Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 196 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,5%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    549
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642512#p642512:3c258v0d je napisao(la):
direktor » 25 Jul 2019 10:05 pm[/url]":3c258v0d] . . nece oni ni dirnuti zaricev most ....
Ma, da. . okače sastrane po dve kolovozne trake na tu skalameriju i završe posao.
 
Već sam se složio sa takvom ocenom, a možda će samo opet promeniti opcije za glasanje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642457#p642457:10q8nwji je napisao(la):
dragan » 25 Jul 2019 06:52 pm[/url]":10q8nwji]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641153#p641153:10q8nwji je napisao(la):
dragan » 22 Jul 2019 10:31 am[/url]":10q8nwji]Trenutno je u opciji i predlog za ušće, a pre samo par meseci je isti taj
Gradski arhitekta tvrdio da most ide na Ada-B70 i ko zna staće reći sutra.
Nema ništa od glasanja, odlučeno je da se gradi novi most Ada - B70.
viewtopic.php?p=642445#p642445
 
To sto se precutkuje postojeca opcija
postavljanje mosta do Lida, umesto pontonca
to ne znaci da ta opcija ne postoji
Ona postoji i dalje samo se bezobzirno zanemaruje kako bi kafedjije imale vise sanse da otvore jos koj lokal uz ne zaobilazne provizijase....
Jbg... od opcije Lido nema provizije :lool:
 
Tebi je ovo ponavljanje izgleda zabavno :(

Ne, ta opcija ne postoji. Sem ako ne želiš da budeš uzrok otvorene pobune u Zemunu i organizovanja "neprincipijelne koalicije" bukvalno svih redom. Teške mašine na Zemunskom keju, zatrpavanje kamenjem rukavca zbog stubova, nasipanje Ratnog ostrva bar 6 metara visokim nasipima zbog ulica, zeleni metalni monstrum umetnut u vidik, višespratne zgrade da bi bile iznad visokih vodostaja, kopanja po Ratnom Ostrvu za infrastrukturu ... imaš li ti uopšte neku predstavu kakva bi bila reakcija građana na tako nešto? KOLIKO su ljudi ponosni onim što vide kad sednu na klupu na Zemunskom Keju?
 
Opcija ipak postoji
eto i ovde na vrhu svake stranice ove teme ona postoji :grand:
A vecina nek izabere po želji
nije lepo govoriti ne istinu :evil:
Da li se Bg vizure menjaju ? Pa naravno koliko je gigantskih vizura promenjeno Bgd raste i sve ono sto mu jeste korisno se stvara i poboljsava
Na nama je da biramo ali nije lepo uskracivati ostalima pogled na dr opcije
Ni meni se ne dopadaju sve u opcije i neki vec sprovedeni projekti...
 
Ја и даље мислим да је нетакнуто станиште угрожених птица вредније од целогодишњег приступа острву мостом. Понтон обавља своју функцију сасвим солидно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643251#p643251:36cyvzdo je napisao(la):
Zuma » 28 Jul 2019 23:07[/url]":36cyvzdo]Tebi je ovo ponavljanje izgleda zabavno :(

........zatrpavanje kamenjem rukavca zbog stubova, nasipanje Ratnog ostrva bar 6 metara visokim nasipima zbog ulica, zeleni metalni monstrum umetnut u vidik, višespratne zgrade da bi bile iznad visokih vodostaja, kopanja po Ratnom Ostrvu za infrastrukturu ...

:shock: :shock: :shock:
Zabavno.... daleko od zabavnog vec me iritira
tabloidno karikiranje i preterivanje umesto jasnih argumenata
sto je vrlo NEobicno za tebe....
kako ovo gore napisa ispada da fale ti samo jos jahaci apokalipse pa da ukompletira tvoje vidjenje :lol: :lool: :lol:
Ako i dalje ne razumes sta cinis
eto nas stari savski most prekrstio si ga u - zelenog metalnog monstruma - :twisted:
 
Нема конкретних аргумената за стални мост до ВРО.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643562#p643562:3sudtcyu je napisao(la):
boca-ica » 29 Jul 2019 07:47 pm[/url]":3sudtcyu]:
Ako i dalje ne razumes sta cinis
eto nas stari savski most prekrstio si ga u - zelenog metalnog monstruma - :twisted:
SVE se uvek interpretira samo u kontrekstu. Ali bukvalno sve. Od jezika, preko najosnovnijih pojmova kojima tumačimo svet, pa nadalje. Ja sam odavno prestao i da razmišljam na bilo koji drugi način. Jednu istu stvar ću rutinski i često opisati na dva suprotna načina u zavisnosti od konteksta u kome se nalazi, prosto zato što to JESTE različito. Objekat sam za sebe, izdvojen, ne znači ništa. Tako je ogromna metalna konstrukcija od čeličnih profila na pozadini prirodne oaze Ratnog Ostrva užasna, a na drugim mestima, na drugoj pozadini, ovaj most mi je jedan od najlepših i najdražih. Naprimer, tačno pre pet godina sam ovde poslao jednu seriju fotografija fasciniran divnom igrom svetlosti na zelenoj metalnoj konstrukciji. Most je nešto pre zalaska Sunca izgledao kao da su neki njegovi zeleni delovi pozlaćeni. Tu gde je sad, na pozadini grada, a pogotovo kao kontrast drugim Beogradskim mostovima, on izgleda savršeno. Ali ispred PRAVOG zelenila i prave divlje prirode Ratnog ostrva koja sa redukcionističkom geometrijom grada nema ništa zajedničko, on bi izgledao kao strano telo, kao predimenzionirani metalni monstrum preseljen iz drugog sveta. Tu nema suprotnosti. Obe tvrdnje su jednako istinite.
 
Ај да пробам још једном, мада као и сви остали овде, пишем у празно. :laugh:

Мост миладина зарића преместити на позицију низводно од бранковог, на осовину париска-велике степенице-теслин бул. То је и економски и саобраћајно најисплативије решење, јер би се трајно решио проблем врло фреквентног правца бранков мост-црногорска-карађорђева, растеретило би се приобаље, карађорђева и сам бранков мост.
На тој позицији ће кад тад морати да постоји мост, а потпуно је бесмислено правити монументалну грађевину на великој реци само као пешачки мост, на месту где је очигледно да је потребно да постоји и друмски прелаз па чак и трамвајски јер би и линија 11 могла да се преусмери тако да иде париска-мост-ул ушће, а јасно је да би такав трамвај био више него попуњен јер би најкраћом трасом повезивао неке од напрометнијих тачака у самом центру (калемегдан, кнез, парк ушће, тц ушће, раскрсница 6 каплара).
Такође, потпуно је бесмислено протраћити мост на нешто друго ако је способан да служи у пуном обиму као сада, дакле и за пешаке и за друмски и за јавни саобраћај, а решио би се и проблем ове штеточинске гондоле.
Имају готову конструкцију, требају им стубови у реци, и у некој будућности онај друмски тинелчић испод гребена тј места где кнез михаилова избија на калемегдан који свакако кад тад мора да се направи.

Ово деградирање саобраћаја и изазивање хаоса поновним отварањем левог скретања са моста у поп лукину само сингидудук бу******** је могла да смисли, једино можемо да се надамо да је пуштено привремено због карађорђеве. Ако остане и после годишњих одмора, неког стварно треба скратити за главу.
 
Sve je izvodljivo :)
skica mradulovic
mada i ja da ponovim da bi tu jos bolji bio novi drumsko tramvajski most i vezu Zemuna tramvajem sa Dorcolom Imetro za Zemun mozda bude tek za 15-20 god) a Zaricev da ostane samo drumski koji se nastavlja tunelom Kamen D Stefana.
 
Можда би мали проблемчић само била она зграда дијагонално испод франц амбасаде, мада и без рушења мислим да има простора за 1+1. Све остало је чисто.
Капацитети моста су таман колико треба за ту позицију, да одвуче са бранковог и из тунела све оне који са нбг и из земуна иду на дорћол, не би ни ваљало да буде већи капацитет.

A ипак је то градски симбол чији лук као стара грађевина, без обзира на околности настанка, даје битан историјски печат овом граду. Старински мост испод старе тврђаве.
Треба да се поносимо што смо у малој групи најстаријих континуирано насељених градова и да чувамо и истичемо ту традицију и такве вредности, а не да од њих правимо јефтину кафанску спрдњу и да нас цео свет једино препознаје по сплав-туризму, јефтином алкохолу и још јефтинијим сплавар-ф.....
 
Čini mi se da je odavno odlučeno da se reka Sava postepeno oslobodi svih mostovskih stubova u koritu reke, pogotovo u centralnim delovima korita, jer to ometa brodski saobraćaj. Po planovima EU rečni saobraćaj bi kao istovremeno i ekološki i ekonomski efikasniji trebalo da zauzme mnogo veći udeo u transportu nego ranije. Pošto je Sava međunarodni transportni koridor, ide se na to da plovidba velikih brodova bude što manje ograničena preprekama. Zbog toga verujem da sve novo što se gradi na rečnim koridorima neće imati stubove u reci. Pa po tome ni Stari savski most ne mogao da se vrati bilo gde na Savu, Drinu. Moravu i slične velike reke.
 
Па до малочас је званично важило да ће бити премештен узводно на аду. :laugh:

Та одлука, ако стварно постоји, је тешка бесмислица, постоји мали милион историјских мостова који се никад неће дирати, а има и нових на стубовима.
Стубови у реци нису никаква препрека пловидби ако су на одговарајућем растојању и кад је мост на одговарајућој висини.
Ено га први пупинов са гомилом стубова, али и са средишњим главним распоном на пловном путу, па нови зарићев исто са два стуба...

Свака пловна река има тачно дефинисан простор за пловни коридор који никад не заузима читаву ширину већ прати матицу реке, код речних острва нпр тачно се зна са које стране се пролази без обзира што је и друга страна пловна.
Матица саве испод бг мостова је много ближе десној шумадијској обали, а на нбг страни је скоро па плићак, и све друге пловне реке имају такве разлике у дубини, постоје прецизне мапе сваког пловног пута иначе би се сваки већи брод са мало озбиљнијим газом нашао насукан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643866#p643866:ht3gqzw1 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 30 Jul 2019 10:36 pm[/url]":ht3gqzw1]Па до малочас је званично важило да ће бити премештен узводно на аду. . .
Nije baš "do maločas", ipak je prošlo već 5 dana :

viewtopic.php?p=642445#p642445
 
Zato se moralo insistirati da se novi most radi pored postojećeg jer su rokovi nerealno dugački, i za to vreme nas očekuje haos jer će genijalci ukinuti jedan prelaz na par godina.
 
Tramvaji idu preko mosta na Adi, a pošto je ukinuta stara ž. stanica, neće biti
toliko saobraćaja u tom pravcu, a ostali će koristiti Brankov most i Gazelu.

Biće to veće opterećenje ostalih mostova, ali neočekujem baš neki "haos".
 
Nije poenta da nece biti veceg opterecenja vec je boljitak da dodje do rasterecenja
a to je moguce ako samo stari Savski Zaricev most povezuje Parisku
ali tu dolazi do sukoba sa zastitarima vizura, Usca i dr.
Opcija je odlicna i svrsishodna
ako ne
jedino sto pametno ostajei je da zameni pontonski most kao pesacki do Lida.
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643844#p643844:2ni0nzpc je napisao(la):
Zuma » 30 Jul 2019 07:59 pm[/url]":2ni0nzpc]Čini mi se da je odavno odlučeno da se reka Sava postepeno oslobodi svih mostovskih stubova u koritu reke, pogotovo u centralnim delovima korita, jer to ometa brodski saobraćaj. Po planovima EU rečni saobraćaj bi kao istovremeno i ekološki i ekonomski efikasniji trebalo da zauzme mnogo veći udeo u transportu nego ranije. Pošto je Sava međunarodni transportni koridor, ide se na to da plovidba velikih brodova bude što manje ograničena preprekama. Zbog toga verujem da sve novo što se gradi na rečnim koridorima neće imati stubove u reci. Pa po tome ni Stari savski most ne mogao da se vrati bilo gde na Savu, Drinu. Moravu i slične velike reke.

Pogotovo ne kod Ade Međice ...bolje da lokaciju opisujemo u rečnim terminima nego po nazivima ulica.
 
Vrh