Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Most je čist metal i vrlo verovatno da se ne širi i skuplja isto kao asfalt. Tako da bi guma verovatno bila idealno rešenje koje bi se verovatno isto često menjalo. Autobusi moraju tuda, ali kamioni??
 
Ko je zadužen za održavanje ovog mosta? Oni krateri stoje netaknuti već neko vreme. Da li je realno da ne postoji služba koja makar takve udarne rupe može da sanira u minimalnom roku. Apsurd naže zemlje je tu još jednom na delu, dok gledaš u ogromni svetleći natpis EAGLE HILLS BW toneš u krater dubine 10cm...
 
Stari savski most večeras:

Rasveta malo radi, malo ne radi, polovina lampi je neispravna.
 
Po vrstu osvetljenja izgleda mi da su to spot halogene sijalice koje su praktično obične sijalice sa malo unapređenom tehnologijom. Mislim da bi LED sijalice radile ovde posao kako treba.
 
Iz ovog Iznogudovog trtljanja je još uvek potpuno nejasno gde bi bio ulaz u tunel (bukvalno kod autobuske stanice, ili pored Kameničke, još manje je jasno gde bi izlazio sa sruge strane (razrađivane su razne varijante) a potpuno je nedefinisano kako most može da dobije još dve trake (kao da je to sitna trivijalnost, kao kačenje spojlera na auto).
Realno ja očekujem da će izgraditi taj tunel isto kao što je i Đilas izgradio tunel ispod Topčidera.
Jel su beše obećali popravku Brankovog mosta ove godine? I to ako ova fantom-ekipa uradi, mene će impresionirati.
 
Na mestu gde je sada autobuska stanica, pošto će se raditi proširenje Savskog mosta sa još po dve saobraćajne trake, automobilima će se ulaziti direktno u tunel i izlaziti skoro kod Pančevačkog mosta", kaže Vesić.

To je, dodaje, nešto što treba da smanji saobraćaj za skoro 14 odsto u gradu i zagađenje i ubrza protok saobraćaja.

Nevjerovatno! Izgradice se nove saobracajnice i time smanjiti saobracaj. :bash:
To je kao da je rekao da ce otvoriti fabriku i time smanjiti proizvodnju.
 
Smanjiti tranzitni saobraćaj kroz centar, a ne smanjiti ukupni obim saobraćaja.
 
Ovaj most, ne da nikad nije smeo da bude tranzitni...A koliko je samo kao takav koriscen. Posle rekonstrukcije, nije puno proslo, evo vec je ponovo za rekonstrukciju, bar asfalt i sine. A sve zahvaljujuci kamionima koji su preko njega isli.

Uglanom mislim da ga ne treba budžiti u smislu prosiravanja i slicno. Bolje graditi novi. Taj most je u neku ruku istorijski spomenik i treba ga uz povremene rekonstrukcije cuvati u sto originalnijem stanju.
 
Речено је:
To je, dodaje, nešto što treba da smanji saobraćaj za skoro 14 odsto u gradu i zagađenje i ubrza protok saobraćaja.
Што значи да је првобитна констатација тачна, са тиме што бих дао боље упоређење: отворити нову термоелектрану на угаљ, и тиме смањити емисију угљен диоксида.

А о убрзању и протоку саобраћаја, светска пракса показује да у случају да не дође до ратних, економских или природних катастрофа, у року од неколико година нас очекују закрчења друмског саобраћаја гора него икада. Транспорт у центрима великих градова се не решава аутомобилима и аутобусима, већ метро-ом, железницом у центру, за дужа кретања, а трамвајима и бициклима за краћа кретања.
 
Zašto se jednostavno ne preusmere 78 i 83 na Brankov, i zabrani prolaz vozilima koja imaju ukupnu masu veću od 3,5t?

Potom se može postaviti drugačija podloga umesto asfalta, par ležećih policajaca, i eto rešenja.
 
Za stanje na starom savskom mostu je prosto kriv ministar policije Nebojša Stefanović jer saobraćajna policija nikada ne kontroliše kretanje kamiona na ovom mostu iako je svoma jasno kuda se teška vozila po gradu smeju kretati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430585#p430585:13jwsxsa je napisao(la):
profa_chb » 28 Jan 2017, 14:25[/url]":13jwsxsa]Zašto se jednostavno ne preusmere 78 i 83 na Brankov, i zabrani prolaz vozilima koja imaju ukupnu masu veću od 3,5t?

Potom se može postaviti drugačija podloga umesto asfalta, par ležećih policajaca, i eto rešenja.

Zar Brankov most nema već dovoljno linija?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430536#p430536:25j54hk1 je napisao(la):
RioBL » Sub Jan 28, 2017 2:50 am[/url]":25j54hk1]Onda je tako trebao reci.

Zato što se političari uvek prave blesavi i pokušavaju prodati toplu vodu naivnom delu biračkog tela. Ovaj je, uz to, učio i od najvećeg lažova među njima.

@Karlo
Moja konstatacija i dalje stoji.
 
Београд: Расписан конкурс за реконструкцију Старог савског моста
БЕОГРАД, 17. фебруара 2017. (Бета) - Јавни позив за израду урбанистичко-архитектонског решења за реконструкцију Старог савског моста у Београду као и за израду техничке документације је данас објављен.

Наградни фонд за најбоље конкурсно решење 4,2 милиона динара, док је процењена вредност израде техничке документације 58 милиона динара, саопштила је градска управа.

Учесници конкурса треба да доставе своја решења у року од три месеца, а затим ће жири имати месец дана да одлучи о најбољим, наводи се у саопштењу.

Главни градски урбаниста Милутин Фолић је објаснио да учесници конкурса треба да понуде решење за потпуно нову конструкцију моста, уз очување металне лучне конструкције као препознатљивог визуелног елемента, наводи се у саопштењу.

Он је навео и да нова конструкција треба да обезбеди и одговарајући пловни пут ширине 150 метара и најмање висине од 9,5 метара, с обзиром на то да се ради о међународном пловном путу.

"Мост ће бити изграђен у новом профилу и на њему се планира ;коловоз, простор за шински саобраћај и пешачко-бициклистичке површине", рекао је Фолић.

Стари савски мост поставили су Немци у току Другог светског рата, пошто је тадашњи мост преко Саве – Мост краља Александра Првог страдао у априлском бомбардовању 1941. године.

Током рата је носио назив Принц Еуген, а Београђани су га после рата звали Немачки мост.

Мост је пројектовала и изградила немачка фирма из Дортмунда. Током рата мост је претрпео оштећења услед бомбардовања, а у каснијим годинама на њему су вршене бројне поправке због промене врсте и величине оптерећења.

Просторни план подручја посебне намене уређења дела приобаља града Београда – подручје приобаља реке Саве за пројекат "Београд на води" прописао је расписивање оваквог конкурса.
 
Ja iz ovoga mogu da razaberem samo potvrdu da nema govora o dobudživanju postojeće konstrukcije, već o sasvim novoj konstrukciji. A ako je nova konstrukcija na mestu stare, to bi onda značilo demontažu postojeće konstrukcije radi izgradnje nove?
Koliko je to realan scenario u narednim godinama, ako pretpostavimo da će BNV biti postepeno useljavan?
I kakav profil se konkursom predviđa? 2+2 plus dva tramvajska koloseka?
 
I ja sam shvatio da će to biti potpuno novi most, ali onda ne vidim razlog za zadržavanje ove lučne konstrukcije, jer je očigledno da će biti samo dekorativna. Mislim da bi mogli da dobijemo mnogo lepši most bez toga.

Mada, ja i dalje mislim da je pravi razlog izgradnje novog mosta umesto postojećeg, ogromna buka koju stvaraju tramvaji na metalnom mostu. To bi sigurno smetalo stanovnicima novog „elitnog” naselja. Beogradu treba novi most, ali bi bio daleko korisniji u produžetku Bulevara Zorana Đinđića, a Stari Savski most samo rekonstruisati. Međutim, ovo rešenje je iznuđeno zbog Beograda na vodi.
 
Čak se i u Jovinovo vreme potpuno nevezano za Beograd na vodi planirao i ucrtao novi most pedesetak metara od ovog i demontaža ovog mosta. Nama na toj poziciji, bilo Beograda na vodi ili ne treba kapacitetniji most. Most u nastavku bulevara Zorana Đinđića ne rešava problem nedostatka mosta jer udara u urbanistički zid Savske ulice, opet, bilo Beograda na vodi ili ne.
 
Otkud sad novi konkurs? Zar nije ovaj cool projekat vec pobedio na konkursu?

ePOktkpTURBXy8xNjVjNGFkOTEyZGE5NzE1NzA4NGEzMTFiOGFkMGVhOC5wbmeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAA


Stvarno steta ako se odustalo od ovoga :cry:
 
Zamišljeni most na pravcu Bulevara Zorana Đinđića ne "udara" u fron Savske, već bi se nadovezivao na novu mrežu ulica u Savskom amfiteatru.
Jedii pravac koji ne "udara" u Savsku ili u Karađorđevu ulicu je pravac Nemanjine, ali kao što svi znamo, na tom pravcu se nalazi i zgrada Železničke stanice, pata pravac "udara" u nju, ne izlazi na Savski trg.

Dakle, zamišljeni most na pravcu Bulevara Zorana Đinđića podrazumeva i odgovarajuću mrežu ulica u SA.
Ta mreža ulica nije planirana tzv. "projektom" Beograd na vodi, kao što nije vođeno računa o bilo kakvoj drugoj neophodnoj infrastrukturi, o čemu svedoče i Bukirine fotoreportaže o ponovnom buženju već jednom divljački nabužene obaloutvrde, po tome što se i dalje brojnim crevima ispumpava voda direktno u Savu (iako su još letos najavili da će ta creva biti uklonjena na jesen - izvor Studio B, emisija "Beograd na vodi"). A tek kanalizacija, grejanje... pa ko će da razmišlja o tim "prljavim" stvarima.... pa to se na makatema i ne vidi.
 
Vrh