Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Naravno da ne bih usao u takvo vozilo, a ovo sam pitao zbog sledece situacije od pre oko 15 dana:
Setao sam se Terazijama, I vidim nekog divljaka bez TX oznaka, pored stoje komunalac I komunalka I pridjem im I pitam da li ste nadlezni za taxi vozila, kaze jesmo. Rekoh sto onda ne kontrolisete ovog taxistu nema TX tablice mora da je divljak osim ako nije kupio auto prosle nedelje. Kaze komunalac ti ces mene da ucis sta je moj posao. Njemu sm prosle nedelje pisao prijavu sto mu je istekla registracija, a on ima prava da bude bez TX tablica jer je u udruzenju ali nije –ovaj deo uopste nisam skontao. Pitam gde to pise, kaze on izmene o taxi prevozu skupstine grada Bg Clan 10 stav 6. Odem odmah na net I pogledam to, u tom stavu pise o baveznom osiguranju, medjutim vec su otisli komunalci I pozovem beokom servis. Lik me napusio u najkracem za sva pitanja koja sam postavio, samo mi je ponudio da podnesem prijavu sto sam I uradio kao I 1000 puta do sada I skontao da dzabe to radim jer ne postupaju po tome.
 
Пријави комуналца ако си му видео плочицу са презименом и типа из Беокома и то директно начелницима тих служби.
 
Jako je zalosno kad vidite neku nepravilnost ili propust a nemate kome da se zalite. Identican slucaj je i sa taksi prevoznicima u Beogradu. Nadlezne sluzbe i inspekcija su samo odgovorne i prihvataju prituzbe na vec registrovane takiste. Za ostale koji se tim poslom bave, obicno lopticu prebacuju na drugo nadlezne institucije.
Spisak registrovanih taksista koji obavljaju prevoz u prestonici mozete pogledati ovde nakon sto ga preuzmete sa ove stranice:

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=2018

2j43pzk.png
 
Da li je neko taksiste obavestio da je pala cena goriva drastično u protekla 3 meseca?
 
Vidi , u Srbiji postoji nepisano pravilo po kome cena goriva može da pada koliko god hoće , cene svega što zavisi od goriva (direktno i indirektno) , će rasti , jer su u datom trenutku najniže u regionu.
 
solecar":2vzdb2uf je napisao(la):
Vidi , u Srbiji postoji nepisano pravilo po kome cena goriva može da pada koliko god hoće , cene svega što zavisi od goriva (direktno i indirektno) , će rasti , jer su u datom trenutku najniže u regionu.

Dakle plate padaju, cene goriva padaju i to se sve poništava jer cena taksija u Beogradu je jeftinija nego gde? U Zagrebu? Ljulbljani? Bukureštu? Podgorici? Ne pričam o ceni gasa i ili električne energije.

EDIT:

Zagreb: start 10 kuna (160 din.), kilometar vožnje 6 kuna (96din) (1kn=16din) (+ ista tarifa u bilo koje doba dana)
Sarajevo: start 1,5 marka (94 din.), kilometar vožnje 1 marka (63 din.) (1km=63din)
Beograd: start 170 din., kilometar vožnje (65 din.ili 85 din. u drugoj tarifi)

Prosečna plata u Srbiji je 373 , u Hravtskoj 730 i u BiH 430 evra.
 
Trejsi":13q1tmav je napisao(la):
solecar":13q1tmav je napisao(la):
Vidi , u Srbiji postoji nepisano pravilo po kome cena goriva može da pada koliko god hoće , cene svega što zavisi od goriva (direktno i indirektno) , će rasti , jer su u datom trenutku najniže u regionu.

Dakle plate padaju, cene goriva padaju i to se sve poništava jer cena taksija u Beogradu je jeftinija nego gde? U Zagrebu? Ljulbljani? Bukureštu? Podgorici? Ne pričam o ceni gasa i ili električne energije.

Koliko ljudi će zaista da proveri sve to što oni pričaju i koliko njih zaista zna kako da to uradi? Ovde se ide na brojnost ljudi koji će im poverovati , a ne na kvalitet usluge.
 
Dobro je da izašlo u novine.

Žao mi čoveka koji bi trebao da dobije orden Grada.

Meni je jedan taksista svojevremeno rekao da su svi ti divljaci na aerodromu Čumetovi ljudi i iskreno to mi je jedino logično, jer to objašnjava zašto niko neće da se kači sa njima.
 
Kome uputiti žalbu na oranje zelenih površina od strane taksista? Konkretno mislim okolinu produžene taksi stanice u Milentija Popovića kod Sava Centra.
 
Cekam sad bus na dolaznim peronima kod Simpa, koja su bag** ovi divljaci, a jos ludji su ovi koji sedaju sa njima u kola koja su parkirana preko puta u garazi, em bez krovnih oznaka em bez TX tablica.
Mislim da se nikad nece resiti situacija sa divljacima, a potrebno je 24 sata samo...
 
loyola":1u6ka763 je napisao(la):
...Mislim da se nikad nece resiti situacija sa divljacima...
Eto komunalna našla rešenje
odma slomi jednu ruku ... i nema divljanja ...
strašno :mrgreen:
 
Taksisti pretukli komunalce na aerodromu pisu novoati
 
Zašto oni još voze? Taksiraju a imaju 182 prijave

Mihailo Jovićević | 10. 02. 2015. - 06:41h | Foto: RAS | Komentara: 35
Nelegalni taksisti na aerodromu u Beogradu terorišu kolege, putnike i Komunalnu policiju. Uprkos velikom broju prekršajnih prijava, država kao da ne može da im stane na put.

Po podacima koje je Komunalna policija dostavila „Blicu“, samo petorica najbahatijih od oko 70 divljih taksista, u toku 2013, 2014. i 2015. godine dobili su neverovatne 182 prijave prekršajnom sudu u Beogradu za nepoštovanje pravila za prijem putnika i parkiranja na Aerodromu “Nikola Tesla”!

Pritom, u statistiku nisu uključena fizička razračunavanja sa Komunalnom policijom. Kako je moguće da policija i sudstvo ne mogu da pronađu način i kazne nasilnike?



26 PRIJAVA: Dušan Jocić Popaj
Popaj i Aca Banjica šefovi

- Jovanović, koji se u petak tukao sa policijom, radi noćnu smenu, a Popaj Jocić je šef te smene. Aca Banjica je najžešći momak u dnevnoj smeni, priča se da je član navijača FK Rad. Galić i Dragović su takođe istaknuti članovi ekipe, ali daleko su od organizatora „bande“. Svi oni su samo vrh ledenog brega... - objašnjava Zlatković.
„Tajna“ se krije u prevarama sa fiktivnim adresama stanovanja koje divlji taksisti imaju u ličnim dokumentima. Kada Komunalna policija napiše prekršajni nalog, sud poziv upućuje na adresu navedenu u ličnoj karti, a s obzirom na to da okrivljeni ne živi na toj adresi, poziv se pošiljaocu vraća jednom, drugi, treći put... da bi se na kraju od toga odustalo. Tek u retkim situacijama MUP je spreman da oglasi potragu za licem po prekršajnoj prijavi.

- Ne mogu da ih nađu, a oni se i ne kriju: po ceo dan su na aerodromu, rade bez ikakvih smetnji, smeju nam se u lice. Svega ovoga ne bi bilo da svako, i MUP i tužilaštvo i sud, radi svoj posao.

Umesto toga, Komunalna policija ostaje jedina koja vrši pritisak i pokušava da sprovodi zakon, a onda je stalno na „nišanu“ i dobija pretnje, psovke i fizičke napade - kaže za „Blic“ dobro obavešteni izvor iz Komunalne policije, koji ovu taktiku divljaka naziva - iznurivanje protivnika.

27 PRIJAVA: Nebojša Galić
Igra fiktivnih adresa dovodi do gotovo komičnih situacija.

41 PRIJAVA: Vuksan Dragović
- Oni, prosto, previše dobro poznaju rupe u zakonu. Jedan od ove „gospode“, Nebojša Galić, već tri godine ima fiktivnu adresu u Sarajevskoj ulici na koju mu stižu prekršajne prijave, koje ne prima. Ali, kada ga sud pozove da se u svojstvu svedoka pojavi u nekom suludom postupku protiv mene - tada poziv uredno primi. To je čovek koji me je gazio kolima na aerodromu - objašnjava Zlatko Zlatković iz „Beogradskog taksija“, koji već godinama vodi borbu protiv divljaka.

29 PRIJAVA : Zoran Jovanović
Komunalnoj policiji zakon zabranjuje da javnosti da na uvid puna imena i fotografije prekršilaca. „Blic“ je do fotografija najbahatijih nelegalnih taksista stigao uz pomoć Zlatka Zlatkovića, a identifikaciju su potvrdili u Komunalnoj policiji.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/533502 ... 2--prijave
 
Mali: Posao komunalnog policijaca nije lak, ali mora da se obavlja po zakonu

Tanjug | 11. 02. 2015. - 15:24h izmena vesti 15:33h | Foto: Beoinfo | Komentara: 0
Komunalna policija radi u korist svih građana i od nje se očekuje da bude profesionalna i da obavlja posao u skladu sa zakonom i normama ponašanja koje srpska prestonica zaslužuje, izjavio je danas gradonačelnik Siniša Mali.


Siniša Mali je danas posetio komunalne policajce na aerodromu "Nikola Tesla"
- U proteklih nekoliko sedmica desio se veći broj incidenata sa pripadnicima komunalne policije, bilo da su krivi građani ili pripadnici komunalne policije - rekao je gradonačelnik novinarima na aerodromu "Nikola Tesla" gde je obišao dežurne komunalne policajce.

Ističući da komunalna policija nema jednostavan posao, Mali je naveo da ta služba radi u korist svih građana i da joj zato treba pomoći i podržati je.


Gradonačelnik je ukazao da na kraju godine svaki komunalni policajac dobija ocenu i ukoliko ta ocena nije dobra, bude ražalovan u niži rang.

- Njihov posao nije lak, ali od njih očekujemo da budu profesionalni, da obavljaju posao prevashodno u skladu sa zakonom, ali i u skladu sa normama ponašanja koje ovaj grad zaslužuje - zaključio je Mali.

Gradonačelnik je govoreći o divljim taksistima na aerodromu kazao da je njihov broj u poslednja dva meseca smanjen sa oko 100 na desetak i najavio dalje mere kako bi taj problem u potpunosti bio rešen.

On je na aerodromu razgovarao sa dežurnim komunalnim policajcima, i kazao da je uveren da u sledećih nekoliko meseci divljih taksista na aerodromu uopšte neće biti.

- Divljih taksista u sledećih nekoliko nedelja ili meseci sigurno više neće biti i ovo će biti mnogo sigurnije mesto za goste Beograda i Beograđane koji dolaze u grad rekao je Mali.

On je najavio da će izmenama Zakona o komunalnoj policiji komunalni policajci moći da privedu kod sudije za prekršaje lice koje uhvate u nelegalnoj vožnji.

- Izmene Zakona o komunalnoj policiji doprineće njenoj većoj efikasnosti. Želimo veći broj komunalnih policajaca na ulicama i na aerodromu - rekao je Mali i dodao da se na aerodromu uvek nalazi više od 10 komunalnih policajaca.

Gradonačelnik je dodao da je u odnosu na njegovu poslednju posetu aerodromu pre dva meseca mnogo urađeno u borbi protiv divljih taksista.


Nastavićemo da se borimo protiv "divljih" taksista, poruka je gradonačelnika
Mali im je poručio "da aerodrom nije njihov, već da pripada svim građanima Beograda i Srbije i njihovim gostima", pa stoga nadležni neće dozvoliti da njihova prva ili poslednja impresija o Beogradu "bude loša i vezana za prevare divljih taksista".

Prema njegovim rečima, neki od divljih taksista imaju i po više od 50 prekršajnih prijava, pa će se raditi na tome da te prijave budu procesuirane na pravi način, a oni koji naprave prekršaj kaženjeni.

Na pitanje da li bi izmenama navedenog zakona komunalna policija mogla da oduzima vozila divljim taksistima, Mali je rekao da se to radi u koordinaciji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova i nadležnim inspekcijama.

Gradonačelnik je obećao da se, iako je dosta urađeno u borbi protiv divljih taksista na aerodromu, neće na tome stati što je i pokazano u prethodna dva meseca.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/534057 ... -po-zakonu
 
Ево га најозлоглашенији дивљи таксиста на аеродрому Никола Тесла (слика у чланку)

TERORIŠU DRŽAVU Rekorder po broju prekršajnih prijava vođa najbahatijih "divljih taksista"

Aleksandar Trajković - Aca Banjica - sa rekordnih 59 prekršajnih prijava u 2013, 2014. i 2015. godini, predvodi grupu najbahatijih “divljih taksista” koji ordiniraju na aerodormu “Nikola Tesla”: država je, čini se, protiv tih 70 šofera potpuno nemoćna...


Trajkoviću, jednom od “žešćih momaka” iz dnevne smene “divljih taksista", i njegovim saradnicima, Komunalna policija je prekršajne prijave pisala za nepoštovanje pravila za prijem putnika i parkiranja na aerodromu “Nikola Tesla”: zbir tih prijava za petoricu najbahatijih je, samo u toku 2013, 2014. i 2015. godine, čak 182!
“Tajna” njihovog višegodišnjeg izbegavanja zakona krije se u prevarama sa fiktivnim adresama stanovanja koje se navode u ličnim dokumentima. Kad Komunalna policija napiše prekršajni nalog, sud nema izbora nego da poziv uputi na adresu navedenu u ličnoj karti, a s obzirom da okrivljeni ne živi na toj adresi, poziv se pošiljaocu vraća jednom, drugi, treći put... da bi se na kraju od toga odustalo. Tek u retkim situacijama MUP je spreman da oglasi potragu za licem po prekršajnoj prijavi.
ONI SU NAJBAHATIJI “DIVLJI TAKSISTI”
IME BROJ PREKRŠAJNIH PRIJAVA
ALEKSANDAR TRAJKOVIĆ - ACA BANJICA 59
VUKSAN DRAGOVIĆ 41
ZORAN JOVANOVIĆ 29
NEBOJŠA GALIĆ 27
DUŠAN JOCIĆ - POPAJ 26

http://www.24sata.rs/terorisu-drzavu-re ... sista/4155
 
Quote:
Originally Posted by direktor View Post
Mali: Posao komunalnog policijaca nije lak, ali mora da se obavlja po zakonu

Tanjug| 11. 02. 2015. - 15:24h izmena vesti 15:33h | Foto: Beoinfo| Komentara:

- Divljih taksista u sledećih nekoliko nedelja ili meseci sigurno više neće biti i ovo će biti mnogo sigurnije mesto za goste Beograda i Beograđane koji dolaze u grad rekao je Mali.
To si majmune rekao i pre godinu dana.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/st...+taksista.html

Quote:
PONEDELJAK, 24.*FEB*2014, 12:42*->*13:12

Najavio je da će do kraja nedelje biti usvojen niz pravilnika o radu taksista i cenovnika koji su vezani za red vožnje sa aerodroma, a koji će, kako očekuje, "zatvoriti" pravni okvir u vezi sa radom taksista.

"Naša ideja je da kada pravilnici stupe na snagu oni dodatno naprave pritisak na divlje taksiste i da doprinesu da se problemi u toj oblasti reše", naveo je Mali.
Vidim, resio si problem.

sa ssc AirCEO2
 
Mali: Dosta nam je divljih taksista
M. T. K. | 12. februar 2015. 15:07 | Komentara: 2
Aerodrom će biti mnogo sigurnije mesto za goste koji dolaze u naš grad, najavio je gradonačelnik Siniša Mali, prilikom obilaska vazdušne luke

NA beogradskom aerodromu, "divljih" taksista sigurno više neće biti! Ovo će biti mnogo sigurnije mesto za goste koji dolaze u naš grad, najavio je juče gradonačelnik Siniša Mali, prilikom obilaska vazdušne luke.



Prema njegovim rečima, u poslednja dva meseca, broj nelegalnih prevoznika na Aerodromu "Nikola Tesla" smanjio se čak deset puta, ali probleme stvara desetak najupornijih.

Prvi čovek prestonice obišao je komunalne policajce i porazgovarao sa njima o incidentu koji se dogodio pre nekoliko dana.

- Uskoro će biti izglasane izmene Zakona o komunalnoj policiji, po kome će naši operativci moći da privedu kod sudije za prekršaje, osobu koja je uhvaćena u nelegalnoj vožnji - rekao je Mali. - U svakom trenutku, na aerodromu se nalazi desetak policajaca. A želimo da ih bude i više.

Gradonačelnik tvrdi da je u odnosu na njegovu poslednju posetu aerodromu, pre dva meseca, mnogo urađeno u borbi protiv divljih taksista.

Aerodrom nije njihov i nećemo dozvoliti da prva ili poslednja impresija o Beogradu bude loša, vezana za prevare nelegalnih prevoznika - naglasio je Mali.



OCENE ZA KOMUNALNE POLICAJCE
- U PROTEKLIH nekoliko sedmica desio se veći broj incidenata sa pripadnicima komunalne policije. Oni nemaju jednostavan posao, rade u korist svih građana i zato im treba pomoći i podržati ih - rekao je Mali, najavivši da će na kraju godine svaki policajac dobiti ocenu. Ukoliko ona nije dobra, biće ražalovan u niži rang.
26. novembar 2014.

Grupa Iračana koji su doputovali u Beograd, za prevoz sa pet taksi vozila od aerodroma do centra grada, platila 60.000 dinara. Ili 12.000 (100 evra) po automobilu.

13. januar 2015.

Direktor "Beogradskog taksija" Zlatan Zlatković pretučen je na aerodromu dok je snimao nelegalne taksiste kako odvode mušteriju bez odgovarajućeg vaučera.

7. februar 2015.

Grupa "divljih" taksista se sukobila sa komunalnim policajcima, prvo verbalno pa i fizički. U Urgentnom centru završio jedan taksi vozač i četvorica komunalaca.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... h-taksista
 
Vrh