Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454819#p454819:t4jsippb je napisao(la):
RioBL » 30 Мај 2017 03:49 pm[/url]":t4jsippb]
Karakteristika svih mostova na Temzi, sa izuzetkom nekoliko zeljeznickih, su sto bi englezi rekli "predestrian friendly". To nije slucaj sa beogradskim mostovima

Зато што су београдски мостови изграђени у зениту аутомобилског урбанизма. Примера ради, стари мост Краља Александра је далеко пешачки хуманији од послератног Бранковог иако је фактички то исти мост. Проблем београдских мостова је што су сви изграђени у форми аутопута, а трансверзални правци чији су они део, претворени су у магистралне правце. Од Бранковог су направили магистрални мост, и тиме повећали брзину кретања возила на њему. Самим тим, иако Бранков има широке тротоаре, пешачење преко њега је ркајње непријатно јер сваких 30 секунди метар од пешака пролети зглобни аутобус са 80 на сат ставрајући ваздужни талас, буку, и превелике вибрације.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454823#p454823:t4jsippb je napisao(la):
Zombieboy » 30 Мај 2017 04:11 pm[/url]":t4jsippb]
Sto se tice beogradskih mostova, kako bi se oni mogli napraviti humanijim za pesake? Mozda nekoliko manjih, poput Milenijum Bridza ili X mosta? Rekonstrukcija Zaricevog bi svakako trebalo da napravi presedan i pokrene razvoj u tom pravcu.

Може се и Бранков хуманизовати тако што би се крајња десна трака претворила у пешачко-бициклистичку. Као и крајње десне траке Бранкове улице које бих вратио пешацима, а Теразијски тунел укинуо и претворио у галерију. Све ово након изградње базисних тунела и новог Зарића.
И да се укине више магистрала преко Теразија - па таква будалаштина постоји само у аутомобислким америчким градовима.
 
Gradski arhitekta Milutin Folić predstavio novi izgled Savskog mosta inspirisan Stanijom
savski-most-sise-2.jpg

Njuz.net
 
Primer iz Zagreba mi nije nesto preterano lep. Ta zelena ne podseca ni nasta lepo. Opet, sa moje potpuno laicke tacke gledanja, Zaricev most bi daleko lepse i elegantnije izgledao da je neke tamnije boje. Sta vise, mozda kombinacija dve boje, tamno sive i bele? Ili braon, poput Ajfelovog tornja? Ili cak skroz beo. Tokom noci bi bela boja bas dosla do izrazaja zbog dodatnog osvetljenja.
 
Au brate...Mi toliko toga imamo da dozvolimo sebi luksuz i da rusimo, pa da pravimo novo. Kakav mentalni sklop bi trebao da budeš, da bi predložio tako nešto??? Da smo mi neka ekonomsko-industrijska sila, da imamo izgrađeno i sta treba i sta ne treba, pa da kaže čovek da nema više gde da se gradi nesto novo, pa po nesto mora i da se sruši da bi se novo i bolje gradilo...Pa da se prekrstiš.

Da su pametni (kao sto nisu), da se pokrene gradnja novog, velikog i modernog savskog mosta, a ostali da stoje kakvi su, pa posto se izgradi, da se postojeći preuređuju u drugačije namene.

Ideja o tramvaju preko Brankovog mosta je super, ali da bi to bilo, morale bi da se preurede mnoge stvari. A to je O G R O M A N posao.
 
Izvini ali tvoj komentar je na nivou komentara po portalima Blic, B92, Kurir itd.

Razumeo bih da nisi imao vremena da prolistaš ovu temu, jer da jesi mnogi forumaši daleko
upućeniji u postojeću problematiku su na veoma jasan način pokazali ili dokazali da postojeći
most svojim propusnim kapacitetima jednostavno nije adekvatan za postojeću lokaciju.

Ostavljati postojeće saobraćajno usko grlo samo jelte zato što bi se bilo kakva akcija smatrala luksuzom
je blago rečeno neracionalno.

Da su se tom logikom (nemojte rušiti grehota je) vodili naši preci Beograd bi još uvek bio najobičnija Turska kasaba
sa uskim malim i haotičnim uličicama i bez ikakve perspektive.
 
А је л` теби познато да су наши преци порушили неки београдски мост у мирнодопским условима? Да смо се, овако сиромашни, икад толико курчили?

Шта је спорно у Блејдовом резону, да његов пост поредиш са коментарима глупака са Б92 и Блица?
 
cisto cinjenica radi, da li je ista jeftinije dodati dva mosta sa strane a ovaj ostaviti za pesake, nego graditi ono predlozeno na sprat?
 
Верујем да јесте, а та рачуница би свакако морала да буде објављена.

Нико овде, међутим, неће сабрати губитке које ће у Београду узроковати трогодишњи недостатак моста на тој позицији, а који ће, уз жесток пад квалитета у граду током тог не тако кратког периода, бити енормни.
 
Наравно да није јефтиније. Градиш два моста уместо једног у далеко компликованијим, тј. скупљум условима, а то су изузетна близина моста који има дрвене шипове, изграђен је у старту као привремен и још трпи 40 година трамвај по себи. ... кога не смеш да дестабилизујеш. Плус да током радова и даље иде трамавај преко њега. И све то треба радити на терену због кога рокају 50 метара дубоке шипове за обичну пословну зграду ...
 
Ne vidim preterani smisao da se sa mostom bilo šta radi dok se ne postave šine na Most preko Ade. Ceo NBG ostaje bez tramvajskog saobraćaja dok se to ne uradi.
 
Биће дотад сигурно постављене шине преко новог моста, јер другачије неће моћи да функционише трамвај у Београду, али не знам да ли сте исувише млади, или нисте баш имали потребу да у зиму 2007/08. прелазите са једне на другу обалу Саве - ја јесам, свакодневно, и сећам се који је ПАКАО владао када је Стари мост био затворен због реконструкције: колона (боље рећи - паркинг) била је свакодневно од Општине НБ до моста. Аутобуси су у жутој траци немоћно стајали већ у Блоку 30. Аутопут и Газелу боље да не помињем.

Три године тога? То ниједна власт не сме да дозволи.
 
A tada panto bjese nije bilo mosta na adi koji je otvoren 2012 godine 1 januara tako da guzve ce biti ali daleko daleko manje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455411#p455411:xp81aya1 je napisao(la):
kkorisnikk » Pet Jun 02, 2017 12:42 pm[/url]":xp81aya1]Izvini ali tvoj komentar je na nivou komentara po portalima Blic, B92, Kurir itd.

Razumeo bih da nisi imao vremena da prolistaš ovu temu, jer da jesi mnogi forumaši daleko
upućeniji u postojeću problematiku su na veoma jasan način pokazali ili dokazali da postojeći
most svojim propusnim kapacitetima jednostavno nije adekvatan za postojeću lokaciju.

Ostavljati postojeće saobraćajno usko grlo samo jelte zato što bi se bilo kakva akcija smatrala luksuzom
je blago rečeno neracionalno.

Da su se tom logikom (nemojte rušiti grehota je) vodili naši preci Beograd bi još uvek bio najobičnija Turska kasaba
sa uskim malim i haotičnim uličicama i bez ikakve perspektive.

Ovo kako ti odgovaraš je već zamena teza i hajde da ne pričamo na tom nivou. Ulicu treba proširiti, ako postoje uslovi. Ali proširiti most je mnogo teže, a pritom je i bacanje para, posto ceš ih potrositi skoro kao i da si gradio novi most, a opet ćeš imati budževinu. Sto kaže Pantograf (putovao sam preko savskih mostova u Beogradu svaki dan u oba pravca 2006. , 2007.,..bilo - ne ponovilo se), kada se obnavljao ,,Zarić,, bile su to dve velike trake manje u špicu.

Rušenje tog mosta košta. I zasto da se rusi? Zasto da i kada se izgradi buduci veliki i moderan savski most koji ce zadovoljavati kapacitet saobracaja, nemamo još jednu traku po smeru za hitne slucajeve??? Hoce li biti višak? Izgradnja novog mosta košta, pa košta...Da li ga pravili na mestu sadašnjeg Zarićevog, u produžetku pomenutog bulevara ili nekom trećem mestu,...

Ali zasto da nas košta i rušenje starog i da nemamo još jedan most, pa kakav je da je? Budi ljubazan, pa odvoji malo svog dragocenog vremena i udostoji me odgovora na to pitanje...Hvala lepo unapred...
 
Jasno je da je psihologija trenutne gradske vlasti da moraju napraviti gradski most kako bi bili uspešniji od stare vlasti. Ne vidim drugo objašnjenje za forsiranje ovog mosta.
 
Овај мост би могао да послужи на неком другом месту, мањем граду коме је као такав неопходан, а Београду лепо нови и већег капацитета.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455881#p455881:355qkqjp je napisao(la):
vucko » Ned Jun 04, 2017 4:42 pm[/url]":355qkqjp]Jasno je da je psihologija trenutne gradske vlasti da moraju napraviti gradski most kako bi bili uspešniji od stare vlasti. Ne vidim drugo objašnjenje za forsiranje ovog mosta.

Kamo srece da se vlasti tako takmice jedni sa drugima :)
 
Pošto su postojeći drveni šipovi savim dobri za pešački most, a neupotrebljivi za bilo šta drugo, ne postoji apsolutno ni jedan društveno koristan razlog da se ne zadrži stari most i ne napravi sasvim novi. Ni konačna cena, ni bezbednost, ni šteta od prelaznog režima, ni stepen koristi od konačnog rešenja. SVE je bolje ako se radi novi most. Jedini razlog insistiranja na rušenju starog i pravljnja novog na ISTOM mestu je da se ne bi moralo rezervisati još dodatng zemljišta koje su trenutno predvideli kao građevinsko. Dakle čista pohlepa je jača od javnog interesa i ništa drugo. Taj stari most čak i ne izlazi na bilo koje logično i dobro povezano mesto na Novom Beogradu. Nema nikakve veze sa matricom ulica.

Pošto se BNV upravo ovog trenutka trudi da konačno upropasti najbolju lokaciju za most, tamo gde je planirana kula, trenutno još postoje opcije da se novi most postavi na poziciju nekog (možda proširenog na račun još praznog bloka) od tri nova radijalna puta koji izlaze na Savu (sao4, sao7 i sao3), ili da ide dublje kroz neki od dva još neizgrađena bloka, 13 ili 17. Nažalost prostor za rešenja nam se sužava bukvalno iz dana u dan.

b18pozicijaj.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455540#p455540:3p6zc5uz je napisao(la):
direktor » 02 Jun 2017 08:40 pm[/url]":3p6zc5uz]A tada panto bjese nije bilo mosta na adi koji je otvoren 2012 godine 1 januara tako da guzve ce biti ali daleko daleko manje


А Мост на Ади ће овде да помогне... онолико.
Увек ме фасцинира спремност људи да верују како ће све бити добро, док се не деси... удар Титаника о ледени брег.

Ево, могу да ставим 100 евра да ће у року од најдуже три месеца од рушења Старог моста почети приче о постављању понтона - који више неће имати где да изађе на десној обали.
 
Pa sad, na desnoj obali nema ni običnih stepenica do vode, da čovek izađe iz čamca, tako da bi bilo previše ambiciozno očekivati od njih mesto za pontonski most.
 
Наравно да нема, зато ћемо и бити осуђени на трогодишњи пакао.
 
Vrh