Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 195 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    548
Ne mora da znači da je mislio bukvalno 2 kilometra kad je rekao to. Videćemo u narednom periodu šta su geniji smislili. Možda je mislio na Ade. Nadam se i ja da neće dirati VRO. A znam da bi voleli da ga nafiluju precenjenim stanovima.

tenor.gif
 
- Сачуваћемо овај мост који је изграђен за време нациста, али ћемо га пребацити на неких 2 километара даље. Направићемо други мост ту. Отворићемо железнички мост ускоро као пешачки - рекао је Вучић.

Hoćemo li i Slaviju da srušimo jer su je nacisti pretvorili u kružni tok? Vidim sad da su nam oni rešili i problem otpadnih voda. Hajde da i kolektor izmestimo.

Током 1942. године у периоду немачке окупације изграђен је кружни ток на Славији и регулисан одвод отпадних вода до реке Саве, где се и сада излива колектор
 
Ја га зовем Миладинов мост већ годинама, и код људи око мене се то такође одомаћило.
 
Hoćemo li i Slaviju da srušimo jer su je nacisti pretvorili u kružni tok? Vidim sad da su nam oni rešili i problem otpadnih voda. Hajde da i kolektor izmestimo.
To potenciranje da su ga izgradili Nacisti je takođe spin, oni su ga prebacili sa drugog mesta tu gde jeste. Nacisti jesu napravili stubove, one iste koje ne planiraju da zamene.
 
Изградили су га, уз помоћ (робовски рад) логораша.
Конструкцију је испоручила пред рат фирма из Дортмунда.
Али то нема никакве везе ни са чим.
 
Hoćemo li i Slaviju da srušimo jer su je nacisti pretvorili u kružni tok? Vidim sad da su nam oni rešili i problem otpadnih voda. Hajde da i kolektor izmestimo.

Мост не треба мењати зато што је постављен ту током окупације, већ да би се раздвојио шински саобраћај од друмског.
 
Možda nije lupanje, vec dobro rešenj...stari most stari Topčider
Hmmm, da vidimo i dr.

Sihrononizovanim baržama iz 2-3 dela do ,,Careve mehane,, gde je bila tranvajska okretnica a mesto je dobro kao manji saob. terminal u dva nivoa za pravce te četvrtine grada.
Ujedno velika pomoc mostu na Adi u raznim situacijama i otvaranje novog NBgd pravca.

Time se za jedan stepenik približavamo i izgradnji tunela od Topčidera ka Kliničkom centru kako bi se rasteretio bulevar uz sajam i umanjio vec sada ne izdrživ pritisak na Gazelinoj petlji.
Hmmm nije to loše 👍
 
Poslednja izmena:
Time se za jedan stepenik približavamo i izgradnji tunela od Topčidera ka Kliničkom centru kako bi se rasteretio bulevar uz sajam i umanjio vec sada ne izdrživ pritisak na Gazelinoj petlji.
Hmmm nije to loše 👍
Mož' mi da se približavamo kol'ko 'oćemo, za čelnike grada to je udaljeno nekoliko svetlosnih godina. Vi'š da će "tunel" koji spaja dva bulevara na NBGD-u da kopaju preko godinu dana.
 
Вучић може да говори шта хоће јер ако се покаже (докаже) да није истина огранизобаће се масовни спин у подктролним му медијима.
Причао је о метроу преко Прокопа па нико се није дрцно.
 
Koliko ja znam, daleko najčešći naziv tog mosta je bio "Tramvajski most" pošto je to bila jedina jednoznačna odrednica. Tj nisu postojala dva mosta po kojima idu tramvaji, pa je jedino taj naziv bio sasvim siguran. Jer pridevi kao "Savski" i "Stari" raznim ljudima mogu značiti razne stvari, a noviji nazivi su od jednih prihvaćeni ali ne i od drugih, ili uopšte nisu ni čuli za njih, pa su u praksi i oni neupotrebljivi. Zato je uglavnom bio "Tramvajski". Ali pošto se već uklanja, da najzad ovde ostane i neka informacija o PRAVIM proizvođačima tog mosta:

"За овај посао искоришћена је већ постојећа конструкција која је лежала у Бачкој. Током изградње инфраструктуре Краљевине Југославије, наиме, било је планирано подизање моста преко Тисе код Жабља. Грађевински радови били су поверени предузећу „Антоновић” а.д. из Панчева и београдском „Предузимачу”, а немачка фирма „Каспар Хајнрих Јухо” из Дортмунда испоручила је носећу челичну полупараболичну конструкцију. Рат је прекинуо изградњу, па је челична конструкција пребачена до Београда и постављена на привремене дрвене талпе. Тако је друмско-пешачки мост с дрвеним горњим постројем завршен за само шест месеци."

Tačan naziv proizvođača metalne konstrukcije mosta na Nemačkom je Caspar Heinrich Jucho . O firmi (automatski prevod sa Nemačkog):


website


Bridge assembly hall of the company CH Jucho with the pre-assembled main girder of the Spandau Havel Bridge (published 1911)

JuchoMontagehalle.jpg


On the factory floor, CH Jucho bridge builders, Dortmund, 1928.

751370.jpg


Borci 5. krajiške divizije na savskom mostu prilikom polaska na sremski front iz Beograda, novembar 1944.

Borci_5._kraji%C5%A1ke_divizije_na_savskom_mostu_prilikom_polaska_na_sremski_front_iz_Beograda%2C_novembar_1944.jpg
 
Poslednja izmena:
Koji ce nam k… cisto pesacki most. To ima smisla u gradovima kojima saibravaj nije u toliko u haosu kao sto jeste u Beogradu. Koja glupost, ali sve da zastitimo usi od buke neznim ziteljima BNVa
 
A uostalim i da nam bas treba pesacki most, krenu prvo da pravis novi “zeleznicki” makar, pa tek onda u nekom trenutku kreni da ovaj “nacisticki” menjas u pesacki. Kakvi bolidi
 
Smarate sa nacistima. Most je bezvredan sam po sebi, da ima alternativu. U ovakvom haosu od grada i jos posle premestanja autobuske stanice na NBGD, samo nam fali da ostajemo bez mostova.

BNV je trebao da bude projektovan zajedno sa novim mostom, koji ne bi bio na istoj lokaciji kao Stari savski, i kada bi se isti zavrsio, onda je trebalo srusiti Stari savski.
 
Vrh