Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 35 6,2%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 56 9,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    566
Koji je osnovni argument za tezu da se gradi novi most par metara od postojećeg?
Da saobraćaj ne bude prekinut?

Dobro, evo prekinut je saobraćaj - jesmo li propali?
Nismo - život ide dalje, stripite se koliko treba, posle će biti bolje za sve.
 
A nije vam palo na pamet da postoji razlog zašto su Brankov i Gazela baš tu gde jesu, i zašto između do sada nije bilo ozbiljnog mosta...
Ajde razmislite malo - zašto je tako?

Nije ga bilo jer, za razliku od Brankovog i Gazele, nije bilo efikasnog načina da masu saobraćaja dovedeš do njege i kasnije, kad taj saobraćaj pređe na drugu stranu, da ga efikasno distribuiraš kroz grad.
Razlog je izgrađenost. I bilo kakve ambicije po tom pitanju ili bi napravile slepo crevo ili čep ili bi podrazumevale masovna rušenja i pravljenja koridora duboko u gradskom tkivu, što je naravno nemoguće.

I zato mi nismo dobii ozbiljan most između Gazele i Brankovog - a ne zbog toga što je neko bio id*** ili nije imao viziju.

I ovaj most što se sada gradi na mestu postojećeg nema nekog smisla ukoliko se ne uklopi sa tunelom.
A tunel možeš realno da napraviš samo tamo gde je planiran... A most u kombinaciji sa tunelom koji izlazi na Dunav je saobraćajno daleko bolje rešenje od mosta koji se kači na Savsku na T raskrsnici ili zbog kojeg moraš da vijugaš saobraćajnicu da bi ga uklopi u Nemanjinu, pri tome rušeći Poštu, ako ne i staru ŽS, a ne dobijajući realno ništa više od onoga što i sad imaš sa ovom starom pozicijom mosta.

Mnogo je ovde više objektivnih faktora nego što ste vi svesni...
 
Poslednja izmena:
Ozbiljna firma a ne Kinezi?
Ljudi o cemu pricate vi? Vidimo kako je Vinci odradio rekonstrukciju aerodroma, ,,Drzi vodu dok majstori odu" (dok Vinci ne ode).
Molim te pronadji temu ,,Infrastruktura Zeleznice" pa procitaj poslednjih 50 stranica. Nasi ljudi su odlucili da se ne pregledaju utege i ankeri, a ne Kinezi.​
A Kinezi su odlučili da ne rade oni nego naši, znamo već koji...​

Pa smejao bi nam se ceo svet... mogao si ovako i u Ostružnici da ga napraviš.​
Pojedini forumaši smoriše sa tim smejanjem čitavog sveta i kako treba svima da udovoljavamo. Neka se smju i pišu šta hoće, neki misle i sve najgore o nama, pa nek nas i budalama nazivaju, dokle god nešto može da vrši funkciju u ovakvim nakaradnim uslovima, meni je prihvatljivo i prihvatljivije od bilo kog "smislenog" rešenja.

U Ostružnici smo imali prostora za dva paralelna mosta, za razliku od BNV.​
 
Poslednja izmena:
Nije ga bilo jer, za razliku od Brankovog i Gazele, nije bilo efikasnog načina da masu saobraćaja dovedeš do njege i kasnije, kad taj saobraćaj pređe na drugu stranu, da ga efikasno distribuiraš kroz grad.
Razlog je izgrađenost. I bilo kakve ambicije po tom pitanju ili bi napravile slepo crevo ili čep ili bi podrazumevale masovna rušenja i pravljenja koridora duboko u gradskom tkivu, što je naravno nemoguće.​
Upravo to što ništa nismo radili na proširivanju starog dela grada već samo nakrcavali zgrade na postojeću infrastrukturu nas je i dovelo do toga da Beograd nema nijedan funkcionalan most, most koji se neće zabiti u matricu starog dela grada.​
 
Ah sad, razloga ima milion.
Poenta jeste da je iluzorno pričati o alternativnim lokacijama mosta, a po mom mišljenju iluzorne su i ove ideje da se pravi novi most 10m od starog.
Što se mene lično tiče, odabrano je najmanje loše rešenje, imajući u vidu sve do sada rečeno.
 
Priča je išla od pretpostavke da se radi nastavak Bulevara ZĐ. Odatle ideja o eksproprijaciji.
Ok, ovde je valjda nema.
Napravio si krivinu, jedno veliko plitko U da bi dobio....šta?
Šansu da paralelno gradiš novi most dok je stari u upotrebi? I šta onda? Ostade ovo U ovako za vek vekova? I to je tebi rešenje?
Pa smejao bi nam se ceo svet... mogao si ovako i u Ostružnici da ga napraviš.

Ajd manite više te priče, lokacija mosta ostaje gde jeste i to je to...
Тај наставак може да буде кривудав кроз блок 18 (таман већа експропријација у том неугледном блоку као иницијација за његову трансформацију).
 
Jedino što se slažem sa Perkanom je da bi most u nastavku BZĐ bio besmislen jer udara u staru gradsku matricu. Pravo rešenje je most u nastavku Milutina Milankovića kako je i planirano, preko Prokopa i Vračara do Ruzveltove. I naravno normalan metro. Za oba ova ima para, pogledajte koliko su pokrali za Expo, ali nema pritiska naroda koji se zamlaćuje mostom koji se uveliko ruši.
 
Теоретски, тај правац булевар Зорана Ђинђића - нови мост у продужетку - западни Врачар - источни Врачар у зони Храма смо могли да провучемо са системом две паралелне једносмерне улице обрнутих смерова, нпр. Милоша Поцерца-Пастерова и Војводе Миленка-Тиршова, али само под условом да су са 2 траке, никако са једном и паркирањем на коловозу.
Проблем је даље, кроз источни Врачар до Вука.
 
Проблем је свашта нешто. Срећом сад бар не морамо да размишљамо о мосту кроз кулу, бар не следећих 80ак година (колико је већ БнВ у закупу).

Иначе не би био мост безначајан, не би му се искористио капацитет тотално, сада, али некада после би. Докле год идемо кружном логиком да мост не ваља јер матрица старог града лоша и да не морамо уређивати улице јер немамо мост нећемо се ничег наградити.
 
Ako mislite da je most na dobroj poziciji razmislite onda zašto je glavni smer kretanja ka novom mostu na Novom Beogradu skretanje od 90 stepeni preko kružnog toka iz pravca Vladimira Popovića ka Zemunskom putu. Valjda se prave mostovi da najveći deo vozila ide pravim smerom u nastavku mosta.
 
Тачно тако. Позиција моста је ратна импровизација која је опстала због инертности урбаниста и сиромаштва града.
 
Vrh