Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 193 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    545
Овде је главни проблем улична и урбана матрица са десне обале Саве где су сва кретања паралелна са реком, а нама фале попречна. Вилсонов булевар је нови оков око реке који спутава кретања попречно.

Што се тиче понтона, за њега би морали да сруше Саванову и направе рампу на месту Сава променаде и пресеку пешачко-бициклистичке токове, а приступна саобраћајница би ишла уз зид Магнолије. Од тога свега нема ништа.
 
Preko tog mosta su išle kompozicije raznih vozova, a stručnjaci neka kažu da li on može da se koristi prema mom predlogu.

Moj cilj je da ubedim budućeg Gradonačelnika da on zatraži mišljenje od relevantnih gradskih institucija, nap. CIP, Direkcija, Urbanistički zavod, Sekretarijat za saobraćaj, Beograd put, . . itd., pa na osnovu tih stručnih mišljenja onda donese odluku.
Da zatraži mišljenje od onih koji su zapošljeni po istom osnovu kao i on. :ROFLMAO:
Ili još bolje, da zatraži mišljenje od onih pojedinaca koji su relevantni, i da dobije odgovor koji je predsednik lično napisao. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Evo ti još jedno pubertetsko razmišljanje. Jaroslav Černi nije dao zeleno svetlo za gradnju na Makišu i za traženje načina da se dođe do vode za piće, u cilju snabdevanja Beograda, na VRO. Milenium tim ih kupio. ;)
 
Mislim da su drugi forumaši u međuvremenu dali adekvatne odgovore na ovu tvrdnju.
Заправо нису.

На форуму се већ дуго овом мосту вештачки напумпава његов сад већ "непроцењив" значај за саобраћај града иако је од свих мостова најмање битан управо због очајног капацитета и још очајнијих приступних путева.

Његово затварање не може више негативно утицати на саобраћај од затварања Газеле током њене реконструкције. Што се мора, мора се. Газела је морала да се реконструише. И овај мост једноставно мора да се замени у неком моменту. Што се више одлаже, биће саобраћајно теже. Што се пре почне, то боље.
 
Заправо нису.

На форуму се већ дуго овом мосту вештачки напумпава његов сад већ "непроцењив" значај за саобраћај града иако је од свих мостова најмање битан управо због очајног капацитета и још очајнијих приступних путева.

Његово затварање не може више негативно утицати на саобраћај од затварања Газеле током њене реконструкције. Што се мора, мора се. Газела је морала да се реконструише. И овај мост једноставно мора да се замени у неком моменту. Што се више одлаже, биће саобраћајно теже. Што се пре почне, то боље.
Tvoje je mišljenje da nisu dali odgovore, moje je da jesu, i to je OK.

Ovo je izgleda neki novi način kvalifikacije: "najmanje bitan".
OK, ali dok ostane lična i subjektivna ocena.
Most je i tekako bitan ne samo zbog kapaciteta, već i zbog pravca i ulica koje povezuje i zbog tramvajskih linija koje ga koriste.
Zapravo - svaki most u Beogradu je nepocenjivo bitan.

OK, neka se menja širim mostom, ali neka se prvo obezbedi adekvatna alternativa. To što "postoje" i drugi mostovi u ovom slučaju ništa ne pomaže.
I baš me briga za ove nedavno podignute zgrade u BnV zbog kojih ne može da se postavi ni privremeni most preko Save. Ništa od toga nije ni smelo da bude izgradjeno. Možda su državi i onima koji je vode važniji stanovi za prodaju i profit, ali meni je važniji kvalitet života u mom gradu.

Plus da dodam, da ni jedan projekat nisu sposobni da završe u razumnom roku i kvalitetno... a ovaj prevazilazi sve što su do sada pokušali da urade.
Pakao u najavi, zato bolje da ništa ne pokušavaju.
 
Poslednja izmena:
Ovo je izgleda neki novi način kvalifikacije: "najmanje bitan".
OK, ali dok ostane lična i subjektivna ocena.
Most je i tekako bitan
U redu, nemam ništa protiv, ali i tvoja tvrdnja da je most "itekako bitan" nek isto ostane takođe samo tvoja subjektivna procena.
 
Najbolje da sve naše izjave na forumu i izjave svih zvaničnika, ostanu subjektivna procena. ;)
 
287636263_10216912866452613_5056230518780719606_n.jpg
 
De ljudi bre, ne bi ga se rešili bez novinskih članaka i ogromnih naslova. Stajaće on još, sledećih godinu sigurno.
 
Da li će se nekad možda sanirati asfalt na mostu ili je to neisplativo jer se "uskoro ruši"? Ako imam više od 2 čoveka u autu zakačim auspuhom gotovo uvek.....
 
Evo, da ilustrujem koliko je, sa novom raskrsnicom na Savskom trgu, besmislen posao pravljenja šireg mosta. Ovo je stanje sa beznačajnim dotokom sa Starog mosta. Kolona ka Nemanjinoj do iza sledećeg semafora. Bez tunela, novi most nema nikakvog smisla.
20220919_175030.jpg
 
Bez tunela, novi most nema nikakvog smisla.
Pa mislim da niko od nas ovde na BB i ne očekuje pravljenje novog mosta bez izrade tunela EF-DS za to vreme ili odmah nakon toga. Dobro, msm, ima par... specijalnih članova 😄 koji su možda hteli da se sve radi zbrda zdola i koji bi odmah srušili SSM. Ali mislim da smo svi mi ostali normalni saglasni sa izgradnjom EF-Ds ako je moguće.

Inače, koliko vidim i sa tvoje fotografije i sa Naxi kamera, najduže kolone se stvaraju za skretanje u Nemanjinu. Tu se lepo uklapa konstatacija @Дошљак da je još ranije, prethodnih decenija, trebalo nastaviti Bulevar Đinđića (tada AVNOJa) i napraviti most u njegovom produžetku ili nešto nalik tome.
 
Vrh