[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874719#p874719:2icbgsl8 je napisao(la):ccc » Sre Avg 25, 2021 10:59 pm[/url]":2icbgsl8][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874598#p874598:2icbgsl8 je napisao(la):overdrive » Sre Avg 25, 2021 6:29 pm[/url]":2icbgsl8][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874078#p874078:2icbgsl8 je napisao(la):vucko » Uto Avg 24, 2021 5:45 am[/url]":2icbgsl8]Onda da ne diramo ništa još 50 godina koliko je isti otpisan. A i izgradnjom prve metro linije koja ne ide preko Save smo samo obezbedili da pakao kada budu gradili novi most bude veći.
Не. Треба направити још мостова, али није пожељно да се мост руши пре него што се направи барем још један који би прихватио возила и омогућио преусмеравање саобраћаја.
Људи треба да се подсете времена када је реконструисана Газела. То је довољно да схвате какав проблем изазива затварање једног моста у Београду. Видели сте и сами како изгледа када се затвори једна трака Панчевачког моста. Мислим да није потребно много да се говори о томе.
Нисам против да се овај мост сруши и направи нови који би био бољи, али шта да се ради у међувремену?
Pa dobro, nije baš da su uporedivi Gazela i tramvajski most što se tiče frekvencije saobraćaja. Kao ni Pančevac uostalom.
Nadam se da neće biti toliko katastrofično ako puste pre toga BG voz opet na 10 minuta, kao alternativu tramvaju koji će kružiti solidno preko Ade. Autobusi 83 i 78 su takođe lako rešivi.
Moram da priznam da sam počeo da čitam predlog sa skepsom, ali posle kad sam razmislio o svemu, shvatio sam da i nije loša ideja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875548#p875548:1p8czxzs je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Avg 28, 2021 7:19 pm[/url]":1p8czxzs]Могуће решење за стварно унапређење постојећег саобраћаја преко мостова је да се прво направи мост додавањем коловозних трака на стари железнички то јест уз њега, са обе стране. Тај мост са нових 6 трака за моторна возила и са бици и пешачком стазом унутар старог моста би повезао ул. М. Миланковића и ул. Кнеза Александра.
А тек после њега би могао да се направи нови поред или на месту трамвајског моста. Тако би добили још 12 трака што би највероватније задовољило несметану проточност саобраћаја преко Саве у наредним деценијама.
Kod nas je u zvaničnoj upotrebi i linija 69. :wink:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875563#p875563:gvn3ge8d je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » 28 Avg 2021 19:55[/url]":gvn3ge8d]Булевар је француска реч. Код нас је у званичној употреби и даље реч - улица.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875548#p875548:3t651cx2 je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Суб Авг 28, 2021 7:19 pm[/url]":3t651cx2]Нови мост ће имати више трака, али и нови део града ће имати више кола, као и цео Београд - док се мост направи. И тако све остаје исто, као данас.
Могуће решење за стварно унапређење постојећег саобраћаја преко мостова је да се прво направи мост додавањем коловозних трака на стари железнички то јест уз њега, са обе стране. Тај мост са нових 6 трака за моторна возила и са бици и пешачком стазом унутар старог моста би повезао ул. М. Миланковића и ул. Кнеза Александра.
А тек после њега би могао да се направи нови поред или на месту трамвајског моста. Тако би добили још 12 трака што би највероватније задовољило несметану проточност саобраћаја преко Саве у наредним деценијама.