Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 193 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    545
Tako je, grad treba da se razvija po meri malobrojne bogate manjine. Interesi većine nisu interesi, ukoliko se kose sa komoditetom narečene manjine. Pri tome, jasno je da su bogati takvi zbog svog truda i pameti, uvek i svuda, nikada nije u pitanju splet okolnosti :) .

PS: Kakav nedostatak ukusa...
 
Ок да чујем предлог за организацију аутобуског и трамвајског саобраћаја који иде преко старог моста у случају рушења.
 
Da sam ja gradonacelnik
- rekao bi gradjanima da izdrze jer je to za dobrobit svih nas i ekonomije u gradu Beogradu
- da moramo da budemo hrabri strpljivini stalozeni da bi nam bio bolji saobracaj
- definitivno bi iskopao Nemanjina - NBG tunel za vozila (ako je realno moguce resenje).
- Druga opcija tunel od Gavrila Principa do NBG (ispod sadasnjeg mosta) a onda most zamenio za pesake samo da bude. (ako je moguce)
- Iznajmio bi privremeni most za pesake i bicikliste
- Uspostavio bi saobracaj sa pontonskim mostom ako bi to neka studija pokazala da je resenje
- Razmotrio bi da li moze da se radi 24/7 kako bi se skratio rok zamene makar to kostalo 3x
- Povecao bi akcize na gorivo da destimulisem
voznju kolima
- povecao bi cenu parkiranja u zonama u Bg x10

Definitivno bi nesto uradio :)
 
Остаће Зарићев мост ту још, креће рецесија.
 
Predlažem da se most ostavi i da se na njega nakači velika tabla sa natpisom: 80 godina nismo sposobni da srušimo ovo ruglo!
Po čemu ruglo? Da li po tome što se godinama ne održava i što je od gradskih vlasti potpuno prepušten zubu vremena? Da li po tome što je na njegovoj BGD strani napravljeno kružno tokče (ne može se zvati kružni tok, pošto je suviše mali), gde se sukobila alavost onih što hoće sa svih strana da nabiju zgradurine na njega? Zamisli da je tu, umesto onih odvratnih zgradurina, park sa stotinama stabala, sportskim igralištima, i normalnim sadržajem za sve gradjane Beograda. Zamisli da je šetalište od Pančevačkog mosta do Ade Ciganlije ispod svih savskih mostova (i normalno ispod Zarićevog mosta) široko jedno 10-12m kako bog zapoveda, a ne uska stazica koja vijuga izmedju kafana bitnih vlasnika? Da li bi onda most bio ruglo?
 
Zaboravljamo da je most poslednji put ozbiljno rekonstruisan pre oko 15 godina a zbog prirode podloge više puta je menjan asfalt (sličan slučaj kao tobogan kod NIS-a koji je uklonjen).

Zatvaranje tog pravca nam sleduje bilo da se gradi novi most ili da se ovaj rekonstruiše. Mislim da je funkcionalnije i pametnije most izmestiti na privremenu lokaciju gde bi se proverili svi delovi i ukoliko je moguće prebaciti ga u neko mesto gde bi mogao da nakon rekonstrukcije koja mu svakako sledi obavlja svoju funkciju ali uz manje opterećenje i duži životni vek.

U prilogu postavljam par fotografija iz novembra 2007. godine
071110-STM-11.jpg
071110-STM-12.jpg
071110-STM-13.jpg
071110-STM-14.jpg
071110-STM-15.jpg
 
Сећам се да је одозго и са страна завршен пре избора и свечано отворен, а одоздо после.. Имам фотке негде.
 
IMG_20220530_065623.jpg

Ovaj stub je po sredini pukao još pre 15god i pitanje je u kakvom su stanju danas svi ostali stubovi. Došlo je vreme da se oni uklone i da se SSM demontira i iseče na delove koji će biti spušteni na barže. A videćemo gde će potom ta trula skalamerija biti odvežena. Najbolje bi bilo u Smederevo da se dobije neki dinar od kineza i pokrije bar transport i demontaža mosta.
 
U SD pošalji nešto svoje za koj din po kg....
Most ostavi na miru,
bar dok se ne dosetiš nj. naj prirodnog mesta po potrebi Bgda tj Zemuna.
:)
 
@stf
Da razbijemo još jedan mit, kad se već bavimo time. Nije istina da Stari savski most ne bi bio neupotrebljiv tokom gradnje novog mosta. Bio bi neupotrebljiv samo tokom izgradnje pristupnih saobraćajnica.
"Само"? Само што изградња приступница са петљама траје једнако, ако не и дуже од градње самог моста. Сетимо се моста на Ади. Није то тако давна историја.

Дакле, током изградње приступница би мост морао да се затвара за саобраћај. Ако њихова градња траје једнако колико и изградња моста, шта се тачно добија затварањем старог за саобраћај ТЕК кад се сагради нови? Ништа.
 
Kada bi forumaši bili spremni iskreno da odgovore, ja bih voleo da se napravi anketa: koliko je forumaša koji pišu na ovoj temi, u proteklih godina dana prešlo most nekim prevoznim sredstvom, ili se zateklo u neposrednoj blizini u trenutku kada prolazi tramvaj.
 
Zamislite samo šta bi rekla jedna nemačka stručna komisija u vezi stanja i bezbednosti ovog mosta. Da li bi odmah zabranili upotrebu mosta?
 
Nemačka komisija nikad ne bi dozvolila da se BNV napravi do samog mosta i onemogući izgradnju novog mosta pored starog. Ista ta komisija zatvorila bi pančevački most još 1990. godine, ne bi dozvoli da ga podupiru nosačima uz izgovore da je bezbedan dok komadi ograde otpadaju pri najmanjen udarcu.
 
Niko normalan ne bi ni gradio novi most pored ove trule skalamerije. On je deo velike saobraćajnice koja sadrži i tunel izmedju Savske i Dunavske padine i zato je mnogo većeg kapaciteta.

Jedva čekam da tu zardjalu gvoždjuriju pretope u Smederevu i da prestane kuknjava oko SSM.
 
Нови мост је морао бити узводно са одвлачењем саобраћаја из правца булевара Зорана Ђинђића. Веза са тунелом није неопходна да буде праволинијска, и онако је ова планирана обесмишљена са кружним током и две семафоризоване раскрснице које ће бити са десне стране Саве.
 
Zamislite samo šta bi rekla jedna nemačka stručna komisija u vezi stanja i bezbednosti ovog mosta. Da li bi odmah zabranili upotrebu mosta?
Mmm, u Beču je pao most u Dunav da ja znam, i do Đenove, to je to

A ko je upropastio ovaj most koju godinu posle rekonstrukcije, i to se zna: Velja DOMAĆIN iz Atenice, gurajući sav tranzitni saobraćaj tuda i posle rekonstrukcije Gazele.
 
Temelji mosta, šipovi i stubovi nisu planirani i izgradjeni za ovoliki saobraćaj, pogotovo posle rekonstrukcije i prolazak tramvaja. Jednostavno most i stubovi to nisu mogli da izdrže, dobro je i ovoliko trajao, a sada došlo vreme da ide u penziju.
 
IMG_20220530_065623.jpg

Da li je ova pukotina zakrpljena i da li se vide još neke naprsline na drugim stubovima?
 
Vrh