Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 196 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,5%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    549
Za skidanje mosta dolaze valjda barže od van jer mi nemamo takve za tu nosivost. Mislim da je Holandija ali nisam siguran. Mislim da sami radovi za demontažu mosta na Starom Sajmištu prevazilaze vrednost mosta pogotovo ako budu iskopali ceo kej. Pa zar npr. isečene segmente nisu mogli da zamene?

Pa jeftinije bi bilo da su napravili po 2 privremena pilona na obalama i da ceo most vežu sajlama i kad razdvoje luk da se skida parče po parče. Inverzno kako se grade lučni mostovi.
Znači vežeš ono što visi nad Savom. Poskida se sve što bi olakšalo konstrukciju. Iovako će to verovatno da rade da što manji teret bude na baržama, mada to zavisi od barži, i onda ga rastaviš na pola. Mada ovo što rade posle će da koriste i za novi most.
 
Mislio sam da će pre rušenja Savskog na dovoljno siledžijski način, napraviti plan ki izgraditi most u produžetku baš jedne od tih ulica koje izlaze na Savu. Kraljice Drage, a druga je prema Sentinelu Briselska. Druga je realnija i dalje od Savskog mosta. Elem.
To bi bio dvosmerni most, minimalističke, nenametljive konstrukcije, koji bi se po izgradnji "Srpskog", pretborio u pešačko-biciklistički, kakav je neophodan,. Čak sam mislio da i Šapić verovatno to zna, mada mu se ne sviđa. To bi učinili da su bar malo želeli da smanje gnev građana i pandemonijum u kome se nalazimo (mi, ne oni). Taj most bi se saobraćajnicom nastavio na nepotpun radijus koji formira Savski trg, a time na Savsku i Nemanjinu, između stare zgrade Železničke stanice i pošte.

@Дошљак Bukvalno sam tako razmišljao, ali tek kada su najavili izvesno rušenje od koga ne odustaju.
 
Za skidanje mosta dolaze valjda barže od van jer mi nemamo takve za tu nosivost. Mislim da je Holandija ali nisam siguran. Mislim da sami radovi za demontažu mosta na Starom Sajmištu prevazilaze vrednost mosta pogotovo ako budu iskopali ceo kej. Pa zar npr. isečene segmente nisu mogli da zamene?

Pa jeftinije bi bilo da su napravili po 2 privremena pilona na obalama i da ceo most vežu sajlama i kad razdvoje luk da se skida parče po parče. Inverzno kako se grade lučni mostovi.
Znači vežeš ono što visi nad Savom. Poskida se sve što bi olakšalo konstrukciju. Iovako će to verovatno da rade da što manji teret bude na baržama, mada to zavisi od barži, i onda ga rastaviš na pola. Mada ovo što rade posle će da koriste i za novi most.

Skupo skidanje mosta je za njih super jer se ugradjuju. Sto skuplje to bolje.
 
20241030_100447.jpg

20241030_100523.jpg


20241030_100604.jpg
 
Ljudi, vrednujete li svoje vreme uopšte? Po mojim dosta grubim proračunima, jedna godina zatvaranja Starog savskog mosta je oko 80 miliona evra, ili jedan takav most potrošen u zastojima godišnje. A prekid saobraćaja će biti barem 3 godine.

Da sam u Srbiji, na taj protest u četvrtak bih došao, minimum zbog svoje savesti i odbrane struke.


Pa i nakon tih 80 miliona evra na građevinske radove, i 250 miliona evra izgubljenog vremena, dobijamo most neznatno većeg kapacoiteta u odnosu na prethodni zbog nepostojanja petlji. Istovremeno, sahranjujemo mogućnost da će ikada nešto ekonomski razumno kao metro most biti izgrađeno.
 
Mislim da će Šapić uskoro u generalštab da se montira ponton na Savi. Ima da bude kao NS posle bombardovanja. Sa ovim gužvama možda se i to desi.

Odmah od Zemunskog puta pravo u BW na kraljucu Dragu. ili o Starog Sajmišta na Travničku.
Mogli su ovaj tamo da privremeno presele do Brankovog pa da grade novi.

Onda lepo saobraćaj ispod Brankovog podvožanjaka(onaj što izbija na staro sajmište) al sa NBG strane a sa druge na Travničku pravo na kružni.
Malo se putevi kroz staro sajmište prošire i nema tolike štete.
 
Шапић ће од мене добити 10 интелигентних поена ако то уради. Напомињем да до сада, нико, никад ни једном речју није споменуо какве ће се мере предузети да се проблем укидања моста ублажи. А потребно је урадити, јер укинути мост на 3+ година је нешто што се зове лудило мозга. И сви, који су у том командном ланцу требају спрам свог ранга да сносе одговорност.
Доста је више тих решења које смањују капацитете који су ионакео премали на дуги низ година.
 
Da sam u Srbiji, na taj protest u četvrtak bih došao, minimum zbog svoje savesti i odbrane struke.
Искрено, не видим разлог да се иде на протест обзиром да је ово све последица београда на води а ти протести су пропали пре 10 година након што су претворени у геј-другосрбијанску параду.

И надам се што већем колапсу па да режим пукне барем на нивоу града овде. Мада, приметна је громогласна ћутна опозиције сад кад им власт умоболним потезима набацује зицере. Занимљиво. :unsure:
 
Poslednja izmena:

“Nama je bilo važno da, kada se most zatvori, imamo alternativu za ove tramvaje a imamo i privremenu autobusku liniju 9a za ljude koji tamo kod Brankovog i Starog savskog mosta nemaju alternativu da lako dođu do drugog prevoza - objasnio je Bovan.”

Toliko o alternativama…
 

“Nama je bilo važno da, kada se most zatvori, imamo alternativu za ove tramvaje a imamo i privremenu autobusku liniju 9a za ljude koji tamo kod Brankovog i Starog savskog mosta nemaju alternativu da lako dođu do drugog prevoza - objasnio je Bovan.”

Toliko o alternativama…
Autobus 9a. Unapred smo znali ovde na forumu sta ce da urade za taj potez.
 
Kakav kružni tok u savskoj pominje
Plus znaci to da sutra puštaju savsku za tramvaje
 
Ulica Resavska je paralelna savskoj pa sa istom ne može da se seče mada gangulero ce i to promeni nema tamo tragova na pravljenju kružnog toka bar za sada
 
Ćemu linija 9a?! Pa veći deo njene trase na Novom Beogradu pokriva 95! Sa starog dela grada je još bolja situacija, tu su 2m 78 i 83... Besmisleno skroz, samo će ta linija da zagušuje dodatno em Slaviju em Brankov most... Posebno besmisleno što ide čak do bloka 45.... ali to je druga tema :)
 
Zato što jedna 95 ne može da primi i putnike tramvaja, a i nije svima cilj da idu na Zeleni venac i u Bulevar despota Stefana. Ovako 9A dođe kao pojačanje za 95 i 83 na jednom delu ili brža veza do centra, jer će tramvaji beskonačno da kruže.
 
Problematičan je deo trase od bivšeg Buvljaka do Savskog trga... koliko ima putnika na tom delu... posebno od kako je premeštena Autobuska stanica? 2, 11 (čak i ona!), 78, 83 i 95 pokrivaju to lagano uz eventualno jedno presedanje.

Svakako ako je ideja da 9a bude ispomoć bilo bi bolje da bude kratka linija, recimo Slavija Blok 70a ili Belvil... Pritom je interval od 12 minuta.... haos.... Nekako u startu vidim da će ta linija biti prilično nepouzdana a samim time i beskorisna...

A tramvaji idiotski kruže jer ne mogu da naprave 500m pruge kojom bi se kraćom rutom izlazilo na most na Adi... a troše pare na razne budalaštine...
 
Poslednja izmena:
Е, да, са тим кратким (а планираним!) спајањем пругом Ј. Гагарина и Моста на Ади, трамваји 7 и 9 би у потпуности очували своју функцију у блоковима; још би и брже ишли него сад.

Него њих то, људе, уопште не занима...
 
Upravo tako. 9A je trebalo maksimalno da ide do novog BAS-a, a smer je mogla da menja u krug oko Bloka 42. Ili do okretnice u Agostinja Neta. Druga stvar, neophodno je uspostaviti stajališta za tramvaje u zoni Vera i NCR-a, dakle na sredini tog dela Milutina Milankovića. I sad je potrebno, sa ovim izmenama, a biće i kad završe okretnicu i stanične zgrade.
 
Vrh