Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
Ovo je već trolovanje teme. Stanje asfalta je posledica namernog neodržavanja a ne generalno stanja mosta koliko god on bio prevaziđen.
I na brankovom mostu odvališ trap na autu kad pređeš preko dilatacije.
 
Ја нисам спсолутно мерило, али специфична ситуација у којој се налазим, даје ми одговоарајуће реперне тачке тако да могу да тврдим ако узмемо одређене зукьшышоу:

Ја у Србију ш Београд од почетка срања у Украјини долазим само један пут годишње, боравим око две недеље, користим се 80% агтомобилом 20% градским превозом. Тачка гравитације, ЈУБЦ на НБГ.


И шта могу да приметим за све ове године:
1. Београд а потом и Србија у целом се значајно аутомобилише, количина возила на путевима је значјано већа сваке године.
Дакле, ја реално имам паузе, након које сумирам утиске, тј. у стању сам да видим промене уколико их има.
2. Градски саобраћај традиционално лош, такав је још од деведестих, али, као што су многи корисници ГСП приметили, за исту дестинацију сада је потребно много више времена него раније. Учестаност полазака нећу да коментаришем, он је увек био недовољан.
3. Кружни токови су, колеге из саобраћајне струке нека ме исправе, пре свега @Karlo del Ponte, намењени да успоре саобраћај, тј користе се да мало регулишу пуњење саобрађајница иза њега, у овом случају, Бранкоковог моста, тј они не служеда распетљају и убрзају, већ обрунто да возачи са мањом брзином улазе у њега.
4. Недостатак ССМ, се свакако прелива на Бранков и Газелу, и нема шансе да ти аутомобили негде ишчезну, већ се поток дели на два преостала моста
5. Гужве су већ дуго пристуне, али су сада још горе.
6. Разлог томе су:
А) стални прираст аутомобила.
Б) затварање ССМ.
7. Власт има мањак интелектуалних способности да предвиди проблеме, бескичмена "струка" нема "јаја" да објасни политици да није добро у саобраћајно преотперећеном Београду затварати мост на 3-4-5-упиши-колико-хоћеш-година

Рекапитулација:
срушити мост у Београду пре него ли се изгради нови је равно геноциду! Убија се време за одмор, за извршење задатака, за учење. Који је мозак могао да осмисли затварање моста без да се направи алтернатива, мрзитељ је и Београда и Србије у целом. И нека ће будући мост бити већег капацитета, смањивање капацитета за прелазак преко река је неодговорно и и недомаћинско понашање.
bravo bravo bravo
Prvi ste koji ste ukazali na gubitak vremena coveka zbog guzve.
Onaj jedini nenadoknadiv resurs.
 
Nije mi jasno zašto, prilikom izrade projekta novog mosta, nisu predvideli da se 2 noseća stuba u vodi nalaze na različitim mestima u odnosu na sadašnje, te da se izgrade dok je stari most u funkciji.. Isto tako, lukovi novog Žeželjevog mosta u NS su napravljeni na obali i posle su tako celi samo namaknuti na stub u vodi.

I ovde je luk mogao da se sklapa na obali, pa kada završe stubove u vodi, da sklone stari most, namaknu luk i tako što više skrate period bez funkcionalnog mosta.. Sve to, uključujući i izgradnju prilaznih saobraćajnica bi moglo da se završi za par meseci...
 
Nije mi jasno zašto, prilikom izrade projekta novog mosta, nisu predvideli da se 2 noseća stuba u vodi nalaze na različitim mestima u odnosu na sadašnje, te da se izgrade dok je stari most u funkciji.. Isto tako, lukovi novog Žeželjevog mosta u NS su napravljeni na obali i posle su tako celi samo namaknuti na stub u vodi.

I ovde je luk mogao da se sklapa na obali, pa kada završe stubove u vodi, da sklone stari most, namaknu luk i tako što više skrate period bez funkcionalnog mosta.. Sve to, uključujući i izgradnju prilaznih saobraćajnica bi moglo da se završi za par meseci...
Ovako se valjda vise ukrade.
 
Poslednja izmena:
Jel planiraju da uklone spomenik žrtvama logora?
 
Ili... Ako ne da ga uklone, onda da ga zaštite?
 
Nema nikakvog kolapsa.

Zanimljiva stvar se desila, prošle nedelje su oko pet popodne kad hodam preko autoputa kod Arene, tu bile najmanje gužve u ovo doba godine valjda u poslednjih 20 godina. Bukvalno je začepljenje nastajalo tek kod kružnih petlji, i to uopšte ne strašno.

Ovo je slika od utorka oko 16.20:
20241202_172433.jpg


Ne pamtim da je ovako bilo mesec dana pred Novu godinu. Čak ni juče (petak) nije bilo strašno.

Reklo bi se da Beograd nije tako strašan za vožnju kad ništa ne pada i kad ne krenu svi na Gazelu u 5 kao na poselo.
 
Nije mi jasno zašto, prilikom izrade projekta novog mosta, nisu predvideli da se 2 noseća stuba u vodi nalaze na različitim mestima u odnosu na sadašnje, te da se izgrade dok je stari most u funkciji.. Isto tako, lukovi novog Žeželjevog mosta u NS su napravljeni na obali i posle su tako celi samo namaknuti na stub u vodi.

I ovde je luk mogao da se sklapa na obali, pa kada završe stubove u vodi, da sklone stari most, namaknu luk i tako što više skrate period bez funkcionalnog mosta.. Sve to, uključujući i izgradnju prilaznih saobraćajnica bi moglo da se završi za par meseci...

To će biti tako, negde je bilo navededno da će paraleleno sa rušenjem postojećih stubova biti rađeni novi. Jedan stub samo ostaje i to onaj na obali na strani BnV.
 
Nema nikakvog kolapsa.

Zanimljiva stvar se desila, prošle nedelje su oko pet popodne kad hodam preko autoputa kod Arene, tu bile najmanje gužve u ovo doba godine valjda u poslednjih 20 godina. Bukvalno je začepljenje nastajalo tek kod kružnih petlji, i to uopšte ne strašno.

Ovo je slika od utorka oko 16.20:
Pogledajte prilog 222183

Ne pamtim da je ovako bilo mesec dana pred Novu godinu. Čak ni juče (petak) nije bilo strašno.

Reklo bi se da Beograd nije tako strašan za vožnju kad ništa ne pada i kad ne krenu svi na Gazelu u 5 kao na poselo.
Ljudi, ovo je subota ili nedelja! Inače već od 1-2 je gužva.
 
Jedan od boljih članaka koje pročitah u poslednje vreme ne samo za gužve u Beogradu nego uopšte na temu saobraćaja u gradovima.

 
Nije održavan jer se odavno znalo da će biti uklonjen.
Pa onda ne treba ni drvece na FG odrzavati jer ce kad tad postati papir ili ogrev ili gradja.

Uvek treba ponavljati sve gradske vlasti su odgovoren za ovo stanje a najofgovornije su ove aktuellna sns i satelit spas, sps garnitura jer sve je losije stanje u gradu za koje su oni najodgovorniji jer imaju vecinu u skupstini grada. Odgovornost a ako ne znaju neka se izmaknu valjda medju tom sns,spas,sps pucanstvom ima nekih normalnijih ljudi koji nece da kradu i koji ce da rade u interesu gradjana.
 


Taj most je sve samo ne nefunkcionalan, treba ga odrzavati, ali valjda i sam vidis koliko traka ima brankov, koliko je siri od starog savskog, da ima pesacko biciklisticke staze u oba smera.

Ja nigde nisam sporio da je odrzavanje u gradu sto se tice infrastrukture kriminalno. Ali to ne menja cinjenicu da ne SSM jednostavno male protocnosti zbog svojih dimenzija.
 
Taj most je sve samo ne nefunkcionalan, treba ga odrzavati, ali valjda i sam vidis koliko traka ima brankov, koliko je siri od starog savskog, da ima pesacko biciklisticke staze u oba smera.

Ja nigde nisam sporio da je odrzavanje u gradu sto se tice infrastrukture kriminalno. Ali to ne menja cinjenicu da ne SSM jednostavno male protocnosti zbog svojih dimenzija.
1733592622381.png
I stari savski je trebalo odrzavati i ovako prosiriti..
 
To će biti tako, negde je bilo navededno da će paraleleno sa rušenjem postojećih stubova biti rađeni novi. Jedan stub samo ostaje i to onaj na obali na strani BnV.
Neće biti tako, jer se postojeći most stavlja van funkcije, pa tek onda kreće gradnja novih stubova i uklanjanje starih, što period bez upotrebljivog mosta višestruko uvećava..
 
Jedan od boljih članaka koje pročitah u poslednje vreme ne samo za gužve u Beogradu nego uopšte na temu saobraćaja u gradovima.

Хвала драгом Богу да је неко ову емпиријску чињеницу коначно овако лепо срочио и сложио и спустио међ Србљем.

Е сад је питање, како натерати злонамерну, неписмену власт да престане да нам нарушава уставно право слободе кретања?
 
Хвала драгом Богу да је неко ову емпиријску чињеницу коначно овако лепо срочио и сложио и спустио међ Србљем.

Е сад је питање, како натерати злонамерну, неписмену власт да престане да нам нарушава уставно право слободе кретања?

Ogranicis uvoz polovnjaka, uvedes sistem par, nepar tablica, posebne takse za ulaz u centar grada. Ali tesko sve to bez metroa i kvalitetnijeg gradskog prevoza.

Pre ili kasnije broj automobila ce morati da se smanji.
 
Ipak, ima drugih mostova preko reke, tako da nije sve izgubljeno. Nisu Nemci digli u vazduh jedini most preko Save i sad je odsečen Beograd od Vojvodine.
 
Vrh