Na više raznih tema se govori o stanju u saobraćaju, pa i na ovoj jer je zatvaranje SSM doprinelo u nekom % povećanju gužvi na ostalim savskim mostovima.
Ali, gužve stvara povećanje broja vozila u gradu jer se u širem centru grade zgrade sa većim brojem stanova umesto starih pa tako povećava gustina naseljenosti i broj vozila. Posebna priča je gradnja na NBG i pojedinim lokacijama u centru sa stambeno-poslovnim objektima veće spratnosti.
Tačno sam znao da ćeš tako da odgovoriš. Pridikuješ drugima po drugim temama kako pišu izvan teme, a kada ti to sam uradiš, onda je to ustvari u okviru teme.
"Funkcionalan most"?! . . sa dve trake i prugom na njima. Istekao mu je rok.
Ova slika samo pokazuje da most nije ni najmanje održvan.
I dosta već sa ovim pričama. Skoro svi smo za zamenu ovog mosta, ali glavni problem je BnV koji je sprečio razvoj grada, pa samim tim i pravljenje mostova na planiranim pravcima i mogućnost pravljenja novog mosta pre uklanjanja ovog.
Tačno tako. Sve što se ne održava, naravno da će da propadne u jednom trenutku. A sve preko čega se premošćuje reka je bolje imati nego nemati na određeni period, pa je tako i Pančevački most bolje imati ovakav kakav je, a graditi novi (bilo pored ili u blizini), pa onda uklanjati isti.
Uprkos tome što je BNV ukanalio mogućnost gradnje novog mosta bilo gde između Gazele i SSM, još uvek imamo mogućnost da izgradimo polovinu mosta pored postojećeg SSM, dok bi smo koristili SSM, pa da onda po izgradnji novog dela, uklonimo SSM i počnemo koristiti novi segment mosta dok se gradi drugi deo na mestu postojećeg SSM.
Nije bitno održavanje, već mali kpacitet mosta. Zato se on uklanja.
A da smo napisali da je problem u malom kapacitetu, ti bi rekao da se uklanja zbog neodržavanja.
Ja ovde vidim da automobili i pesaci prelaze preko mosta -> funkcionalan most.
Sa ovim se slažem. Gore iznad sam objasnio kako može da se radi.
Grad je dovoljno razvijen i u porastu je, te možemo da gradimo reprezentativne javne objekte i infrastrukturu, a ne da se fokusiramo na jeftinu i funkcionalnu gradnju kao da živimo u posleratnoj Jugoslaviji.
Ala smo se fokusirali na reprezentativne objekte i infrastrukturu, 'ebali smo mu kevu. Beogradski urbanizam je počeo da me podseća na nekog ko ide u teretanu i radi samo na gornjem delu tela koji vremenom postane razvijen, a noge su mu i dalje zakržljale.
Svako ko ovaj most naziva Hitlerov, nacistički i slično je debil (bot, svejedno, isto je značenje). Zna se kako se zove ovaj most i kako ga narod zove. Šapić i Vučić nisu narod niti imaju vezu sa narodom.
U svakom slučaju, slažem se da smo siromašni. Ali, ne baš toliko da treba da spuštamo gole betonske grede preko reke gde god nam to zatreba.
Ja sam pre i za betonske grede nego za mostove ala Novi Savski most i Most na Adi, koje bi smo gradili boga pitaj koliko vremena. Radije bih da imamo i deset mostova poput Brankovog, nego li 2 - 3 "grandiozna".
Kako bi Beograd bio što uspešniji, treba da bude i što lepši. Ili, ako vam to para uši, treba da se na njemu vidi da je uspešan, kako bi privukao k sebi još više "uspeha".
Ja ne vidim da mi radimo išta na tome da grad bude lepši i uspešniji.
Hahahaha jaoj komedije, funkcionalan most, nastavi sa biserima molim te barem se slatko ismejah. Da li si ti ikada u zivotu presao preko tog mosta?
Nema biciklisticke staze, nema pesačke staze u smeru ka Novom Beogradu, ima svega dve trake koje se dele sa tramvajskim šinama.
Ako je tebi ovo funkcionalan most onda ok.
Gazela je nefunkcionalan most jer nema bici i pešačke staze.
Ovo je već trolovanje teme. Stanje asfalta je posledica namernog neodržavanja a ne generalno stanja mosta koliko god on bio prevaziđen.
I na Brankovom mostu odvališ trap na autu kad pređeš preko dilatacije.
Ali zato imaš pešačku i bici stazu u oba smera. Dobro sad što negde kroz te staze vidiš Savu, bože moj.
Nije održavan jer se odavno znalo da će biti uklonjen.
Znači zato se ništa po gradu ne održava, jer unapred znamo da će biti uklonjeno, srušeno ili rekonstruisano (zavisno od tipa objekta i zamisli pojedinih ljudi).
Ogranicis uvoz polovnjaka, uvedes sistem par, nepar tablica, posebne takse za ulaz u centar grada. Ali tesko sve to bez metroa i kvalitetnijeg gradskog prevoza.
Pre ili kasnije broj automobila ce morati da se smanji.
Sa ovakvim planom metroa kakav nam se nudi samo će se povećati broj vozila, kako u ukupnom zbiru, tako i aktrivnih u saobraćaju na dnevnom nivou.
Smanjiće se tek kada i samom gradu krene da se smanjuje populacija.
Nema ovom gradu spasa (do daljnjeg).
Jedino na čemu se radilo itenzivno je nakrcavanje što većeg broja kvadrata na što manjem prostoru, odnosno maltene svaka slobodna se površina koristila za stanogradnju / poslovnu gradnju, a ne za saobraćajnu infrastrukturu. Zato sada imamo levak infrastrukturu.
Bas me zanima kako bi se primenio par-nepar koncept u Beogradu.
Ej, ovde ljudi stave masku za lice preko tablice da ih policija ne sankcionise. 50% ulica nema dostupan trotoar.
Svako drugo invalidsko mesto je zauzeto od strane nekog SUV-a, cesto vrednog 100 000+ eura.
Par - nepar bi se rešio tako što bi ista vozila jednog dana imala tablice sa parnim brojem a drugo dana tablice sa neparnim brojem.