Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Закржљала средина је закржљала средина - у сваком смислу.

Разлог за оволико пљување по идејном решењу је искључво и само зато што је идеја интензивирана због Београда на води - па, пошто је део те приче, хајде онда да просипамо кофе гована - мозак ћемо да искључимо. И бићемо хероји, какву год глупост да одвалимо.

Хајде да "непристрасне" питам (јер сам ја свакако, у сукобу интереса :lol: ) ...

Који је то мост са друмским профилом 2+2 хуман за пешаке? Бранков? Мост на Ади? Панчевачки? Јел вам пријатно кад вам Соларис пролети на два местра од увета са 80 на сат? Баш диван осећај. Због чега тврдите да је више хуман такав мост где су пешаци у нивоу са саобраћајем него овај предлог пешака изнад саобраћаја?

Да је пешачко-бициклистички сегмент у нивоу, опет главни правци кретања тих група - осуђени су на степенице, које и данас постоје и на Газели, и на мосту на Ади, и на Зарићу, и на Бранковом ...

Даље ми је посебно смешна поспрдна констатација како су идејни творци "оригинални" ... па нису, али је ово опет оригиналније од моста у нивоу - далеко оригиналније. Ја лично видим наставак ове конструкције до Теразијске терасе једног дана и спајање пешачко - бициклистичке магистрале од Теразија до Старог сајмишта у нивоу .... али неки тако далеко не виде. Виде само Београд на води.

Закржљала средина је закржљала средина - у сваком смислу.
 
Previše važnosti pridaješ žvalavom.

Kako onda tumačiš loše kritike za X most?

Razlog za pljuvanje po internetu je to što je su ljudi hejteri i većini sve smeta i sve bi da menjaju osim sami sebe, a najlakše je "pljunuti" skriven iza tastature.
 
Иако идеја о пешачком мосту који би у том горњем нивоу наставио право преко свих саобраћајница и парка до Теразијске теразе звучи лепо, плашим се да иста ограничава увођење метроа у гребен.
 
Ako se vec planira X most, kao biciklisticko pešački, onda je apsurd da se i ,,Zarić,, pretvara u isti. Novi most koji se bude gradio, gradi se jednom i treba ga valjano uraditi. 3 trake minimum po smeru, pa i 4. A jednog dana ce i 5 biti malo, tako da ni taj broj ne bi bio na odmet. Potreban je lep i moderan most, ali preče je da ima vise traka, nego ovo prvo. Tako da ako ce na ustrb lepote da ima vise traka po smeru, potpuno je ok.

A ,,Zarić,, da ostane za javni prevoz i hitne slucajeve. Za pešake u onoj meri, kao sto je sada.
 
Moja kritika se odnosi pre svega na stepeniste za pesake i nikakve rampe za bicikliste.
Neko je vec na prethdonim stranama pomenuo, da se naprave manje strme stepenice plus rampe za bicikliste i taj godnji nivo bi bio mnogo bolji.
Mada za bicikliste mozda i ne mora, ako se ostavi dovoljna sirina staze na donjem nivou.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453316#p453316:2kz1aw37 je napisao(la):
stf » Wed May 24, 2017 9:53 am[/url]":2kz1aw37]Закржљала средина је закржљала средина - у сваком смислу.

Разлог за оволико пљување по идејном решењу је искључво и само зато што је идеја интензивирана због Београда на води - па, пошто је део те приче, хајде онда да просипамо кофе гована - мозак ћемо да искључимо. И бићемо хероји, какву год глупост да одвалимо.

Хајде да "непристрасне" питам (јер сам ја свакако, у сукобу интереса :lol: ) ...

Који је то мост са друмским профилом 2+2 хуман за пешаке? Бранков? Мост на Ади? Панчевачки? Јел вам пријатно кад вам Соларис пролети на два местра од увета са 80 на сат? Баш диван осећај. Због чега тврдите да је више хуман такав мост где су пешаци у нивоу са саобраћајем него овај предлог пешака изнад саобраћаја?

Да је пешачко-бициклистички сегмент у нивоу, опет главни правци кретања тих група - осуђени су на степенице, које и данас постоје и на Газели, и на мосту на Ади, и на Зарићу, и на Бранковом ...

Даље ми је посебно смешна поспрдна констатација како су идејни творци "оригинални" ... па нису, али је ово опет оригиналније од моста у нивоу - далеко оригиналније. Ја лично видим наставак ове конструкције до Теразијске терасе једног дана и спајање пешачко - бициклистичке магистрале од Теразија до Старог сајмишта у нивоу .... али неки тако далеко не виде. Виде само Београд на води.

Закржљала средина је закржљала средина - у сваком смислу.


Слажем се, ово је закржљала средина у сваком смислу, примера ради ћути на октроисање решења без (по могућству међународног) конкурса за битан инфраструктурни пројекат..

Е видиш, по томе што мењаш тезе се може видети да прерасташ у политичара,
елем лично се одавно залажем за претварање топчидерске долине, савског амфитеатра, теразијске терасе у парковске површине, много пре УМП, БНВ и других политичких пројеката, стога те методе изволи спроводи на неком од политичара аматера или других политичара професионалаца.

Наравно да јеси пристрасан, јер ти је мозак заражен политиком, кроз њену призму посматраш стварност, уосталом као и већина на овом форуму..

Нити један мост није пријатан за пешаке осим пешачког, а предложени није пешачки мост. Ако им је толико стало до пешака, нека направе неколико, један по средини СА, други код бетон хале, а овај нека лепо има широке тротоаре, ако треба и штитнике од буке за пешаке, али нека буде људски мост, довољног капацитета да подржи саобраћај који преко њега прелази, не смета речном испод њега и да наравно естетски задовољи критеријуме. Или још боље да ипак направе потребан мост по средини СА, а овде један леп пешачки..

И ја видим уређену Теразијску терасу од Москве до Саве и обновљено сајмиште, које спаја леп, широк пешачки мост, Карађорђеву као кнез Михаилову, али већина не види тако, па не патетишем..

И да.. "Quisque suorum verborum optimus interpres".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453321#p453321:38ezxtvg je napisao(la):
astrodule » 24 Мај 2017 09:27 am[/url]":38ezxtvg]
Kako onda tumačiš loše kritike za X most?

Ми смо друштво са дијагнозом. Ето тако објашњавам. Психијатријском дијагнозом. Колико нам није добро се врло јасно види и на Беобилду (портале типа "Блиц" не бих ни коментарисао). Тај X мост је настао вишемесечном конструткивном дискусијом на тему пешачког моста негде у зони Бетон хале ... он је резултат сукобљавања аргумената и мишљења тадашњих Беобилдоваца. Настао је конструктивном дискусијом.

Данашњи састав Беобилда је све - само не мислећи или не дај Боже, конструктиван. Од отварања теме о том мосту, никаква се дискусија развила није. И састав Беобилда је само лајт верзија инфо - портала са простом филозофијом: "ако не могу да пљунем по нечему, нећу ништа ни да напишем".

А не дај Боже да било ко ишта похвално за било шта каже, моментално добија етикету бота или слично. Зато се они са позитивним мишљењем на Беобилду више не оглашавају - не на Беобилду - не оглашавају се више нигде. Интернет су преузели људи којима је кењање и просеравање по свему и свачему постао "јалфстајл" ...
 
Добро, добро - олуја стиже из правца Земуна, фијуче кошава, љујају се темељи јавног морала, још једна победа Партизана, свуд около је дрога, пропада цивилизација...

Дакле, сигурно не бих да хвалим неки предлог само зато што се теби свиђа, или само због тога што смо стављени пред свршен чин - као што видим да ни ти не хвалиш одустајање од фонтане на Теразијској тераси - слање пешака на виши ниво моста уз степенице сматрам инфериорним решењем у односу на стандардно: биће им непријатно изнад друмског саобраћаја готово исто као поред њега, али ће зато морати да се пењу.

Бесмислица.
 
Ovkvu poziciju i prirodne odlike terena nema ni jedan drugi most u Bgdu
Te zaslužuje dobrih nekoliko ravnopravnih a razlićitih idejnih opcija
umesto samo te jedne
:sesir:
 
Nemam mnogo vremena da pišem na forumu, ali da dodam još ovo - od svih priča o konstrkuciji mosta i tome da li će biti srušen ili "srušen", meni zapravo najviše bode oči to što postoji idejno rešenje mosta koje su uradili Parsons i Syb van Breda, to idejno rešenje je prikazano prošle godine Muhamedu Alabaru i osim šture vesti u Informeru i par slika na Fejsbuk stranici grada nikakvih drugih zvaničnih i nezvaničnih saopštenja o tom susretu nije bilo, što su predstavnici Parsonsa bili na poslednjem sastanku sa Ežisom o metrou, da bi ta info posle bila izbrisana, i što na sajtu Syb van Brede stoji da je klijent za kojeg je rađen idejni projekat mosta Eagle Hills.

Možda sam paranoičan i potpuno grešim, pa na konkursu pobedi neko sasvim drugo rešenje, ali ako na kraju bude izabran ovaj rad, to neće biti samo dokaz da je konkurs fingiran kako bi se ispoštovala procedura (kao i manje-više sve ostalo u vezi sa "Navodnim Beogradom"), već otvara i niz drugih spornih pitanja - za početak kako je naručilac posla Eagle Hills za projekat čiji je investitor grad i koji treba da se realizuje preko Direkcije za građevinsko zemljišta?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453329#p453329:2jdq9h5p je napisao(la):
Blade » Sre Maj 24, 2017 5:11 am[/url]":2jdq9h5p]Ako se vec planira X most, kao biciklisticko pešački, onda je apsurd da se i ,,Zarić,, pretvara u isti. Novi most koji se bude gradio, gradi se jednom i treba ga valjano uraditi. 3 trake minimum po smeru, pa i 4. A jednog dana ce i 5 biti malo, tako da ni taj broj ne bi bio na odmet. Potreban je lep i moderan most, ali preče je da ima vise traka, nego ovo prvo. Tako da ako ce na ustrb lepote da ima vise traka po smeru, potpuno je ok.

A ,,Zarić,, da ostane za javni prevoz i hitne slucajeve. Za pešake u onoj meri, kao sto je sada.

Pa ti mostovi uopšte nisu blizu jedan drugom. Kako je apsurd?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453324#p453324:2w4d66x5 je napisao(la):
Дошљак » Sre Maj 24, 2017 4:45 am[/url]":2w4d66x5]Иако идеја о пешачком мосту који би у том горњем нивоу наставио право преко свих саобраћајница и парка до Теразијске теразе звучи лепо, плашим се да иста ограничава увођење метроа у гребен.

Pa metro bi ulazio ispod pešačke staze, ili između dva kraka pešačkih platformi. Jedno rešenje ne isključuje drugo. Ima potpuno dovoljno mesta za sva 3 vida transporta (auto-tunel, metro i pešačko-bici staza).
 
Мост се не уклања, али можда не задржимо постојећу конструкцију - то је рекао.

`бем ти будалу.
 
....da li će biti zadržana postojeća lučna konstrukcija ili neka nova....
:lool: :lol: :lool:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453626#p453626:3h9fden6 je napisao(la):
Пантограф » 25 May 2017 13:37[/url]":3h9fden6]`бем ти будалу.

+1 :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453513#p453513:tnwzbnf5 je napisao(la):
Lurker » Čet Maj 25, 2017 5:13 am[/url]":tnwzbnf5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453329#p453329:tnwzbnf5 je napisao(la):
Blade » Sre Maj 24, 2017 5:11 am[/url]":tnwzbnf5]Ako se vec planira X most, kao biciklisticko pešački, onda je apsurd da se i ,,Zarić,, pretvara u isti. Novi most koji se bude gradio, gradi se jednom i treba ga valjano uraditi. 3 trake minimum po smeru, pa i 4. A jednog dana ce i 5 biti malo, tako da ni taj broj ne bi bio na odmet. Potreban je lep i moderan most, ali preče je da ima vise traka, nego ovo prvo. Tako da ako ce na ustrb lepote da ima vise traka po smeru, potpuno je ok.

A ,,Zarić,, da ostane za javni prevoz i hitne slucajeve. Za pešake u onoj meri, kao sto je sada.

Pa ti mostovi uopšte nisu blizu jedan drugom. Kako je apsurd?

Apsurd je iz vise razloga, najmanje zato sto sam ja to rekao...neke i da navedem...

1. To je sada jedini tramvajski most, a u koliko bi se pretvorio u pešački, ostavio bi blokove 21, 22 i 23 bez tramvaja, koji bi do juče imali.
2. Preko tog mosta vec ima staza za pešake, tako da ko zeli bas tu, moze da pređe.
3. Kada na svim drugim mostovima zagusti, time sto ce hitna pomoć preći bez guzve i provlačenja na drugu stranu Save, moze da se mozda spasi neciji zivot, kada su svaki minut i sekunda, vazni.
4. Imacemo most na kome javni prevoz ne moze da se paralise guzvom, koju prave sva ostala vozila, koja tuda vise nece ici.
5. Posto se naprave tramvajske sine na Mostu na Adi, imacemo i drugi preko koga ide tramvaj i ne bi trebalo da se opet vracamo na jedan, time sto cemo na ,,Zaricu,, ukinuti pomenuti prevoz, pretvorivši ga u pešački most.
6. Da smo neka bogata drzava, pa da ga pretvaraš u pešački, posto ce se brzo igraditi jos dva nova tramvajska i još što šta. Ali NISMO. Sve sto tvrdim, tvrdim sa realne tačke gledišta, pošto sam uzeo u obzir sveukupnu situaciju i prilike.
 
Шта Станијин другар зна. Само једна у низу увреда у ових пет година какви су ликови добили функције.
 
Trigerova metla mi prvo pada na pamet
9974bbbb178c51e95144a5632a2f0a4b.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453405#p453405:l8l8uk0g je napisao(la):
Пантограф » 24 Maj 2017, 15:19[/url]":l8l8uk0g]... слање пешака на виши ниво моста уз степенице сматрам инфериорним решењем у односу на стандардно: биће им непријатно изнад друмског саобраћаја готово исто као поред њега, али ће зато морати да се пењу.

Бесмислица.

Bas tako. A jos je vise besmislenije, kada se vec prave dve odvojene konstrukcije sa obe stane, da ne naprave da u svojoj proflu ispod imaju sinski sistem, dok ovaj ostave samo kao pesacko biciklisticki. Ovako em sto prave nove konstrukcije, em moraju da demontiraju ceo most, da ispod prave novi za sinski sistem i onda ovaj stari da kaleme na njega, sto pritom je daleko vece opterecenje na stibove neko inace. "Nidje veze"
 
Previse se bavimo pitanjem samog mosta. Daleko vaznije je pitanje saobracajnice koja ce prelaziti Savu na tom mjestu jer najvece promjene ce nastati uz tu novu saobracajnicu. Karadjordjeva i Savska ulica dobijaju veliki prikljucak iz pravca NBG a isto tako i NBG strana.
 
Да, вазда планиране петље постале су површинске раскрснице. То ће смањити и ефекат моста, и ефекат Базисног тунела.
 
Nisam za denivelisane petlje pogotovo na desnoj obali Save. Na NBG možda.

Problem sa saobraćajnom mrežom u čitavom prostoru BNV je što ne prati u dovoljnoj mjeri postojeću infrastrukturu starog dijela grada već se formiraju ulice šireg profila i većeg kapaciteta. To će se loše odraziti na stari dio Beograda, pogotovo jer se tamo formiraju pješačke zone. Stari dio grada neće moći prihvatiti pojačan priliv saobraćaja iz prostora BNV i sa NBG a možda najgore mjesto u tom spoju starog i novog biće taj planirani kružni tok u produžetku Zarićevog mosta kod parka Bristol.

To će vrlo brzo postati Slavija 2
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453673#p453673:e2p7r25m je napisao(la):
Пантограф » 25 Мај 2017 05:21 pm[/url]":e2p7r25m]Да, вазда планиране петље постале су површинске раскрснице. То ће смањити и ефекат моста, и ефекат Базисног тунела.
Јеси ли реалан? Залажеш се за саобраћајну петљу овде? Па Панто, ова позиција није Мостар или Радничка, Зарић је мост који улази у густро урбано ткиво. Никакаве петље не долазе у обзир на овом месту.
 
Не залажем се ја ни за шта од тога: мислим да Базисни тунел не треба градити, јер ће навући саобраћај из јужних делова града у Савски амфитеатар - управо онај саобраћај за који је лепо замишљено да га УМП "извуче" из централне зоне (нпр. Баново брдо - Карабурма).
Одавно сам писао да, уместо тога, треба направити тунел у продужетку Бранковог моста, чиме би била санирана и највећа градска развалина, Бранкова улица са Зелењаком.

Иначе, овако, са две закрчене површинске раскрснице, са колонама пред мостом и на мосту, са улазом у тунел у пешачком нивоу, биће диван ужитак у овом "густом урбаном ткиву". Биће баш - густо.
 
Vrh