Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=857598#p857598:2fqjqssc je napisao(la):
vucko » Ned Jun 13, 2021 5:37 pm[/url]":2fqjqssc]Retko glupa akcija kao elegija opozicije da se sačuva ovaj most koji je kao što vidimo otpisan od 1960tih. Naravno da su nakalemili na njega tramvaj za 21.vek što je privremena budževina sa čijim posledicama se borimo već 40 godina. Ovako sa distance se kajem što nismo počeli neki premetro u centru umesto što su samoupravljači širili tramvaj dok je država bila na izdisaju.

Отписано је свашта у то време, што се касније показало као потпуни промашај у већини случајева.

Чак и да се сруши Стари мост, шта ће бити са саобраћајем и међувремену док се не изгради неки други? Сведоци смо лошег стања у саобраћају где затварање једне саобраћајне траке доводи до великих гужви. Уклањање целог једног моста без претходне изградње неког другог направило би велики проблем у саобраћају.
 
Onda da ne diramo ništa još 50 godina koliko je isti otpisan. A i izgradnjom prve metro linije koja ne ide preko Save smo samo obezbedili da pakao kada budu gradili novi most bude veći.
 
Гоавна грешка је што је нови мост пројектован на месту постојећег. Рационалније би било, из угла непрекидања саобраћаја, да се прво уради нови мост узводно, па да се стари руши тек по његовом завршетку. Али изгледа је битније имати пар стамбених зграда више у БнВ него оставити простор за нови мост.
 
Kao prvo, treba srediti Pančevački most, pa se onda baviti Starim savskim mostom. Kakav god da je, Stari savski most je u daleko boljem stanju nego Pančevac. Šta ako recimo, desi nešto sa Pančevcem, a Novi savski most nije montiran, pa po hitnom postupku mora da se sređuje? Kakav bi to tek haos izazvalo, kada i ovako sa jednom zatvorenom trakom na Pančevačkom mostu imamo haos.

Kao drugo, treba izgraditi Novi savski most u segmentima, na zemlji, u nekoj fabrici, pa ga dopremiti do lokacije Starog savskog mosta i onda montirati i sklapati. Treće, ja tamo ne vidim prostor da se uglavi most sa dve metro / tramvajske trake, po dve trake sa strane, plus pešačke i bici staze. Ovo mislim na osnovu položaja onih zgrada koje su izgrađene na prostoru bivše Lastine glavne stanice. Ako grešim, ispravite me.

Kao četvrto, kako Stari savski most nije raspad sistema kao što je Pančevac, može da se donira nekom mestu gde bi vršio posao ili da se iskoristi za pešačko - biciklistički most kod nas, uz dogradnju nekih delova.
 
Дефинитивно је градски мост преко Дунава већи приоритет него преко Саве. Довољно је само погледати да преко Саве на територији Београда имамо 14 трака по смеру + једну жуту, а преко Дунава само 5.
 
A jesu slepci bas lepo ufrkestili stvar sa nabijanjem zgradurina tako blizu SSM. J ih kvadrati.
 
To sam upravo hteo da napisem, Nabudzili su zgradetinu tik pored mosta (sa obe strane, zapravo), gde bi se 'ladno, bez ikakvih komplikacija, dobro uklopio novi, paraleni, most, a stari savski ostao kao pesacki. Estetski bi, takodje, mogla da se uklope oba mosta.

file.php
 
Главна мана у БнВ јесте саобраћајно решење. Нису се потрудили да сачувају железницу укопавањем, нису се потрудили да направе нову окретницу на бољем месту, нису се потрудили да направе 1-2 нова моста а могли су.
 
Njima je jedino bitno da imaju vezu gradskog prevoza do njihovog TC - a, pošto je to otprilike jedino što može da privuče kol'ko - tol'ko običan svet. Izgleda mi da su i oni sami shvatili da će veliku većinu stanovništva da im čine oni kojima je gradski prevoz nepotreban, a ni most im ne znači puno, pa zato odustali od svih tih stvari.
Sa druge strane, i bukvalno i metaforički, da je tržni centar na suprotnom kraju naselja, digla bi se frka zbog zgrade bivše GŽS, jer bi smetala samom tržnom centru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874177#p874177:dlf1r0t5 je napisao(la):
Дошљак » Uto Avg 24, 2021 12:24 pm[/url]":dlf1r0t5]Дефинитивно је градски мост преко Дунава већи приоритет него преко Саве. Довољно је само погледати да преко Саве на територији Београда имамо 14 трака по смеру + једну жуту, а преко Дунава само 5.

Vesic ne misli tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874188#p874188:2wpjz1jj je napisao(la):
Drakche » Uto Avg 24, 2021 12:40 pm[/url]":2wpjz1jj]Estetski bi, takodje, mogla da se uklope oba mosta.
file.php

Estetski bi, za pocetak, mogli da uklone ove grafite...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874078#p874078:2liq3ebu je napisao(la):
vucko » Uto Avg 24, 2021 5:45 am[/url]":2liq3ebu]Onda da ne diramo ništa još 50 godina koliko je isti otpisan. A i izgradnjom prve metro linije koja ne ide preko Save smo samo obezbedili da pakao kada budu gradili novi most bude veći.

Не. Треба направити још мостова, али није пожељно да се мост руши пре него што се направи барем још један који би прихватио возила и омогућио преусмеравање саобраћаја.

Људи треба да се подсете времена када је реконструисана Газела. То је довољно да схвате какав проблем изазива затварање једног моста у Београду. Видели сте и сами како изгледа када се затвори једна трака Панчевачког моста. Мислим да није потребно много да се говори о томе.

Нисам против да се овај мост сруши и направи нови који би био бољи, али шта да се ради у међувремену?
 
Sa današnje tačke gledišta, šta bi se radikalno dobilo izgradnjom novog mosta, kada je evidentno da prostora za ono što je prvobitno zamišljeno, baš i nema.
 
Veci kapacitet za buduci tunel u produzetku i da ne odzvanja ceo amfiteatar kad tramvaj prelazi preko njega
 
Две траке по смеру, одвојено од трамваја наспрам данашње једне која је у исто време и трамвајска, предпостављам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874598#p874598:3i4f8olr je napisao(la):
overdrive » Sre Avg 25, 2021 6:29 pm[/url]":3i4f8olr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874078#p874078:3i4f8olr je napisao(la):
vucko » Uto Avg 24, 2021 5:45 am[/url]":3i4f8olr]Onda da ne diramo ništa još 50 godina koliko je isti otpisan. A i izgradnjom prve metro linije koja ne ide preko Save smo samo obezbedili da pakao kada budu gradili novi most bude veći.

Не. Треба направити још мостова, али није пожељно да се мост руши пре него што се направи барем још један који би прихватио возила и омогућио преусмеравање саобраћаја.

Људи треба да се подсете времена када је реконструисана Газела. То је довољно да схвате какав проблем изазива затварање једног моста у Београду. Видели сте и сами како изгледа када се затвори једна трака Панчевачког моста. Мислим да није потребно много да се говори о томе.

Нисам против да се овај мост сруши и направи нови који би био бољи, али шта да се ради у међувремену?


Pa dobro, nije baš da su uporedivi Gazela i tramvajski most što se tiče frekvencije saobraćaja. Kao ni Pančevac uostalom.

Nadam se da neće biti toliko katastrofično ako puste pre toga BG voz opet na 10 minuta, kao alternativu tramvaju koji će kružiti solidno preko Ade. Autobusi 83 i 78 su takođe lako rešivi.
 
Moram opet da vas podsetim na postojeće stanje sa izgrađenim zgradama oko Starog savskog mosta i da vas upitam, gde i kako bi mogao da se uglavi ovaj Novi savski most, sa svim tim čudima koja su zamislili?
 
Mesta za paralelnu gradnju nema.
Mesta za zamenu postojećeg 1+1 mosta novim 3+3 mostom ima.

A da su gramzivi slepci koji jure kvadrate, tu nema spora.
 
Vrh