Нажалост, ово нема везе са толико са новинарима, колико са целим нашим народом. Да се кладимо да бар 30% Београђана не био знало са сигурношћу да каже вози ли трамвај преко тог моста? Шта 30 - 40%. Очајно познајемо сопствени град.
Moжда је мислила на ону пасарелу што треба до аде да дођеAli najjače od svega je kad ovaj oblik života koji sebe smatra novinarkom kaže "bila je ideja da šine budu preko mosta na adi ali od toga se odustalo", žena ne zna da tramvaji idu preko mosta.
Moj favorit je: "da li možete da mi kažete kada da siđem kod Sava Centra?"Jednom prilikom sam na stanici "Pedagoška akademija" čekao prevoz. Žena koja je bila sa ćerkom, spominjala kako ceo život živi u Beogradu i kako ga odlično poznaje i kako treba da se vrati kući, pa je interesuje rade li trolejbusi. Spomenula je da živi u Železniku. Rekao sam joj da ga i ja čekam dugo i da može sa 34 do poslednje stanice, na Senjaku, koji je u tom trenutku trebalo da stigne, pa da se onda spusti stepenicama od okretnice do Sajma i da prođe kroz podzemni prolaz, pa da na ulazu u Sajam čeka prevoz za Železnik. Najpre se iznenadila kada je čula da postoji 34, a onda je rekla da će ipak da sačeka trolejbus. A baš to veče bio neki zastoj u Kneza Miloša, što sam kasnije saznao.
Па шта су радили 6 година?Paralelno sa kopanjem tunela kod ekonomskog fakulteta jer bez njega nema efekta zbog uskog grla a to na zalost nece skoro jer se tek radi projekat za tunel, gledacemo ovaj raspad od mosta jos...
Pre tri godineOd samog pocetka sam znao da od price o premestanju mosta nema nista. Prvo nismo mi taj kalibar, drugo da bi premestili most trebalo je da budu vec izgradjeni stubovi.
Ali kada vidi kuda sve vode predlozi i o cemu se glasa....
Moj glas ide za zelezaru Smederevo.
Onako cu u inat svima taj novi most zvati most Miladina Zarica. A da su malo pametniji da ga odmah tako nazovu da se ne brukaju sa novom anketom.
Sve je to jasno i malom detetu, ali na žalost, ovde odlučuju ljudi koji neće da grade metro "tamo kuda već prolazi gradski prevoz"...S obzirom da su nagurali one BnV zgrade tik uz pristup mostu ne znam da li je uopšte moguće novi most graditi pored postojećeg a da imaš odgovarajuću prilaznu saobraćajnicu. Za taj most se trebalo boriti još kad su donosili planove za BnV, a ne u minut do 12.
Sama izgradnja mosta većeg kapaciteta bez istovremene izgradnje onog tunela i nema neki smisao jer sa postojećom infrastrukturom nemaš gde da primiš dodatna vozila kad pređeš u stari deo grada, tako da se slažem da je tome trebalo pristupiti kao celini, tj. da bude deo jednog projekta i da se obezbedi finansiranje za oba. Ovde je problem što njih ni najmanje ne zanima rešavanje saobraćajnih problema i što se novi most forsira iz skroz drugih razloga, tj. buke od mosta u BnV i propagandnih razloga, a znajući kako vladaju ne bi ni izgradili tunel posle i praktično bi bacili sve ove milione evra a ništa ne bi rešio.
Trenutno je po svakom kriterijumu most Ada Huja morao da bude prioritet (uz završetak SMT od Trošarine ka Lasti i Mirijevu), leva strana Dunava je očajno povezana, a i najbitnije što bi mogao da Pančevac rekonstruišeš kada bi imao gde da prebaciš saobraćaj.
Ne znam bogme, ovde je bilo ljudi koji se kunu da ce meata biti vise nego dovoljno. Zivi bili pa videli.S obzirom da su nagurali one BnV zgrade tik uz pristup mostu ne znam da li je uopšte moguće novi most graditi pored postojećeg a da imaš odgovarajuću prilaznu saobraćajnicu.
Nemoj da mračite ljudi. Pančevac ne verujem da može tako lako da padne.