Ovo je naš neki paradoks. Ja takođe smatram da te 2 krnje trake ne pomažu puno ali ipak se u ovom gradu pokazalo u više navrata da zatvaranje tih polu-funkcionalnoh “alternativa” (ne znam kako drugačije da se izrazim) stvara nesnosne gužve.
To se desilo na Brankovom mostu, ukidanjem levog skretanja u pop lukinu.
To se isto desilo u topčiderakom parku, ukidanjem puteljka (prečice) kroz sam park i preko malog mostića preko topčiderke.
Svakako nikakav ponton neće pomoći ovde ali mogu da razumem da se svi hvatamo za slamke obzirom na ludilo koje nam se sprema.
Po meni će najveći nedostatak biti u tramvajima. Kad bi napravili okretnicu na NBG i kod Savamale to bi još i rešilo nešto.
A inače jeste na Mostu preko Ade gužva jer se ne nastavlja na Bulevar normalno ali obzirom da ni to neće skoro, ne vredi razmišljati u tom smeru.
Па ја то стално радим по шпицевима, кад морам преко реке. И Немањину тако гађам. Али и Булевар војводе Мишића пуца - било би добро, стога, да склоне семафор у Руској и обезбеде ту на брзака неку пасарелу.Nisam mislio da neko ko koristi Stari savski most ide na Adu, nego da neki sa Gazele odu na Adu.
| Sa starim mostom | Sa novim mostom | Promena | Promena |
| [ vozila / čas ] | [ vozila / čas ] | [ vozila / čas ] | [ % ] |
Brankov most | 5.616 | 5.192 | -424 | -7,5% |
Tramvajski most | 2.307 | 3.457 | 1.150 | 49,8% |
Gazela | 11.026 | 10.546 | -480 | -4,4% |
Most na Adi | 5.273 | 5.086 | -187 | -3,5% |
Vučko, šta je cilj skupa?
Beograd sa 2 miliona ljudi, lošim saobraćajnicama i ovako velikom koncentracijom sadržaja u centru ne može da funkcioniše sa ovoliko malo mostova.
.......
Zapravo, jedina nada nam je da Goran Vesić , ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, u jednom trenutku zaustavi Gangulino ludilo, da ga samo čeka na zicer, onako pokvareno i podmuklo kako samo on zna ("znate li vi ko je Jago?") ... zbog uglja za TENT, uglja iz kojeg se proizvodi struja, uglja koji se transportije Savom.
Voleo bih da je tako, slaba mi je nada....
Fascinantna priča.САВСКИ МОСТ СПАСАО ЈЕ АУТО-МЕХАНИЧАР ИЗ ЗЕМУНА: Ко је био Никола Милованчев и због чега је његов подвиг остао у историјској сенци
ЈОШ има старих Земунаца који се сећају некадашњег ауто-механичара Николе Милованчева, преминулог давне 1955. године, као човека који је помогао да Стари савски мост, о ком се у последње време пуно прича, не одлети у ваздух.www.novosti.rs