Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Нисам мислио да не сече Карађорђеву, него да се не слива све у Карађорђеву (посебнио на уском грлу од хотела Бристол до Бранковог моста). И нормално, право са моста у тунел, раскрсница у нивоу, никако уздигнути кружни ток и слично. (где год имамо надвожњаке и стубове, ту је највеће ругло у граду које сви избегавају).

Моје виђење је да се аутомобилски саобраћај након изградње тунела протера из дела Карађорђеве од укрштања са приступницом мосту све до Калемегдана и Дорћола, а не да се убрзава. За БнВ да се уради искључење десно са моста одмах по преласку реке, да се не гуши раскрсница Карађорђеве, моста и будућег тунела.

Мада би ја исфорсирао повезивање БнВ преко Газеле, то ми некако најбезболније, четири рампе и кружни ток испод.
 
ček, ako je već moguće dodati trake i ostaviti tramvaju nezavisnu trasu, tramvaj onda ne mora ni da se spušta dole za sve linije (most je već sam po sebi podignut), može da ima nadole spuštanje tako što siđe sa strane (da praktično na kratkom prostoru ima 4 tramvajske trake), a da dve ostanu podignute, i da u tunel uđe skroz denivelisano - stotinak metara tramvaja na stubovima i ulaz u tunel iza Gavrila Principa (npr. kod diskonta pića) stvara potencijalno vrhunsku denivelisanu trasu, uz izdignutu stanicu kod Ekonomskog.

Ako mu se da prioritet u odnosu na tramvaje koji se priključuju sa trase 7 / 9 (jednostavno za izvesti).. dođemo opet do suštinskog prostog pitanja, ako se već tako svašta budži, a zašto uopšte tramvaj?
 
Чек, ако сам добро разумео, предлажеш да трамвај иде у тунел?
 
Taj tunel ima svrhe samo ako se izgrade minimum 2+2 trake, sve ispod toga je usko grlo.
 
Aпсолутно. Исто као што и мост желе да претворе у 2+2+трамвај како би се "отчепило" то уско грло.
 
Došljak, samo hoću da kažem da nam i most i tunel trebaju za nešto drugo, a svi znamo šta..
 
Дошљак":2djul1u3 je napisao(la):
Моје виђење је да се аутомобилски саобраћај након изградње тунела протера из дела Карађорђеве од укрштања са приступницом мосту све до Калемегдана и Дорћола, а не да се убрзава. За БнВ да се уради искључење десно са моста одмах по преласку реке, да се не гуши раскрсница Карађорђеве, моста и будућег тунела.

Eh, to bi bilo fantasticno. Ali sumnjam da je moguce ukinuti automobilski saobracaj u Karadjordjevoj. :(

To je vazna saobracajnica, koja povezuje SA sa Brankovim mostom, Kalemegdanom a preko bulevara V.B sa Dorcolom i preko Francuske sa terazijskim grebenom i opet na Dorcol.

Ako bi se ukinuo bulevar Vojvode Bojovica, cemu ipak dajem prioritet, pa onda i saobracaj Karadjordjevom, sva veza SA a i NBG sa Dorcolom bi se svela na ovaj tunel, sto bi, mislim, bilo previse. Taj tunel bi morao biti bar 3+3 da kompenzira gubitak Karadjordjeve i bulevara VB samo za povezivanje sa Dorcolom, da ne govorim o tome da nedostatak automobilskog pristupa Kalemegdanu takodje ima svoju cijenu.

Дошљак":2djul1u3 je napisao(la):
Мада би ја исфорсирао повезивање БнВ преко Газеле, то ми некако најбезболније, четири рампе и кружни ток испод.

Mislim da ni to nije dobro rjesenje.
Gazela je ionako preopterecena i treba traziti nacin da se ona rastereti a ne da se dodatno optereti saobracajem iz BNV.

Za prostor BNV je neophodna nova automobilska saobracajnica prema NBG a planeri misli kako je najbolje tu saobracajnicu "prisiti" Zaricevom mostu. Najbolje sigurno nije. Mozda samo najjeftinije.

spatiotecte":2djul1u3 je napisao(la):
Taj tunel ima svrhe samo ako se izgrade minimum 2+2 trake, sve ispod toga je usko grlo.

I sirok tunel, osim sto je skup, devastira prostor oko svojih portala. I o tome treba voditi racuna.
2+2 bih ja smatrao apsolutnim maksimumom i za prostor SA i Dorcola, pogotovo ako bi se saobracajnica iz tunela ukrstala u nivou sa drugim saobracajnicama. 1+1 bi za mene bilo optimalno, ali samo uz nadvoznjak preko Karadjordjeve.

medjutim":2djul1u3 je napisao(la):
ček, ako je već moguće dodati trake i ostaviti tramvaju nezavisnu trasu, tramvaj onda ne mora ni da se spušta dole za sve linije (most je već sam po sebi podignut), može da ima nadole spuštanje tako što siđe sa strane (da praktično na kratkom prostoru ima 4 tramvajske trake), a da dve ostanu podignute, i da u tunel uđe skroz denivelisano...

Pravi i najveci potencijal ovog mosta i jeste u sinskom saobracaju. Nazalost, automobilski ima prioritet.
 
Nevjerovatno prilog kako treba ispostovati predloge gradjana i most imenovati imenom Miladina Zarica .
I sad predsjednica komisije za imemovanja jasmina mitrovic maric stoji ispod mosta skoro na mjestu gdje je stajala tabla i epohalno konstatuje
Kako bi tu trebalo na setalistu postaviti tablu takodje :bash:
A tabla je malte ne do juce tu stajala .
Prilog je bio u bg hronici na rts .
Inace komisija nema mejl adresu ni nista

Mislim da bi trebalo na stubu mosta odraditi mural da izgleda kao tabla koju su uklonili
 
Mурал би био заиста фино легао на стубу, али ми се чини да променадом дежура приватно обезбеђење.
 
Khm oni su najmanji problem ako znaju da plivaju khm
 
qqae.jpg

Direktore, daj okači ponovo sliku postavljanja table.
 
samo da javim da se rade varijante prosirenja starog zeleznickog mosta sa dve dodatne trake-platforme sa strana, i da sam imao uvid u resenja... takodje, sto je jos bitnije, planira se kruzni tok kod raskrsnice karadjordjeve sa pristupnim putem ka mostu...
 
Ne bilo teško vama informisanima da ponovite. Trazim, ali ne ide mi da nadjem da nedge piše...Za kada se planira početak radova na ovome o čemu pišete?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368308#p368308:2vqakryb je napisao(la):
Blade » 23 Jan 2016 11:49 am[/url]":2vqakryb]Ne bilo teško vama informisanima da ponovite. Trazim, ali ne ide mi da nadjem da nedge piše...Za kada se planira početak radova na ovome o čemu pišete?
ako si mene pitao, jos uvek nemam taj podatak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368306#p368306:3al0mmc9 je napisao(la):
louderick » 23 Jan 2016, 11:40[/url]":3al0mmc9]samo da javim da se rade varijante prosirenja starog zeleznickog mosta sa dve dodatne trake-platforme sa strana, i da sam imao uvid u resenja... takodje, sto je jos bitnije, planira se kruzni tok kod raskrsnice karadjordjeve sa pristupnim putem ka mostu...
Starog železničkog ili Starog savskog?
 
tramvajski most je u pitanju. lapsus, napisao sam zeleznicki u pocetnom postu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368306#p368306:11qnklds je napisao(la):
louderick » 23 Јан 2016 11:40 am[/url]":11qnklds]samo da javim da se rade varijante prosirenja starog zeleznickog mosta sa dve dodatne trake-platforme sa strana, i da sam imao uvid u resenja... takodje, sto je jos bitnije, planira se kruzni tok kod raskrsnice karadjordjeve sa pristupnim putem ka mostu...
Па ево га то идејно решење реконструкције моста Миладина Зарића :) (Старог савског моста). Види се и будући велики кружни ток.

Мапе из конкусне документације, графички прикази:
Pogledajte prilog 1

Ово је конкурсна документација:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -83-15.pdf

Обавештење о закљученом уговору за идејно решење реконструкције моста је закључен 29.септембра 2015. са предузећем Енкоде, Београд.
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -83-15.pdf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368405#p368405:l2kw3q9v je napisao(la):
Гага » 23 Jan 2016 10:15 pm[/url]":l2kw3q9v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368306#p368306:l2kw3q9v je napisao(la):
louderick » 23 Јан 2016 11:40 am[/url]":l2kw3q9v]samo da javim da se rade varijante prosirenja starog zeleznickog mosta sa dve dodatne trake-platforme sa strana, i da sam imao uvid u resenja... takodje, sto je jos bitnije, planira se kruzni tok kod raskrsnice karadjordjeve sa pristupnim putem ka mostu...
Па ево га то идејно решење реконструкције моста Миладина Зарића :) (Старог савског моста). Види се и будући велики кружни ток.

Мапе из конкусне документације, графички прикази:
Pogledajte prilog 1

Ово је конкурсна документација:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -83-15.pdf

Обавештење о закљученом уговору за идејно решење реконструкције моста је закључен 29.септембра 2015. са предузећем Енкоде, Београд.
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -83-15.pdf
file.php

file.php

da. sa tim sto su varijante razlicite u ulivnim trakama ka mostu... zavisi koja verzija rekonstrukcije mosta bude usvojena...
 
Да различите су, а као што кажеш, видећемо шта ће се усвојити.

Лоудерик, нема потребе да цитираш поруку одмах изнад. Са тим се само губи драгоцени простор.
 
Kad si upoznat kako misle da izvedu kalemljenje mosta novi stubovi itd sve sto si rekao uglavnom smo znali
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368416#p368416:1zpubymo je napisao(la):
direktor » 23 Jan 2016 11:36 pm[/url]":1zpubymo]Kad si upoznat kako misle da izvedu kalemljenje mosta novi stubovi itd sve sto si rekao uglavnom smo znali
nisi mogao biti unapred upoznat kad je sad u toku razrada raznih varijanti: posebni stubovi, ojacanje postojecih, i jos se rade nove ideje....
 
Ako ti kazes da nisam mogao biti upoznat ok dobro ti nama dosao na bb
 
O ovoj "razradi rešenja" je pričao i Branislav Popović i DGGZ na Studiju B, u emisiji "Beograd na vodi" bez da je rekao išta konkretno za celo trajanje emisije.


Ja to stvarno ne mogu da razumem, da niko nema hrabrosti da kaže da ne može prvo da se određuje prostor na kojem će da se grade zgrade, a da se potom razmišlja o saobraćaju, pa i o prelasku vozila preko Save.
Prosta logika kaže da je potreban novi most, a to dalje implicira da most traži pristupne saobraćajnice, a da je za pristupne saobraćajnice potreban prostor - koji su ovi odredili za - zgrade.

Pokušati proširiti most koji je bio brza ratna improvizacija okupatora - i po svom položaju i samoj konstrukciji, i koji je 70 godina kasnije usko grlo u gradsku je - neozbiljno.
Ali razumem, zadatak je dobijen, i ko misli kritički - dobija otkaz.


Ali ne razumem kao misle da zatvore most zbog radova (jer mora sve osim lukova i kutije da se skine) a da pre toga ne puste tramvaje preko Mosta na Adi, e ta količina slepila i klimanja glavom me zgražava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368448#p368448:1nsz9bpt je napisao(la):
direktor » 24 Jan 2016 10:18 am[/url]":1nsz9bpt]Ako ti kazes da nisam mogao biti upoznat ok dobro ti nama dosao na bb
hvala. ne budi tako osetljiv. ne mozes biti upoznat sa detaljima kad se oni upravo rade. logicno....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368477#p368477:12v9figs je napisao(la):
relja » 24 Jan 2016 01:16 pm[/url]":12v9figs]O ovoj "razradi rešenja" je pričao i Branislav Popović i DGGZ na Studiju B, u emisiji "Beograd na vodi" bez da je rekao išta konkretno za celo trajanje emisije.


Ja to stvarno ne mogu da razumem, da niko nema hrabrosti da kaže da ne može prvo da se određuje prostor na kojem će da se grade zgrade, a da se potom razmišlja o saobraćaju, pa i o prelasku vozila preko Save.
Prosta logika kaže da je potreban novi most, a to dalje implicira da most traži pristupne saobraćajnice, a da je za pristupne saobraćajnice potreban prostor - koji su ovi odredili za - zgrade.

Pokušati proširiti most koji je bio brza ratna improvizacija okupatora - i po svom položaju i samoj konstrukciji, i koji je 70 godina kasnije usko grlo u gradsku je - neozbiljno.
Ali razumem, zadatak je dobijen, i ko misli kritički - dobija otkaz.


Ali ne razumem kao misle da zatvore most zbog radova (jer mora sve osim lukova i kutije da se skine) a da pre toga ne puste tramvaje preko Mosta na Adi, e ta količina slepila i klimanja glavom me zgražava.
kakve ima veze sto je uradjen u ratu??
pa i brankov most je prosirivan na isti nacin...
ako bude varijanta na dodatnim stubovima, mozda i ne bude prekidan saobracaj...
po tvojoj logici nista ne bi trebalo da se radi u gradu jer to, dok traje, utice na saobracaj???
 
Vrh