Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 190 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 71 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 32 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 172 32,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 47 8,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,7%

  • Ukupno glasača
    537
Sa tim se slažem. Prvenstveno i mislim na poslednjih 10 godina, gde smo imali sve uslove da unapredimo infrastrukturu grada. Jeftin novac, budžet i dugovi u dobrom stanju, centralizovana vlast sa jakom podrškom. I opet je urađeno jako malo.
 
Da, tu smo skorz saglasni. U poslednjih 10 godina na gradskoj infrastrukturi nije rađeno gotovo ništa. Samo šminkanje i najave.
 
Инфраструктура града последњих 8-10 година стагнира. Реконструкције постојећих капацитета нису напредак већ текуће одржавање.
Bukvalno. Stade opis stanja u gradu, u poslednjih 10 godina, u 2 rečenice.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
...И у том документу што постави Вучко, на страни 39, да наставак УМП-а доноси највише за уложени новац, од свих пројеката..

И гле чуда, то је овима на последњем месту. А то је њихов СмартПлан!

Немојте да се чудите после.
 
Ових дана ови баш хоће да нас отерају у грађански рат. Све горе од горег.

1730729362636.png
 
Pa izneo sam ti konkretan primer da može za 3 godine da se izgradi.
Знам да може, може и за краћи рок. Али, ти си заправо написао да је РЕАЛАН рок 3 године. Овде ипак влада нека друга реалност, њима по 3 године треба за реконструкцију улице или трга.
 
Osim što za kolski saobraćaj na desnoj obali teško da će se saglasiti za petlju, osim troška 250.000.000 evra vrednovano dodatno vreme građana u zastojima, naprednim rešenjima će i metro da sj***bu.

Sa te strane ima smisao napraviti odmah i samo metro most.

Varijanta 1.
Most Milutina Milankovića 32.jpg
Varijanta 2
Most Milutina Milankovića 33.jpg


Ako šinsku trasu ne lome kamioni i autobusi, odnosno na podlogu se prenose samo usmerene sile, lakše je održavati metalogumene elemente koji upijaju buku. Od buke direktno točkova štiti zatvorena zastakljena konstrukcija sa krovom. Stari savski most, relativno nedavno kapitalno remontovan ostaje za kola kao izduvni ventil za Brankov i Gazelu, mostove na celovitim pravcima.

Eventualni drumski tunel ka Dunavskoj obali treba da počne od parkinga BAS-a, sa par bočnih rampi sa Karađorđeve, kao deo pravca Milutina Milankovića - Železničko drumski most - Vudrua Vilsona - tunel - Petlja Dunavska - Most Dorćol - Kotež - Krnjački bulevar - Železnička stanica Krnjača - Železnička stanica Ovča. Naravno, između Sajma i Gazele trokraka petlja.

Bez potpuno denivelisanog prilaza sa mosta u drumski tunel sa Savskog mosta, kao i sa Dunavske strane, cela zamisao gubi i na kapacitetu, i na kvalitetu i ekonomskoj isplativosti. Na tako malom prostoru od Savske obale do Gavrila principa, moguće je napraviti poniranje po graničnim kriterijumima, ali samo i samo tako što će se napraviti barijera od silazne rampe dužine oko 250 metara od Hercegovačke do Karađorđeve, odnosno "velelepna" Vudrua Vilsona bi udarila ili u nefunkcionalno, ili u estetski paradoksalno. Treća opcija je da estakade (mostovske konstrukcije, "vijadukti") idu od obale do padine brda, kako je optimalno za metro. To je funkcionalno, ali je čudovište u centralnom gradskom prostoru, sa auspusima iznad glave.

Dakle, u tom izboru rešenja, SNS se opredeljuje za nedarovito/netalentovano rešenje, projekat koji se zbog dugih zatvaranja i nefunkcionalnosti na kraju završava gubitkom, ali zbog mnogo traka preko Save daje privid "da je nešto bolje urađeno". A za optimalan metro se ne sekiraju, kako ga ionako već 12 godina ne grade.
 
Инфраструктура града последњих 8-10 година стагнира. Реконструкције постојећих капацитета нису напредак већ текуће одржавање.
Da. Od 2009. krediti su bili najeftiniji u istoriji sve do 2020.
 
Najnovija novost: preko rušilišta mosta na Savi prelaze kamioni/mikseri za gradnju Navodnog Beograda (negde se može naći i naziv "Beograd na vodi"). Za to vreme ugledne novine poput Kurira, Informera apeluju da se most ne prelazi jer "nije bezbedan". Čak im je i Vlogzila rekao za to: "alo bre jel ste normalni". Dakle, most rekonstruisan i ojačan 2007-2008. sa ciklusom rekonstrukcije 30-40 godina, bez vidljivih oštećenja je bezbedan u odnsu na Pančevački most na kojem i laici vide oštećenja, a ciklus kapitalnog remonta je odavno prekoračen.

Tvrdnja da je most nebezbedan je zbog uklonjene saobraćajne signalizacije na mostu i pristupnim saobraćajnicama.
 
Da li se buka koju tramvaji stvaraju na Starom mostu mogla izbeci postavljanjem nekog gumenog sloja ispod sina?
 
Pa, bre, nemoguće da nema nista znacajno
Jedino sto mogu da se setim sem obilaznice su Slavija, kruzni tok Bulevar oslobodjenja, Vojvode Stepe, al nista od toga nije bilo resenje, samo su upristojili te delove
Al mora valjda nesto da ima, zar ne?
 
То нису капитални пројекти.

Ево линка:
 
У суштини је јако мало шта ново урађено, завршен је Пупинов мост са саобраћајницама, УМП од блока 42 до Тошиног бунара, и додат је трамвај на мост преко Аде са веза са обе стране, и продужен је булевар Зорана Ђинђића до Владимира Поповића, и урађена саобраћајница од аутопута у Јакову до кружног тока на НБГ.
Све остало је сређивање постојећих саобраћајница, и Славија са Булеваром ослобођења, и Војводе Степе, и потез Вук-Калемегдан, и потез Вук-Богословија, и Савски трг са Карађорђевом. И ова садашња Шапићева манијакална проширења. Фали СМТ где није постојао нпр. Фали нова Кумодрашка. Фали Т6 око гробља.
 
Da li se neko seća SMART plana saobraćaja? Posebno je problematičan zbog trase metroa i forsiranja ovog mosta i tunela umesto BG-voza i UMP-a, ali je jedino što imamo na papiru u poslednjih 10 godina od konkretnih studija.


Ja odavno čekam da se pojavi puna verzija Smart plana. Pre svega zbog velike tabele sa izmerenim opterećenjima ulica. Jer bi onda svako od nas mogao sam da eksperimentiše sa programima za simulaciju saobraćaja i da tako proverava stvarnu vrednost svojih i tuđih ideja za razna saobraćajna rešenja. To uopšte nije toliko intuitivno jasno kao što možda izgleda. Saobraćaj je nelinearan, komplikovan i haotičan proces, pa male promene u mreži ulica mogu imati veoma velike efekte, a naoko velike promene veoma male efekte. Postoje besplatni, open source programi za to. Međutim oni su bez dobrih podataka neupotrebljivi. Ako neko zna gde se ti podaci iz Smart plana mogu naći, neka napiše. Ili možda neki slični, iz drugih i novijih merenja.
 
to i kažem
Nego mi nerealno da je decenija jedna prosla bez ijednog kapitalnog projekta
Нашао сам и ову нешто свежију рекапитулацију.

 
Hvala šefe
Dobro je imati tako, da se lepo uporedi
Ili mozda nije jer je depresivno...
 
Vrh