Most je čist metal i vrlo verovatno da se ne širi i skuplja isto kao asfalt. Tako da bi guma verovatno bila idealno rešenje koje bi se verovatno isto često menjalo. Autobusi moraju tuda, ali kamioni??
Na mestu gde je sada autobuska stanica, pošto će se raditi proširenje Savskog mosta sa još po dve saobraćajne trake, automobilima će se ulaziti direktno u tunel i izlaziti skoro kod Pančevačkog mosta", kaže Vesić.
To je, dodaje, nešto što treba da smanji saobraćaj za skoro 14 odsto u gradu i zagađenje i ubrza protok saobraćaja.
Што значи да је првобитна констатација тачна, са тиме што бих дао боље упоређење: отворити нову термоелектрану на угаљ, и тиме смањити емисију угљен диоксида.To je, dodaje, nešto što treba da smanji saobraćaj za skoro 14 odsto u gradu i zagađenje i ubrza protok saobraćaja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430585#p430585:13jwsxsa je napisao(la):profa_chb » 28 Jan 2017, 14:25[/url]":13jwsxsa]Zašto se jednostavno ne preusmere 78 i 83 na Brankov, i zabrani prolaz vozilima koja imaju ukupnu masu veću od 3,5t?
Potom se može postaviti drugačija podloga umesto asfalta, par ležećih policajaca, i eto rešenja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430536#p430536:25j54hk1 je napisao(la):RioBL » Sub Jan 28, 2017 2:50 am[/url]":25j54hk1]Onda je tako trebao reci.
БЕОГРАД, 17. фебруара 2017. (Бета) - Јавни позив за израду урбанистичко-архитектонског решења за реконструкцију Старог савског моста у Београду као и за израду техничке документације је данас објављен.
Наградни фонд за најбоље конкурсно решење 4,2 милиона динара, док је процењена вредност израде техничке документације 58 милиона динара, саопштила је градска управа.
Учесници конкурса треба да доставе своја решења у року од три месеца, а затим ће жири имати месец дана да одлучи о најбољим, наводи се у саопштењу.
Главни градски урбаниста Милутин Фолић је објаснио да учесници конкурса треба да понуде решење за потпуно нову конструкцију моста, уз очување металне лучне конструкције као препознатљивог визуелног елемента, наводи се у саопштењу.
Он је навео и да нова конструкција треба да обезбеди и одговарајући пловни пут ширине 150 метара и најмање висине од 9,5 метара, с обзиром на то да се ради о међународном пловном путу.
"Мост ће бити изграђен у новом профилу и на њему се планира ;коловоз, простор за шински саобраћај и пешачко-бициклистичке површине", рекао је Фолић.
Стари савски мост поставили су Немци у току Другог светског рата, пошто је тадашњи мост преко Саве – Мост краља Александра Првог страдао у априлском бомбардовању 1941. године.
Током рата је носио назив Принц Еуген, а Београђани су га после рата звали Немачки мост.
Мост је пројектовала и изградила немачка фирма из Дортмунда. Током рата мост је претрпео оштећења услед бомбардовања, а у каснијим годинама на њему су вршене бројне поправке због промене врсте и величине оптерећења.
Просторни план подручја посебне намене уређења дела приобаља града Београда – подручје приобаља реке Саве за пројекат "Београд на води" прописао је расписивање оваквог конкурса.