Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Taksisti primaju i kartice - Još tri udruženja u Beogradu uvode jednostavniji način plaćanja vožnje
Četvrtak, 20. 03. 2014.|09:35 | Izvor: Blic
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... o%C5%BEnje

Putnici platnu karticu trenutno mogu da iskoriste tek u svakom desetom taksiju u Beogradu, ali će čitači uskoro biti uvedeni u još 2.000 vozila, piše "Blic".

- Turisti ne moraju da podižu gotovinu ili menjaju novac, jer mogu da plaćaju svojim karticama. Takođe, vožnja ne može da se naplati više od iznosa koji je očitao taksimetar - navodi Vladimir Milenković iz "Naksis taksija", udruženja u kojem 575 vozila ima čitače. Ove uređaj ima i 15 taksista "Luksa", isto toliko njihovih kolega iz "NBA taxi" kao i deset vozača kompanije "Beotaxi".

Putnici će karticama uskoro moći da plaćaju vožnju i u "Pink taxi" i "Alfa Bell", što praktično znači u svakom trećem taksiju u gradu.

- Svih naših 1.700 vozila imaće terminale, a ugradnja će početi ovih dana - najavio je Aleksandar Bijelić iz "Pink taxi"-a.
 
Унаперд се извињавам ако је питање већ било постављено, нисам пратио тему од почетка, зашто боја свих такси возила у Београду није унифицирана?
 
Propisano odlukom grada davno ali se nepostuje jer taksi banda se pobunila kako nema para cak i kad kupuju nova vozla ne narucuju u toj boji , pa ni tasi koji se zovu po boji tipa zuti nemaju sva ista vozila i iste boje
 
A sta bi sa onim fiskalnim kasama?

Kukaju stalno kako nema posla, a kad dodje nekad na poziv kao brate 3 sata cekam na stanici poziv. Nece gospoda da se pomere malo po gradu, u nekim delovima ne mozes 10 minuta na ulici da zaustavis...


Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
loyola":2llwaji4 je napisao(la):
A sta bi sa onim fiskalnim kasama?

Kukaju stalno kako nema posl...


Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока

Fiskalnim kasama? Pa jos racune da izdaju?
A kako posle svake 2-3 godine da blokiraju grad trazeci otpis poreza ???

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Beograd: Bez posla ostaje 1.000 taksista?
S. J. M. | 22. mart 2014. 00:24 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 0-taksista

Agencija za privredne registre, zbog duga, briše iz evidencije taksi vozače
GRUPA od 700 do 1.000 taksista mogla bi do kraja godine da bude izbrisana iz evidencije Agencije za privredne registre! To su taksi vozači koji nikada nisu ušli u reprogram duga za poreze i doprinose, jer to nisu želeli ili nisu imali novca da plate ulazak. To znači da će oni automatski morati da prestanu da se bave taksiranjem, jer će izgubiti dozvole.

Kako objašnjava Aleksadar Bijelić, predsednik Saveza udruženja taksista Srbije, njima će verovatno biti data još jedna mogućnost da izmire obaveze i ostanu u ovoj delatnosti.

- Dopunom Zakona o reprogramiranju duga najverovatnije će dobiti opciju da odjednom uplate zaostale poreze i doprinose za poslednjih 17 meseci, što su morali da rade redovno kako bi bili u statusu mirovanja duga - objašnjava Bijelić. - U suprotnom će izgubiti dozvolu i neće moći da taksiraju.

Bijelić kaže da se svaki dan javi jedan ili dvojica taksista koji su zbog duga izbrisani iz APR.

OPTIMALAN BROJ ZA GRAD - 4.500

U BEOGRADU sada ima oko 6.500 taksista, a prema analizi koja je rađena pre nekoliko godina optimalan broj je 4.500. Sve dok se broj taksista ne svede ispod ovog preporučenog broja niko novi ne može da dobije dozvolu za rad. Dakle, ko bude izbrisan iz spiska APR u dogledno vreme više neće moći da se vrati taksiranju.
 
Kad pomenuh Karađorđevu - još i da vam se "pohvalim" kako me taksista provozao istom ulicom. Ja s dva druga izlazim iz Fride (red lokala na pristaništu), pitamo taksiste đe dođe kafana "Mladost ludost", i nudi se ciganin u Audiju A6 da nas vozi, kaže da je blizu...

Brat je napravio ovu turu... :lol: I još nas zagovara, misli da nemamo pojma o BG, i napucao jedno 8-9 EUR na taksimetru. Ja sam ga lagano pustio da nas provoza, i posle toga bio vrlo neprijatan... :D
A ja sam obično oprezan kad sam u drugoj sredini, ali ovde nije bilo potrebe za oprezom... Nas je bilo trojica, po 2m i 100kg po komadu. Razgovor je bukvalno išao:

- "Stari, misliš li ti da smo mi budale, pa nas voziš 15min 500m?"
- "Kako...pa nisam...tuc...muc"
- "Krenuli smo 500m niže, vozaš nas po gradu bezveze, misliš da smo ovce? Što nisi išao pravo Karađorđevom?"
- "Aa...bila je zatvorena ulica, ne može pravo"
- "Pa aj' sad produži pravo, oću da vidim đe je zatvorena, sve ti je plaćeno"
- "Aaa...ootvorili su je sad..."
- "Đe nas nađe da zaje*******avaš"
Bratu debelom ciganinu već loše, znoji se, nema pojma koga vozi, vidi da je zaje*******o...gasi taksimetar i kaže "brate, nije problem, evo na mene vožnja..."

Tu već krećemo da ga maltretiramo "Najmanji ti je problem noćas što ti vožnja neće bit plaćena. Parkiraj tu sa strane, da nam objasniš o čemu se radi"... Čovjek pobijelio, gleda ispred sebe...kako se bio zaglavio u gužvetini ispred te kafane (a veća je gužva bila u gradu u 4h ujutro nego u subotu preko dana), tako smo mu izašli iz auta. Mislim da mu dužih 2 minuta nije bilo odavno... Gad masni...
Са ссц-а, лепу су му лекцију дали :vops:
 
Један од првих такстиста у Београду. Иван Мајер из Земуна.
Мајер и Форд А испред земунског хотела "Цетрал", 1933.г
104013851015245710781932.jpg
 
Bas ovo djubre sam bar 5 puta prijavljivao. Jednom je bio ispred SCa posle Festa, pa kod onog kluba Stefan Braun, na Trgu...
 
Лондонски такси потукла апликација :lol:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E2BBB8LIVtA[/youtube]
 
milos.tro":gbzbvqyk je napisao(la):
Један од првих такстиста у Београду. Иван Мајер из Земуна.
Мајер и Форд А испред земунског хотела "Цетрал", 1933.г
104013851015245710781932.jpg
I kad mu je mušterija tražio vožnju do Terazija jel se sa sve autom ukrcao na trajekt ili ga je vozio do Ušća i ostavljao na skelu? :D
 
A da dodju u beograd da krenu sa poslom gdje se salje pozivnica
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0Hb9ng5jLrs[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Wl8KSbO_pQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VlkcsEf3lrQ[/youtube]
 
TEMA TELEGRAFA: Zašto je taksi u Beogradu papreno skup, a u provinciji skoro džabe? Svuda po Srbiji za prosečnu vožnju od nekoliko kilometara ne treba vam više od 200 dinara, dok je za sličnu vožnju u Beogradu neophodno platiti minimum 500 dinara. Neretko iznos naraste i do 700 dinara pa i više, pošto je broj "divljih taksista" i dalje nerešen

http://www.telegraf.rs/vesti/1115721-te ... koro-dzabe
 
Једном се зајебах па узех такси, рекох боље то него да паднем испит. На крају би ми се више исплатило да сам пао испит..
 
Nemoj tako jedan ispit manje , somi ti si akdemski gradanjin koji faks
 
Није факс још увек, нека будалаштина у средњој, али факс ће ускоро :)
 
Inspektori oduzeli četiri vozila od nelegalnih taksista

Beoinfo | 14. 08. 2014. - 13:44h | Foto: D. Milenković | Komentara: 0
Inspektori drumskog saobraćaja Sekretarijata za inspekcijski nadzor uz asistenciju pripadnika Komunalne policije od 7. do 13. avgusta oduzeli su četiri vozila od lica koja nisu registrovana za obavljanje auto-taksi prevoza putnika.

Tri vozila oduzeta su na aerodromu „Nikola Tesla” , a jedno na taksi stajalištu „Resavska” u centru Beograda.

Protiv ovih lica, od kojih su dva sa područja Beograda, a po jedno iz Petrovca na Mlavi i Pančeva, po ubrzanoj proceduri, podneti su zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka, saopšteno je iz ovog sekretarijata.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/487776 ... h-taksista
 
Чисто информативно, за све оне које не воле таксије (као што сам ја на пример), и траже алтернативе, рентакар агенције смањују цене. Упоредни ценовник на овом линку

Још је то прилично скупо, али тренд је важан, надам се да ће цене још падати.
 
Razbijena taksi banda sa aerodroma
IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI
Beograd -- Sve je manje bivših taksista i taksista koji namerno krše propise i na izlasku iz aerodromske zgrade putnike vuku za rukav, tvrde u Komunalnoj policiji.


Foto: Freeimages.com (Ilustracija)
Foto: Freeimages.com (Ilustracija)
Šef područne jedinice Komunalne policije Srđan Ilić rekao je za "Novosti" da su ovim "taksistima"“ od proletos uspeli da uskrate 70 odsto vožnji.

"To je jedna dobro organizovana banda, koja je proletos imala 50 članova, a sada na aerodromu ordinira još njih desetak. To su oni najuporniji i najokoreliji. Pošto smo im poprilično onemogućili da rade kao ranije, sada su došli u stadijum da za jednu vožnju "bodu oči" i hoće da se tuku. Jednom od komunalnih policajaca, koji revnosno obavlja svoj posao, polupali su šoferšajbnu na privatnom automobilu ispred zgrade u kojoj stanuje i još su mu to u lice rekli, sa porukom da će mu "sledeći put razbiti nešto drugo", priča Srđan Ilić.

Ilić kaže da će komunalna policija nastaviti još revnosnije i žešće da suzbija nelegalne taksi vožnje i da neće odustati od zavođenja reda u taksiranju.

"Mnogi od tih taksista su u međuvremenu ispisani iz APR i više ne mogu legalno da se bave delatnošću. Mi ćemo u narednom periodu pojačati kontrole, kako bismo uklonili i ove poslednje koji pokušavaju na kvarno da se dokopaju putnika", dodaje Ilić.

Svi taksisti koji žele da imaju vožnju sa aerodroma moraju da se prijave i čekaju red na semaforu, kako bi prišli izlaznom terminalu gde uzimaju putnike. Vrlo često je toliko prijavljenih da jedan taksista dnevno uzme samo jednu, eventualno dve vožnje. Putnik na štandu uzima vaučer sa zonom u kojoj se nalazi destinacija na koju želi da bude prevezen. Cene po zonama se kreću od 1.400 do 6.000 dinara.

Taksisti koji za vožnju do centra, na primer, traže i do sto evra, ne priliče Beogradu kao evropskoj metropoli.

"To daje ružnu sliku našeg grada, naročito pred strancima. Mada, iskreno, nisu mi jasni ni ti ljudi koji uđu u njihov neobeleženi automobil, koji nema ni taksi krovnu oznaku, ni taksi tablice, a onda nam se posle žale kako su prevareni", kaže Ilić.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=907619
 
Ја немам кола. Хтео би да их купим (ко не би волео да има кола!) али немам пара, немам место за паркирање, немам гаражу, волим кад негде идем да се провеселим и да попијем по неко пиће па не би да возим тада. Чиме да се превезем? Обзиром да живим у ширем центру града Београда такси се чини као логичан избор. Генерално у урбаној средини која има добро организован јавни превоз по мом мишљењу кола и не требају. Мислим да би град требало да се прави по човека а не по мери аутомобила . Београд изгледа да се прави по мери аутомобила. Више се површине троши на аутомобиле него на људе. Аутомобили иду у ширину а људи у висину (у небодере).

Просто ми је невероватно да држава не може да направи реда у такси превозу. Они се ухватили ГСП-а и БусПлус-а.

Једини начин да се неко ко има новца не жели да има кола а жели да се комфорно превезе до посла, позоришта, неке журке итд.. јесте такси. И то може да буде добар изор зараде за град. Никад ми неће бити јасно зашто Град не направи своју такси фирму.
 
Vrh