Ја био убеђен да се ово у црвеном кругу зове шип. Тј постојећи мост има дрвене шипове.
Kakva god ova vlast i država bila (a toliko ih volim da ih upravo proklinjem na drugoj temi) činjenica jeste da je taj most bio predviđen za zamenu još pre 80 godina.
I da ova blokada rušenja ne donosi nikakvu korist ni Beogradu kao gradu ni opozicionom delu naroda. Jer ne samo što je apsurdna i promašena bitka, nego će posle kad to prođe a most krene da se ruši, SNS da iskoristi to da nametne narativ kako je, eto, opozicija izgubila još jednu bitku i samo se bezveze izmotavaju. I time će još jedan deo ljudi da se razočara i demorališe.
Ima sto prečih stvari kojima opozicija treba da se bavi. A na stranu i to opozicija-režim, opet kažem, most je predviđen za zamenu još pre nego što se većina nas uopšte rodila.
Kamo sreće da su opozicionari koji blokiraju rušenje mosta bljucnuli malo vatre po svima koji su upravljali Beogradom a nisu se setili i smilovali da maknu i zamene tu šklopociju uz mnogo manju cenu i žrtve. Onda bi srpski narod možda i izvukao neke pouke iz toga. Nego se umesto toga vodi besmislena uzaludna bitka inata koju će opozicija izgubiti a režim iskoristiti da opet izađe kao nedodirljivi pobednik.
Iznenađen sam da neko, ko na ovom forumu važi za nekog ko dobro poznaje istoriju beogradskog urbanizma, kaže ovakvu neistinu. Svi urbanistički planovi od 2.sv.rata pa sve do skoro su predviđali mostove u Savskom amfiteatru, neki samo drumski, a neki i drumski i metro most.Није раније планиран друмски мост између Старог савског и Газеле, управо због ударања под правим углом у Савску, која је малог капацитета и у "врачарски брег". О томе је својевремено писао колега форумаш који је иначе архитекта, а који је успешно отеран са форума.
Не знам зашто би разлог за замену био бука у Бнв, када ће им нови и шири мост, а са њим у бука бити буквално уз прозоре. Замена моста је, претпостављам, покушај смањења саобраћајних гужви између старог и Новог Београда.
Замена моста је, претпостављам, покушај смањења саобраћајних гужви између старог и Новог Београда.
Most se menja zato sto su stubovi na drvenim talpama, a to sto tebi servira nova s i nin da je zbog beograda na vodi je druga stvar.Most je trebao biti zamenjen bilo kada u prethodnih 50 godina.
Problem nastaje pod kojim okolnostima se to sada radi:
- I finalno da se podsetimo da razlog za zamenu mosta nije što je dotrajao već što tramvaji previše galeme cenjenim stanarima Beograda na Vodi. A nisu ni Zarić ni Prle ni Tihi ni Đilas zalepili stambene zgrade bukvalno tik uz most.
Мост ће имати 2+2 траке, тунел има 2+2 ако се не варам, 29. Новембра 3+3.
Most se menja zato sto su stubovi na drvenim talpama, a to sto tebi servira nova s i nin da je zbog beograda na vodi je druga stvar.
gde ćeš da se zaglaviš u starom delu grada.Увек може плоча преко целог тока Саве кроз Бг па бираш..