Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887563#p887563:2i1dogx7 je napisao(la):
stf » 08 Oct 2021 02:30 pm[/url]":2i1dogx7]Са друге стране, моје лично мишљење је да се од комарца прави магарац и да тај мост у друмском смислу није одлучујући фактор за град. Он је битна карика у трамвајском ланцу и доста важна у аутобуском систему, али за индивидуални транспорт ... нисам баш убеђен.

Лично на њега ама баш никада не рачунам када треба да пређем колима Саву.
Да нисам пешачио децембра 2007. од Блока 30 до Теразија и до Сарајевске, и да нисам путовао 2 сата од аеродрома до центра, можда бих и ја тако мислио...

Јес да имамо Мост на Ади, али мислим и да имамо више кола сада.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887565#p887565:1ou5jcsf je napisao(la):
Дошљак » 08 Okt 2021 15:31[/url]":1ou5jcsf]Грешка је што се нови мост планира на месту старог па изградња захтева рушење и прекис саобраћаја. Боље би било да се направи пар метара низводно или узводно, али је то онемогућено БнВ новоградњом.
A može onako kako je Srbo predložio, a i ja pisao to isto ranije. Izgradi se most na suvom u segmentima i onda se dopremi baržama ili nekim drugim odgovarajućim plovnim sredstvom i na licu mesta se sklapa. Tako je uticaj na celokupni saobraćaj najmanji.
 
Kako god da se gradi mora to trajati, nije to nadvožnjak da se digne kranom jedna konstrukcija i stavi nova.

Ne zaboravite i na pristupne ulice, posebno onu sa NBG strane. To treba sva raskopati, presložiti instalacije, postaviti šine... Uglavnom prateći rad naših neimara mislim da bez 1.5-2 god nema ništa, i to u slučaju da se radi maksimalno ozbiljno.

Ja bi prema onoj poslovici o najvećoj žabi šta pre kenio u rušenje/izgradnju. Svako čekanje samo povećava problem.
 
Тачно, није овде само замена моста, већ се раде и комплетне приступне саобраћајнице, од кружног тока на почетку Вилсоновог булевара, до будућег кружног тока на раскрсници пута за мост и Владимира Поповића, уз продужетак и нову раскрсницу Владимира Поповића са путем за Бранков мост и булеваром Николе Тесле. Биће ту посла, пуно рушења и нивелисања.
 
Ако би мост био узводно или низводно од постојећег, не би било проблема. Ако буде на истом месту, мора да се затвара саобраћај, поготову трамвајски. А за то мора прво да се оспособи трамвајска пруга на Савском тргу ка Савској улици, да би могли сви трамваји да иду преко моста преко Аде и Сајма.
 
Код нас тако углавном буде, мост се заврши па чека приступне саобраћајнице. За рашчишћавање морају прво да иселе ЈКП Паркинг сервис, сруше њихове објекте, као и оних пар сервиса и аутоперионица пре раскрснице за Старо сајмиште пред мост. А и кад то крену, опет морају да угасе трамвај. Друмски саобраћај теоретски може да буде без прекида на деоници Владимира Поповића-булевар Николе Тесле, мада и ту треба да се руше објекти око Немачког павиљона. Има ту лепог посла. Нисам сигуран да ли ће да лети и бивша пумпа Беопетрола. Ту су око Немачког павиљона неки аутосалони, приватни факултет, аутосервиси и сл. бараке.
 
Šta ako bih vam rekao da ne bismo mi sad morali da brinemo šta će biti dok se SSM menja da Beograd nije preplavljen automobilima i ljudima koji ih kupuju i gomilaju, a mogu da žive i bez njih? O tome niko ne priča.

Eno na drugoj temi sveže okačena slika sajma automobila u Skadarliji. Očigledno je ljudima to normalno. Pa ako je normalno, onda će da bude normalno i da se grad 2 godine davi u gužvama preko mostova zbog rekonstrukcije SSM. Svi bi u kola danas. Epa onda će svi i u gužve čim jedna karika u lancu ne funkcioniše.
 
Преживећемо и тај колапс. Искрено, најбоље би било прво да ураде везу булевар Николе Тесле - Владимира Поповића, да се омогући скретање из Пупиновог булевара, као и продужетак из Теслиног ка Газели али и ка мосту преко Аде. Највећа жртва ће бити путници трамваја од Милутина Миланковића до Ушћа, мада верујем да ће ту бити пуштен неки локал типа 7А од Савског трга, преко Бранковог моста и Милентија Поповића до блока 42 као што обично бива при интервенцијама на мосту. Али прво мора да се среди Савски трг ка Савској улици и туда да се преусмере сви трамваји који прелазе Саву (много Саве у реченици :) ).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887932#p887932:5qt9gdv4 je napisao(la):
Vlad000 » 09 Okt 2021 21:02[/url]":5qt9gdv4]Kako god da se gradi mora to trajati, nije to nadvožnjak da se digne kranom jedna konstrukcija i stavi nova.

Ne zaboravite i na pristupne ulice, posebno onu sa NBG strane. To treba sva raskopati, presložiti instalacije, postaviti šine... Uglavnom prateći rad naših neimara mislim da bez 1.5-2 god nema ništa, i to u slučaju da se radi maksimalno ozbiljno.

Ja bi prema onoj poslovici o najvećoj žabi šta pre kenio u rušenje/izgradnju. Svako čekanje samo povećava problem.
Kako god da okreneš, uklanjanje stare konstrukcije i zamena novom, sa sve gradnjom pristupnih saobraćajnica, traje kraće nego uklanjanje stare konstrukcije i gradnja mosta na licu mesta, sa sve pristupnim saobraćajnicama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887984#p887984:5qt9gdv4 je napisao(la):
Дошљак » 09 Okt 2021 22:58[/url]":5qt9gdv4]Преживећемо и тај колапс. Искрено, најбоље би било прво да ураде везу булевар Николе Тесле - Владимира Поповића, да се омогући скретање из Пупиновог булевара, као и продужетак из Теслиног ка Газели али и ка мосту преко Аде. Највећа жртва ће бити путници трамваја од Милутина Миланковића до Ушћа, мада верујем да ће ту бити пуштен неки локал типа 7А од Савског трга, преко Бранковог моста и Милентија Поповића до блока 42 као што обично бива при интервенцијама на мосту. Али прво мора да се среди Савски трг ка Савској улици и туда да се преусмере сви трамваји који прелазе Саву (много Саве у реченици :) ).
Zato je neophodno imati krak ka Ušću, što je predloženo na forumu, a prezentovano nadležnima na Javnom uvidu, sa moje strane.

krak usce.jpg
 
Nikako da pocnu sa demontiranjem mosta i ako je bilo dosta najava.
:bash:
 

Prilozi

  • CEA8DCBE-9B0A-4794-A9D2-B36982B7C5A2.jpeg
    CEA8DCBE-9B0A-4794-A9D2-B36982B7C5A2.jpeg
    245,9 KB · Pregleda: 1.570
Полако, прво мора да се заврши Савски трг :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892860#p892860:3ecvw4ur je napisao(la):
vradovic » 24 Okt 2021 18:03[/url]":3ecvw4ur]Nikako da pocnu sa demontiranjem mosta i ako je bilo dosta najava.
:bash:
file.php
Nikako da počnu sa rušenjem Pančevca i gradnjom novog mosta pored istog, kao i sa gradnjom mosta preko Ade Huje, a toliko su najavljivali. :)
 
Као да су то једине најаве које нису испуњене :lol:
 
Кад је најскорија најава, а где је завршетак УМП са тунелом испод Топчидера, па проширење Деспота Стефана пре Џорџа Вашингтона, па проширење од Славије до Војислава Илића, па нова Кумодрашка, проширење дела Драгослава Срејовић, Т6...
 
Са становима које држава дели на лутрији с фискалним рачунима могли су да се раселе сви станови који сметају проширењу улице Деспота Стефана, а вероватно и још по која појединачна кућа на другим местима.

Штета је што општедруштвена корист није текућим властима тако битна као општедруштвена забава.
 
Pa vradovica samo njegovo lux dvorište zanima, zašto bi njega zanimali projekti koji služe bednim smrtnicima
 
Koliko sam video kreni su u čišćenje onih baraka na prilazu Savskom mostu...verovatno je to vise do izmene saobracajnica i novog kruznog toka koji se planira...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Током радова на редовном одржавању које изводи ЈКП "Београд пут" за саобраћај ће бити затворен Стари савски мост, у периоду од 05.11. у 22 h до 08.11.2021. године у 04 h.

http://bgsaobracaj.rs/vest/2664/zatvore ... avski-most
 
Zatvoren je most i kamioni su na mostu.
 

Prilozi

  • 04D15633-D821-46FE-B754-F7BE9A1D6434.jpeg
    04D15633-D821-46FE-B754-F7BE9A1D6434.jpeg
    222,5 KB · Pregleda: 635
Сређују асфалт, што значи да неће мост ниђе још годину две :)
 
Vrh