Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,3%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,0%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 35 6,2%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 176 30,9%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 56 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,7%

  • Ukupno glasača
    569
Mislim da našim firmama odgovara ovakav tempo jer u dogovoru sa državom mogu da naduvaju cene, pa naplate posao realno 4 puta više nego što vredi.

Kada bi dobijali realnu cenu, onda bi im bilo u interesu da što pre završe.
 
Zna li neko da li i inače u svetu demontaže mostova traju ovoliko? Imam osećaj da se ceo ovaj postupak baš otegao i da se ne mrdaju sa mrtve tačke.
U jednom nedavnom marka zvaku videu jedan lik iz Most Ostaje je rekao da ovi sto skidaju delove sad su nekvalifikovani radnici a da se ceka neki strucnjak iz madjarske u martu za secenje mosta
 
Poslednja izmena:
Ja koliko vidim oni su samo uklonili trup puta. Konstrukcija mosta je i dalje netaknuta.
 
Mislim da našim firmama odgovara ovakav tempo jer u dogovoru sa državom mogu da naduvaju cene, pa naplate posao realno 4 puta više nego što vredi.

Kada bi dobijali realnu cenu, onda bi im bilo u interesu da što pre završe.
Upravo na to i mislim. Dobiju prenapumpanu cenu za neki projekat na kraju i onda to tako uzmu razvlace sa istim. Pri tom, kvalitet radova uvek na kraju ispadne los, koliko puta su neke stvari radili i popravljali vise puta. Cisto pranje para. Da postoje neke inspekcije, provere, drzavna tela, institucije koja bi to kontrolisala, bilo bi drugacije. Koliko sam ispratio, za novi most, jedino postoje slike iz nekakvog programa, kao u igrici da je pravljeno, a da neki realan projekat, tabla i ostalo uopste ne postoji.


U jednom nedavnom marka zvaku videu jedan lik iz Most Ostaje je rekao da ovi sto skidaju delove sad su nekvalifikovani radnici a da se ceka neki strucnjak iz madjarske u martu za secenje mosta.
Evo sad neko napisa i ovo... Ko zna sta ce biti sa ovim mostom i da li ce do novog uopste doci.
 
I dalje razmišljam o onoj "kanalizaciji" koju su ukopali ispred spomenika, i prokušavam da provalim o čemu se radi... da li je to možda kanalizacija za prljavu atmosfersku vodu koja treba da se odvede sa mosta i sprovede do gradske mreže? Nisam stručan da provalim o kakvim cevima je reč, pa mi je palo na pamet da se sada ispod platoa gradilišta možda postavljaju cevi za nešto što bi bilo ugrađeno u most (možda nešto što i nije kanalizacija...).
Иде у правцу блока 18. Можда се ту спрема неко изненађење.
 
Mogu samo oni da se iznenade, kad ih najurimo odatle ako krenu da budže nešto.
 
U jednom nedavnom marka zvaku videu jedan lik iz Most Ostaje je rekao da ovi sto skidaju delove sad su nekvalifikovani radnici a da se ceka neki strucnjak iz madjarske u martu za secenje mosta
Тешко да је оператива бивше Мостоградње неквалификована. Ал могуће да се уграђују мађаски подизвођаћи.
 
Ja ovde ne kapiram nista. Nabudzili su ovaj silni pesak i zemlju, sta li je vec na obali, da tu navodno spuste delove mosta. A onda sad vidim da ce most biti skladisten u Velikom selu. Pa zasto odmah ne prevoze tamo? Da nece kran da podigne most i spusti ga celog na obalu?
 
Logika nalaže da nasipanje služi za izlivanje segmenata novog mosta, a ne za odlaganje starog.
 
Nisam obratio pažnju da li je metalni ili betonski. Betona ima sigurno :)
Svakako mislim da će prostor služiti za elemente novog mosta, a ne za stari.
 
Ja ovde ne kapiram nista. Nabudzili su ovaj silni pesak i zemlju, sta li je vec na obali, da tu navodno spuste delove mosta. A onda sad vidim da ce most biti skladisten u Velikom selu. Pa zasto odmah ne prevoze tamo? Da nece kran da podigne most i spusti ga celog na obalu?
Биће изгледа као изградња новог Жежељевог моста у НС, правиће на НБГ обали сегменте па их нагуривати на барже.
 
Pao i prvi asfalt

IMG_5032.jpeg
 
Da pokušam opet da dam smisao ovim zemljanim radovima.

Jedini smisao koji vidim je dizanje nivoa "radne površine" zbog mogućeg višeg vodostaja.

Rešenje koje bi bilo bolje bi bile montažne barijere kakve imamo u Donjem Milanovcu, a mislim da žlje*******ovi za njih postoje i kod BnV.
 
Da na kraju price sklopice ga na Zemunskom keju da imamo pešacko biciklisticku veza do Lida.
Obicnom žcanom ogradom može se ostatak ostrva pregraditi i tako očuvati prirodna oaza.
Preko nižih mostovskih stubova kojih mogu proci samo rekreativna-sportska plovila (jer kanal nije plovni put) i niz te stubove omoguciti pristup ne dostajucim novim marinama.
Ujedno od tih stubova dobija se efekat ,, Lavavovog mlaznjaka,, ( ubrzanje fluida) i tako ce bitno uticati na odmuljavanju rukavca koj je vec predugo u ozbiljnoj opasnosti da ne stane iubrzano dodje do spajanja ostrva sa kejom i na taj nacin Bgd ostane bez ratnog ostrva I postane novo gradjevinsko zemljißte.

Sklopice ga osim ako provizijaška (koruptivna) bratija ne bude jača , koja bi tako na starom gvoždju legalno debelo omastila brkove. a mnogi i racunaju baš na tu pokondirenu ,,Menhetensku,, opciju
 
Vrh