za stajanje je unapred placeno i komunalne sluzbe su za taj prostor uzele sredstva nadoknade. Stajaliste nije izmesteno na drugu korisnu lokaciji vec je ostavljeno da se tx.vozaci snalaze na svoj nacin dok radovi traju.

Ako hocemo uvodjenje reda i da vladaju harmonicna pravila onda se ispravni primeri ponasanja moraju pokazivati da bi se isti sledili.
Ovako, ostavljeno je svakome da se na svoj nacin snalazi.

Jos jednom napominjem u pravu si, mesto mu tu nije.
A vozac je verovatno gledao da se snadje jer je platio za mesto do kojeg prici ne moze.
 
:(
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785452#p785452:35tir0fb je napisao(la):
Pule » Uto Okt 20, 2020 12:44 pm[/url]":35tir0fb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785259#p785259:35tir0fb je napisao(la):
Vidur » Mon Oct 19, 2020 6:26 pm[/url]":35tir0fb]A sto se ovaj ovde parkirao ? Kad sam nastavio autom, on je jos uvek stajao tu i da bio je vozac u autu
file.php

U pravu si.
U potpunosti se sa tobom slazem da mu tu mesto ne pripada i nije namenjeno parkiranje za njega.
Namenjeno mesto za njega je ovde:

Ali kako do tog mesta prici ??
Dobroj vecini je poznato da je izvodjenje radova kod OTC N.Beograd u toku. Tom prilikom jedna kolovozna traka, ka gradu, je u potpunosti zatvorena za saobracaj usled izvodjenja radova.
Bas na toj trasi se nalazi pripadajuce stajaliste za taksi vozila. Mesto za stajanje je unapred placeno i komunalne sluzbe su za taj prostor uzele sredstva nadoknade. Stajaliste nije izmesteno na drugu korisnu lokaciji vec je ostavljeno da se tx.vozaci snalaze na svoj nacin dok radovi traju.

Ako hocemo uvodjenje reda i da vladaju harmonicna pravila onda se ispravni primeri ponasanja moraju pokazivati da bi se isti sledili.
Ovako, ostavljeno je svakome da se na svoj nacin snalazi.

Jos jednom napominjem u pravu si, mesto mu tu nije.
A vozac je verovatno gledao da se snadje jer je platio za mesto do kojeg prici ne moze.
file.php

Meni je tesko da diskutujem sa nekim koji me namerno pogresno citira ...
 
Izbor: B92.net
Koliko košta vožnja taksijem po Srbiji?
20059672065f919d5337636988692083_w640.jpg


Cene taksi usluga u Srbiji variraju od grada do grada. Tako u prestonici samo ulazak u vozilo košta 170 dinara, dok se u manjim mestima start ni ne naplaćuje.

U međuvremenu, svet se odavno navikao na različite aplikacije putem kojih korisnici poručuju vozilo, a takva praksa u Srbiji je zasad poznata samo u Beogradu.

Kako se kreću cene ovog tipa prevoza pročitajte u nastavku.

Beograd

Prema rešenju o najnižoj ceni po kojoj se obavlja taksi prevoz, a koje je usvojila gradska vlast 2014. godine, cena za start je 170 dinara, dok za vožnju cena varira od tarifa. Postoje tri tarife – za prvu, dnevnu, cena je 65 dinara po kilometru, za drugu (od 22 do 6 časova) ona iznosi 85 dinara, a za treću (primenjuje se van obeleženih tačaka gradskog područja) iznosi 130 dinara.

Novi Sad

I "srpska Atina" ima jedinstvene cene na nivou grada. Tamo se za start plaća 85 dinara, kilometar u prvoj tarifi košta 52, u drugoj 66, a u trećoj 98 dinara.

Niš

Nišlije za start naplaćuju više od novosadskih kolega, pa cena iznosi 110 dinara. Ipak, povoljniji su u pogledu naplate po kilometraži - za prvu tarifu cena kilometra iznosi 40 dana, za drugu 50 i za treću 65 dinara.

Manji gradovi

Subotica praktikuje nešto drugačiji sistem, podeljen na dve tarife. Kako su nam objasnili članovi tamošnjih taksi udruženja, tokom prve je cena starta 95 dinara, a kilometra 70 dinara. U drugoj startuje se za 120 dinara, a vozi za 95 dinara po kilometru. U Leskovcu start košta 80 dinara, dok se kilometar u prvoj tarifi naplaćuje 55, u drugoj 60 dinara. Jagodinci se mogu pohvaliti jeftinim startom koji stoji 25 dinara, dok prema rečima taksista, u prvoj tarifi vožnja se naplaćuje 80 dinara po kilometru, u drugoj 90, u trećoj 120 dinara. Ima, naravno i mesta koje nemaju jedinstvenu politiku cena na nivou jedinice lokalne samouprave. Tako je, na primer, u Šapcu moguće naleteti na udruženja koja će vam taksi usluge naplatit sa uračunatim startom od nekoliko desetina dinara, dok druga udruženja to uopšte neće naplaćivati, a cena po kilometru obično iznosi između 60 i 70 dinara.

Šta je sa ostalim firmama koje nude slične usluge?

Firme koje usluge vožnje nude putem mobilnih aplikacija ili sajta zasad su malobrojne i posluju samo na teritoriji prestonice. Među njima najpoznatiji je CarGo. Kako su nam objasnili u ovoj kompaniji, njihov sistem ne obračunava novac po određenoj propisanoj tarifi kao što to čine taksi udruženja, već svakom korisniku koji poruči vožnju sistem automatski izračuna koliko će ga ista koštati na osnovu zadatih lokacija. Moguća su odstupanja od nekoliko desetina dinara, zavisno od gužvi na saobraćajnicama. Ono što korisnici CarGo usluga navode kao glavni razlog njegove popularnosti jesu niže cene u odnosu na taksi prevoz.

Uz to, beogradskim ulicama saobraćaju i vozila kompanije Yandex. Kako se navodi na njihovom sajtu, slično takstistima i oni naplaćuju start 170 dinara. Cena vožnje po gradu, dodaje se, ne može biti veća od 85 dinara, a van grada ne veća od 130 dinara, što takođe ulazi u okvire kojima se rukovode i prestonička taksi udruženja.

Putem aplikacije, građane je prevozila i kompanija Cammeo, ali je ona tokom ove godine prestala sa poslovanjem u Srbiji.

Sistemi prevoza van Srbije

Svetski poznat Uber cenu određuje na sličan način kao CarGo, a na listi zemalja u kojima posluje našla se i Hrvatska. Servis nudi različite tipove vozila, zavisno od broja ljudi i stepena luksuza koji se traži. Komšije se mogu pohvaliti i kompanijom Bolt, preko čije onlajn prezentacije se možete prijaviti i kao vozač i kao onaj koji želi da se vozi. Takođe, kao vredan pomena ističe se svetski brend Lyft gde se takođe, sem poručivanja vožnje, možete angažovati i kao vozač, a kompanija nudi i iznajmljivanje vozila.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1751738
 
Ne moramo baš da pravimo crnu hroniku od teme bolje Batice da se pozabavimo cenama usluga. Pošto relativno često koristim taksi usluge smatram da je naplaćivanje starta samo po sebi besmisleno a tek cena od 170 dinara gde jednostavno i kraća vožnja gotovo ne može biti ispod 400 dinara.

Mislim šta plaćamo tim startom da se okrene ključ i startuje automobil, to mu dođe kao državni parafiskalni namet koji je tako dodatno ukalkulisan.
 
Jel realno da od Trga do Slavije cena bude120 din (bez starta)
Ili sa taxi stanice Vasina na poziv odeš na adresu Zološki vrt i voziš do Terazija za 100 din..(bez starta)
A gde to u Evropskim zemljama nema starta ili kako ti kažeš "to mu dođe kao državni parafiskalni namet"

Ps
A ovaj tekst koji si postavio je plaćen od strane inovativne pomoći na putu..
Po Srbiji imaš kuća za kvadrat u Beogradu..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786360#p786360:1eno23fy je napisao(la):
BATICA » Čet Okt 22, 2020 11:24 pm[/url]":1eno23fy]Jel realno da od Trga do Slavije cena bude120 din (bez starta)
Ili sa taxi stanice Vasina na poziv odeš na adresu Zološki vrt i voziš do Terazija za 100 din..(bez starta)
A gde to u Evropskim zemljama nema starta ili kako ti kažeš "to mu dođe kao državni parafiskalni namet"

Ps
A ovaj tekst koji si postavio je plaćen od strane inovativne pomoći na putu..
Po Srbiji imaš kuća za kvadrat u Beogradu..

Sto da ne bude 120 dinara ? Amortizacija plus gorivo sve da vozite hamera ne moze iznad 50 din da bude
A kakve veze imaju kuce po BG i unutrasnjosti ? Ista je cena goriva u celoj Srbiji, a i cena delova je ista, a ne verujem ni da se cena majstora mnogo razlikuje
 
Start ima smisla naplacivati ako ti taxi stize na kucnu adresu, al ako uzmem taxi koji je na taxi stanici, sto bi se onda naplacivao start.
 
Danas genijalno parkiranje taksista redovno zadnja 3 dana ...

taksi-2020-10-23-19-54-21.jpg
 
Pa ja ne smem ni da slikam sta rade ispred Kalenica nedeljom, danas mi je trebalo 15 min od onog kruznog toka da ih prodjem... Mozda imaju trip da necu ici mojim autom pa cu njih placati Uzas je postalo.
Ima ih preko 20 na toj stanici, a ne verujem da bas ima mnogo voznji baba koji idu sa pijace
 
Vrh