Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 198 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,2%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 52 9,4%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,5%

  • Ukupno glasača
    554
Постављене су бетонске баријере код окретнице у Владимира Поповића и људи обилазе преко тротоара и тако избијају на мост. И полиција и камиони и сви заобилазе као да је то најнормалније. Такође, знакова свуда има, али знакови за обилазак су прекривени и даље црном фолијом.
 
Ne zanju ni blokadu da urade

20241106_204420.jpg
 
Постављене су бетонске баријере код окретнице у Владимира Поповића и људи обилазе преко тротоара и тако избијају на мост. И полиција и камиони и сви заобилазе као да је то најнормалније. Такође, знакова свуда има, али знакови за обилазак су прекривени и даље црном фолијом.


...zaobilaze barijere i direktno ugrožavaju radnike koji rade na mostu.
 
Nece da sebi odseku odstupnicu :) gledaju sta se desava, jer je vecina ljudi odustala od te rute. E sad da li je uzorak dobar, mozda i vozaci proucavaju ishod.

Ovo sto oni rade je teski idiotizam, coveku na samrti smanjuju kiseonik. Sve sto rade im je po istom principu, uzmem ti i cekaj, bice jednog lepog dana. To prolazi samo kod naroda koji je preziveo ratove, sankcije i bombardovanja, pa navikao da prezivljava.
 
@nikolas27 @vradovic Verovatno tu još po neko, ko baš ima stan tamo, da li bi pristali na sledeći koncept metro mosta?
Dakle, pravac Kraljice Drage Obrenović, koji bi se napravio nezavisno u odnosu na Stari Savski, kako bi se izbegla šteta od prekidanja transporta. Već sam pisao o tome da most vuče 6% saobraćaja, ali zato 15% transporta.

Ne pita se iko od vlasnika stanova išta o tome (bar ne samim legitimisanjem kao vlasnik stana u BnV). Ne pita se ni o tome koja će sijalica ili pločica u hodniku biti zamenjena, a kamoli o infrastukturi u i oko naselja.

Iskreno, mislim da je svaka priča o alternativama uzaludna u ovom momentu. Most se više ne koristi za javni prevoz čak i pored toga što Savska nije skroz završena. Tako da smo u piku haosa. To što nisu stavili betonske barijere na sami most je najverovatnije zato što mehanizacija i ljudstvo kasni sa nekih drugih gradilišta (nikakv insajd info, samo razmiljšljam zdravorazumski). Za vas koji mislite da most ne treba rušiti, postoji nada da i dalje mere protok i uticaj zatvaranja mosta. Ali stanje na terenu pokazuje da su Beograđani spremni i na mnogo gore uslove.
 
@nikolas27 Kao jedan od glavnih argumenata zašto se donose infrastrukturno katastrofalne odluke, navodi se "interes stanara u Beogradu na vodi". Navešću samo najkatastrofalnije:

pod 0, ukidanje Železničke stanice Beograd. Vi sami ste izjavili da vam ne smeta u blizini stana aerodromski ekspres i voz za 200km/h (ne znači da svi tanari dele to mišljenje).
pod 1, uzurpacija obale visokogradnjom pre definisanja logične ulične matrice u kontinuitetu sa postojećom, uključujući i rezervisanje pozicija novih mostova.
pod 2, preusmeravanje metroa sa konsenzusom struke definisanih najopterećenijih pravaca na ono što je ovakva vlast zamislila kao građevinske placeve za svoje Čardake ni na nebu ni na zemlji. Forsiranje najskuplje metode gradnje, koje Amsterdam i Sankt Petersburg koriste zbog istorijskog nasleđa. "Beograd na vodi" nije istorijsko nasleđe, i tu svako normalan pravi metro most.
pod 3. propuštanje šanse da se napravi logična bulevarska mreža tamo gde to može. Evo, za Savsku su imali nacrtanu situaciju za 3+3 trake, a na Savskom trgu po 4 trake pred semaforom da bude. Vudrua Vilsona bi bila logična "longitudinala" paralelna sa Kneza Miloša-Takovska tako da od Čukarice do Dunavske bude sa tunelom od bivšeg BAS-a do Dunavske (paralelno sa železničkim tunelom između 2 obalne zone. A tamo podunavski bulevar i most ka Kotežu. Još postoji šansa za to, ali sve manja i manja.
pod 4. s***nje od transportne mreže u procesu, potpuno betoniranje mogućnosti ekonomičnog i razumnog metro pravca, prekid saobraćaja tri godine. Lupanje ogromnih para u most bez petlje. Bez petlje, ili minimum Y račvanja i tunel će imati nisku efikasnost. Zamena kružnog toka ispred mosta raskrsnicom od strane neke buduće razumne vlasti će samo ublažiti probleme.

Vezano za merenje protoka i uticaja zatvaranja mosta, Centralni komitet Srpske napredne stranke je 2014. ukinuo Institut za puteve, a time napravio javnu pretnju za sve koji se usude da se planiranjem saobraćaja bave profesionalno. Ranije, ako su se političke strukture i oglušivale o preporuke uskoprofilisanih stručnjaka koji se decenijama u kontinuitetu bave nekom u razumnom svetu priznanom naukom, makar nisu gasile cele institute i sprečavale razvoja novih kadrova u toj oblasti. Baš u petak 1.11.2024. se desio za javnost jako upečatljiv slučaj posledice kapitulacije struke. Jako sam zabrunut za vas ako vi niste zabrinuti za bezbednost mosta za čije projektovanje, kvalitet i nadzor Ministarstvo GSI ne odgovara po rečima samog Ministra. A sadašnji Stari savski most jedino što ima asvalt u lošem stanju. Nije prošao ni pola ciklusa kapitalnog remonta od poslednjeg, urađenog u vreme kada je Ministarstvo garantovalo kvalitet i nadzor.
 
Vezano za merenje protoka i uticaja zatvaranja mosta, Centralni komitet Srpske napredne stranke je 2014. ukinuo Institut za puteve, a time napravio javnu pretnju za sve koji se usude da se planiranjem saobraćaja bave profesionalno.
Па, сад, Институт за путеве се још клати, као фирма на тржишту додуше, мада их је у последње време на свим пољима истиснуо АГ Институт (екс-ДС фирма из Новог Сада, Новаковић и та екипа, очигледно се успешно продали СНС-у, иако је - формални? - газда остао исти), надзор из афере "надстрешница", који добија послове "лево и десно".
 
Da su ih nekako izvukli iz stečaja, to nisam znao. Ali to znači da su pale glave i dovedeni poslušnici spremni da kada SNS kaže da se jede ono što se ne jede, da objasne kako je to dobro za zdravlje.
 
Доведен је лик који је пре неку годину пријавио добит и уплатио 2 милиона евра у буџет, одбивши да купи нове службене аутомобиле за екипе које иду на терен, те су се људи возили још то лето у југићима без климе по 300 км у једном правцу.
 
@nikolas27 Kao jedan od glavnih argumenata zašto se donose infrastrukturno katastrofalne odluke, navodi se "interes stanara u Beogradu na vodi".

Ja nemam taj utisak :)

Jako sam zabrunut za vas ako vi niste zabrinuti za bezbednost mosta za čije projektovanje, kvalitet i nadzor Ministarstvo GSI ne odgovara po rečima samog Ministra. A sadašnji Stari savski most jedino što ima asvalt u lošem stanju. Nije prošao ni pola ciklusa kapitalnog remonta od poslednjeg, urađenog u vreme kada je Ministarstvo garantovalo kvalitet i nadzor.

Nema potrebe biti zabrinut za mene, svašta sam ja preživeo i znam u kojoj državi živim. Mislim da znam i na koju se (Vesićevu valjda) izjavu pozivaš u vezi sa nadstrešnicom. Ne želim uopšte da upadnem u zamku da ikoga pravdam. Niti je moja struka, niti imam interes da branim ili napadam ikoga. Trudim se da se vodim zdravim razumom. Već sam izjavio da stari most ne koristim godinama i ne postoji nikakvo Ministarstvo građevine niti nekakav Karlo del Ponte koje će da mi kaže da li je on siguran ili ne, da li je tek na pola perioda remonta. Za mene on ne postoji. O novom mostu ne mogu da dam sud dok ga ne vidim uživo. A da ću pratiti izgradnju, očigledno da hoću ;)
 
Ti argumenti kako će kupcima stanova smetati ovo ili ono - slobodno zaboravite.

Postoje ljudi koji uopšte ne razmišljaju o tim stvarima. Kako drugačije objasniti kupovinu stanova uz prometne bulevare i raskrsnice ili pored mostova?

Jednostavno, ne razmišljamo isto.

Plus, ako već imaju toliko para da tu kupe nekretninu, kapiram da im to nije primarna nekretnina, nego investicija, način da se reše viška novca (a ne žele da ulažu u fondove, berzu, nešto rizično).

Za izdavanje je idealna lokacija.

I ta buka, to se rešava sa dobrom (pa skoro prosečnom u sadašnjoj ponudi) stolarijom, a verujem da neće štedeti na stolariju u tim zgradama pored mosta.
 
Bas je idealna lokacija za izdavanje... Svako ko hoce da da toliko para mesecno, moze da nadje stan gde je buka manja i zagadjenje manje. Takodje u BG na vodi
 
Bas je idealna lokacija za izdavanje... Svako ko hoce da da toliko para mesecno, moze da nadje stan gde je buka manja i zagadjenje manje. Takodje u BG na vodi
Ne zaboravi kakvi su ljudi. Njima će najvažnije biti da kažu da žive u BnV, sa pogledom na Savu i prelepe mostove.

A ljudi koji su njihovi prijatelji ili pratioci isto tako razmišljaju.

Plus, booking klijentela, tek njima neće smetati blizina mosta.
 
Pojavila su se zacepljenja na raskrsnici kod zol. vrta gde ih nikad ije bilo.
Svi idu na Brankov most.
 

8.30min krece skretanje paznje na problem, iskreno veliko postovanje sto je skrenuo paznju na ovaj problem.

Mene zanima zasto nisu stavili beton pred most a ne da blokiraju celu ulicu mnogo pre mosta, meni ta ulica koristila da idem na Brankov most.
 
Lik ne kapira da je semafor kod pristaništa nagazni za tramvaje..
 
Vrh