Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

zaista nisam protivnik Ubera. Ali mi je nekako nepošteno da regularan taksista plaća porez, redovno kontroliše vozilo, a ovde nema nikakvih troškova tog tipa a ni garancija.
 
A koje garancije imas kod taksista ko ti garantuje da nije divljak ili polu divljak sa sve tx tablicama , taksisti bi trebali da porade na imidzu kvalitetu usluge unificiranosti vozila bar u okviru udruzenja jednog itd
 
Ako uzmes kod par regularnih taxi udruzenja, nikad ne mozes da naidjes na divljaka, a naravno ta je taj uber ilegalan, kome dune moze da vozi bez dinara poreza.
Bilo je nesto slicno pre 7-8 godina kad se sa tri fixna iznosa vozilo po gradu, potpisivao se ugovor na licu mesta pre voznje da iznajmljujes vozilo i vozaca, ne mogu da se setim ime firme
 
Uber nije ilegalan, tamo gde ga ima, ali je svakako trn u oku i krecu da ga ruse. Kod nas nije josh ni dosao a moguce je da nestane. A st sto se tice taksista, oni terba da smanje cene, ne znam dali to zavisi od njih ili od grada, ali prekupi su brate.
 
U klasifikaciji delatnosti pod šifrom 49.32 stoji taksi prevoz, ali stoji u istoj šifri i stavka iznajmljivanje vozila sa vozačem. Provereno znam da u APR-u za registrovanje taksi radnje potrebna prethodna saglasnost opštine, dok za radnju za iznajmljivanje vozila sa vozačem ne treba saglasnost opštine, iako je ista šifra. Morao bi neko da pogleda zakon o prevozu da se vidi da li je pravno moguće da uber postoji.

Mogao bi ti direktore da pogledaš zakon pa da nam daš tvoje pravničko mišljenje.
 
mekbejn":24tewv1h je napisao(la):
zaista nisam protivnik Ubera. Ali mi je nekako nepošteno da regularan taksista plaća porez, redovno kontroliše vozilo, a ovde nema nikakvih troškova tog tipa a ni garancija.

Pa nije u redu da taksisti ne izdaju račune i ne plaćaju PDV ... ako ćemo o porezu.
 
@stf

Apsolutno se slažem da treba da izdaju fiskalne i plaćaju PDV. Mada plaćaju porez i ovako, samo paušalno.

direktor":13jv5bu4 je napisao(la):
A koje garancije imas kod taksista ko ti garantuje da nije divljak ili polu divljak sa sve tx tablicama , taksisti bi trebali da porade na imidzu kvalitetu usluge unificiranosti vozila bar u okviru udruzenja jednog itd

Isključivo telefonom zovem taksi, tako da postoji pisani trag, to već daje neku sigurnost. Nikad nije apsolutno sigurno, naravno.

I još jednom da kažem, nisam protivnik Ubera. Samo bih voleo da ovde iznesemo sve prednosti i mane.
 
Jedna narodna izreka kaze da u svakom zitu ima kukolja. Tako je to i sa odabirom i koriscenjem taksi prevoza.
Ne mogu da kazem da poneki ljudi NE ZNAJU da koriste taksi uslugu ali sam ubedjen da do nesporazuma kao i losih iskustava dolazi i velikim delom njihove zasluge.

U prilog tome govori ovako pisanje: (direktor) A koje garancije imas kod taksista ko ti garantuje da nije divljak ili polu divljak sa sve tx tablicama.........

Pravilnim i svesnim odabirom taksi vozila se iskljucuje svaka mogucnost neprijatnosti i prevare. Svi taksi vozaci ovoga grada su zavedeni i upisani u registar dostupan za pretrazivanje svakom zainteresovanom korisniku. Tako da vrlo lako mozete na osnovu krovnih ili registarskih oznaka da saznate ko vas je vozio. Gde taj pomenuti zivi, od kada je na taksiju, broj njegovog racuna u banci i kao poslednje da li je isti u blokadi. Kao i godiste i mesto prebivalista.
Tako da ni jedan regularni taksista nece hteti da vas prevari ili obmane jer ce se vrlo lako pronaci i sankcionisati. Za ostale slucajeve prevare pri prevozu nisu krivi taksisti vec vi sami sto ste ne vodeci racuna seli u prvo vozilo koje vam je naislo misleci da je taksi.
A opet za vase obmanjivanje i kamufliranje nereguralnih u vazece taksiste niste krivi u potpunosti vi vec deo krivice spada na organima grada koji su duzni da vode racuna da se tako nesto ne desava.
Klupko je veoma dugacko i zapetljano ali je najbolji nacin da, izbegnete svaku neprijatnost pravilno izabrati ko ce da vas vozi i kome za tu uslugu placate.
Tada su sve garancije na vasoj strani i prevare su svedene na minimum.

Drugo:
-Kada sednete u taksi vozilo obavezno naglasite kojim putem zelite da se provezete do krajnjeg odredista. U tom slucaju dajete vozacu do znanja da ste "iz ovog grada" i da nema potrebe za kruzenjem jer ce time samo sebi stvoriti problem.

-Sto se tice racuna nije istian da ih taksisti ne daju. Vec naprotiv dobice pregrst njih a po zahtevu i blanko pa mozete sami upisivati cifre koje vam zatrebaju radi nekog pravdanja. Oni porez placaju pausalno tj. u fiksno odredjenom delu i promet kao takav ne utice na njegovu visinu. Porez placaju radio vise ili manje uvek u jednakom delu.
 
A davanje krovnih oznaka divljacima od pojedninih taksi uddruzenja , fals tablice , nepisano prvilo da se ulazi u prvo voizlo na stajalistu , da se na pojedinmi taksi stanicama suvise cesto nalaze vozlia jednog udruzenja slucajno paz da nije ,
Pravljenje saobracanih problema kod vukovog spomenika , parkiranje po trotaru ,
Taksisti moraju poraditi na sebi samima , cistoca ,unificiranost , vozila , vizuleni idettitet , odbijanje voznje jer im destinacja djeluje prekratko , Da nepaljenje taksimetra , po pokretanju vozila , itd itd
 
Kada bi u Beogradu postojalo ono sto vec ima po svetu: Uber, carsharing, jeftiniji renacar, pristojan javni prevoz, itd., taksisti bi se prepolovili. Oni u stvari treba da su zahvalini sto rade u ovakvim nesredjenim uslovima.
Da budemonacisto, ja nikada nisam imao problema, cek se fino ispricam sa taksistima, jedino se zalim na cene
 
Intezivnija borba protiv divljih taksista
Tanjug | 13. decembar 2014. 17:29 | Komentara: 1
Grad Beograd, MUP i Komunalna policija preduzeli su niz dodatnih mera kako bi se stalo na put nelegalnim taksistima koji, posebno na aerodromu, ruže sliku prestonice i ugrožavaju one koji pošteno rade

BEOGRAD - Grad Beograd, Ministarstvo unutrašnjih poslova i Komunalna policija preduzeli su niz dodatnih mera kako bi se stalo na put nelegalnim taksistima koji, posebno na aerodromu, ruže sliku prestonice i ugrožavaju one koji pošteno rade.



Posle obilska beogradskog aerodroma, čiji prestavnici su u zajedničkom timu u borbi protiv divljih taksista, gradonačelnik Siniša Mali je najavio dodatne aktivnosti na uklanjanju divljih taksista sa ulica, a posebno sa beogradskog aerodorma gde su prisutni već decenijama.

On je podsetio da je Grad pocetkom godine odlučio da se ozbiljno posveti rešavanju tog problema i da pokuša da ga reši zajedno sa MUP, aerodromom, Komunalnom policijom i gradskom inspekcijom.

"Prvi put, u ovom trenutku sve službe zajedno rade na rešavanju tog problema", rekao je Mali , koji je sa šefom beogradske policije Veselinom Mlićem i načelnikom Komunalne policije Nikolom Ristićem obišao aerodrom.

Prema njegovim rečima, Komunalna policija je ove godine podnela 1214 prekršajnih prijava protiv nelegalnih taksista, "što je povećanje od 50 odsto u odnosu na prethodnu godinu".

"Ono što je problem je to što se i pored uspeha koje smo napravili javljaju pojedinačni slučajevi nelegalnih taksista sa gostima grada koji dođu na aerodrom", rekao je Mali.

On je naglasio da je "aerodrom slika i Beograda i Srbije i da svi želimo da se u prvom kontaktu ljudi koji dođu u zemlju pokažemo kao pravi domaćini".

Prema njegovim rečima, zato moramo još aktivnije i agresivnije da se borimo sa problemo nelegalnih taksista upravo na beogradskom aerodromu.

Mali se zahvalio MUP-u i novom rukovodstvu aerodroma "jer su mnogo aktivniji i rade zajedno sa Komunalnom policijom" na rešavanju problema nelegalnih taksista.

Gradonačelnik Beograda je istakao i da će akcija borbe protiv nelegalnih taksista imati trajni karaktera istavši da u resvanju tog problema "nećemo stati"

"Smislili smo još nekoliko načina na koje možemo da doskočimo nelegalnim taksistima", rekao je Mali ne želeći da otkrije o kojim se merama i aktivnostima radi.


Prema njegovim rečima, borba protiv nelegalnih taksista biće još intenzivnija i u samom gradu i slična nedavnoj akciji kada je za dan pregledano stotinak vozila a šest divljih taksista isklučeno iz saobraćaja.

Vršilac dužnosti direktroa beogradskog aerodroma Saša Vlaisavljević je rekao da je u pitanju "15 ili 20 nelegalnih taksista koji ovde prave veliki problem".

"Mi smo kao tim rešni da taj problem rešimo... milioni putnika sleću na aerodrom i njihov prvi dodir sa Beogradom i Srbijom neće biti u svakom slučaju povlačenje ljudi za rukave ili bilo kakve prevare", rekao je on.

Vlaisavljević je naveo i da nelegalni taksisti "prave lošu sliku o svima onima koji posteno u teškim uslovima rade svoj posao", naglsivši da će protiv divljih taksista "mere će biti drastične i trajne".

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... h-taksista
 
Jos jedna u nizu dobro organizovanih marketinskih prica sa praznim krajem.

Zasto ovo kazem?
Zato sto na aerodromu Nikola Tesla problem NE PREDSTAVLJAJU regularno registrovani taksisti grada Beograda vec oni koji se lazno predstavljaju da su taksisti, nudeci pri tome usluge prevoza u njihovo ime. Oni to rade presrecuci putnike jos u holu na dolaznom terminalu. Putnici kao i svi svetski turisti, kojima treba prevoz do grada, prihvataju ponude racunajuci da se nalaze u jednoj civilizovanoj i pravno regulisanoj zemlji. Nazalost, veliki broj prevarenih brzo promeni takvo misljenje. A mi svi ostali, u sutrasnjim novinama, citamo kako su beogradski taksisti ponovo pokrali putnike sa aerodroma.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BRgFexYUGA8[/youtube]
 
POKRADENI Vožnja taksijem od Sava centra do Mirijeva za 5.000 dinara

M.Tašković | 15. 12. 2014. - 11:18h | Foto: M.Milanković | Komentara: 86
Taksista mi je uzeo ukupno 5.000 dinara za vožnju od Sava centra do Mirijeva - ogorčen je Miodrag Ćirić (65).

Njemu je taksista u sredu uveče prvo naplatio tri puta skuplje vožnju, a onda mu oteo još 2.000 dinara, jer nije hteo da mu vrati kusur.

Miodrag i njegova supruga Ana svakako bi pamtili sredu do kraja života, nažalost, iskustvo u taksiju je odredilo da sećanja na tu noć budu sumorna.

- Proveli smo divno veče, puno emocija na koncertu Miroslava Ilića i prezadovoljni krenuli kući. Međutim, na kraju nam je sve preselo. Ušli smo u jedan od taksija koji je stajao kod Sava centra i nismo ni gledali koje je udruženje. Bila je gužva posle koncerta. Dok smo se vozili glasno sam primetio da taksimetar isuviše brzo kuca. Taksista mi je rekao da je to redovna cena za noćnu vožnju po cenovniku udruženja, 200 dinara po kilometru - priča Miodrag.

Od Sava centra do Mirijeva ima desetak kilometara što znači da je realna cena za vožnju taksijem po noćnoj tarifi oko 1.000 dinara.

- Kada smo stigli ispred kuće na taksimetru je stajalo 2.900 dinara. Bio sam neprijatno iznenađen, ali sam poneo 5.000 dinara za ne daj Bože, izvadio ih iz džepa i dao taksisti. Čekao sam kusur, a taksista mi rekao “pa šta si mi dao samo 10 dinara, ajde plati vožnju”. Izvadio je iz svog džepa novčanicu od 10 dinara i pokušao da me napravi ludim. Tražio sam da me vozi do stanice policije koja je jako blizu. Nisam hteo da izađem iz vozila dok mi ne vrati kusur - ističe Miodrag.

Rasprava u taksiju je trajala deset minuta.

- Unosio mi se ulice, zastrašivao me i provocirao... Na kraju me je maltene na silu izbacio iz vozila. Supruga i ja smo se toliko uplašili da nismo zapamtili ni tablu udruženja za koje vozi. Hteo sam telefonom da slikam automobil spolja, ali je taksista dao gas i pobegao. Znam samo da je sivo vozilo - naglašava Miodrag.

Vesić: Rešićemo problem divljih taksista
- Našli smo rešenje sa policijom pa oni taksisti koji nemaju dozvolu za taksiranje na teritoriji Beograda neće više moći da dobiju beogradske taksi tablice. To će smanjiti broj divljih taksi vozila, a najbolja mera koju primenjujemo je oduzimanje vozila. U svim taksi vozilima će stajati i broj info-telefona, koji će putnik moći iz taksija da pozove ako sumnja na neku nepravilnost. Na taj poziv odmah će reagovati policija i na licu mesta rešavati problem - rekao je juče gradski menadžer Goran Vesić. prevareni: Ana i Miodrag zapamtiće vožnju taksijem od Sava centra do Mirijeva


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/519454 ... 000-dinara
 
Sad će da se javi pule da nam objasni da su ljudi krivi što su pokradeni.
 
Strajk taksista u parizu protiv ubera njemic zabranili isti francuzi od najvili od 1 januara zabranu
 
Pa naravno da su krivi kad su debili, nismo gledali koje je udruzenje jer je bila guzva.
 
Da li su uvek drugi krivi ako vas neko prevari?
Ako pogledate navedene cinjenice koje je izjavio osteceni bice vam mnogo jasnija slika tog dogadjaja.
-
Ušli smo u jedan od taksija koji je stajao kod Sava centra i nismo ni gledali koje je udruženje.
-
glasno sam primetio da taksimetar isuviše brzo kuca
-
smo se toliko uplašili da nismo zapamtili ni tablu udruženja za koje vozi
-
Znam samo da je sivo vozilo

Da slucajno to nije ovo vozilo kojim se vozio gospodin Ciric. Jer iste te veceri sam se i ja vracao sa koncerta i na Autokomandi ugledao sivi auto bez registarskih tablica predstavljen kao taksi vozilo.
zklljp.jpg


Provereno u sekreterijatu da ovo vozilo sa tom krovnom oznakom nije zavedeno u registru taksi prevoznika Beograda.
Stetu je pretrpeo gospodin Ciric, ljaga je bacena na taksiste koji su neosnovano optuzeni. Dobit je ovaj put odneo jos jedan drumski razbojnik.

Ovo nije jedinstven slucaj takvih situacija.
 
Pravila za taksi u bg
1.zvati taksi telefonom
2.ako se isti uzima na ulici uslikati voizlo
3.ulaziti u isto samo sa tx tablama
4. dodati po zelji

Gdje je bila inspekcija poslije koncerta ili slicnih manifestacija da poskida kola za 2 dana bi rijesio problem divljaka
 
Биће густо, стиже Убер, а најављен и нови систем таксија у Београду:

U Beograd stiže taksi REVOLUCIJA zbog koje besni pola sveta. Evo šta o njoj misle taksisti
Autor: M. T, foto: AP 16.12.2014. - 20:31 20:31 Komentara (0)
Bliži se dan revolucije u taksi prevozu! Aplikacija američke kompanije "Uber", koju mnogi taksisti smatraju svojim "ubicom", toliko je blizu da se već uveliko koristi u Bugarskoj. S druge strane, beogradski taksisti najavljuju već za januar "Taxi.eu", aplikaciju koja će, kako kažu, štititi i mušterije i legalne taksiste.



http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 0902.phtml
 
Кад видим ову слику само још више пожелим да их убер потпуно сахрани!
 
Vrh