Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Pre par meseci sam predlozio da se preko mostarske petlje poveze Beograd na vodi (kad se sa autoputa spusti iz pravca hitne pomoci na semafor ka skretanju ka sajmu) u produzetku i da se tu prepravi raskrsnica u krstastu umesto do sada u obliku slova T i koliko vidim tako ce i biti , sto znaci da jos nista nije konacno i da se projekat konstatno doradjuje, menja i prilagodjava, tako da nece tek tako biti posadjen i biti automan od ostatka gradske matrice vec ce kako vreme prolazi biti sve uskladjeniji i iskristalisaniji, sto je dobra stvar jer zahvaljujuci i odredjenom pritisku javnosti i struke (koji je neophodan ) projekat biti znacajno unapredjen od originalne zamisli pre 3 godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434364#p434364:m8llrfoe je napisao(la):
neven_k » 18 Феб 2017 10:01 pm[/url]":m8llrfoe]Namesten tender. Tako to radi grad Beograd, onaj ko treba da dobije tender, sam napise tender, a onda u gradu samo dodaju par stvari i tako se publikuje tender, na koji se posle javi onaj koji je tender sam i napisao.

Zanimljiva praksa koju necete naci ni u najkorumpiranijim zemljama Afrike. Cisto da znate.
Али хоћете у УК рецимо, не знам чему само сво ово чуђење? Биће све горе, сва искуства својих корумпираних колега са запада наши напредњаци ће примењивати овде, већ се може повући довољно паралела :violina:
 
Mislis kolega iz Rusije. U svim protestanskim zemljama su tenderi cisti kao suza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434289#p434289:2i35yrhc je napisao(la):
spatiotecte » 18 Feb 2017 12:41 pm[/url]":2i35yrhc]Mozda je i zbog toga pomerena kula od centra polukruga u kome se nalazila na pocetku da bi se ostavila mogucnost spajanja kao sto si ucrtao.

file.php
Ne vidim kako može proći put i most ovuda kada se gradi onaj niski objekat od nekoliko spratova koji će blokirati prilaz reci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434433#p434433:2804iqus je napisao(la):
neven_k » 19 Феб 2017 03:23 pm[/url]":2804iqus]Mislis kolega iz Rusije. U svim protestanskim zemljama su tenderi cisti kao suza.
To naravno tvrdiš jer si svaki tender u protestantskim zemljama lično ispratio sa pravnim timom i advokatima ... ? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434480#p434480:239c48hl je napisao(la):
vucko » 19 Feb 2017 06:04 pm[/url]":239c48hl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434289#p434289:239c48hl je napisao(la):
spatiotecte » 18 Feb 2017 12:41 pm[/url]":239c48hl]Mozda je i zbog toga pomerena kula od centra polukruga u kome se nalazila na pocetku da bi se ostavila mogucnost spajanja kao sto si ucrtao.

file.php
Ne vidim kako može proći put i most ovuda kada se gradi onaj niski objekat od nekoliko spratova koji će blokirati prilaz reci.

Mislio sam uz rusenje tog niskog objekta naravno.
 
ne nego zivim od tih konkursa, iako nisam njihov gradjanin. Posto su oni posteni prema meni, mislim da je posteno da ja budem i posten prema njima i kazem istinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434206#p434206:1ptxz3vx je napisao(la):
stf » Pet Feb 17, 2017 11:35 pm[/url]":1ptxz3vx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434194#p434194:1ptxz3vx je napisao(la):
relja » 17 Феб 2017 11:12 pm[/url]":1ptxz3vx]Zamišljeni most na pravcu Bulevara Zorana Đinđića ne "udara" u fron Savske, već bi se nadovezivao na novu mrežu ulica u Savskom amfiteatru.
Одлично. И где та мрежа улциа треба да преусмери саобраћај са моста? Па у Немањину, како год да окренеш. На којој год позицији између Бранковог моста и моста Газела да поставиш мост, његов саобраћај мора да се надовеже у Немањину.
Ovo i jeste sustina citave problematike, i upravo zbog toga je lokacija 50-100m uzvodno jedina urbanisticki i saobracajno ispravna, ali samo pod uslovom da se i zgrada GŽS pomeri kako bi most bio u direktnom nastavku nemanjine. U okviru tako ozbiljnog projekta to svakako nije neizvodljivo, a pored zgrade GŽS mogla bi da se vrati i ona predratna zgrada poste, jedna od najlepsih zgrada iz tog vremena.
Cela konstrukcija tramvajskog mosta bi u tom slucaju mogla da se rastavi i preseli nizvodno na lokaciju koja bi spajala parisku i bul nikole tesle (sa sve lin 11), uz biciklisticko prosirenje na strani gde ga sad nema.
Uz 4. traku na gazeli koja je komotno mogla da se doda u toku obnove umesto one pesacke koja nicemu ne sluzi, nikakvi drugi mostovi ne bi ni bili potrebni, pa ni taj u nastavku bul avnoja koji je svakako najnelogicniji jer sa ist strane nema odgovarajuci nastavak. Price o lok karakteru su same po sebi besmislene, jer ovaj sunećeni srbistan na vodi ne moze i ne sme da bude iznad interesa celog grada.
 
Jasno je da bilo kakav most koji bi oduzeo deo korisne površine Beograda na vodi ne dolazi u obzir. Takođe, budućim stanovnicima tog naselja sigurno ne bi bilo prijatno da imaju još jedan veliki most u neposrednoj blizini. Tako da svi naši planovi o mostu na toj lokaciji nažalost otpadaju. Dobićemo samo novi, širi, i što je najvažnije tiši most na mestu postojećeg. To je još jedan u nizu iznuđenih poteza.
 
Mada bi bilo posteno da priznam da su mnoge stvari u konkursnoj dokumentaciji profesionalno uradili. Pozdravljam sto pobednik dobija i posao projektovanja. Tako treba da se radi.

Negativno je sto traze sve licence i sto je izbor mogucih pobednika suzen pa tako i nivo kreativnih radova. Ovo je prakticno konkurs po pozivu, gde su pozvane 3-4 firme da na njemu ucestvuju. Samo oni ispunjavaju uslove. Rezultat ce biti 3-4 resenja od kojih ce 3-4 biti losa, i jedno dobro ako budemo imali srece.

Pravilno je da uslovi ucestvovanja na konkursu budu labilni, a ako pobedi tim bez iskustva dodeljuje se u fazi projektovanja firma koja moze da im pomogne u tom poslu. Na ovaj nacin omogucuje se ucestvovanje i timova iz inostranstva sto donosi bolji izbor pokretacu projekta. Takva pravila su i u skladu sa zahtevima svetske trgovinske organizacije, u kojoj Srbija nije clan, pa prakticno moze da radi sta hoce. NAravno i srpski projektanti onda ne mogu da rade u WTO zemljama, pa beze iz Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434524#p434524:1xgw7wly je napisao(la):
Bukira » 19 Feb 2017 08:28 pm[/url]":1xgw7wly]Jasno je da bilo kakav most koji bi oduzeo deo korisne površine Beograda na vodi ne dolazi u obzir.

To je shvatanje ljudi koji gledaju samo kako da naguraju i prodaju što više kvadrata, jer sve ostalo osim onog što mogu da prodaju nije "korisna površina". Površina koju zauzima infrastuktura je korisna površina. Postoji nešto što se zove javni interes, i nikakav leks specijalis donet pravim nasiljem i dizanjem ruku grupe neukih i primitivnih ljudi koji su se sticajem nesrećnih okolnosti našli u Narodnoj skupštini ne može da opravda da gradnja prozaičnih stvari poput stanova i poslovnog prostora bude iznad interesa građana.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434524#p434524:1xgw7wly je napisao(la):
Bukira » 19 Feb 2017 08:28 pm[/url]":1xgw7wly]Takođe, budućim stanovnicima tog naselja sigurno ne bi bilo prijatno da imaju još jedan veliki most u neposrednoj blizini. Tako da svi naši planovi o mostu na toj lokaciji nažalost otpadaju.

U interesu celog grada je da postoji što efikasnija saobraćajna infrastuktura, koju će koristiti svi i koja će imati širi uticaj na ceo grad, ne samo na ovaj jedan tzv. "elitni" kvart. Ovde na forumu se često ponavlja da "život u gradu ima svoju cenu". E pa ima i za BnV.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434524#p434524:1xgw7wly je napisao(la):
Bukira » 19 Feb 2017 08:28 pm[/url]":1xgw7wly]
Dobićemo samo novi, širi, i što je najvažnije tiši most na mestu postojećeg. To je još jedan u nizu iznuđenih poteza.

prvo, videćemo šta ćemo zaista dobiti. Ako je ovo rešenje iznuđeno, iznuđeno je upravo načinom razmišljanja koje si malopre naveo, a koji, izvini ali bez namere da vređam - duboko pogrešan.
 
Relja, žao mi je što si pogrešno razumeo moj post (verovatno sam se ja pogrešno izrazio). Ja bih zaista voleo da vidim drugačije rešenje od ovog koji nam nameću, u jednom od prethodnih postova sam to i nacrtao. Nažalost, mislim da je već kasno za to, ekipa koja je na vlasti i koja stoji iza BnV-a je, iz razloga koje sam naveo, odlučila da tu neće biti mosta. Ne možemo da ih nateramo da priznaju ko je rušio u Savamaloj, a kako ćemo ih onda naterati da provuku most kroz njihov zabran?
 
Sta konkursi se ne namjestaju u protestantskim zemljama ovo ko da je rekao av licno laz kratko
Na konkurs se mogu iz srb javiti cip energoprojekt samostalno ostali u konzorcijumu
 
Bukira, hvala, ovaj put mi je drago što je posredi nesporazum.
Ništa još nije gotovo, ni slučaj rušenja ni krajnji izgled BnV. I ovako menjaju tzv. "projekat" kako im padne na pamet.
 
Ovde se praktično radi o planu metroa iz 1982 godine, samo što metro neće ići istom trasom u starom delu grada...
 
Sećamo se vesti o popravci osvetljenja na mostu od pre dve nedelje:
Поправка декоративног осветљења је у току и екипе су тренутно на терену. У наредних неколико дана биће у функцији декоративно осветљење на целом мосту.
Link: http://beogradske.rs/stari-savski-radovi-kasne-zbog-materijala
Ništa još uvek nisu uradili, evo kako je most izgledao večeras:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434958#p434958:er1rqpwc je napisao(la):
Bukira » 21 Feb 2017 08:46 pm[/url]":er1rqpwc]Sećamo se vesti o popravci osvetljenja na mostu od pre dve nedelje:
Поправка декоративног осветљења је у току и екипе су тренутно на терену. У наредних неколико дана биће у функцији декоративно осветљење на целом мосту.
Link: http://beogradske.rs/stari-savski-radovi-kasne-zbog-materijala
Ništa još uvek nisu uradili, evo kako je most izgledao večeras:


file.php

Због фотки овог Букире још ће ми испасти симпатичан овај "БГ на води" криминал. :oops: Шта год си усликао, испаде некако "светски".
 
Јуче сам на мосту видео радника који се спуштао канапом попут алпинисте и нешто радио са расветом, али само ову расвету нижу од коловоза и ограде моста. Ону горњу на луку мислим да нису дирали, а предпостављам да им је ту проблем за рад и контактна мрежа под напоном.
 
Moram jos jednom da napisem, mozda sam dosadan, ali nemojte zameriti.

Ovaj most je najstariji drumski u Beogradu. I svakako je bolja ideja da se gradi novi, lep, moderan u produzetku B. Dr. Zorana Đinđića, nego da se ovaj budži i nabudžuje. A da ostane kao istorisjki spomenik, onakav kakav je izvorno. I planirati kada se izgradi jos neki most na Savi, a neposredno u blizini Zaricevog, da se na istom zabrani prolaz vozilima, osim gradskog saobracaja, hitnih slucajeva, biciklista i pesaka.

Kada se pokvari neki auto ili kamion na ovom mostu, a sto nije da se nije desavalo, bude zeznuto. Blokira se tramvajski saobracaj, posto je to, nadam se ne jos dugo, jedini tramvajski most u nasem gradu. I dok se to pokvareno vozilo ukloni sa mosta, napravi se saobracajni cep, obicno velikih razmera. Mi sa kolima cemo nekako zaobici, ali oni koji nisu motorizovani i voze se gradskim saobracajem, imace veliki problem, posto ce kasniti na posao ili neko drugo odrediste.

Zato gradski saobracaj treba da se sto manje ukrsta sa privatnim vozilima. Tako da taj most u buducnosti bude rezervisan samo za ovo sto sam naveo.
 
Ovo je najbolje:
Jasmina Mitrović Marić, navela je da bi, pošto je Miladin Zarić bio učitelj i spasavanjem mosta samo vršio svoju učiteljsku dužnost...”
Dužnost svakog učitelja je da razminira barem jedan most!

Uzgred, ta žena je savetnica Predsednika republike i nekadašnja bliska saradnica Bogoljuba Karića. Blago nama s takvima! :bash:
 
On je spasao most jer je to bila njegova duznost ucitelja...
Svasta ce covek da procita.

A da nije spasao most cije bi ime mogli dati?
 
Vrh