А где ћеш мајке ти, када је и сада у Бнв гужва онолика, још само треба у њу да се угужва саобраћај са твог непостојећег моста. Ако би продужио право, односно пресекао Вудроа Вилсона, удараш у Савску која је такође преоптерећена и она мора да ти распоређује саобраћај са НБгд по уским уличицама горе ка бул. Ослобођења. Ако претходно разлијеш саобраћај моста у Вудроа Вилсона, један крак избија код сајма на опет препун бул. Војводе Мишића, а са друге стране на Стари савски мост, да додатно оптерети саобраћај који излази са њега.
У продужетку бЗЂ једино да саобраћај сиђе у тунел, па под земљом до В. Илића, па одатле десно на Аутопут, или лево на бКА.
Pogledajte prilog 222963
Rekao sam da će već sam Beograd na vodi u budućnosti generisati dovoljno saobraćaja za jedan most. To u prevodu znači da će biti puno putovanja čiji je jedan kraj u BNV-u, a drugi negde u Novom Beogradu ili Zemunu, dakle sa druge strane Save. Kad novog mosta ne bi bilo, sva takva putovanja bi na desnoj obali Save prvo morala da idu po nekoj ulici paralelnoj Savi, da bi zatim stigli ili do Brankovog mosta ili do Gazele, i onda TAMO prešli reku. Ali kad bi po sredini BNV postojao most, onda bi sva takva putovanja odmah, u lokalu, koristila njega, pa bi se SMANJIO saobraćaj i po ostalim mostovama i po Bulevaru Vudroa Vilsnona, a delom i dalje, po Savskoj, Sarajevskoj i Kneza Miloša. Dakle suprotno onome što kažeš, saobraćaj bi se po ulicama na desnoj strani Save u ukupnom obimu smanjio, a ne povećao. Drugim rečima novi most ne bi doveo
novi saobraćaj u stari deo grada, nego ga smanjio (smanjo zato što sada novi i povećani obim saobraćaja zbog uticaja BNV-a moramo uzeti kao novu polaznu, novu "normalnu" referentnu tačku obima saobraćaja u gradu, jer će taj novi saobraćaj definitivno postojati, pa imali mi taj novi most ili ne).
Da li bi takvih novih putovanja preko Save bilo puno? Naravno, i to zato što je stari deo Beograda zbog saobraćaja postao neupotrebljiv za iole ozbiljniji biznis koji nije neki tip male usluge, pa je tako Novi Beograd već postao poslovno središte grada. Zbog toga će biti puno onih koji spavaju u BNV, a rade u Novom Beogradu ili industrijskim zonama gomile novih delova Zemuna. Takođe, prizemni i pogotovo obalski delovi BNV-a će biti neka vrsta velikog zabavno-komercijalnog centra, pa će i stanovnici Novog Beograda i Zemuna ići tamo zbog zabave ili kupovine. Što onda generiše i drugu veliku grupu
novih putovanja preko Save, sem ove poslovne, gde zaposleni u NBG i Zemunu imaju stan u BNV-u. Novi most po sred BNV-a će biti apsolutno neophodan, već i samo zbog njega, a tu je i spomenuti klinički centar i eventualna nova visoka gradnja preko puta Savske ulice.