Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471637#p471637:1op34ixe je napisao(la):
Zuma » 16 Avg 2017 12:53 am[/url]":1op34ixe].. to je samo donekle fiksan "most" (trajno na osloncima u dva plića dela reke)
a u sredini, na najdubljem delu, postoji jedan deo na pontonima...
Stvarno interesantno rešenje, a na pontonima su izgleda stubovi radi visine mosta.
 
A cemu 'krivina' na konstrukciji?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Узмимо у обзир да је мост ратна импровизација, ко зна какве су потешкоће имали са речним дном. Још је Сава била бржа река пре изградње Ђердапа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471689#p471689:9rbf60ga je napisao(la):
laki72 » 16 Avg 2017 11:15 am[/url]":9rbf60ga]A cemu 'krivina' na konstrukciji?
Verovatno se nisu poklapali pravci ulica koje je spajao most.
 
Velika rezolucija, 1944. godina. Lepo je vidljiv svaki krater avionske bombe. Polu pontonskog mosta više nema, ali se vidi neka vrsta staze malo pored mesta gde je bio na levoj obali. Na desnoj obali je verovatno izlazio na Travničku ulicu do koje je i dalje rasčišćen prolaz.

FA2-4-semlin-1944.jpg
 
Još neke slika tog mosta. Na prvoj je pokretni deo pomeren zbog prolaza broda.

smrt-beogradskih-jevreja-u-kamionu-gasnoj-komori-u-drugom-svetskom-ratu-body-image-1481189561.jpg

smrt-beogradskih-jevreja-u-kamionu-gasnoj-komori-u-drugom-svetskom-ratu-body-image-1481192201.jpg

smrt-beogradskih-jevreja-u-kamionu-gasnoj-komori-u-drugom-svetskom-ratu-body-image-1481192172.jpg

smrt-beogradskih-jevreja-u-kamionu-gasnoj-komori-u-drugom-svetskom-ratu-body-image-1481192153.jpg
 
Svidja mi se predloženi novi izgled Starog savskog mosta. Oduvek mi je na postojećem mostu smetala ta nesimetričnost luka i obale, tj. što je luk bliži jednoj obali, mada sam shvatao da je to tako zbog plovnog puta. Uvek sam zamišljao kako bi tu dobro došao most sa većim lukom i rasponom i evo-dočekao sam baš takvo rešenje :) Predloge kako je postojeći most trebalo ostaviti i nekoliko metara dalje napraviti novi-smatram kao potpuno nerazumne-na šta bi ličili prilazi takvom frankenštajnu od mosta, a drugo-to bi neverovatno ružno izgledalo i sa obale i sa reke. 2 mosta toliko blizu jedan drugom, sa tolikim stubovima..ako novi most bude izgledao kao na renderima-biće to pun pogodak, ali naravno da će se pun efekat videti tek izgradnjom tunela do Bulevara despota Stefana. Postojeći most bih poklonio nekom gradu u Srbiji jer u Beogradu ne vidim pogodno mesto za njega.
 
Postojeći most bih poklonio nekom gradu u Srbiji...
Lepo i plemenito ....
al još ni jedan grad u Srbiji nije se prijavio za takav harakiri dar :(
jer za istu cenu premeštanja ovog .... moze da dobije nov, dugotrajniji i savremeniji most :)
 
Ako je uslov da premestanje radi burazersko-kumovska firma, imali bi i dva nova mosta umaso ovog za 1 dinar. :D
To samo siromasnii i blesavi Amerikanci prenose mega objekte s jenog na drugi kraj Amerike.
 
Milsim da ovi renderi nisu bili.

3. nagrada
1-1.jpg


2-1.jpg


5-1.jpg


Otkup
6-1.jpg


5-2.jpg


2-2.jpg


3-2.jpg


Pobednicko resenje ubedljivo najbolje :kk:
 
Odlične slike, Max15, valjda ćemo stvarno dobiti rešenje kao sa pobedničkog rendera :pob:
 
Овај последњи као да су моју замисао пројектовали :)
 
Što se tice umjetilčkog dojma za prikazane skokove i piruete je 5.06
a dobio bi i cjelokupnih 6.0
da su prvi stubovi na obali-suvom izvedeni u polu luku kao sto su krajnji stubovi u samoj vodi
kak bi bilo skladno
baš kak je izvedeno kao na ovoj sličici :lol:
 
Pomeren rok za izgradnju
Prema podacima koje je objavila Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u okviru Kataloga
velikih projekata 2017. mnogi rokovi su pomereni.

Odlaganje doživela je i rekonstrukcija Starog savskog mosta, valjda zato što će biti izgrađen potpuno novi most.
Njegova cena u ovom katalogu i dalje je 53 miliona evra bez PDV-a, iako su pojedini čelnici grada tvrdili da će
novi most koštati "oko 30 miliona". Kako piše u dokumentu, radovi bi trebalo da počnu krajem 2018, a da budu
gotovi u drugoj polovini 2020. Prethodni rok za završetak bio je kraj 2019. ....
http://www.blic.rs/vesti/beograd/kasni- ... di/gxp0020
 
Post sa teme : Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'
viewtopic.php?f=8&p=485484#p485484

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485484#p485484:1sr5zg7b je napisao(la):
Drakche » 17 Okt 2017 06:50 am[/url]":1sr5zg7b]Mislim da bi Zaricev Most dosao do najboljeg moguceg izrazaja, kad bi, zapravo, bio na samom Savskom jezeru.
Otprilike po sredini Ade, posto bi takav most pesacima i tockasima duplo skratio put s jedne na drugu stranu kupalista.
Tako bi najvise bio posmatran i slikan sa strane i iz blizine, najavise koriscen, a do Novog Beograda moze nov da se projektuje.
 
....Otprilike po sredini Ade, posto bi takav most pesacima i tockasima duplo skratio put s jedne na drugu stranu kupalista....
Zarićev most po sredini jezera ?
Ma najbolje bi bilo jednu ogromnu betonsku ploču po sredini jezera, da svako bi mogao ici daleko kracim svojim putem sa jedne na drugu stranu
ili još bolje , da uopšte niko ne dolazi na adu jer tako bi naj maksimalnije skratili put :lol:

Ne ljuti se za napisani ne zaobilazni sarkazam :)
evo idemo redom a uz svaki red stavi tačno ili ne tačno napisano.

Svha mosta je pristup .... ada ima zemljanu prevlaku - veliku i kolsku i pešačku pristupnicu
Svrha dolaska na adu je rekreacija (aktiviranje muskulature).... a to se upravo čini rekreativnim kretanjem a ne skracivanje kretanja

Stoga
da bi opravdali svhu Zaricevog mosta on mora da povezuje nešto a što je slabo ili nikakao do sada povezano
a ada i nije loše povezana sobzirom da je od nedavno dobila i svoj most koj stepenicama i liftom
ima pristup direktno na njeno tlo ( nizvodni špic ade)

a u Beogradu jednino takav fizički izolovani prostor prostor jeste VRO koje ima
-svoje veliko kupalište
-svoje velike sportske terene
-svoje dugčke zemljane pešačke staze
-svoj minimalne komercijalne objekte (restoran i kafic)
-svoju elektro i vodovodnu ifrastrukturu

i za vecinu gradjana izolovano (NEDOSTUPNO) je 9 meseci u toku godine jesen, zimu i prolece
a i leti kao sto su vec jednom uradili, moze ostati nedostupno ako se tamo nekom levaku ne svidi nešto, pa ne da pontonac :(
a što se da izbeci premeštanjem ovog mosta.

PEŠAĆKI Zaricev most sa niskim stubovima , iznad Dunavskog rukavaca a NEplovnog puta tako da nisu potrebne velike pristupnice
je vrlo svrsishodno i opravdavajuce i jedino racionalno
jer omogucio bi svim gradjanima dostupnu najlepšu Bg oazu koju bi čuvali i sačuvali od kojekakvih priobalnih zlotvora
i tako pride pruzio daleko bolji uvid svima , sta se dešava na Dunavu od Kineskog do Pančevačkog mosta

Sam protočni Dunavski rukavac VROa, mogao postati jedna od najlepših mega rečnih marina čamaca i plovecih kuca
a to nemamo u Bgdu
što bi itekako uticalo i na oslobodjenje Savske obale od onih polu raspadnutih kafanskih splavova te i
te bi tako Zaricev most
ne samo doprineo urabanističkom boljitku dela Dunavskog vec i Savskog Bg-priobalja

E to je opravdana svrha ulaganja iz Bg kase u zadržavanje i čuvanje ove istoriske saobracajnice

:sesir:
 
Preterujes, ko zeli da se rekreira neka ide oko jezera kao i do sada. Zaricev most ne mora nista, sem da izgleda lepo i bude vidjen na odredjenom mestu, posto je istorijski, a za ispunjavanje osnovne, prakticne svrhe, to moze svaki drugi most. Novi most ili postavljanje starog, zaricevog, je manje-vise isto posao.

Necu da se nabedjujem oko ovog, samo kazem da je 1. reprezentativna, zasluzena lokacija 2. spajanje obala jezera mostom (ili sl.) pod obavezno.
 
Necu da se nabedjujem oko ovog...
I ne moj :grand:
jer ispade ovo šta si napisao da je
1. reprezentativna, zasluzena lokacija
2. spajanje obala jezera mostom (ili sl.) pod obavezno.
1. Zemun je ne reprezativan (ružnija) i ne zasluzena lokacija :twisted: Drakce ... sve Bg lokacije su zaslužne i svaka ima svoj šarm
2. Mozda za nekog spajanje jezera mostom je pod ,, obaveno,, ali za svakog jeste NEOPRAVDANO zahvatanje iz Bg kase

:sesir:
 
nista ovim nisi rekao, samo nesto uopsteno i nesto na moj licni racun. bezveze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485499#p485499:32v3gg5u je napisao(la):
Drakche » 17 Okt 2017 09:40 am[/url]":32v3gg5u].. Zaricev most ne mora nista, sem da izgleda lepo i bude vidjen na odredjenom mestu, posto je istorijski,...
Tvoj predlog je da se ustvari podigne spomenik Zarićevom mostu, bez obzora na funkcionalnost mosta.

Trebalo bi da Grad raspiše Javni poziv svim opštinama u Srbiji za preuzimanje ovog mosta, pa možda
negde posluži kao pravi most i omogući bolju komunikaciju preko nap. Morave, Tise ili neke druge reke.
 
Meni je zaricev most istorijski, jer ima pricu, mozemo ga nazvati i spomenikom, da.
Za druge lokacije gde je potreban most, stvarno nije potrebna ova komplikovana operacija sa premestanjem citave konstrukcije mosta, samo da bi sluzio svojoj osnovnoj svrsi. Priznajem da nisam ekspert za mostogradnju, ali mi zvuci kao veci posao od izgradnje nekog novog "obicnog" mosta, tamo gde je neophodan.
Znaci, bolje na Moravi i Tisi da se gradi funkcionalan most, gde su vreme i troskovi bitan faktor, a zaricev da ostane i bude "izlozen" u Beogradu, jer je istorijski vezan za Beograd.

Ne mora bas preko Savskog Jezera, ali na nekom mestu gde je u specijalnom fokusu, gde ima nekakav "ram" za svoju pricu.
 
Vrh