Nije to samo sklanjanje starog mosta, treba napraviti i novi, pa tek onda može ponovo da se pusti saobraćaj. A tu usput postoji i gomila ni malo trivijalnih poslova koji mogu da se otegnu. Recimo praviti kesone u sred reke pa uklanjanjati sve tragove starih stubova i njihovih hrastovih šipova koji su ko zna koliko duboko u skoro tečnom, vrlo pokretnom mulju i pesku. I to za sve njih, jer čak i oni na obali praktično leže u vodi. To su tri stara stuba na dnu reke, četri stara na obali koja ispod površine takođe pliva u vodi, i onda dva velika nova u reci, i dva nova na obali. Sve to u vodi, rečnoj ili podzemnoj. Pa onda imamo da je sasvim moguće da će bar jedna, a možda i dve, od četri godine biti kišne, pa će vodostaj biti toliko visok, a reka brza, da su radovi skoro nemogući (i obalski deo gradilišta poplavljen). Što znači da se i pri savršenoj organizaciji svega drugog (što realno ne možemo očekivati) gubi bar jedan godišnji period visokih voda. Kojih inače ima dva svake godine. Uzevši u obzir statistiku i činjenicu da u četri godine ima 8 ne tako kratkih perioda kad je to moguće, i to je sasvim verovatno. I to bi bile samo dve od niza mogućih situacija koji lako mogu uneti kašnjenje u tempo radova, čak i kad je sve ostalo sa organizacijom u redu. Ne uklanjaju se ovoliki mostovi svaki dan. Pa ne znam ko može da ima dovoljno iskustava sa svim detaljima takvog posla. Tako da očekujem da nas čeka minimum četri, a ne tri godine haosa u saobraćaju.
Ovde vidite da se da se stari stubovi (S) i novi stubovi mosta (C), uopšte ne poklapaju po poziciji. To je, koliko ..., pet kesona do dna reke, bez vode u njima? Dubine bar ( obala - dno reke ) 74 - 58 mnv =
16 metara !?
Pogledajte prilog 203722
Ko misli da će sve ovo da prođe bez znatnijeg kašnjenja neka razmisli ponovo.