Дискусија на овој теми је одавно изгубила било какав смисао а разума нема ни у траговима.
Дискутијемо о мосту који је буквално склепан на брзину 1941. године да привремено послужи за пренос ратне технике. Мост на дрвеним стубовима у води, смета речном путу, конструктивно угрожен, саобраћајно закржљао. Склепан. Привремено. 1941. Те три речи су довољне да се донесе разумна одлука. Понављајте те три речи заредом, док не скапирате њихово значење.
Мост је на доброј позицији, јер да није, не би ту тачку задржали као другу од 4 лонгитудинале, односно кичме саобраћаја на правцу исток-запад, односно преко Саве у свим урбанистичким плановима до сада. Мост је намењен за уклањање из свих набројаних разлога још са привим послератним урбанистичким планом. Још тада. А камоли данас са данашњим саобраћајним потребама.
Мост је одавно одслужио своје, превазиђен је и технички, и технолошки и саобраћајно и урбанистички. Превазиђен још у време подизања, а камоли данас, 80 година касније.
Свако калемљење неких конструкција, прављење франкештајна од њега и од бабе девојку је финансијски прескупо, технолошки компликовано и естетски наказно. Треба да се пребаци где ће бити кориснији (а не да буде кафић), на крају крајева, вратити га тамо где је изворно и планиран.