Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 36,8%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 62 12,9%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,2%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 163 33,9%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 29 6,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 20 4,2%

  • Ukupno glasača
    481
Теоретски, има места за паралелну градњу. Наравно, не би им се допало, али баш после БнВ Ресидентс, постоји слепа саобраћајница, ту може да се надовеже мост 2+2.
 
Pa ne bih ni ja da tvrdim, ali mislim da ima još. Možda nema za ovakvu izvedbu kao sa rendera, nego neku malo skromniju i sa manje razdvajanja između traka i baštica. Ali u svakom slučaju kad se pokrene priča o tunelu, 2+2 će biti novi minimum minimuma.

Mislim sve je ovo trebalo još odavno da se uradi, još pre 50 godina. Nego tada kopaše ono u Gavrila Principa, naiđoše na glinu i klizišta, pa stadoše i rekoše ''ništa, kad se stvore idealni uslovi...'' I evo prođe 50 godina a uslovi ne da nisu idealni nego su još gori a situacija još hitnija. Priča naših života...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874719#p874719:2icbgsl8 je napisao(la):
ccc » Sre Avg 25, 2021 10:59 pm[/url]":2icbgsl8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874598#p874598:2icbgsl8 je napisao(la):
overdrive » Sre Avg 25, 2021 6:29 pm[/url]":2icbgsl8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874078#p874078:2icbgsl8 je napisao(la):
vucko » Uto Avg 24, 2021 5:45 am[/url]":2icbgsl8]Onda da ne diramo ništa još 50 godina koliko je isti otpisan. A i izgradnjom prve metro linije koja ne ide preko Save smo samo obezbedili da pakao kada budu gradili novi most bude veći.

Не. Треба направити још мостова, али није пожељно да се мост руши пре него што се направи барем још један који би прихватио возила и омогућио преусмеравање саобраћаја.

Људи треба да се подсете времена када је реконструисана Газела. То је довољно да схвате какав проблем изазива затварање једног моста у Београду. Видели сте и сами како изгледа када се затвори једна трака Панчевачког моста. Мислим да није потребно много да се говори о томе.

Нисам против да се овај мост сруши и направи нови који би био бољи, али шта да се ради у међувремену?


Pa dobro, nije baš da su uporedivi Gazela i tramvajski most što se tiče frekvencije saobraćaja. Kao ni Pančevac uostalom.

Nadam se da neće biti toliko katastrofično ako puste pre toga BG voz opet na 10 minuta, kao alternativu tramvaju koji će kružiti solidno preko Ade. Autobusi 83 i 78 su takođe lako rešivi.

БГ воз никада није ишао на 10 минута, већ на 15 и то само у шпицу. Друго, БГ воз не може да одмени трамвајске линије које пролазе тим мостом. Не може да буде замена за 11 који иде на Доњи Калемегдан, не може да замени ни остале две линије јер не пролази кроз блокове 21, 22 и 23. Људима је потребна бржа и чешћа веза са Новим Београдом. Једно од решења које је неком поменуо јесте да сви трамваји привремено иду преко Моста на Ади, али то није ефикасно. Тренутно туда саобраћа линија 12 која сада кружи около и треба јој више времена до дође до Бановог брда.

Линије 83 и 78 могу да се пребаце на Бранков мост па да одатле саобраћају даље према Бањици и Црвеном крсту.

Доста аутомобила прелази преко тог моста иако се нама чини да је то безначајан број. Тај мост је често проходан када је Бранков зачепљен и омогућава бржи прелазак реке у неким случајевима. Његовим рушењем би дошло до повећања гужве на осталим мостовима и до продужења трајања путовања са обале на обалу.

Београд мора да добије још мостова, а најмање барем један пре него што овај сруше.
 
Kad zavrse obilaznicu bice smanjen saobracaj na gazeli zbog tranzita. Tada mozda ima smisla graditi most umesto ovog.
 
Нови мост ће имати више трака, али и нови део града ће имати више кола, као и цео Београд - док се мост направи. И тако све остаје исто, као данас.

Могуће решење за стварно унапређење постојећег саобраћаја преко мостова је да се прво направи мост додавањем коловозних трака на стари железнички то јест уз њега, са обе стране. Тај мост са нових 6 трака за моторна возила и са бици и пешачком стазом унутар старог моста би повезао ул. М. Миланковића и ул. Кнеза Александра.

А тек после њега би могао да се направи нови поред или на месту трамвајског моста. Тако би добили још 12 трака што би највероватније задовољило несметану проточност саобраћаја преко Саве у наредним деценијама.
 
Mala ispravka. Bulevare, ne ulice. I to možete samo da sanjate, tačnije da sanjamo, jer se toliko toga izgradilo da im se ne isplati rušenje i izgradnja preko Senjaka. A vrlo lako može da se desi na kraju da se toliko izgradi oko starog BAS - a, da će biti upitna i izgradnja Novog savskog mosta sa 2+2.
 
Булевар је француска реч. Код нас је у званичној употреби и даље реч - улица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875548#p875548:1p8czxzs je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Avg 28, 2021 7:19 pm[/url]":1p8czxzs]Могуће решење за стварно унапређење постојећег саобраћаја преко мостова је да се прво направи мост додавањем коловозних трака на стари железнички то јест уз њега, са обе стране. Тај мост са нових 6 трака за моторна возила и са бици и пешачком стазом унутар старог моста би повезао ул. М. Миланковића и ул. Кнеза Александра.

А тек после њега би могао да се направи нови поред или на месту трамвајског моста. Тако би добили још 12 трака што би највероватније задовољило несметану проточност саобраћаја преко Саве у наредним деценијама.
Moram da priznam da sam počeo da čitam predlog sa skepsom, ali posle kad sam razmislio o svemu, shvatio sam da i nije loša ideja.
Samo naravno pod uslovom da SŽM može tako da se proširi sa strane, a nisam stručan da to kažem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875563#p875563:gvn3ge8d je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 28 Avg 2021 19:55[/url]":gvn3ge8d]Булевар је француска реч. Код нас је у званичној употреби и даље реч - улица.
Kod nas je u zvaničnoj upotrebi i linija 69. :wink:
 
https://www.b92.net/lokal/beograd/drust ... mo-1930884

Evo jos jedna vest.

Ne znam sta toliko palamude. Covece iseci ga u gvozdje i prodaj ga Bugarima. Ne skupljaj gvozdje i starudiju po celom gradu i da nam pravis otpad od grada. Boze me sakloni takvih mozgova. Plase se par idiota koji bi protestovali zbog toga. Lex Specijalis i hapsi bre ko zucne nesto na twitteru protiv rusenja. Kakvu vlast imamo cim neko kaze da ce da protestuje ukenja se.

Pustaju ove vesti da vide koliko ljudi je protiv toga da slucajno ne naskodi nekom % na izborima. Vlast koja radi u interesu naroda je uzas. Treba nam vlast koja ce da radi u nacionalnom interesu.
 
Gospodin Marko Stojčić, je "pro-forma" gradski funkcioner. On zna o bilo kom gradskom projektu, taman nešto malo više od prosečnog novinara, a značajno manje od prosečnog BB forumaša. Obzirom da navedeni novinari ne znaju ama baš ništa, onda je njima i to dovoljno - mogu da ugoste gradskog funkcionera i da popune emisiju. On prima platu. Narod nešto čuje. Prosečnom forumašu drago što ima koga da podhebawa. Svima lepo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875548#p875548:3t651cx2 je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Суб Авг 28, 2021 7:19 pm[/url]":3t651cx2]Нови мост ће имати више трака, али и нови део града ће имати више кола, као и цео Београд - док се мост направи. И тако све остаје исто, као данас.

Могуће решење за стварно унапређење постојећег саобраћаја преко мостова је да се прво направи мост додавањем коловозних трака на стари железнички то јест уз њега, са обе стране. Тај мост са нових 6 трака за моторна возила и са бици и пешачком стазом унутар старог моста би повезао ул. М. Миланковића и ул. Кнеза Александра.

А тек после њега би могао да се направи нови поред или на месту трамвајског моста. Тако би добили још 12 трака што би највероватније задовољило несметану проточност саобраћаја преко Саве у наредним деценијама.

Што више слушам алтернативне предлоге за овај мост то ми предлози о рушењу и прављењу новог звуче мање глупо

Буквално не могу да замислим како би могло да изгледа пристојно да један од визуелно најдоминантнијих мостова града добије још један мост поред да би се сачувао за бициклисте / пешаке и то тако да у комбинацији два моста, један поред другог имају 12 трака које ће се сливати у улицу са две траке. И да је упола толико трака упорно би се правило уско грло са неке стране ако нећемо да правимо аутопут кроз центар града чиме би се сва предност ширења пута преко реке изгубила.

XQmklsI.jpeg

traffic.png


Друго, не видим како овај постојећи мост може да добије свог парњака поред који треба да изнесе сав саобраћај да то изгледа иоле складно и пристојно. Чак и да се постави најдосаднији могући, класичан мост (попут тренутног Бранковог) опет би било болно очигледно да су то два различита моста изграђена један поред другог што нигде на свету нисам видео да ико ради. И то зарад "пешака и бициклиста" као да на предложеном новом мосту не може да постоје траке у оба смера за њих (нас).

Ја сам био највише за то да се мост лепо реконструише и уљуди, а ако то није могуће (или пожељно) пребаци негде где је потребнији. Ако одбацимо те две опције, свако друго решење ми је глупље од просте замене старог моста новим који би задовољио те потребе на елегантан начин.

Да резимирам шта сам хтео да кажем јер сам се расписао:

1. Нови мост би лако могао да има простора за пешаке / бициклисте што то оправдање за очување овог чини сулудим
2. Драстично ширење броја трака преко реке неће имати икаквог позитивног ефекта без драстичног ширења улица које би се на мост(ове) надовезивале а које би, да је изводљиво, довело до прављења аутопута кроз центар.
 
Немачка шклопоција из 2. светског рата, најнефункционалнији мост у Београду, срушити и направити нови.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iLQuZ39Igpw[/youtube]
Nadam se da uskoro sruse most. Ovo ce biti prelep pogled ako ga budu rusili konacno.
 
Proradio stream. Promeni deder thumbnail ;)
 
Mislim da sam uspeo :) mozda bi trebalo postaviti u prvi post pa da ne jurimo url gde je.
To je nadam se to!

Nema vise pomeranja. :)
 
Biće prelep pogled, al' u snovima. Da li je iko izvodio prost matematički proračun koliko je planirano da bude širok most, a koliko se fizički ima prostora?
 
Dodao sam strim u prvi post na temi ;)
 
Буквално не могу да замислим како би могло да изгледа пристојно да један од визуелно најдоминантнијих мостова града добије још један мост поред да би се сачувао за бициклисте / пешаке и то тако да у комбинацији два моста, један поред другог имају 12 трака које ће се сливати у улицу са две траке. каилан.

Ви не разликујете стари железнички од трамвајског моста. Порука коју сте цитирали се односи на железнички, а не на трамвајски мост, који је ту у другом плану и није написано да не треба нити да треба да се уклони.

А што се тиче повећања саобраћаја и броја трака у улицама, свако ко прати форум зна шта могу о томе да мислим, али у стварности број возила ће се веома повећати, јер је садашња доктрина изградње нових насеља велике густине и висине, БНВ само пробија лед у том правцу...
 
Pre neki dan sam pročitao vest da je pored Starog Savskog Mosta na tapetu i Pančevački Most: i njega gradska vlast planira da ruši, ali kažu da će navodno pre toga sagraditi novi most negde u blizini. Kada je u pitanju Stari Savski Most, očigledno smatraju da na Savi postoji višak mostova i da su gužve premale, i zato uopšte neće graditi novi most pre nego što ga izmeste. Beograđani, prelazite Savu kako znate, možete i da je preplivate, ili da idete gondolom za 500 dinara u jednom pravcu, panoramski pogled sa balkona BNV je prioritet. Stari Savski Most je preživeo i Hitlera, ali Vesića očigledno neće. Ovako ni general Luftvafea Ler u Aprilskom Ratu nije rušio i razarao Beograd...
 
Lose si razumeo prijatelju, most nije preziveo Hitlera, njega je napravio Hitler jer je sadasnji Brankov bio miniran i porusen. Inace Stari savski most je napravljen za Tisu i zato je tako skromnih dimenzija i izgleda, postavljen je kao privremeno resenje za okupacione trupe da mogu da prelaze na drugu stranu reke. Iskreno jedva cekam da ga poruse jer je za mene simbol jednog uzasnog vremena, kao i to sto je veoma uskog profila i samim tim odavno zreo za zamenu. Iako ne volim ovu vlast kao i mnogi sa foruma za ovo su u pravu.
 
Gospodina V. ne može da preživi ni drvo koje je preživelo Hirošimu. :)
Pretpostavljam da se vode logikom da se neće dići prašina oko uklanjanja Starog savskog mosta, zato što postoji alternativa u vidu Gazele i Brankovog mosta, a rušenje Pančevca bi bukvalno izazvalo bes Trećeg Beograda i Pančeva, zato što bi bili odsečeni od sveta (to što imaju Pupinov most i što bi kružili po 2h minimum, bi videli upravo kao podje*******avanje na muku koju su im zadali). Jedino bi se GSP ovajdio, jer linije na 100 bi bile van funkcije duži vremenski period.
 
Vrh