Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Ja ne bih isao na velike raspone, jer bas mislim da je nizi luk dosta elegantniji. Ne treba nam tu Dzambo dzet od mosta.

Takodje podrzavam ideju forumasa o premestanju mosta i koriscenju kao pesackog-biciklistickog. Odlicna ideja.
 
Мост се мора дићи на одговарајућу висину и било би добро да нема стубове у води управо због несметаног саобраћаја на рекама.
 
Nesmetani saobraćaj na reklama je glupost. Verovaću u njega kada sruše Železnički i Pančevački most
 
И то ће свакако једнога дана доћи на ред.
 
Што се тиче естетике, мени је постојећи лук некако "несиметричан" са реком. Не мора лук да буде од обале до обале, али мислим да је један стуб вишак.
 
Ako most vec stvara tolike vibracije kao sto opisujete, a koje se osecaju prilikom prolaska tramvaja, onda svakako treba planirati izmestanje istog sa ,,Zarica,, . Eventualno da se ostavi jedna linija koja ce tuda ici. Mada ni to ne mora. Neka bude pešački i za hitne slucajeve u krajnjem slucaju. Setite se pre 10 godina, kada krenete preko istog sa NBG, a ono guzva do Milentija Popovića.

U produzetku Bulevara Zorana Đinđića treba napraviti moderan most poput onog na Adi. Misljenja sam da takav most tu treba, kao sto sam misljenja da Most na Adi nije trebao da bude takav, gde su samo bacene pare. A ovaj ce biti blizu centra i ukras grada.

Misljenja sam da, posto nam je svima jasno da je metro jos uvek i dalje ce biti misaona imenica, treba raditi na unapređenju tramvajske mreze, kao alternativnog prevoza. Mnogo je lakse nadograditi ono sto imas i sa time nesto postici, nego graditi novi PREskup sistem iznova. Sto se tice metroa u Beogradu, bicu srecan, ako se napravi za 30 godina.

Zasto sve ovo pisem? Zato sto mislim da taj novi most koji ce se graditi, treba da bude sa 3 vozne trake i tramvajskim sinama u sredini. Metro preko njega ne planirati. On kad bude.

Na kraju, kada rese da prave metro, najlakse je u svom tom poslu napraviti jos jedan most za isti.
 
Па сад, за метро мост је ипак потребно оставити простор, да кажем коридор, где год се градио.
 
Без обзира на мост по сред Амфитеатра, на позицији Зарића такође треба мост нормалног капацитета. У том случају постоје само две опције. Или мост поред Зарића, или мост уместо Зарића.
 
Odgovor je lak. Most pored Zaricevog u dva nivoa, a Zaricev pretvoriti u pesacko-biciklisticki
 
Problem sa ovim mostom ne postoji. Njegov najveći "Problem" je taj što ne izlazi ni na jedan novobeogradski bulevar i samim tim ne može da bude važna saobraćajnica u gradu kao što je to Gazela ili Brankov Most. Stari Savski most je baš taman za tu lokaciju, veći most bi značio više saobraćaja koji bi završavao u urbanom području na kraju jer je izgradnja tunela na jako jako dugom štapu.

A sa druge strane veći most bi značio više automobila, a nama više automobila ne treba, nama treba metro i dobar gradski prevoz. Automobila ima previše što se može videti po dugačkim špicevima i automobili uvek zakrča proširenu infrastrukturu.
 
Na most bi trebao da se nadoveze tunel ispod Kamenicke.
 
Како ствари стоје, по средини СА ће моћи само тунел испод Саве и пешачки мост, уколико се пројекат БНВ настави.

Ова шклопоција коју су привремено поставили нацисти евентуално може послужити на неком другом месту, а уместо њега изградити модеран мост који одговара 21. веку и потребама Београда.

Зарићу и Земунцима треба подићи споменик на кеју за исказану храброст и омогућавање припадницима армије СССР и НОВЈ да лакше наставе гоњење окупатора.
 
Postaje naporno čitati ove postove, blogove i članke u kojima se automobili optužuju za svo zlo ovog sveta i u kojima se tvrdi da čim se napravi novi most ili saobraćajnica, još 100.000 Beograđana će brže bolje da pohrli da kupi auto i da ode da se provoza baš preko tih novih saobraćajnica...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452117#p452117:1havrfmh je napisao(la):
Biciklistkinja » Чет Мај 18, 2017 1:48 pm[/url]":1havrfmh]Problem sa ovim mostom ne postoji. Njegov najveći "Problem" je taj što ne izlazi ni na jedan novobeogradski bulevar i samim tim ne može da bude važna saobraćajnica u gradu kao što je to Gazela ili Brankov Most. Stari Savski most je baš taman za tu lokaciju, veći most bi značio više saobraćaja koji bi završavao u urbanom području na kraju jer je izgradnja tunela na jako jako dugom štapu.

A sa druge strane veći most bi značio više automobila, a nama više automobila ne treba, nama treba metro i dobar gradski prevoz. Automobila ima previše što se može videti po dugačkim špicevima i automobili uvek zakrča proširenu infrastrukturu.

Увек се могу извести они планови где је предвиђено да булевар Михајла Пупина право избија Стари Савски мост, а Николе Тесле на Бранков, и онда нам фале само мост булевар Зорана Ђинђића-БнВ, и по мени добра идеја која нажалост тешко да ће икада бити остварена, мост Милутина Миланковића-Кнеза Александра Карађорђевића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452110#p452110:1aq155xg je napisao(la):
milanche » 18 May 2017 01:07 pm[/url]":1aq155xg]Odgovor je lak. Most pored Zaricevog u dva nivoa, a Zaricev pretvoriti u pesacko-biciklisticki

Mislim da bi bilo ruzno 2 razlicita mosta jedan pored drugog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451966#p451966:2fpi1yv3 je napisao(la):
Вожд » 17 May 2017 05:11 pm[/url]":2fpi1yv3]
卢浦大桥
file.php

Uh odlican ! :sesir:
 
Umesto pontonskog mosta do Lida
ovaj stari most bi bio savrsen da zadovolji sve potrebe velikog ratnog ostrva
Konstrukcija je savrsena da ponese sve potrebne instalacije za vodu struju i dr uz biciklisticki i pesacki saobracaj a takodje za potrebe odrzavanja mogu povremeno da prodju i teza vozila i masine
Ne postoji drugo mesto u Bgdu gde bi bio adekvatniji ni potrebniji a da svojim velicinom odgovara
Samo ga postaviti do Lida
 
Evo i male brze vizuelne orjentacije po premestanju starog mosta na novo odredište :)
takodje ceo rukavac koj je sada polu marina za camce
mogao bi sa metalnim stepenicama uz svaki stub do ima pristup do pravih pontonskih vezova za camce .....
 
Meni se iskreno to rešenje dvospratnog lučkog mosta uopšte nedopada jer povećanjem visine mosta samo još više unistavamo vizure i poglede...
Po meni bi najbolje rešenje bilo izgradnja novog mosta 2+(2 tramvajska koloseka)+2 i pešačke i biciklističke staze sa obe strane mosta, oblik mosta tipa brankov most jer mislim da je pametnije i lepše na tom mestu ići u širinu mosta nego u visinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452570#p452570:1gug5xmi je napisao(la):
Stomatolog » 20 May 2017 19:13[/url]":1gug5xmi]...pametnije i lepše na tom mestu ići u širinu mosta nego u visinu.
+1 :kk: :kk: :kk:
 
A seulska varijanta prenamene nekadašnje saobraćajne infrastrukture u javni prostor a la High Line izgleda ovako:
018_Skygarden_Seoul_%C2%A9Ossip.jpg

034_Skygarden_Seoul_%C2%A9Ossip.jpg

036_Skygarden_Seoul_%C2%A9Ossip.jpg

003_Skygarden_Seoul_%C2%A9Ossip.jpg

052_Skygarden_Seoul_%C2%A9Ossip.jpg
 
Takvi koncepti mi deluju prihvatljivo ali samo kao prolazna pesacka mesta bez prevelikog zadrzavanja zbog buke i izduvnih gasova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452550#p452550:1ky0qjvh je napisao(la):
Homer Jay » Sub Maj 20, 2017 7:49 pm[/url]":1ky0qjvh]I dalje tvrdim da je ceo konkurs fingiran i da je već mesecima poznato novo rešenje mosta, koje je uostalom bilo prikazano Alabaru na misterioznom sastanku, prošle godine, ako se ne varam.

Za par nedelja ćemo znati da li sam sve vreme bio u krivu.


Ovo rešenje pod uslovom da ispoštuju render nije loše.

P.S.

Duže vreme pratim forum, ali ono što sa sigurnošću mogu da tvrdim da se Homerova
predviđanja po pravilu i obistine. :sesir:
 
Vrh