Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 34.177
- Pohvaljen
- 56.973
Нисам мислио да не сече Карађорђеву, него да се не слива све у Карађорђеву (посебнио на уском грлу од хотела Бристол до Бранковог моста). И нормално, право са моста у тунел, раскрсница у нивоу, никако уздигнути кружни ток и слично. (где год имамо надвожњаке и стубове, ту је највеће ругло у граду које сви избегавају).
Моје виђење је да се аутомобилски саобраћај након изградње тунела протера из дела Карађорђеве од укрштања са приступницом мосту све до Калемегдана и Дорћола, а не да се убрзава. За БнВ да се уради искључење десно са моста одмах по преласку реке, да се не гуши раскрсница Карађорђеве, моста и будућег тунела.
Мада би ја исфорсирао повезивање БнВ преко Газеле, то ми некако најбезболније, четири рампе и кружни ток испод.
Моје виђење је да се аутомобилски саобраћај након изградње тунела протера из дела Карађорђеве од укрштања са приступницом мосту све до Калемегдана и Дорћола, а не да се убрзава. За БнВ да се уради искључење десно са моста одмах по преласку реке, да се не гуши раскрсница Карађорђеве, моста и будућег тунела.
Мада би ја исфорсирао повезивање БнВ преко Газеле, то ми некако најбезболније, четири рампе и кружни ток испод.