Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 195 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    548
Нажалост, ово нема везе са толико са новинарима, колико са целим нашим народом. Да се кладимо да бар 30% Београђана не био знало са сигурношћу да каже вози ли трамвај преко тог моста? Шта 30 - 40%. Очајно познајемо сопствени град.
 
Ух, баш сам то хео да напишем. Паушалност, површност, неукљученост ће нам доћи главе. Фокус и присутност у тренутку су кључ успеха. Али, многи смо тај кључ погубили.
 
Нажалост, ово нема везе са толико са новинарима, колико са целим нашим народом. Да се кладимо да бар 30% Београђана не био знало са сигурношћу да каже вози ли трамвај преко тог моста? Шта 30 - 40%. Очајно познајемо сопствени град.
Jednom prilikom sam na stanici "Pedagoška akademija" čekao prevoz. Žena koja je bila sa ćerkom, spominjala kako ceo život živi u Beogradu i kako ga odlično poznaje i kako treba da se vrati kući, pa je interesuje rade li trolejbusi. Spomenula je da živi u Železniku. Rekao sam joj da ga i ja čekam dugo i da može sa 34 do poslednje stanice, na Senjaku, koji je u tom trenutku trebalo da stigne, pa da se onda spusti stepenicama od okretnice do Sajma i da prođe kroz podzemni prolaz, pa da na ulazu u Sajam čeka prevoz za Železnik. Najpre se iznenadila kada je čula da postoji 34, a onda je rekla da će ipak da sačeka trolejbus. A baš to veče bio neki zastoj u Kneza Miloša, što sam kasnije saznao.​
 
Ali najjače od svega je kad ovaj oblik života koji sebe smatra novinarkom kaže "bila je ideja da šine budu preko mosta na adi ali od toga se odustalo", žena ne zna da tramvaji idu preko mosta.
Moжда је мислила на ону пасарелу што треба до аде да дође ;)
 
Да ли се зна када ће почети уклањање моста, колико ће оно да траје и када се очекује завршетак изградње новог моста?
 
Paralelno sa kopanjem tunela kod ekonomskog fakulteta jer bez njega nema efekta zbog uskog grla a to na zalost nece skoro jer se tek radi projekat za tunel, gledacemo ovaj raspad od mosta jos...
 
Jednom prilikom sam na stanici "Pedagoška akademija" čekao prevoz. Žena koja je bila sa ćerkom, spominjala kako ceo život živi u Beogradu i kako ga odlično poznaje i kako treba da se vrati kući, pa je interesuje rade li trolejbusi. Spomenula je da živi u Železniku. Rekao sam joj da ga i ja čekam dugo i da može sa 34 do poslednje stanice, na Senjaku, koji je u tom trenutku trebalo da stigne, pa da se onda spusti stepenicama od okretnice do Sajma i da prođe kroz podzemni prolaz, pa da na ulazu u Sajam čeka prevoz za Železnik. Najpre se iznenadila kada je čula da postoji 34, a onda je rekla da će ipak da sačeka trolejbus. A baš to veče bio neki zastoj u Kneza Miloša, što sam kasnije saznao.​
Moj favorit je: "da li možete da mi kažete kada da siđem kod Sava Centra?"
 
Od samog pocetka sam znao da od price o premestanju mosta nema nista. Prvo nismo mi taj kalibar, drugo da bi premestili most trebalo je da budu vec izgradjeni stubovi.
Ali kada vidi kuda sve vode predlozi i o cemu se glasa....
Moj glas ide za zelezaru Smederevo.
Onako cu u inat svima taj novi most zvati most Miladina Zarica. A da su malo pametniji da ga odmah tako nazovu da se ne brukaju sa novom anketom.
Pre tri godine
 
З А К О Н
О ПОТВРЂИВАЊУ УГОВОРА О КРЕДИТУ У
ИЗНОСУ ДО 79.916.833,43 ЕВРА ОСИГУРАНОГ
КОД CHINA EXPORT & CREDIT INSURANCE
CORPORATION ЗА ФИНАНСИРАЊЕ УКЛАЊАЊА
СТАРОГ МОСТА НА САВИ И ИЗГРАДЊУ НОВОГ
ЧЕЛИЧНОГ ЛУЧНОГ МОСТА ИЗМЕЂУ
РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ, КОЈУ ЗАСТУПА ВЛАДА
РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ, ПОСТУПАЈУЋИ ПРЕКО
МИНИСТАРСТВА ФИНАНСИЈА, КАО
ЗАЈМОПРИМЦА, BNP PARIBAS SA КАО
АРАНЖЕРА, BNP PARIBAS FORTIS SA/NV И BNP
PARIBAS SA КАО ПРВОБИТНИХ ЗАЈМОДАВАЦА
И BNP PARIBAS SA, КАО АГЕНТА, УГОВОРA О
ИЗМЕНАМА И ДОПУНАМА БР. 1 ОД 19. МАЈА
2022. ГОДИНЕ И УГОВОРA О ИЗМЕНАМА И
ДОПУНАМА БР. 2 ОД 20. ОКТОБРА 2022. ГОДИНЕ

je usvojen

 
Na najave o rušenju, ovi retardi odgovaraju...
PERFORMANSOM.

Retardi, nije vlast prelomila preko kolena, nego ste se vi opet opsetili u 12:05.
 
Samourušavanje Pančevačkog mosta će da bude najbolji performans, i to mortale, kada se budu počeli hvatati za glavu svi redom, jer neće znati šta da rade, pošto je razmišljanje o priritetima i stavljanje akcenta na to, zahtevnije i komplikovanije od svega onoga što je Tesla osmislio.​
 
Хватач се з главу како да спинују и како да избегну одговорност. Како да поједе вук магарца.
То су они случајеви када нико није крив. Зла судбина.
 
Most ne treba rusiti dok ne krene tunel da se kopa, ako se ne budu gradili istovremeno tek onda treba napraviti totalnu blokadu grada .
Ovi protesti sada su sitno politikanstvo ali i mozda interes pojedinih iz grada i sns da obesmisle sve akcije koje bi izrazile nezadovoljstvo sto se most rusi a nema tunela .
Most nije bitan jer ga je Zaric spasio nego jer je crvena armija preterala tenkove i oslobodila Zemun , on nema nikakvu istorijsku vrednost
saobracajno je lose resenje i treba ga demonitrati i postaviti negde drugo on je i saobracajno i istorijski kao i onaj most privremeni posle bombardovanja u NS pa je ostao 20 godina
 
Krene se sa gradnjom tunela, sruši se (demontira) Stari savski most, a onda se zaključi da ipak nije moguća gradnja tunela ili da se mora odložiti na neodređeno vreme, iz raznoraznih razloga, i šta onda? A u međuvremenu se i Pančevački most ili uruši ili zatvori za saobraćaj zbog hitne rekonstrukcije...
 
S obzirom da su nagurali one BnV zgrade tik uz pristup mostu ne znam da li je uopšte moguće novi most graditi pored postojećeg a da imaš odgovarajuću prilaznu saobraćajnicu. Za taj most se trebalo boriti još kad su donosili planove za BnV, a ne u minut do 12.

Sama izgradnja mosta većeg kapaciteta bez istovremene izgradnje onog tunela i nema neki smisao jer sa postojećom infrastrukturom nemaš gde da primiš dodatna vozila kad pređeš u stari deo grada, tako da se slažem da je tome trebalo pristupiti kao celini, tj. da bude deo jednog projekta i da se obezbedi finansiranje za oba. Ovde je problem što njih ni najmanje ne zanima rešavanje saobraćajnih problema i što se novi most forsira iz skroz drugih razloga, tj. buke od mosta u BnV i propagandnih razloga, a znajući kako vladaju ne bi ni izgradili tunel posle i praktično bi bacili sve ove milione evra a ništa ne bi rešio.

Trenutno je po svakom kriterijumu most Ada Huja morao da bude prioritet (uz završetak SMT od Trošarine ka Lasti i Mirijevu), leva strana Dunava je očajno povezana, a i najbitnije što bi mogao da Pančevac rekonstruišeš kada bi imao gde da prebaciš saobraćaj.
 
S obzirom da su nagurali one BnV zgrade tik uz pristup mostu ne znam da li je uopšte moguće novi most graditi pored postojećeg a da imaš odgovarajuću prilaznu saobraćajnicu. Za taj most se trebalo boriti još kad su donosili planove za BnV, a ne u minut do 12.

Sama izgradnja mosta većeg kapaciteta bez istovremene izgradnje onog tunela i nema neki smisao jer sa postojećom infrastrukturom nemaš gde da primiš dodatna vozila kad pređeš u stari deo grada, tako da se slažem da je tome trebalo pristupiti kao celini, tj. da bude deo jednog projekta i da se obezbedi finansiranje za oba. Ovde je problem što njih ni najmanje ne zanima rešavanje saobraćajnih problema i što se novi most forsira iz skroz drugih razloga, tj. buke od mosta u BnV i propagandnih razloga, a znajući kako vladaju ne bi ni izgradili tunel posle i praktično bi bacili sve ove milione evra a ništa ne bi rešio.

Trenutno je po svakom kriterijumu most Ada Huja morao da bude prioritet (uz završetak SMT od Trošarine ka Lasti i Mirijevu), leva strana Dunava je očajno povezana, a i najbitnije što bi mogao da Pančevac rekonstruišeš kada bi imao gde da prebaciš saobraćaj.
Sve je to jasno i malom detetu, ali na žalost, ovde odlučuju ljudi koji neće da grade metro "tamo kuda već prolazi gradski prevoz"...
 
Nemoj da mračite ljudi. Pančevac ne verujem da može tako lako da padne. Možda samo pešačka staza ode u Dunav al i Bata je tako pao al niko ga nije terao da drmusa ogradu a most se nije srušio. Most kod Ade Huje mogli su Kinezi odmah na krenu da rade kad su zavšili onaj kod Obrenovca na Ap. Isti kalupi. Ma isto kao Pupinov , šta smeta al imali bi most. Posle se samo prebace na most kod Vinče al dodaj bar jedan kolosek pruge ako ne dva.

Trenutno se opasne materije voze kroz BG noću kroz tunel i Pančevac a to može da bude vrlo, vrlo opasno.
Ovaj stari most mora dole. Ko to da održava više sa onim kraterima. Šta je za Kineze Sava. Kao za nas beli potok.

Most ako je ok dati drugoj opštini u Srbiji, kakva Ada Ciganlija.
Da su pametni da izliju stupove za raspone i samo prebace tamo i to ne mora glavni luk.
Al verujem da tu ima nezdravih segmenata i pitanje je isplativosti svega
Prebaciš ga negde i posle još 20-30god on truo i mora drugi.

Čuprija - Jagodina na V.Moravi ima most sa jednom trakom a nikako da urade novi most.
Priča je išla da će novi most biti tamo gde je nekad bio stari rimski most al kada.
Primera još dosta. Markovac - Svilajnac opet na V. Moravi gde i pruga ide u uzan je isto.
 
Poslednja izmena:
S obzirom da su nagurali one BnV zgrade tik uz pristup mostu ne znam da li je uopšte moguće novi most graditi pored postojećeg a da imaš odgovarajuću prilaznu saobraćajnicu.
Ne znam bogme, ovde je bilo ljudi koji se kunu da ce meata biti vise nego dovoljno. Zivi bili pa videli.
 
Nemoj da mračite ljudi. Pančevac ne verujem da može tako lako da padne.



Ni Đenova nije verovala. Ni Minepolis..... Rušenja se dešavaju i treba biti spreman na sve.
 
Vrh