bravo bravo bravoЈа нисам спсолутно мерило, али специфична ситуација у којој се налазим, даје ми одговоарајуће реперне тачке тако да могу да тврдим ако узмемо одређене зукьшышоу:
Ја у Србију ш Београд од почетка срања у Украјини долазим само један пут годишње, боравим око две недеље, користим се 80% агтомобилом 20% градским превозом. Тачка гравитације, ЈУБЦ на НБГ.
И шта могу да приметим за све ове године:
1. Београд а потом и Србија у целом се значајно аутомобилише, количина возила на путевима је значјано већа сваке године.
Дакле, ја реално имам паузе, након које сумирам утиске, тј. у стању сам да видим промене уколико их има.
2. Градски саобраћај традиционално лош, такав је још од деведестих, али, као што су многи корисници ГСП приметили, за исту дестинацију сада је потребно много више времена него раније. Учестаност полазака нећу да коментаришем, он је увек био недовољан.
3. Кружни токови су, колеге из саобраћајне струке нека ме исправе, пре свега @Karlo del Ponte, намењени да успоре саобраћај, тј користе се да мало регулишу пуњење саобрађајница иза њега, у овом случају, Бранкоковог моста, тј они не служеда распетљају и убрзају, већ обрунто да возачи са мањом брзином улазе у њега.
4. Недостатак ССМ, се свакако прелива на Бранков и Газелу, и нема шансе да ти аутомобили негде ишчезну, већ се поток дели на два преостала моста
5. Гужве су већ дуго пристуне, али су сада још горе.
6. Разлог томе су:
А) стални прираст аутомобила.
Б) затварање ССМ.
7. Власт има мањак интелектуалних способности да предвиди проблеме, бескичмена "струка" нема "јаја" да објасни политици да није добро у саобраћајно преотперећеном Београду затварати мост на 3-4-5-упиши-колико-хоћеш-година
Рекапитулација:
срушити мост у Београду пре него ли се изгради нови је равно геноциду! Убија се време за одмор, за извршење задатака, за учење. Који је мозак могао да осмисли затварање моста без да се направи алтернатива, мрзитељ је и Београда и Србије у целом. И нека ће будући мост бити већег капацитета, смањивање капацитета за прелазак преко река је неодговорно и и недомаћинско понашање.
Ka' ces rusis ovaj nefunkcionalan most https://n1info.rs/vesti/rupe-na-pes...stu-celicna-konstrukcija-ceka-rekonstrukciju/ ?Ne znas da vozis bajs preko tog mosta, pitaj @tripliks on ce ti objasniti kako da u potpunosti koristis puni potencijal tog funkcionalnog mosta.
Nije održavan jer se odavno znalo da će biti uklonjen.Stanje asfalta je posledica namernog neodržavanja . .
Ovako se valjda vise ukrade.Nije mi jasno zašto, prilikom izrade projekta novog mosta, nisu predvideli da se 2 noseća stuba u vodi nalaze na različitim mestima u odnosu na sadašnje, te da se izgrade dok je stari most u funkciji.. Isto tako, lukovi novog Žeželjevog mosta u NS su napravljeni na obali i posle su tako celi samo namaknuti na stub u vodi.
I ovde je luk mogao da se sklapa na obali, pa kada završe stubove u vodi, da sklone stari most, namaknu luk i tako što više skrate period bez funkcionalnog mosta.. Sve to, uključujući i izgradnju prilaznih saobraćajnica bi moglo da se završi za par meseci...
Ne, nego nemaju mozga i nije ih briga što će ljudi morati da funkcionišu u višegodišnjem kolapsu bez mosta.Ovako se valjda vise ukrade.
Nije mi jasno zašto, prilikom izrade projekta novog mosta, nisu predvideli da se 2 noseća stuba u vodi nalaze na različitim mestima u odnosu na sadašnje, te da se izgrade dok je stari most u funkciji.. Isto tako, lukovi novog Žeželjevog mosta u NS su napravljeni na obali i posle su tako celi samo namaknuti na stub u vodi.
I ovde je luk mogao da se sklapa na obali, pa kada završe stubove u vodi, da sklone stari most, namaknu luk i tako što više skrate period bez funkcionalnog mosta.. Sve to, uključujući i izgradnju prilaznih saobraćajnica bi moglo da se završi za par meseci...
Ljudi, ovo je subota ili nedelja! Inače već od 1-2 je gužva.Nema nikakvog kolapsa.
Zanimljiva stvar se desila, prošle nedelje su oko pet popodne kad hodam preko autoputa kod Arene, tu bile najmanje gužve u ovo doba godine valjda u poslednjih 20 godina. Bukvalno je začepljenje nastajalo tek kod kružnih petlji, i to uopšte ne strašno.
Ovo je slika od utorka oko 16.20:
Pogledajte prilog 222183
Ne pamtim da je ovako bilo mesec dana pred Novu godinu. Čak ni juče (petak) nije bilo strašno.
Reklo bi se da Beograd nije tako strašan za vožnju kad ništa ne pada i kad ne krenu svi na Gazelu u 5 kao na poselo.
Nije, nego zapravo ponedeljak, sad vidim, ali to ne menja stvar. Napisao si da lažem i da podmećem sliku od neradnog dana. Nemoj biti bezobrazan.Ljudi, ovo je subota ili nedelja! Inače već od 1-2 je gužva.
Pa onda ne treba ni drvece na FG odrzavati jer ce kad tad postati papir ili ogrev ili gradja.Nije održavan jer se odavno znalo da će biti uklonjen.
Ka' ces rusis ovaj nefunkcionalan most https://n1info.rs/vesti/rupe-na-pes...stu-celicna-konstrukcija-ceka-rekonstrukciju/ ?
Taj most je sve samo ne nefunkcionalan, treba ga odrzavati, ali valjda i sam vidis koliko traka ima brankov, koliko je siri od starog savskog, da ima pesacko biciklisticke staze u oba smera.
Ja nigde nisam sporio da je odrzavanje u gradu sto se tice infrastrukture kriminalno. Ali to ne menja cinjenicu da ne SSM jednostavno male protocnosti zbog svojih dimenzija.
Neće biti tako, jer se postojeći most stavlja van funkcije, pa tek onda kreće gradnja novih stubova i uklanjanje starih, što period bez upotrebljivog mosta višestruko uvećava..To će biti tako, negde je bilo navededno da će paraleleno sa rušenjem postojećih stubova biti rađeni novi. Jedan stub samo ostaje i to onaj na obali na strani BnV.
Хвала драгом Богу да је неко ову емпиријску чињеницу коначно овако лепо срочио и сложио и спустио међ Србљем.Jedan od boljih članaka koje pročitah u poslednje vreme ne samo za gužve u Beogradu nego uopšte na temu saobraćaja u gradovima.
Саобраћајни колапс у Београду: Има ли решења за 700.000 аутомобила на улицама главног града
Аутомобила је све више, ускоро ће их у свету бити милијарду и по. У Србији их је 2024. било 2.471.004 регистрованих, од тога 703.483 у Београду. Сви говоре да оваквих гужви у главном граду никада није било. И није: да се од 500.000 регистрованих возила 2015. године дође до 600.000, требало је...oko.rts.rs
Хвала драгом Богу да је неко ову емпиријску чињеницу коначно овако лепо срочио и сложио и спустио међ Србљем.
Е сад је питање, како натерати злонамерну, неписмену власт да престане да нам нарушава уставно право слободе кретања?