Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Da, ali pratio sam jutros saobraćaj, a dao sam i link u 7:45 i nešto kasnije i nije bilo nikakvog kolapsa, zakrčenja ili zastoja na Brankovom mostu. Uobičajna gužva u to vreme, a koliko utiče kružni tok to je drugo pitanje.

Kao što sam rekao, pogledaj u kolikom procentu ukupne dužine ulica centralne zone sada vladaju gužve, a ne koliko ima vozila na određenoj dužini puta.
 
Nije sporno da su sada "veće gužve", ali to nije kolaps iliti zastoj saobraćaja radi ukidanja SSM - kako ste to predvidjali.
 
Jutros i pre polovine mosta desna traka za karadjorjevu skroz stoji, tako da je most formalno sveden na 2 trake (cak sada ima i manji kapacitet od dve trake posto se ljudi prestrojavaju kada vide kolonu i prave cep u prvoj do traci), ali dobro i to je nekome normalno. O prestrojavanju iz nove "niše" u tunel bolje da ne pričamo. Stoji kombi 4 migavca( klasika) pre niše, vozac mora, levo jednu traku, pa dve desno, pa tri levo, i sve to u par desetina metara.
 
Da li si ti pročitao i svatio šta ja "tvrdim"? . . Izgleda nisi.
Nije sporno da su sada "veće gužve", ali to nije kolaps iliti zastoj saobraćaja radi ukidanja SSM - kako ste to predvidjali.
U odredjenim delovima dana i ranije je bilo gužve, tj. pre zatvaranja SSM.
 
Poslednja izmena:
Драганче гледа ситуацију на мостовима, но недостаје му шира слика - од дрвета не види шуму. Закрчењем Бранковог моста у смеру ка НБГ, сада је сваког јутра (од 8:30 до 9:30) практично направљена стајанка у следећим улицама: Поп Лукина, Бранкова, тунел, Дечанска, Деспота Стефана, и Булевар Краља Александра ка Дечанској.

Али, обзиром да то не пише у саопштењима у новинама, нема Драганче одакле да се информише.
Da. Tacno je to. Formira se cak i kolona kod Zoo vrta, prema gore .
 
Nije guzva nego katastrofa.
Ja sam jednom davno na obilaznici oko Frankfurta prešao recimo 500 metara za dva sata, a kad sam pitao vozača (lokalca) šta se to desilo, on mi kaže "ništa, petak je". E to se zove katastrofa u saobraćaju.

Ovo kod nas je realno sve smešno jer ljudima skoči pritisak kad ne mogu da za 20 minuta stignu sa jednog kraja grada na drugi koristeći svoje lične motorizovane kočije.
 
Биће и код нас, полако, чим се одселе људи у села као по Хесену. А обилазница 2+2 траке... А до обилазнице Ибарска 1+1 :)
 
Sram bilo ljude što u gradu u kome su do pre 10 godina stizali svuda u roku od 15 do 40 minuta javnim prevozom (a kolima još brže), se sada žale na gužve i zastoje koji se prostiru od Gardoša do Konjarnika.

Stvarno su razmaženi. I ne kapiraju da su zastoji i gubljenje 2-3-4 sata dnevno na bespotrebne zastoje - šmek i prestiž velikih gradova.


Inače širi Frankfurt ima 6 miliona ljudi. Jedno 3 puta više i od najšireg Beograda. Tako da su poredivi mani ga mito. Ali dobro, koga briga, papir trpi sve...
Ovo kod nas je realno sve smešno jer ljudima skoči pritisak kad ne mogu da za 20 minuta stignu sa jednog kraja grada na drugi koristeći svoje lične motorizovane kočije.
Sreća pa postoji alternativa u vidu pouzdanog, brzog i udobnog javnog prevoza. JGP prosto leti u Beogradu. Zato je 83ci još pre ovog Šapićevog kolutića i zatvaranja SSM od Optšine NBG do Slavije trebalo sat vremena. Da, to je baš normalno. I prestižno.


P.S.
Ovakve teme dobro dođu kao lakmus papir za sve koji ne žive u Beogradu a komentarišu ga, i isto tako za sve koji rade od kuće a misle da predstavljaju većinu i prosek.
 
Poslednja izmena:
Ja sam jednom davno na obilaznici oko Frankfurta prešao recimo 500 metara za dva sata, a kad sam pitao vozača (lokalca) šta se to desilo, on mi kaže "ništa, petak je". E to se zove katastrofa u saobraćaju.

Ovo kod nas je realno sve smešno jer ljudima skoči pritisak kad ne mogu da za 20 minuta stignu sa jednog kraja grada na drugi koristeći svoje lične motorizovane kočije.
Znaci petkom se uvek zezne covek kad ide? Svaki petak izuzetak? Stay out of the highway on fridays?
 
Gužve u saobraćaju je bilo i pre 3 meseca i pre 3 godine, a biće i kad bude izgradjen Novi most, samo malo manje nego danas. To je drugi problem.

Ukidanjem SSM su nešto povećane gužve, ali je to daleko od najavljivanog kolapsa i katastrofe. Neki su ovde svašta predlagali, pa i pontonski most, ali srećom to nije potrebno.
 
Sram bilo ljude što u gradu u kome su do pre 10 godina stizali svuda u roku od 15 do 40 minuta javnim prevozom (a kolima još brže), se sada žale na gužve i zastoje koji se prostiru od Gardoša do Konjarnika.

Stvarno su razmaženi. I ne kapiraju da su zastoji i gubljenje 2-3-4 sata dnevno na bespotrebne zastoje - šmek i prestiž velikih gradova.

Ne, ali razmaženo je misliti da svi možemo kolima svuda u 21. veku.

Prosto ima više ljudi koji voze, a i rade. Jeste glupo i žalosno i treba nam pravi sistem javnog prevoza, ali rešenje svakako nije više traka, više mostova, više tunela.

Inače širi Frankfurt ima 6 miliona ljudi. Jedno 3 puta više i od najšireg Beograda. Tako da su poredivi mani ga mito. Ali dobro, koga briga, papir trpi sve...

Ali je bar šest puta i razvijeniji.

Sreća pa postoji alternativa u vidu pouzdanog, brzog i udobnog javnog prevoza. JGP prosto leti u Beogradu. Zato je 83ci još pre ovog Šapićevog kolutića i zatvaranja SSM od Optšine NBG do Slavije trebalo sat vremena. Da, to je baš normalno. I prestižno.


P.S.
Ovakve teme dobro dođu kao lakmus papir za sve koji ne žive u Beogradu a komentarišu ga, i isto tako za sve koji rade od kuće a misle da predstavljaju većinu i prosek.
Pa ja živim u Beogradu.
 
Ajmo malo o radovima, nema novih slika.
1000003980.jpg
 
Ne, ali razmaženo je misliti da svi možemo kolima svuda u 21. veku.
Ali ja ni nemam kola. XD Već oduvek svuda idem prevozom. Pa i mene pogađa sve ovo što je urađeno Beogradu u zadnjih 10 godina. Što od automobilista (njih 650.000) što od vlasti.

Zato ne razumem čemu ti komentari "ljudi ne kapiraju da je sve ovo normalno". Šta je normalno? Pre deset godina sam svuda unutar kontinuiranog gradskog tkiva (recimo sve između Zemuna, Vikovca i MML) stizao prevozom za manje od 45 minuta. Fazon putovao bih tih 45 min kada bih išao od centra do Zemuna, ili od Dorćola do Vidikovca. Sada imamo situaciju da još pre gašenja SSM od Opštine NBG do Slavije treba sat vremena. Autobusom. Šta je tu normalno? Pa nije ništa. Pogotovu ne kad ceo širi grad ima 2 miliona ljudi, a ne 6 kao Frankfurt.

Zato ne razumem te relativizacije i ta poređenja baba i žaba. Mislim izvini ali ne zanima me što u Frankfurtu prelaze 500 m 2 sata, kad je moj grad 3 puta manji i kad znam da ne bi, apsolutno ne bi bilo potrebe za ovolikim zastojima u Beogradu da nije slepački razvijan i vođen zadnjih 100 godina. A pogotovu u zadnjih 11, otkako su rešili da polovinu Srbije presele u njega.


Kao što ne razumem pisanija nekih drugih članova, ovde prisutnih, kako se u Beogradu mnogo kuka na gužve i kako su zastoji stvar prestiža grada. A to pisao lik koji je sam pominjao da ne vadi guzicu iz automobila i da zarađuje bar 3 prosečne plate. Mislim se tebra, da te posadim ja mrtvog umornog posle posla u prepunu i pretoplu 83ku da stojiš sat vremena od SO NBG do Slavije, pa da vidim što bi onda pisao da ljudi preteruju i da je prestižno putovati 5 km sat vremena.

Elem... ti si možda mislio na to da automobilisti ovde mnogo kukaju i da traže mnogo. Šta ga znam, možda si u pravu, možda i nisi, teško je reći, morao bih da razmislim. Kompleksna je i široka tema, jer istina jeste da ima i puno ljudi koji pale auto za najmanju stvar. Ali isto tako je istina da tu ima i službenih, radnih vozila. Kažem, široka je to tema. Ali da mnogi Srbi pale kola za sve i svašta, to se slažem.

Ali da ovi zastoji i gužve urnišu sve redom, pa i nas koji koristimo javni prevoz, pa naravno da urnišu. I meni to smeta. I u tom kontekstu sam govorio kad sam ti odgovarao na post. Dakle, na stranu automobilisti i ta debata oko njih, ali brate kad stane sve od faking Konjarnika do Zemuna, to ne pogađa samo stereotipskog lika u Audiju koji se vozi sam. To pogađa sve nas. I ne sme se pisati da je to normalno i prestižno jer se time samo gradi apologija prema svim mongoloidima koji su upravljali ovim gradom od 1920ih do danas, a najviše - apologija prema trenutnim SNS mongoloidima koji u vreme 1500 strašnih i urgentnih problema , se bave uvođenjem kružnog toka na tri potpuno protočne i funkcionalne raskrsnice (Terazije, Terazije i Pašić), menjanjem naziva ulica i farbanjem novih autobusa u "Nemanjićku boju" zbog kompleksa jednog podivljalog priglupog uličara.

high-af-weed.gif


Nismo mi ni Nemačka ni Indonezija pa da nas ima na desetine i stotine miliona u državi i po 5-20 miliona po gradovima. Ovo je Srbija. 6 miliona u zemlji, 2 miliona u glavnom gradu. Sve to može da funkcioniše i protiče a da ne bude branik-uz-branik od Zemuna do Konjarnika. Nego imamo tu nesreću da nas već 100 godina vode i upravljaju magarci, a ovi trenutni su definitivno najgori od svih. A ko po zlu, grad baš sada kipi više nego ikad od početka ovog veka. Mada i za to su oni delom odgovorni.
 
Poslednja izmena:
Ja sam pre skoro deset godina video i shvatio kuda ide urbanizacija i saobraćaj u gradu, pa sam se preselo na sat vremena od BG.
 
A pa to su radili na šinama kod Hajata, pripremaju podlogu da tuda ide 9A. A što se tiče privremene linije od Ušća do BAS-a, nešto slično sam i ja imao na umu i bilo bi dobro uvesti je. NBG i tako ima višak solo autobusa.
 
Stiglo je par automobila, nakon toga doslo desetak ljudi sada se okupili ispred satora. Da li ce da krene povorka kao ona liturgija za Valjevsku Gracanicu ostaje da vidimo.



1733327110999.png
 
Najbolji komentar o stanju na ulicama je da Šapić ukida red vožnje autobuskih linija gradskog saobraćaja. Jer je, po njemu, zbog gužvi nemoguće poštovati raspored polazaka, pa zašto da raspored postoji?

Eto kako je lako srediti gradski saobraćaj. Savetuju nam da u javnom prevozu više ništa određeno i ne treba da očekujemo, pa kad stigneš, stigao si.

Krajnje elegantno i minimalističko rešenje dostojno Elona Maska :)

"Best part is no part"
 
Vrh