Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

TAKSISTI: Ili dogovor sa državom, ili štrajk! (FOTO) Više od 4400 taksista i autoprevoznika stupiće u generalni štrajk 3. decembra u Beogradu, ako sa Vladom Srbije ne bude postignut dogovor o njihovim zahtevima među kojima je ogrničenje broja taksi vozila na ulicama, poručili su danas predstavnici četiri sindikata taksista i autoprevoznika Srbije

Zbog nagomilanih problema koji se ne rešavaju već dugi niz godina i kako kažu, nespremnosti vlasti, članovi sindikata taksi vozača i autoprevoznika danas su se obratili medijima iznoseći svoje probleme. Ovom prilikom, oni su upozorili na generalni štrajk koji će biti održan 3. decembra u slučaju da njihovi zahtevi ne budu prihvaćeni.


Kako ističu, do sada su se obraćali za pomoć mnogim gradskim i državnim institucijama koje i nakon dvanaest godina, nisu počele da traže rešenje narušenog poslovnog ambijenta auto-taksi prevoznika.

Zahtevi koji su izneti na današnjoj konferenciji odnose se prvenstveno na izradu Zakona o taksi prevozu kojim bi trebalo da se reguliše porast broja taksi vozila na ulicama i nastanak haosa u oblasti cena. Takođe, prema ovom zakonu bi se regulisao i nastanak “divljih taksista”.

Drugi problemi odnosi se na uslovni otpis poreskog duga, vraćanje privrednih subjekata svih koji su brisani iz APR-a i otklanjanja posledica sprovedenih brisanja, te formiranje jedinstvenog registra vozača, vozila i krovnih oznaka.

Učesnici konferencije su naglasili da je cilj njihovog namerama da pomognu najpre taksistima i autoprevoznicima, a samim tim i državi Srbiji.

- Mi smo jedini ljudi u Srbiji koji štrajkuju jer žele da pruže rešenje problema i daju novac državi, dok svi ostali od države traže pare. Naše probleme treba ozbiljno shvatiti jer ugrožavaju naše ustavno pravo na rad - Branko Vitorović, STVIAP ” Nezavisnost” (Sindikat taksi vozača i autoprevoznika).

20/11/2014 - 16:59 TAKSISTI: Ili dogovor sa državom, ili štrajk! (FOTO) Više od 4400 taksista i autoprevoznika stupiće u generalni štrajk 3. decembra u Beogradu, ako sa Vladom Srbije ne bude postignut dogovor o njihovim zahtevima među kojima je ogrničenje broja taksi vozila na ulicama, poručili su danas predstavnici četiri sindikata taksista i autoprevoznika Srbije
Ukupno komentara6
Foto: Marko TodorovićTAKSISTI: Ili dogovor sa državom, ili štrajk! (FOTO)
Zbog nagomilanih problema koji se ne rešavaju već dugi niz godina i kako kažu, nespremnosti vlasti, članovi sindikata taksi vozača i autoprevoznika danas su se obratili medijima iznoseći svoje probleme. Ovom prilikom, oni su upozorili na generalni štrajk koji će biti održan 3. decembra u slučaju da njihovi zahtevi ne budu prihvaćeni.


Kako ističu, do sada su se obraćali za pomoć mnogim gradskim i državnim institucijama koje i nakon dvanaest godina, nisu počele da traže rešenje narušenog poslovnog ambijenta auto-taksi prevoznika.

Zahtevi koji su izneti na današnjoj konferenciji odnose se prvenstveno na izradu Zakona o taksi prevozu kojim bi trebalo da se reguliše porast broja taksi vozila na ulicama i nastanak haosa u oblasti cena. Takođe, prema ovom zakonu bi se regulisao i nastanak “divljih taksista”.

Foto-ilustracija: TanjugFoto-ilustracija: Tanjug
Drugi problemi odnosi se na uslovni otpis poreskog duga, vraćanje privrednih subjekata svih koji su brisani iz APR-a i otklanjanja posledica sprovedenih brisanja, te formiranje jedinstvenog registra vozača, vozila i krovnih oznaka.

Učesnici konferencije su naglasili da je cilj njihovog namerama da pomognu najpre taksistima i autoprevoznicima, a samim tim i državi Srbiji.

- Mi smo jedini ljudi u Srbiji koji štrajkuju jer žele da pruže rešenje problema i daju novac državi, dok svi ostali od države traže pare. Naše probleme treba ozbiljno shvatiti jer ugrožavaju naše ustavno pravo na rad - Branko Vitorović, STVIAP ” Nezavisnost” (Sindikat taksi vozača i autoprevoznika).

Foto: Telegraf.rsFoto: Telegraf.rs
Generalni štrajk najavljen je samo u slučaju da nadležni državnim organi ne obrate pažnju na probleme Auto-taksi prevotnika.

- Ukoliko dođe do “simboličkog” štrajka, plašim se da bi mogao da stekne velike razmere jer su ovi problemi aktuelčni u svim gradovima, a ne samo u Beogradu - Aleksandar Bjelić, SATUS (Savez taksi udruženja Srbije).

Iz delatnosti auto-taksi prevoznika:

1. Uslovi otpisa poreskog duga

2. Brisanje iz APR i otklanjanje posledica brisanja

3. Hitno otklanjanje najvećih problema u taksi delatnosti ( nelegalni prevoz, broj vozila, TX tablice, taksi stajališta, tarife, cene , dopunska delatnost, penzioneri, jedinstveni registar vozača, vozila i krovnih oznaka…)

4. Konačno uređenje poslovnog ambijenta za obavljanje delatnosti taksi prevoza ( donošenje Zakona o taksi prevozu)

Iz delatnosti autoprevoznika:

5. Mirovanje poreskog duga

6. Povlačenje iz procedure Nacrta zakona o prevozu tereta u drumskom saobraćaju

7. Izmena člana 85. Zakona o privrednim društvima

Zajednički zahtev:

8. Obavezno učešće naših predstavnika u radu radne grupe za izradu ili izmenu Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima I svih ostalih zakona u našim delatnostima

Konferenciji su prisustvovali i predsednik Samostalnog sindikata taksi vozača i autoprevoznika Srbije, Bruno Sadik i predsednik Saveza taksi udruženja Srbije, Aleksandar Bjelić, koji su istakli da je neophodno uključiti predstavnike svih sindikata taksista i autoprevoznika Srbije u Radne grupe za izradu zakona iz te delatnosti, posebno Zakona o bezbednosti saobraćaja.

(Mihajlo Pavić)

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/13 ... trajk-foto


neznam kakv je zahtjev za TX tablice nadam se da im nepada napamet ukidanje , oko vecine se mogu dogovoriti sami a oni u udruzenju bilo kojem nemogu da se dogovore oko boje , modela vozila , itd
 
Katastrofa, ovo je primer kartelizacije. Jedino što se slažem, treba uvesti dozvole ali onda ih dati na licitaciju svakog januara. Platiš dozvolu da voziš, ponuda i tražnja. Druga stvar, zabrana popusta i ostale skandalozna gušenja konkurencije i tržišne uakmice treba iskoreniti zauvek. Ovo za poreze je prosto neverovatno da traže. Ne mogu, nerviram se, taksisti su mi pojam bahatosti (većina)
 
Ne znam za Uzice, ali u Raskoj i Novom Pazaru je 3 puta jeftiniji taxi od Bgda, pa zive ljudi.
 
TAKSI REVOLUCIJA U BEOGRADU: Pre ulaska u vozilo znaćete cenu, maršrutu i trajanje vožnje! Aplikacija za pozivanje taksija, koji postoji u svega 11 zemalja i smatra se najboljom u Evropi za "onlajn" servisiranje prevoza, kod nas će biti dostupna krajem decembra ili januaru 2015. godine

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/13 ... nje-voznje
 
BRUKA: Iračanima naplatili taksi 60.000 dinara za samo 18 kilometara vožnje

DRUŠTVO07:44, 26.11.2014.Autor: Ružica Kantar,Foto: Arhiva

Gostima iz Iraka za vožnju od aerodroma do grada uzeli šest puta više para, a menjači im evro otkupili po mnogo nižem kursu od realnog
BEOGRAD - Kako izgleda „tradicionalno srpsko gostoprimstvo“, najbolje govori primer petnaestak Iračana, među kojima je bilo i dvoje dece, koje su juče odmah pri sletanju u Beograd prvo „odrali“ taksisti, a onda i radnici u menjačnici!

Za vožnju od aerodroma do centra grada, odnosno za svega 18 kilometara, platili su u pet automobila ukupno 60.000 dinara, odnosno šest puta više od realne cene. Samo koji sat kasnije opelješili su ih i u menjačnici, gde su im evro menjali po proizvoljnom kursu od 115 dinara, iako je odnos 120,84 dinara za jedan evro. Dušan Anastasov, PR menadžer agencije „Big blu“, preko koje su ovi turisti obezbedili smeštaj i program aktivnosti tokom boravka u prestonici, zaprepašćen je takvim postupcima svojih sugrađana.

Odrali ih

- Prema dogovoru, trebalo jeda Iračani sami organizuju prevoz do izabranih hotela, zato smo se i iznenadili kad su se pojavili u agenciji. Taksisti su ih dotle dovezli i ostavili, umesto da ih prebace do hotela. Odrali su ih, a da ih čak nisu ni doveli na željenu adresu - dodaje Anastasov i kaže da su Iračani bili zbunjeni.

Međutim, njihova muka se ni tu nije završila. Kasnije su s predstavnikom agencije krenuli u šetnju gradom. U Knez Mihailovoj su zastali da razmene novac.
- Kad je kolega primetio da je radnik u menjačnici Iračanima, umesto po zvaničnom kursu, dinare prodao za 115 po evru, prišao je i pitao: „Šta se ovde dešava? Zar kurs nije oko 120?“ Radnik je odgovorio: „Zavisi za koga“ - revoltirano priča Anastasov:

Stiže još Iračana

- Ovo je sramota za našu zemlju. Prvi utisak je vrlo važan, a strašno je da turisti misle da u Srbiji svako hoće da te zavrne.

On najavljuje da sledeće nedelje 13 Iračana, radnika turističkih agencija, dolazi u Srbiju da upozna našu zemlju kako bi klijentima lakše mogli da prodaju aranžmane.
- Oni Srbiju smatraju Zapadom, a lakše dobijaju vize za našu zemlju nego za EU. Pošto su navikli na pustinju, smatraju nas zelenom zemljom.

Grad se bori protiv „divljaka“
KAZNE ZA TAKSISTE 250.000 DINARA

U Sekretarijatu za inspekcijske poslove grada Beograda poručili su da je aerodrom „prepoznat kao lokacija od posebnog interesa“ . Od početka 2014. inspekcija je dobila 37 prijava zbog povećane naplate. Kazne za navedeni prekršaj za taksiste kreću od 80.000 do 200.000 dinara, a za neizdavanje računa od 10.000 do 250.000 dinara.

http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/bruka ... ak-1622493
 
Sa fb
Car4Use
2 сата ·
Zbog velikog interesovanja za pocetak rada prvog car sharing servisa u Beogradu - Car4Use pocinje sa radom u prvoj polovini decembra . Tacan datum objavicemo i na nasoj facebook stranici

Android app
1939801_832345543470922_1914819765846751190_n.jpg
 
POGLEDAJTE Obračun s nelegalnim taksistima u Beogradu VIDEO

R.B. | 06. 12. 2014. - 11:57h | Foto: D. Milenković/Ilustracija | Komentara: 10
Šestoro taksista privedeno je sudiji za prekršaje jer su obavljali taksi delatnost na teritoriji Beograda, a registrovani su van prestonice. Ovo je bilans združene akcije kontrole auto taksi prevoznika u centralnoj zoni Beograda, koju je noćas sproveo Sekretarijat za inspekcijske poslove grada Beograda, uz asistenciju saobraćajne policije Policijske uprave za grad Beograd i komunalne policije.

U akciji, koja je sprovedena u cilju suzbijanja rada neregistrovanih taksi prevoznika i taksi prevoznika, registrovanih van teritorije Beograda, privremeno je oduzeto jedno vozilo od osobe, koje nije registrovano za obavljanje auto - taksi prevoza. Na deset dana je iz saobraćaja isključeno pet vozila, kojima su taksi preduzetnici, registrovani van grada taksirali na teritoriji Beograda.

Kontrola je obavljena u centralnoj gradskoj zoni na Terazijama, Ulici Strahinjića Bana, Skadarliji, Sarajevskoj, Nemanjinoj, Karađorđevoj i kod "Beton hale".

Po završetku akcije, član Gradskog veća Dragomir Petronijević istakao je da su Skupština grada i Ministarstvo unutrašnjih poslova organizovali akciju u cilju suzbijanja ilegalnih taksista u Beogradu, kako bi ih što manje bilo na ulicama glavnog grada.

- Znam da mnogi taksisti imaju probleme. Radne grupe rade da se ti problemi reše, ali ono što ne možemo da dopustimo i što je protivzakonito je da se ilegalno taksira u gradu Beogradu - naglasio je Petronijević.

Podsetivši na slučaj kada je na aerodromu stranom turisti za vožnju naplaćeno 60.000 dinara, a o čemu je Blic pisao, Petronijević je poručio da to ubuduće neće biti moguće i da će se ovakvim akcijama policija i grad truditi da suzbiju takvo ponašanje.

Pomoćnik načelnika Uprave policije Policijske uprave za grad Beograd Đokica Draković ukazao je da saobraćajna policija u ovom slučaju pruža pomoć Gradskom sekretarijatu za inspekcijske poslove i komunalnoj policiji.

Tokom akcije bili su prisutni i sekretar za inspekcijske poslove Zagorka Panić, član gradskog veća Aleksandar Marković i šef komunalne policije Nikola Ristić.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/517142 ... u-Beogradu
 
Најјачи ми је лик који се на стб жалио како он МОРА нелегално да ради јер не може да добије дозволу за рад, јер замисли има превише таксиста! Нисам могао да верујем кад сам чуо!
 
Проблем о коме се мало прича је тај што неки таксисти не желе да раде кад је лоше време посебно кад падне снег што има своју логику јер на тај начим може да оштети кола али са друге стране дозвола за рад не би требало да представља право већ би морала да представља и обавезу.
 
Dozvolama se ogranicava broj taksitsa po studiji treba da ih je nesto preko 4500 a ima ih valjda 7500 sto je vise nego preko broja , pa iz tog razloga nema dovljno mjesta za taksi vozila , plus su skupi pa stoje vise nego sto bi trebali , plus traze oprost nekih dugovanja , plus kontrolisana cijena itd
 
Kako moze dda bude visak taksistta, treba lepo da ddaju taksi dozvola ksta toliko za godinu ana i ko god hoce moze dda radi.
 
Slazem se
Ali posto neradnici zele da od jedne voznje zarade dobru dnevnicu, a onda uzivaju ostatak dana, oni ne pristaju na to.
 
po mom mišjljenju prodavanje licenci taksistima mora na kraju da se prelije na potrošača.

ako se licence prodaju to mora da plati korisnik usluga.


dalje,

moj predlog nije ograničavanje taksista. moj predlog je postavljanje visokog standarda za taksiste i svako ko ih ispuni mogao bi da taksira.

neprihvatljivo je da se taksira u vozilima bez klime, fiskalne kase, malim vozilima (punto, fabia...), raznim ladama, kečevima.


i takođe mi suludo zvuči da postoji minimalna propisana cena od strane grada. po meni bi smela da postoji samo maximalna propisana cena, i ona bi trebala da bude duplo manja nego današnja minimalna. da se ide na kvantitet, a ne da smrdljive taksare odrade tri vožnje za radno vreme i to je to...
 
@neuslovna vozila

Potpuno se slažem. Ispod 4 metra je malo. Bez klime može od septembra do aprila. Iako postoje i dobro očuvana stara vozila, ispod 2000. godišta ja ne bih dozvolio.


@ min. cena
Taj potez je da ne bi velika taksi udruženja uvela 'damping' cene kojima će postepeno izbaciti iz konkurencije manja uddruženja tj. pojedinačne vozače.
 
@Mekbejn
A kako mislis to, da velika udruzenja izbace manje?
Mislim kapiram ja sta je damping, ali ne vidim mogucnost da do toga dodje u ovom slucaju jer unutar udruzenja oni ipak funkcionisu kao pojedinci, svaki sa svojim licnim vozilom, troskovima vozila i drugim rashodima i prihodima.
Iz cega bi se mogao finansirati takav damping na cene taxi usluga?
 
sve i da to udružnje uradi i postepeno izbaci konkurenciju.


taxi biznis nije mnogo skup. pojavi se neko sa 200.000 evra i kupi 15-tak vozila dačija, opremu i zaposli po dva vozača u smeni i ubije to udruženje koje je vršilo damping.

nije to neki biznis veliki gde je pojava konkurencije nemoguća....
 
mekbejn":38nzw13a je napisao(la):
nije kod svih tako, koliko znam npr. Nacionalni taksi ima svoja vozila.

Ako grešim, onda ništa :)

Oni ne postoje bar 3-4 gdine ako ne i vise.

Dva puta mi se desilo da mi dodje kec u sred leta na poziv i da odbijem voznju, da umrem dok ne stignem do grada.
 
Pricao sam juce sa taksistima kod vuka oni su toliko neslozni unutar jednog udruzenja , pitam ih sto se nedogovore kao udrzenje i kupe svi ista vozila iste poje , krecu izgovaranja , pa nema se nemoze se tam te vamte , pa da predju na metan , odrzavanje u jednom servisu itd
 
Ne znam dokle je stigao Uber u srbiji, ali ako i kada dodje, onda taksisti dobijaju veliki problem
 
Vrh