Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 185 36,3%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 65 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 166 32,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 40 7,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 23 4,5%

  • Ukupno glasača
    509
Evo još o nekim švapskim koje je Srbija dobila ali posle 1 sv rata kao ratnu odštetu

Gvozdeni most na reci Gradac Valjevo

https://www.google.rs/maps/@44.2633297, ... 6656?hl=en

Gradnja gradačkog mosta neposredno po okončanju Prvog svetskog rata. Jedan je od brojnih u Kolubarskom kraju, dobijenih od Nemačke na osnovu ratne reparacije. Iz tog kontigenta su dva na Jadru kod Osečine, pepeljevački na Kolubari, zatim most u Kadinoj Luci, verovatno i oba u Ljigu, u samom gradu, možda i ćelijski na Kolubari koji je i najveći. Bilo je nekoliko manjih, skoro zaboravljenih, u pojedinim selima kao što je Gola Glava.

http://revija.kolubara.info/sh/162/pril ... i-most.htm
 
Oces da opet ratujemo kad god su poceli da rade tu pruku krenuo je svjetski ili lokalni picvajz 4 puta 4 rata zadnji 1999 mojne diras tu prugu
 
B92, 22.6.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1274968

Stari savski most Adi? Samo ima jedan problem

Stari Savski most mogao bi u budućnosti da povezuje Adu Ciganliju i Novi Beograd.

Govoreći o mogućnosti da Stari Savski most bude negde premešten, gradski menadžr Goran Vesić otkrio da je jedna od ideja da se postavi između novobeogradskih blokova i Ade Ciganlije.

Mada bi u tom slučaju, kaže, morao da se produži.

"Opet, možda ga prebacimo na Lido ili ostavimo u centru grada. Bez obzira na to, mislim da bi u skorije vreme trebalo da se napravi pešačko-biciklistički most između blokova i Ade Ciganlije. U planu su i most sa pasarelom od Kalemegdana do Betonhale i gondola Ušće - Kalemegdan", kaže gradski menadžer i dodaje da Beograd mora stalno da se ulepšava, jer živi od turizma - najbrže rastuće privredne grane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460591#p460591:2lz3eil9 je napisao(la):
entero11 » Wed Jun 21, 2017 11:18 pm[/url]":2lz3eil9]http://www.blic.rs/vesti/beograd/pogledajte-kako-je-sve-stari-savski-most-mogao-da-izgleda/q6lchqn
Sa ovim predlogom od Mostprojekta ne bi uopste bile guzve dok se radi jer most ostaje.Cim su otkupili projekat moguce da je neko i ukapirao sustinu.

Svidja mi se ova varijanta. Sto kazes, svo vrijeme gradnje stari most bi prakticno bio u funkciji. Ovako, ko zna kakve ce sve zavrzlame nastati. Uz to vjerujem da bi prosirenje bilo jeftinije od demontiranja i postavljanja nove vece konstrukcije. Takodje, iako je luk pobjednicke verzije daleko ljepsi, pitanje je kako ce se on uklopiti u vizure grada, narocito pogled prema Kalemegdanu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460119#p460119:3nbgfip2 je napisao(la):
boca-ica » 19 Jun 2017 20:57[/url]":3nbgfip2] @dragane......
....Dovoljno smo prisvojili ovu temu i da je red da i drugi mogu da iskažu svoje mišljenje ma kakvo bilo
hajde bar nedelju dana da se ne oglašavamo na ovoj temi
nece Zaricev most tako brzo da demontiraju :D
Istekao auto karantin , ko je izneo svoje mišljenje... izneo ...
još da od nekle pozajmim neku crnu kapu sa izrezima za oči . pa cu šraf po šraf da nosim na Lido :lol: :lol: :lol:
 
Sad pročitah na sajtu stubija B i prosto ne mogu da verujem šta se dešava.
Imam jedno tehničko pitanje i interesuje me mišljenje drugih u vezi drugog predloga.
1. Da li je izvodljivo da most bude u produžetku Endija Vorhola i da bude spojen sa blokom 44 (Nehruova ulica) , na koju bi direktno izbijao , pravolinijski gledano?
2. Da most bude u produžetku Stevana Markovića (Kej Oslobođenja) , i da odatle izbija na suprotnu stranu , gde bi se izgradila dva puta , od kojih bi se jedan povezivao sa putem za Crvenku , a drugi na Kotež.

I jedna i druga varijanta daju mogućnost bolje povezanosti linija gradskog prevoza i otvaranje novih mogućnosti.
 
Zaboravio si i trecu opciju :(
Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

Nazalost siguran sam da ce kao i uvek ,,Beobuildovo mišljenje ,, se potvrditi i u toj novoj širokoj anketi - opcija 1 :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466872#p466872:2qpkmb3v je napisao(la):
solecar » 21 Jul 2017 11:44 pm[/url]":2qpkmb3v]..2. Da most bude u produžetku Stevana Markovića (Kej Oslobođenja) , i da odatle izbija na suprotnu stranu ,
gde bi se izgradila dva puta , od kojih bi se jedan povezivao sa putem za Crvenku , a drugi na Kotež...
Na suprotnu banatsku stranu sa još jednim mostom preko najšireg dela Dunava ?!

Bolje da pitaju 'Parove' ili sličnu gomilu biračkog tela, pa oni da odluče o lokaciji mosta.
 
A u čemu je problem da se ima još jedan most preko Dunava? Ne mora sve da ide preko Pančevca. Ako može Sava da ima gomilu mostova , ne vidim zašto ne bi mogao i Dunav da ima još koji. I kakve ima veze što je to jedan od najširih delova Dunava? Jel neki problem nadograditi malo mostovske konstrukcije ako je potrebno?
 
Ljudi, naseli ste na priču koju vlast plasira. Umesto toga gde treba da završi postojeći most, treba pričati o tome da li nam zaista treba još jedan auto-put u centru grada, izgradnja skupog mosta i tunela. Moj predlog je da prvo uradimo metro most pored Brankovog mosta, a jednog dana da pričamo o ovom.
 
A метро мост поред Бранковог је гора идеја још од идеје о Теразијском тунелу. Нека хвала!
 
stf nebitno da li je pord Brankovog ili bilo gde drugde, bitno je da nam je potrebna drugačija saobraćajna politika i da moramo što pre da je izgradimo.
 
Нови Зарић ће имати метро коридор те не видим проблем у том смислу.
 
U pravu si da postoji ne zadovoljena potreba za premošcavanje Dunava :kk:
solecar wrote: ...Jel neki problem nadograditi malo mostovske konstrukcije ako je potrebno ?...
Sole nije problem nadograditi
ali ,,Zaric,, nije samo kratak vec je uzak i star , taman za pešačko bickiklističu namenu
a ujedno da se očuva od daljih naprezanja i opterecenja , da nam još dugo svrsishodno traje :kk:

Ako vec gradimo za preko celog Dunava onda bar malko šire od ,,Zarica,, ... da ima dve trake u oba smera (ako nema para za više)
a u sredu bar neke šine za nešto :)
Čak i običan tamvaj ne bi ,, boleo,, da postoji na ,,onoj,, strani (Borča , Ovca, Kotež , i dr.)

A ovaj stari Zaricev taman bi čučnuo do Lida umesto onog sezonskog pontonca
pa da cele godine uzivamo i u Lidu a ne samo u Adi C. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467017#p467017:9byqe4o5 je napisao(la):
Biciklistkinja » July 22nd, 2017, 6:51 pm[/url]":9byqe4o5]Ljudi, naseli ste na priču koju vlast plasira. Umesto toga gde treba da završi postojeći most, treba pričati o tome da li nam zaista treba još jedan auto-put u centru grada, izgradnja skupog mosta i tunela. Moj predlog je da prvo uradimo metro most pored Brankovog mosta, a jednog dana da pričamo o ovom.
Što neko reče u drugoj temi , drži se ti bicikle.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467018#p467018:9byqe4o5 je napisao(la):
stf » July 22nd, 2017, 7:08 pm[/url]":9byqe4o5]A метро мост поред Бранковог је гора идеја још од идеје о Теразијском тунелу. Нека хвала!
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467029#p467029:9byqe4o5 je napisao(la):
boca-ica » July 22nd, 2017, 7:32 pm[/url]":9byqe4o5]A ovaj stari Zaricev taman bi čučnuo do Lida umesto onog sezonskog pontonca
pa da cele godine uzivamo i u Lidu a ne samo u Adi C. :D
Ako tako gledamo , onda nam nije potreban ni za Lido , preširok je. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467019#p467019:3tjs22wy je napisao(la):
Biciklistkinja » July 22nd, 2017, 7:11 pm[/url]":3tjs22wy]stf nebitno da li je pord Brankovog ili bilo gde drugde, bitno je da nam je potrebna drugačija saobraćajna politika i da moramo što pre da je izgradimo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467025#p467025:3tjs22wy je napisao(la):
stf » July 22nd, 2017, 7:21 pm[/url]":3tjs22wy]Нови Зарић ће имати метро коридор те не видим проблем у том смислу.
Odavno se ovde predlažu širenja tramvajskih i trole'buskih koridora , što podrazumeva i njihovo vraćanje u Zemun , vraćanje nekadašnjeg Beovoza i izgradnja metroa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467029#p467029:3tdc1ff3 je napisao(la):
boca-ica » July 22nd, 2017, 7:32 pm[/url]":3tdc1ff3]U pravu si da postoji ne zadovoljena potreba za premošcavanje Dunava :kk:

Ako vec gradimo za preko celog Dunava onda bar malko šire od ,,Zarica,, ... da ima dve trake u oba smera (ako nema para za više)
a u sredu bar neke šine za nešto :)
Čak i običan tamvaj ne bi ,, boleo,, da postoji na ,,onoj,, strani (Borča , Ovca, Kotež , i dr.)
Ako imamo više mostova preko Dunava , smanjuje se potreba za širokim mostovima. Bar da imamo upola od onoga što ima Sava , već bi bilo mnogo lakše.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467029#p467029:3tdc1ff3 je napisao(la):
boca-ica » July 22nd, 2017, 7:32 pm[/url]":3tdc1ff3],,Zaric,, nije samo kratak vec je uzak i star , taman za pešačko bickiklističu namenu
a ujedno da se očuva od daljih naprezanja i opterecenja , da nam još dugo svrsishodno traje :kk:
Švaba je to. :) Pogledaj samo Pančevac koliko dugo stoji , a koliko je raubovan , a i biće u budućnosti , osim ukoliko se nešto drastično ne promeni.
 
Tramvaj na ovom novnom mostu ce moci jednog dana da se zameni metro-om, ne vidim u cemu je problem.
Takodje ce zaroniti u brdu pored buduceg tunela za automobile.
 
Problem je u tome što metro neće moći da zameni travmaj tako lako ili skoro uopšte jer metro zahteva drugačija rešenja. Osim ako nećemo metro da vodimo preko kružnog toka u nivou sa ostalim saobraćajem ali to već onda nije metro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467017#p467017:2wrxiacv je napisao(la):
Biciklistkinja » 22 Јул 2017 06:51 pm[/url]":2wrxiacv]Ljudi, naseli ste na priču koju vlast plasira. Umesto toga gde treba da završi postojeći most, treba pričati o tome da li nam zaista treba još jedan auto-put u centru grada,
Хм, а где треба да буде тај још један аутопут у граду ?
 
Vrh