Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 193 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    545
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885725#p885725:3cvn1au8 je napisao(la):
vradovic » Sub Okt 02, 2021 5:34 pm[/url]":3cvn1au8][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iLQuZ39Igpw[/youtube]
Nadam se da uskoro sruse most. Ovo ce biti prelep pogled ako ga budu rusili konacno.

"This live stream recording is not available."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886830#p886830:1uah3lhl je napisao(la):
Sweet Dee » 06 Окт 2021 12:03 am[/url]":1uah3lhl]Iskreno jedva cekam da ga poruse jer je za mene simbol jednog uzasnog vremena, kao i to sto je veoma uskog profila i samim tim odavno zreo za zamenu. Iako ne volim ovu vlast kao i mnogi sa foruma za ovo su u pravu.

Не знам докле ће више идеја замене Старог савског моста новим мостом да се поистовећује са "овом влашћу" кад је та идеја и тај план био констатнан и непромењив од 1960-их?

Пре напредњака, тај мост је планиран за замену за време док је градоначелник града био Зоран Ђинђић, чак су на обалама геометри обележили позиције новог моста и бомбардовање је зауставило почетак изградње.

Једини период у историји Београда када је тај мост планиран да се задржи у постојећем формату је период 2002-2014. То је и период када је направљена кардинална грешка и дозвољен аутомобилски прелаз преко тог моста током целог дана. Пре тога, мост је приоритетно био за јавни превоз.

Овај форум шатро окупља људе који боље познају свој град од обичног суграђанина па ме оваква количина незнања на овој теми која годинама провејава баш чуди.
 
Одувек је био за прелаз аутомобила преко целог дана, како то мислиш?

Нису у Ђинђићево време хтели да "замене" мост новим, већ да буду један поред другог - нису могли да прекину трамвај и да укину везу са депоом, а мост су хтели да граде за метро. Такав је план био од ГУП-а из 1985, односно, када је трамвај спроведен на НБ и изграђен трамвајски депо "Сава", Стари савски мост је добио трајну, уместо привремене намене - са метро мостом у непосредној близини.

Одустајање од Старог моста је могуће у ово време, јер је усвојена (сулуда) идеја да се НБ и гребен на којем је СБ (Стари Београд) метроом повежу - тунелом. Зато Нови мост може да се гради за трамвај, па се не губи трамвајска веза са НБ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886845#p886845:3ptq9suw je napisao(la):
stf » Sre Okt 06, 2021 7:21 am[/url]":3ptq9suw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886830#p886830:3ptq9suw je napisao(la):
Sweet Dee » 06 Окт 2021 12:03 am[/url]":3ptq9suw]Iskreno jedva cekam da ga poruse jer je za mene simbol jednog uzasnog vremena, kao i to sto je veoma uskog profila i samim tim odavno zreo za zamenu. Iako ne volim ovu vlast kao i mnogi sa foruma za ovo su u pravu.

Не знам докле ће више идеја замене Старог савског моста новим мостом да се поистовећује са "овом влашћу" кад је та идеја и тај план био констатнан и непромењив од 1960-их?

Zauvek. Zato sto je vezana za ovu vlast. Covek ti je dole objasnio. Ako si pismen, citaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886830#p886830:7j50h4gm je napisao(la):
Sweet Dee » Sre Okt 06, 2021 1:03 am[/url]":7j50h4gm]Lose si razumeo prijatelju, most nije preziveo Hitlera, njega je napravio Hitler jer je sadasnji Brankov bio miniran i porusen. Inace Stari savski most je napravljen za Tisu i zato je tako skromnih dimenzija i izgleda, postavljen je kao privremeno resenje za okupacione trupe da mogu da prelaze na drugu stranu reke. Iskreno jedva cekam da ga poruse jer je za mene simbol jednog uzasnog vremena, kao i to sto je veoma uskog profila i samim tim odavno zreo za zamenu. Iako ne volim ovu vlast kao i mnogi sa foruma za ovo su u pravu.
Odlično sam razumeo, Stari Savski Most su napravili Nemci 1942. godine, ali su pre povlačenja 1944. hteli da ga sruše, od miniranja ga je spasao učitelj Miladin Zarić. Taj most nema neki estetski ili funkcionalni kvalitet, služi kao dopuna Brankovom Mostu i Gazeli, ali Beograd ni sada nema dovoljno mostova preko Save, a gužve između starog i novog Beograda su već decenijama nepodnošljive, tako da je rušenje bilo kog mosta bez prethodne izgradnje novog koji bi ga zamenio totalno ludilo. Pogotovo sa izgovorom da njegova konstrukcija stanovnicima BGH20 kvari pogled na reku Savu!
 
[/quote]
Pogotovo sa izgovorom da njegova konstrukcija stanovnicima BGH20 kvari pogled na reku Savu!
[/quote]

Sve zivotinje su jednake, ali neke su jednakije od drugih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886845#p886845:ejenv35n je napisao(la):
stf » Sre Okt 06, 2021 8:21 am[/url]":ejenv35n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886830#p886830:ejenv35n je napisao(la):
Sweet Dee » 06 Окт 2021 12:03 am[/url]":ejenv35n]Iskreno jedva cekam da ga poruse jer je za mene simbol jednog uzasnog vremena, kao i to sto je veoma uskog profila i samim tim odavno zreo za zamenu. Iako ne volim ovu vlast kao i mnogi sa foruma za ovo su u pravu.

Не знам докле ће више идеја замене Старог савског моста новим мостом да се поистовећује са "овом влашћу" кад је та идеја и тај план био констатнан и непромењив од 1960-их?

Пре напредњака, тај мост је планиран за замену за време док је градоначелник града био Зоран Ђинђић, чак су на обалама геометри обележили позиције новог моста и бомбардовање је зауставило почетак изградње.

Једини период у историји Београда када је тај мост планиран да се задржи у постојећем формату је период 2002-2014. То је и период када је направљена кардинална грешка и дозвољен аутомобилски прелаз преко тог моста током целог дана. Пре тога, мост је приоритетно био за јавни превоз.

Овај форум шатро окупља људе који боље познају свој град од обичног суграђанина па ме оваква количина незнања на овој теми која годинама провејава баш чуди.

Пораст броја аутомобила је довео до тога. Сада је стање још горе и још теже и не може се захтевати уклањање ниједног моста преко Саве, јер би саобраћај био озбиљно поремећен.
 
"This live stream recording is not available."

Na zalost ima neka fora na yt da ti posle nekog vremena ugase stream pa mora da ga pokrenes ponovo.
Gledao sam i druge live streams i kod svih je tako.
Evo i ovaj na terazijama sa Palate Albanija https://www.youtube.com/watch?v=tXwOF_SsYfc Stream poceo 29. sept. Prakticno nekom random logikom kad te ugase neko mora da restartuje a to zapravo generise novi URL.
Ne preostaje nista drugo nego neko da restartuje a korisnici da traze novi URL na yt svaki put :mrgreen:
Fora je u tome da bi se subscribe na kanal a ne samo da ima neko url.

Svakako ce stream raditi dugorocno a pogotovo pracenje kada konacno budu skidali most! Sto ce nam omoguciti da ispratimo to gradiliste live :) Jedva cekam!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886850#p886850:17qgp6if je napisao(la):
Пантограф » 06 Окт 2021 07:46 am[/url]":17qgp6if]Одувек је био за прелаз аутомобила преко целог дана, како то мислиш?
Ја се сећам да су нека ограничења постојала, можда у шпицевима. Сећам се табле. Сећам се да није могло. Дозвољено је током реконструкције Газеле.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886850#p886850:17qgp6if je napisao(la):
Пантограф » 06 Окт 2021 07:46 am[/url]":17qgp6if]Нису у Ђинђићево време хтели да "замене" мост новим, већ да буду један поред другог - нису могли да прекину трамвај и да укину везу са депоом, а мост су хтели да граде за метро. Такав је план био од ГУП-а из 1985, односно, када је трамвај спроведен на НБ и изграђен трамвајски депо "Сава", Стари савски мост је добио трајну, уместо привремене намене - са метро мостом у непосредној близини.

Одустајање од Старог моста је могуће у ово време, јер је усвојена (сулуда) идеја да се НБ и гребен на којем је СБ (Стари Београд) метроом повежу - тунелом. Зато Нови мост може да се гради за трамвај, па се не губи трамвајска веза са НБ.

Мост је био планиран за потпуно уклањање до свињарије зване "Трамвајем у 21. век". Након тога је планиран да остане само за трамвај. Међутим након комплетирања Моста на Ади, створили су се поново услови, изгубљени пројектом "Трамвајем у 21 век" да се овај привремени крпеж мост замени пригоднијим јер то поново може да се уради без прекидања трамвајског саобраћаја.

Иако нисам убеђен да би изградња тог метро-друмског моста у време Ђинђића била изведена без прекидања трамвајског саобраћаја због близине новог моста и његових приступница старом мосту. Јер тај се мост планирао према истом том ГУП-у који је планирао замену трамвајског моста новим метро-друмским.
 
Мало узводно је био планиран, није на месту овог. Врло близу свакако.

Возим ја од 1996. преко моста, увек се могло колима и био је често добра алтернатива по шпицевима. Можда је било неких забрана кад је био скроз пропао (до обнове), или током радова. Оно што се десило током реконструкције Газеле, јесте да је преко Старог моста реновираног неку годину раније, пуштен теретни саобраћај, што га је поново упропастило.

Иначе док је овај мост обнављан, у зиму 2007/08. биле су најкатастрофалније гужве које је овај град видео. Зато је било добро да се не руши да би се нови мост правио баш на истом месту, јер је то неколико паклених зима, ал готово сад.
 
A sto ne prave novi most pored ovog, pa posle da ruse?
 
Ne bi bilo zgoreg da posetiš očnog lekara, pošto ne vidiš BNV oko mosta. ;)
 
Изградња новог моста на месту овог је сасвим изводљива у јако брзом року, ако би били паметни, а то је да уствари употребе тинтару, излију нове стубове барем делимично ПРЕ рушења моста, тј да се и даље користи, а да се нова конструкција унапред произведе, сва логистика савршено организује и онда чим се крене са рушењем истовремено се креће са склапањем.

Нажалост, за наше богопосреднике ово је вероватно антидопустиво
 
Асфалт на мосту је у врло лошем стању, вероватно га не обнављају да би што више грађана због тога престали да користе мост, и тако могло безболније да се приступи његовом рушењу. Сем тога, узак је, ивица коловоза је висока, кад саобраћај иде у оба смера мораш да се склониш преко шина за које не видиш у каквом су стању, и да ли ће да ти поцепају гуме.

Треба заиста да мрзиш свој аутомобил да би га терао по онако деформисаном коловозу. Ја сам два пута последњих месеци возио туда и више не намеравам.
 
Na kraju ćeš imati izbor ili da ga teraš preko Starog savskog mosta ili da ideš okolnim mostovima i potrošiš daleko više vremena na odlazak / dolazak kući / posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887300#p887300:1lq2kzel je napisao(la):
Пантограф » 07 Окт 2021 01:59 pm[/url]":1lq2kzel]Мало узводно је био планиран, није на месту овог. Врло близу свакако.

Као што рекох, довољно близу и плус укосо а не паралелно са старим те је та теза да би се стари мост користио све време док се прави нови пуста жеља. Нарочито што су приступнице планиране на истим локацијама.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887300#p887300:1lq2kzel je napisao(la):
Пантограф » 07 Окт 2021 01:59 pm[/url]":1lq2kzel]Иначе док је овај мост обнављан, у зиму 2007/08. биле су најкатастрофалније гужве које је овај град видео. Зато је било добро да се не руши да би се нови мост правио баш на истом месту, јер је то неколико паклених зима, ал готово сад.

Уз једну јако битну разлику - није било Моста на Ади са својих 6 друмских трака и трамвајским прелазом.
 
То јесте фактор, јуче сам био принуђен да прелазим Саву у 16.30 (возио таста на преглед на "Дедиње"), кренуо на Газелу... и оћеш. Колоне у 2 траке за рампу код СЦ. Вратио се на Мост на Ади и прешао нормално, па поред Сајма и преко Сењака.

Е, сад, спасоносни Мост на Ади је радио са око 100% оптерећења, а прикључење на Булевар војводе Мишића са петље "Радничка" и знатно изнад тога. А то значи да ће нам изостанак те две јадне трачице на Старом мосту ипак доста наудити.
 
Mislim da ne bi trebalo da se obustavlja saobraćaj preko starog savskog mosta bar dok se ne završi bulevar patrijarha pavla u celosti, a kako su krenuli to ne obećava
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887344#p887344:1whut9mf je napisao(la):
SRBO » 07 Oct 2021 17:36[/url]":1whut9mf]Изградња новог моста на месту овог је сасвим изводљива у јако брзом року, ако би били паметни, а то је да уствари употребе тинтару, излију нове стубове барем делимично ПРЕ рушења моста, тј да се и даље користи, а да се нова конструкција унапред произведе, сва логистика савршено организује и онда чим се крене са рушењем истовремено се креће са склапањем.

Нажалост, за наше богопосреднике ово је вероватно антидопустиво

Ovo bi bilo najbolje resenje, valjda ce se neko setiti te ideje ili je procitati na Beobulidu(ne bi bilo prvi put :) ).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886831#p886831:1uxm46p7 je napisao(la):
solecar » Sre Okt 06, 2021 1:06 am[/url]":1uxm46p7]Gospodina V. ne može da preživi ni drvo koje je preživelo Hirošimu. :)
Pretpostavljam da se vode logikom da se neće dići prašina oko uklanjanja Starog savskog mosta, zato što postoji alternativa u vidu Gazele i Brankovog mosta, a rušenje Pančevca bi bukvalno izazvalo bes Trećeg Beograda i Pančeva, zato što bi bili odsečeni od sveta (to što imaju Pupinov most i što bi kružili po 2h minimum, bi videli upravo kao podje*******avanje na muku koju su im zadali). Jedino bi se GSP ovajdio, jer linije na 100 bi bile van funkcije duži vremenski period.

па наравно да се неће дићи прашина када постоје бранков и газела и ђитлеров на ади, који су сви 3+3, значи 9+9 укупно, а овај хитлеров је 1+1 и то реално не би требало ни да се сматра тракама колико су уске и разваљене, овај мост само у неком културноисторијском смислу може да недостаје људима али је саобраћајно савршено бескористан

често пролазим туда, и често буде брже заобићи круг преко бранковог него прелазити тај стари разваљени асфалт и провлачити се кроз оне сокаке с друге стране, ако идем рецимо од станице код економског до ТЦ ушће
 
Бранков ти је 2+2 за аутомобиле, а овај (најближи њему) 1+1. У ком филму може бити умањење од 33,33% безначајно?

Притом ни Газела ни Мост на Ади немају додатан капацитет (осим смер на Мосту на Ади ка НБ).

За мене је то играње с градом на период од неколико година, остали како хоће. Уосталом, видеће се прве јесени кад поруше постојећи мост.
 
Са друге стране, моје лично мишљење је да се од комарца прави магарац и да тај мост у друмском смислу није одлучујући фактор за град. Он је битна карика у трамвајском ланцу и доста важна у аутобуском систему, али за индивидуални транспорт ... нисам баш убеђен.

Лично на њега ама баш никада не рачунам када треба да пређем колима Саву.
 
Грешка је што се нови мост планира на месту старог па изградња захтева рушење и прекис саобраћаја. Боље би било да се направи пар метара низводно или узводно, али је то онемогућено БнВ новоградњом.
 
Vrh