Izvinjavam se za off ali moram da prokomentarišem.Najavljivali su, sećam se, rušenje i "Pančevca", i to baš često, jer je star i propao da ga je nemoguće popraviti. Pretpostavljam da im je neko rekao da mi možda bila prejaka fora da sruše dva mosta u istom periodu.
Srbija i arhitektura: Šta Pančevački most znači ljudima na levoj obali Dunava - „potreba i svakodnevica" ili mesto gde su proveli život - BBC News na srpskom
Preko ovog mosta dnevno pređe oko 100.000 vozila, ali održavanje i sanacije nisu pratile narasle potrebe, kažu iz Saobraćajnog instituta CIP.www.bbc.com
Most na obilaznici kod Vinče je već izgledao kao logički prvi korak, pre uklanjanja pruge oko grada. Mislili smo da neće uklanjati prugu, pa ni stanicu, jer onda neće imati kuda teret da ide, ali vidiš. Sad ide pod zemljom. NIS, Azotara, Prva Iskra- Barič. Elem, ne ide sve po nekakvom logičnom redu. Pre zatvaranja Pančevca bi trebalo uraditi most nad Adom Hujom, kao deo SMT ali i drumsko-železnički kod Vinče. Bar to.Izvinjavam se za off ali moram da prokomentarišem.
Rušenju Pančevca (i pravljenju novog) možemo ozbiljnije da se ponadamo tek kad/ako urade obilaznicu od BP do Pančeva, pa to postane i drumska i železnička alternativa.
Jedina druga varijanta je da se sruši sam pa da ih to prisili da ga uklone.
Šta li je verovatnije od ovoga?
Isto tako ni savski ne bi dirali da nije navodnog bgda.
To bi bio jasan signal da su pripremili plan urbanizacije VRO. Prateći njihov sistem rezonovanja, otprilike. Neka vrsta Zemuna na vodi, ali na tri vode, dve reke. Super-ekskluzivno.Ужас ако ставе стални мост на ВРО.
Ne daj Bože!Poslednja vest, most ide na Veliko ratnon ostrvo.
eno ti protest 20og kod filozofskog za pocetakNe daj Bože!
Odavno sam sebi rekao da kada dođe do protesta za čuvanje VRO vala uzimam slobodne dane.