Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
St(r)anje redovno.


^^ Ulice prosto kipe od prestiža.
A dobro je ovo i za ekonomiju i društvo.
Nema ničeg produktivnijeg nego kad prosečan kmet dnevno troši 2-3-4 sata na odlazak i dolazak sa posla. Pod time mislim i na automobiliste i na one u javnom prevozu. Pošto mu u ovakvim okolnlstima dođe na isto.
Gde je Dragan da nas svojim blagim recima smiri sad?
 
Povecanje guzvi zbog rusenja mosta je sve vidljivije po Starom Gradu.
Видљиво је у свим кретањима преко реке Саве осим трамвајем и возом.
Ево информација, пре два дана санитет из клинике за мајку и дете до клиничког центра путовао пола сата.
 
Видљиво је у свим кретањима преко реке Саве осим трамвајем и возом.
Ево информација, пре два дана санитет из клинике за мајку и дете до клиничког центра путовао пола сата.
Ne, to nije istina. U Beogradu saobracaj funkcionise fantasticno i trebalo bi srusiti sve antifasisticke mostove poput Brankovog, Gazele i Novog zeleznickog mosta a onda i Zuti olos most i umesto njih izgraditi Novi Srbski Nemanjicki most, Novi Nemanjicki Srbski most i Novi Srbskiji Nemanjickiji most koji ce biti plave boje. Do tada nek nam je Dragan u pomoci.
 
Ako pogledate kamere videćete gužvu, ali ne i zastoje. SSM je zatvoren pre mesec dana i nema najavljenog kolapsa jer vozila se kreću. A narednih godina mogu samo da se očekuju još veće gužve o čemu sam već ovde pisao.
https://forum.beobuild.rs/threads/stari-savski-most-most-miladina-zarica.282/post-1357737
 
Poslednja izmena:
Ko hoće da vidi trenutni saobraćaj na dvadesetak važih mesta u gradu, mora da pogleda kamere. Ne može to da se vidi iz sobe, terase ili ulice.
Ali poenta mog posta je bila nešto drugo.
 
Poslednja izmena:
Svi znamo kako smo nekad isli i koliko nam je trebalo od neke tacke a do tacke b, a znamo koliko nam sada treba. Beograd je bio na ivici pucanja i pukne kad se desi i najmanja sitnica, poput jedne zatvorene ulicice zbog neke popravke, sudara... a sad nije ulicica nego citav most.

Most koji je trebalo srusiti i napraviti novi, ali ne na ovaj nacin. Opet su uradili na nacin na koji i sve drugo rade, bahato, bez plana, lopovski, nestrucno... i sad mi treba da budemo srecni jer se vozila krecu, a cesto se ni ne krecu.

Sta bi za tebe znacilo da je katastrofa, a ne guzva, zastoji od po 5 sati?

Mozemo mnogi da vidimo i sa prozora, ali se i takodje krecemo po gradu.

U 21. veku treba valjda brze, jace i bolje, a ne gore neko ikada. A sa svim planovima koje imaju i nacinom na koji rade, tek ce da bude haos.

Ali dobro, ti si video na kameri da se vozila krecu.
 
Ali dobro, ti si video na kameri da se vozila krecu.
Svako može da vidi situaciju na kamerama, ali poenta mog posta je da će narednih godina biti još veće gužve jer se stalno povećava broj vozila u gradu. Novi most će tu nešto da pomogne, ali ne da značajno smanji gužve po gradu.
 
Možda je bolje da otvorimo temu o gužvama u Beorgadu, jer realno nismo 100% sigurni šta ih pravi (novi kružni tokovi, zatvaranje mosta, proširenje ulica...), pa da ne gušimo teme.

Ono što mogu da posvedočim poslednja 3 dana je da na NBG nema gužve oko pola 9. Kako je počeo haos na svakoj rasrsnici u Bulevaru Mihaila Pupina od Bloka 30 do Brankovog mosta, je bilo mnogo vozila iz poprečnih ulica. Poslednja 3 dana ništa od toga ne viđam.

Bude malo čekanja pred novi kružni tok, ali posle toga sve teče.

Koleginica koja dolazi iz Zemuna isto začuđena jer ima isto iskustvo, a kolega koji dolazi iz Jerkovića takođe u čudu.

Svo troje smo iskusili gužve i to svi istih dana.
 
MIslim da je uzrok za guzvu rusenje mosta + novi kruzni tok ispred Brankovog mosta.
Sada su kolone na mestima gde ih nije bilo, cal i posle spica.

Mene fascinira sa koliko upornosti freelance SNS komesari furaju pricu : "Uvek je bilo ovako".
 
Poslednja izmena:
Ono što mogu da posvedočim poslednja 3 dana je da na NBG nema gužve oko pola 9. . .
Koleginica koja dolazi iz Zemuna isto začuđena jer ima isto iskustvo, a kolega koji dolazi iz Jerkovića takođe u čudu.
Interesantno zapažanje. Možda su neki shvatili da ne moraju baš u vreme najveće gužve da voze na tom mestu.
 
Možda je bolje da otvorimo temu o gužvama u Beorgadu, jer realno nismo 100% sigurni šta ih pravi (novi kružni tokovi, zatvaranje mosta, proširenje ulica...), pa da ne gušimo teme.

Ono što mogu da posvedočim poslednja 3 dana je da na NBG nema gužve oko pola 9. Kako je počeo haos na svakoj rasrsnici u Bulevaru Mihaila Pupina od Bloka 30 do Brankovog mosta, je bilo mnogo vozila iz poprečnih ulica. Poslednja 3 dana ništa od toga ne viđam.

Bude malo čekanja pred novi kružni tok, ali posle toga sve teče.

Koleginica koja dolazi iz Zemuna isto začuđena jer ima isto iskustvo, a kolega koji dolazi iz Jerkovića takođe u čudu.

Svo troje smo iskusili gužve i to svi istih dana.
Управо тако @Дуле, ја сам данас са 77-цом од стајалишта "Студентски град" до Звездаре (стајалиште раскрсница Димитрија Туцовића-Батутова) стигао јако брзо, за 34 минута (12:28 - 13:02). Нигде није било застоја у саобраћају.
 
i rad na stvaranju bolje povezane mreže ulica (tuneli, prstenovi, zaobilaznice, mostovi, petlje, proširenje uskih grla ...),
Најбитније, најтеже и најмање компатибилно са свечаним отварањима и уграђивањем у квадрате.
 
Gužve prave mamlazi svako jutro blokiranje raskrsnica vide da ne mogu proći raskrsnicu i svejedno idu ne jedan nego njih 10 blokiraju tako svaki dan nemnjinu kneza milosa
Bulevar kod pravnog resavska kralja milana
I to niko ne kažnjava samo od raskrsnica za jedan dan kazni moglo bi da se skupi para za 2 nova solo trolejbusa
 
Tako je. To sam vidjao bukvalno svaki dan dok sam radio u Beogadjanci. Likovi ulaze na žuto u već blokiranu raskrsnicu i dodatno blokiraju totalno bočni smer (Masarikova x Kneza Miloša x Kraljice Natalije)
 
Da, i ja to gledam na mnogim lokacijama svaki dan. Mnogo je retarda među ovim narodom.
 
Najveći problem sa javnim saobraćajem je što idemo sve dalje i dalje od cilja, a ne ka njemu. Privatizacija je velika greška - tj. neki oblik pljačke gde se državne pare prebacuju na račune privatnika - a problem naplate ne da nije rešen nego su realno samo digli ruke.

Tramvaji, umesto da budu najbrži vid gradskog prevoza, čekaju semafore dok prolazi sedam-osam vozila sa samo vozačem - 60+ ljudi stoji i gleda kako sedmorica prolaze. Treba da bude obrnuto. Semafori gde prolaze tramvaji treba uvek prednost da daju tramvajima.

E al u tome je stvar. Da bi saobraćaj bio bolji, moraju da se povlače potezi koji se neće sviđati vozačima. Prioritet tramvajima na semaforima, prave žute trake svaka sa svom kamerom, kamere u svakom GSP vozilu koje automatski šalju kazne za blokiranje žute trake ili tramvajskih šina, manje parking mesta ili skuplje parkiranje, naplata ulaza kolima u centar... Gomila toga neće ići - pogotovo ne ako banda u džipovima i BMW-ima i dalje ne plaća kazne, ili ako je ljudima dopušteno da stavljaju kovid maske preko tablica (a da to ne bude strogo ili uopšte kažnjeno).
Tramvaj je i dalje najbrzi vid prevoza na relaciji Banjica-Slavija i Cvetko - JAT , i sluzi kao dobra konekcija za BG voz, problem je sto ga NEMA. Sve je redukovano.

Za one sa boljim secanjem koji su pratili razvoj grada s kraja nesrecnih 90tih do dolaska slobodnih radikala na vlast, prevoz je postao ozbiljan i skoro na nivou evropskog proseka sto se tice ucestalosti i tacnosti. Narocito ucestalosti. Na prevozu se sve najjasnije vidi jer je to preduzece koje je direktan servis za gradjane, koje nikad ne sluzi kao nesto sto treba da donosi profit. Od poslednjih do prvih polazaka, preko nocnog prevoza, eto samo npr nocna 9ka i 7ica su postojale. Danas Bulevar nema ni jednu nocnu liniju od Vuka.

U svakom slucaju danas imamo kartel od nekoliko milijardi evra, kom nije problem sto ce ovakvo stanje odrzavati dotiranjem i nepopulistikom metodom karta 50 dinara, samo problem je u tome sto Beograd ima potencijal da ima bolji prevoz nego ikad pre i da bude dzabe. Ali sve je do toga kako je podesen um i na sta je sve spreman covek da se navikne i trpi.

Ja sam 100 posto uveren da se sve to dogadja da bi se valjalo gorivo za automobile, cak sam i ubedjen da su Brnabicevi "pametni" semafori koji su instalirani po gradu narihtani tako da se trosi vise benzina, i da su unajmili statisticke agencije da im to izracunaju koliki ce profit biti i za koliko ce se samo od pravilnog rihtanja semafora otplatiti isti preko akciza za gorivo i strpati pare u dzep.. Jer kao visedecenijski korisnik i prevoza i vozac nema drugog objasnjenja kako bas sve , ali SVE je kako ne treba. Znaci ne da nema poboljsanja, nego je ili status quo ili se menja na gore. A o semaforima i novostvorenim crvenim talasima tek temu otvoriti.
 
Ne, to nije istina. U Beogradu saobracaj funkcionise fantasticno i trebalo bi srusiti sve antifasisticke mostove poput Brankovog, Gazele i Novog zeleznickog mosta a onda i Zuti olos most i umesto njih izgraditi Novi Srbski Nemanjicki most, Novi Nemanjicki Srbski most i Novi Srbskiji Nemanjickiji most koji ce biti plave boje. Do tada nek nam je Dragan u pomoci.

Ne znam kako da ti kazem, ali svi tvoji postovi su prilicno onako emotivno obojeni i nabijeni. Razumem ja da je politika apsolutno neizbezna u svakoj pori drustva ali ti stvarno cinis ocigledno sve sto je u tvojoj moci da pretvoris svako svoje pisanje u preslikane komentare sa N1 portala.

I to je ok, ali da sam hteo da citam takve komentare pretplatio bih se na neku od sekcija N1 ili recimo Informera, zavisno od politickog pola i politickih preferencija.

Poenta je da sa takvim nacinom komunikacije se neguje monolog, ako ti je to namera samo napred.
 
Ko hoće da vidi trenutni saobraćaj na dvadesetak važih mesta u gradu, mora da pogleda kamere. Ne može to da se vidi iz sobe, terase ili ulice.
Ko hoće da gleda stanje u gradu na 20 - ak mesta, taj neće ni da izlazi iz stana. Onaj ko ima potrebu da izađe iz stana taj će pogledati na kamerama samo onu lokaciju ili par njih koje su mu potrebne da bi mogao da stigne do željene lokacije. Ali to ionako nije ni bitno, jer ovo je tema o Starom savskom mostu a ne o gužvama u saobraćaju.​
 
Na više raznih tema se govori o stanju u saobraćaju, pa i na ovoj jer je zatvaranje SSM doprinelo u nekom % povećanju gužvi na ostalim savskim mostovima.
Ali, gužve stvara povećanje broja vozila u gradu jer se u širem centru grade zgrade sa većim brojem stanova umesto starih pa tako povećava gustina naseljenosti i broj vozila. Posebna priča je gradnja na NBG i pojedinim lokacijama u centru sa stambeno-poslovnim objektima veće spratnosti.
 
Poslednja izmena:
Због чињенице повећања густине насељености и самим тим броја моторних возила, велики је промашај што нису направљена 2 нова моста узводно од старог моста пре његовог уклањања.
 
Ne znam kako da ti kazem, ali svi tvoji postovi su prilicno onako emotivno obojeni i nabijeni. Razumem ja da je politika apsolutno neizbezna u svakoj pori drustva ali ti stvarno cinis ocigledno sve sto je u tvojoj moci da pretvoris svako svoje pisanje u preslikane komentare sa N1 portala.

I to je ok, ali da sam hteo da citam takve komentare pretplatio bih se na neku od sekcija N1 ili recimo Informera, zavisno od politickog pola i politickih preferencija.

Poenta je da sa takvim nacinom komunikacije se neguje monolog, ako ti je to namera samo napred.
Molim te oprosti mi emotivno neobojeni clanu beobuild foruma. Hvala ti sto razumes da je narkomafija neizbezna u svakoj pori ove vlasti pa i rusenju ovog potpuno funkcionalnog mosta.
 
Trebalo je da imamo vec nekoliko izgradjenih jeftinih mostova preko Save i Dunava.

Grad je u kolapsu. Automoboli mile.
Koliko ce ljudi dodatno umreti od raka zbog toga?
 
Vrh