Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Mozda bi ovaj most mogao da se premesti da ide u produzetku Pariske, tamo ima taman onih par baraka koje bi mogle da se maknu. Sa NBG strane bi mogli da ukopamo nastavak bulevara Nikole Tesle kroz park, mozda ne ni potpuno ukopavanja, vec delimicno uz zeleno brdasce duz saobracajnice (u slucaju da je previse kopanja sa te strane skupu/komplikovano zbog vode).
Cak Nikole Telse ima prostora da se prositi za tramvajske sine, koje su sa stare strane vec tu, i eto tramvaja do Zemuna (sad, kuda u Zemunu sa tramvajem, pojma nemam, logicno bi bilo Glavna/Cara Dusana, ali tu nema sanse da se utrpa odvojena bastica, pa bi morala da se deli traka sa ostalim saobracajem). Cak i sa tim, mogli bi da imamo skoro nezavisne sine od Pariske do Glavne (jedino parking kod Juge, sto se lako resi).
 
Voleo bih da se na ovoj anketi pojavi još jedna opcija:
- Da se Savski most rekonstruiše i ostane gde jeste, a da se napravi novi most između njega i Gazele.
 
То би и била најбоља опција. Таман би то покренуло рашчишћавање блока 18 и повезивање Владимира Поповића са булеваром Николе Тесле.
 
Kada se demontira SSM to će biti jedna velika gomila isluženog metala.

Pitanje je koliko se uopšte isplati sve to čistiti od farbe i rđe, pa sklapati.

Trebalo bi ga javno ponuditi, pa ko hoće neka ga rastavi i nosi gde hoće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503031#p503031:1cun4n9o je napisao(la):
Bukira » Sun Dec 24, 2017 1:54 pm[/url]":1cun4n9o]Voleo bih da se na ovoj anketi pojavi još jedna opcija:
- Da se Savski most rekonstruiše i ostane gde jeste, a da se napravi novi most između njega i Gazele.

Pa tako ce zapravo i da bude. Most ce biti rekonstruisan a koji ce njegovi dijelovi pri tome ostati a koji biti uklonjeni i gdje je samo tehnicko pitanje.
A sto se tice mosta izmedju Zaricevog i Gazele, i on ce, siguran sam, biti izgradjen kad tad.
 
Слике од вечерас. Није ми познато да се било где у озбиљним градовима овако џиберски решавају проблеми.

По мом мишљењу, нема оправдања за неодржавање моста у било ком смислу, а поготово најавом изградње новог.

Директори ЈКП Јавна расвета су више пута најављивали решење и ништа.
Дакле, осветљен је део лука који гледа ка Калемегдану, страна ка Газели је и даље у мраку. Погледајте како изгледа то сада :cry:
 
Od 20.10.2017. crklo je još par sijalica

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503090#p503090:3ajh5vau je napisao(la):
dragan » Sun Dec 24, 2017 6:13 pm[/url]":3ajh5vau]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503087#p503087:3ajh5vau je napisao(la):
RioBL » 24 Dec 2017 06:01 pm[/url]":3ajh5vau] . .Most ce biti rekonstruisan a koji ce njegovi dijelovi pri tome ostati . .
Odakle ti ta ideja ?!. . . Jer gradiće se novi Savski most :

A odakle tebi ideja da "novi most" znaci 100% novo?
Pa, vidi...Bilo bi veoma neobicno da se gradi 100% novi most na istoj saobracajnici, pogotovo u drzavi koja nema para da obezbjedi teretni zeljeznicki saobracaj normalnom saobracajnicom koja bi povezala Banat i jug vec tjera vozove iz Panceva preko Novog Sada za Bar.

Hocu da kazem da mi se cini vjerovatnim da ce postojece stubove prosiriti i prilagoditi novoj konstrukciji ili dodati nove stubove uz koristenje starih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506463#p506463:jhtckvwl je napisao(la):
RioBL » 07 Jan 2018 07:36 pm[/url]":jhtckvwl]
A odakle tebi ideja da "novi most" znaci 100% novo?
Hocu da kazem da mi se cini vjerovatnim da ce postojece stubove prosiriti i prilagoditi
novoj konstrukciji ili dodati nove stubove uz koristenje starih.
Nije to nikakva moja ideja, već je Komisija odlučila da se gradi potpuno novi most.
O tome može da se pročita na temi "Novi savski most" viewtopic.php?f=16&t=3989

Jedan od razloga je i taj što su stari stubovi na dotrajalim drvenim šipovima, tako da . . .
 
Zanimljivo, praski Karlov most ima istu istorijsku, arhitektonsku i kulturolosku vrednost kao i jedna privremena na brzinu izgradjena ratna cuprija za prelazak tenkova i dr. ratne mehanizacije (o nemackom kvalitetu gradnje i inzenjeriji koja je i dan danas cvrsta i stabilna kao da je napravljena pre 5 godina nebih sada to je posebna tema).

Baljezgarije narandzastog tajkuna odbeglog od zute interesne organizacije cija je zelja da se vrati na stare staze slave i zapocne nove biznis kombinacije ne treba ni primecivati ni komentarisati - samo mu se pridaje znacaj. Ja cu izaci na izbore i precrtati listic uzduz i popreko jer ovde vise nema za koga da se glasa.
 
Na stranu politicke price itd...Ali stvarno je ludilo da rusis most zbog toga sto smeta buka hotelu w ili stanarima BGH2O.
Estetski Beogradjaninu nijednome ne smeta tako da i to pada u vodu.Gradi pored njega novi, ovaj posle koristi za sta god, ako treba samo za bicikliste i gradski autobus(moze i elektro bus) ako im vec toliko smeta buka tramvaja samo nemojte ljudi rusiti.
 
Nisu mi jasni oni koji bi da čuvaju ovaj privremeni objekat pravljen u čisto vojne svrhe. Ali još više ne razumem vas koji se zalažete za to da se stari sačuva a pored starog napravi novi most. Znači, treba da imamo dva mosta jedan tik do drugog, gde će jedan da bude samo za bicikle i autobuse, a drugi će da bude samo za drumski saobraćaj? Umesto da imamo jedan koji će sadržati sve to?
Ja ne vidim nijedan validan razlog za takav stav. Ni sa estetske strane, ni sa saobraćajne, ni sa finansijske. Nit će biti lepše sve tako nagurano, nit će saobraćaj biti bolji, niti će biti jeftinije držati dva mosta umesto jednog.


A vidim da mitomanija oko Miladina Zarića i dalje traje i vremenom samo raste i raste. Da je čovek ispao heroj, u to nema sumnje. Ali ispao je heroj da bi spasio tada jedinu tačku prelaska preko Save u Beogradu. Još jedanput - da bi spasio tada jedinu tačku prelaska preko Save. U tom momentu je taj most bio strateška tačka i od izuzetne vrednosti jer je bio jedini funkcionalni prelaz preko reke. Onda se taj rat završio. Zemlja je počela da se obnavlja. Izgrađeno je još nekoliko mostova, i taj most je postao objekat kao i svaki drugi.

A što se tiče odavanja pošte i priznanja herojima, to može da se radi i uz pomoć spomenika i drugih spomen-obeležja. Ne mora da se čuva ceo most da bi se sačuvala uspomena na Zarića. Naprotiv, više ljudi će za njega saznati ako mu se podigne spomenik pored novog mosta sa detaljnim opisom šta je uradio, nego ako se ostavi most sa samo njegovim imenom. I na kraju, opet da se podsetimo - čovek je spasio most da bi održao jedinu drumsku vezu preko reke. Ne zato što je mislio da taj most treba da postane obeležje Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513385#p513385:7ngokp1q je napisao(la):
entero11 » 03 Feb 2018 01:10 pm[/url]":7ngokp1q] . stvarno je ludilo da rusis most zbog toga sto smeta buka hotelu w ili stanarima BGH2O. .
Nije "buka" razlog rušenja tog mosta, već njegova dotrajalost i

mali kapacitet za budući saobraćaj prema tunelu Sava - Dunav.

Ta stara nemačka skalamerija nije vredna nikakvog sažalenja.
 
Ovako, poredjenje Privremenog nemackog mosta i Karlovog mosta je cista zamena teza dakle Karlov most se namenski gradio dok ovo je bilo prelazno resenje koje se oduzilo na vise od 70 godina. Nije mi zao mosta jer ce ovaj most biti iskoriscen za mnogo humanije resenje a to je pesacko spajanje grada sa zelenim rajem (veliko ratno ostrvo ili Ada) a ne da konstantno ga drma tramvaj, kamioni i automobili. Dakle ne rusi se vec se most vec se razmontira i premesta na drugu lokaciju i ponovo montira i oplemenjuje ponovo ovaj grad ali na mnogo bolji i humaniji nacin, nekako mi je i drago jer ce se penzionisati u ovom stilu (pesacki most koji povezuje prirodu sa gradom) i navijam za lokaciju Zemun-Veliko ratno ostrvo jer ada je vec povezana mostom sa Novim Beogradom ali i suvom vezom.
 
Cinjenica da je most bucan i nedovoljnog saobracajnog kapaciteta tako da ne vidim potrebu za politizacijom mada kod nas je sve politika i novi i stari i svi mostovi.

Bilo bi fino da most "nastavi da zivi" na nekoj novoj lokaciji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503039#p503039:3uwiccz6 je napisao(la):
dragan » 24 Dec 2017 02:43 pm[/url]":3uwiccz6]Kada se demontira SSM to će biti jedna velika gomila isluženog metala.
Pitanje je koliko se uopšte isplati sve to čistiti od farbe i rđe, pa sklapati.
Trebalo bi ga javno ponuditi, pa ko hoće neka ga rastavi i nosi gde hoće.
Ako niko neće da ga demontira i odnese na drugu lokaciju
onda ga treba ponuditi kinezima iz smederevske Železare.
 
Ovde je jedino sporno (i kriminalno sa aspekta saobracaja) sto se demontiranje odvija PRE pustanja u rad novog mosta.
A postoje resenja - uzvodni most u osi nemanjine, vec zapoceti tunel iz mihajla bogicevica, pa tek onda premestanje npr u produzetak pariske.
 
Činjenica je da nam je potrebniji metro most na toj lokaciji ili kod Brankovog Mosta umesto novog savskog mosta. Sve ostalo je zamena teza i rešavanje sporednih problema jer niko nema snage da se bori sa glavnim problemom, a to je nepostojanje metroa i saobraćajna gužva.

Dve ili tri linije metroa bi same po sebi uz još neke mehanizme vlasti za depopularizacijom automobila dugoročno i trajno rešile saobraćajne probeme.
 
Мала политичка манипулација.

Мост се НЕ РУШИ, него демонтира, јер он није ни изграђен, него је монтиран. А онда ће да се поново монтира на некој другој локацији.

Ђиласово је политичко право у кампањи да манипулише појмовима. Мени то не смета, то је очекивано. Мени смета што узима у уста Зарића а притом је за време његовог столовања Београдом поднета петиција грађана да се тај мост назове по Зарићу на шта је његова администрација остала потпуно глува. Сад се одједном човек сетио Зарића ... па де си рођаче био тад ...
 
Ako "montiranje" (u jednom svom značenju) znači sklapanje nove celine od nekih sastavnih delova, onda bi se pod "demontiranjem" moglo podrazumevati suprotno, tj vraćanje te celine nazad u originalne sastavne delove. Pa ako se most prosto seče, onda je termin rušenje moguć, a ako se ne seče nego rastavlja tako da ponovo završimo sa upotrebljivim originalnim delovima, onda je demontiranje.
 
Da li će biti demotiranje ili rušenje, to ćemo da vidimo u "Projektu rušenja mosta". :)
 
Most se ruši, čelična konstrukcija se seče i čuva ali ona nije most nego je čelična konstrukcija. Trebaće mnogo radova da se taj most "Prebaci" kako kaže Mali na neko drugo mesto, kao da je prebacivanje mosta rutinska i feftina stvar.
 
Vrh