Zion Williamson
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 14.05.2019.
- Poruke
- 1.670
- Pohvaljen
- 3.688
Na kojoj kameri to vidis? Ne vidim na naxi kameramaVidim na kamerama da saobraćaj i ovog jutra nesmetano funkcioniše na mostu.
Na kojoj kameri to vidis? Ne vidim na naxi kameramaVidim na kamerama da saobraćaj i ovog jutra nesmetano funkcioniše na mostu.
Ја сам био члан Градске Владе 2003., 2004., и 2005. године, 2004. сам био потпредседник комисије за мост на Ади. Тада је пок. градоначелник Ненад Богдановић и ми из саобраћајног дела Градске Владе смо донели одлуку и план да се трамвајски саобраћај са овог моста о коме сад причамо, Старог савског моста или Железничког моста премести на мост на Ади.
За пешке и бајсом нормални људи граде конзоле на мостовима, никада то није био разлог за рушење. Колима, видели смо код ушћа како је ефикасан кружни ток. Сви историјски новији већи мостови су прављени са петљама: Газела, Мост на Ади, осим Земунског, а недостатак петље са Земунске стране му је огромна мана.Sto bi se bunili kada ce dobiti novi, bolji most da mogu kao ljudi da predju i kolima i peske/bajsom...
Protestuju dokoni, maliciozni i mozda pokoji nostalgicar kog je tu ispod mosta prvi put ujela zmija pa mu zao sto odlaze uspomene. Svaki sat koji ukradu je sat vise potreban da se zavrsi most.
Dokoni bezveznjak. Al baš mnogo voli da se slika i uvažava po televizijama.
Одлични смо ми какве смо стручњаке имали и имамо.
Onda treba svi da se pridruzimo aktivistima, narocito oni koji cesto prelaze Savu.Aktivisti su oterali radnike noćas kada su dosli da postave betonske barijere
Zanima me kako se ostvaruje finansijski interes ovakvim delovanjem. Miketić je u bio i ostao politički marginalna ličnost da bi se njime bavili.
@Zuma elementarno poznavanje bi bilo da ne zoves to akcionarsko drustvo jer je doo a ne ad.Jedan deo ugovora između Države Srbije, akcionarskog preduzeća "Beograd na vodi doo" (gde imamo manjinski udeo) i firme "Al Maabar International Investment LLC" sa sedištem u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, pri čemu je i most i sve ostalo označeno na slici plana na teritoriji koja je deo tog projekta. Obratite pažnju ko donosi odluke.
Ð£Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð¾ заÑедниÑком пÑоÑекÑÑ "ÐеогÑад на води"
ÐокÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð½Ð° ÑÑпÑком ÑÐµÐ·Ð¸ÐºÑ Ð£Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð¾ заÑедниÑком ÑлагаÑÑ Ñ Ð¿ÑоÑÐµÐºÐ°Ñ "ÐеогÑад на води" ÐокÑменÑи на енглеÑком ÑÐµÐ·Ð¸ÐºÑ Joint Venture Agreement Belgrade Waterfont Project First Amendment Agreement Joint Venture Agreement Belgrade...www.srbija.gov.rs
Otvorena je Savksa za tramvaje. Snimio je kolega @sergio_spector video imaš par postova iznad tvog pa možeš videti.Mislim da ni Savska nije otvorena za tramvaje, što bi bio još jedan razlog što se još može preko Starog Savskog mosta. Nek me neko ispravi ako grešim.
To ne funkcioniše tako, ali zašto bi ti to uopšte znao, važno da širiš propagandu svog gazde.Svaki sat koji ukradu je sat vise potreban da se zavrsi most.
Zanima me kako se ostvaruje finansijski interes ovakvim delovanjem. Miketić je u bio i ostao politički marginalna ličnost da bi se njime bavili.
Smarač vodi neku grupu koja smara, smeta, moraš da zoveš policiju, gubiš vreme, možda ti se menja dinamika radova, pa praviš penale jer si planirao da posle ovoga počneš neki posao.
Jeftinije ti je da daš tom smaraču par hiljada evra da prekine to smetanje.
Onda treba svi da se pridruzimo aktivistima, narocito oni koji cesto prelaze Savu.
ја разумем да је ово неки ултра супер мост, па да се брани. обичан лучни мост, који је давно пробио свој капацитет