Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 193 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    545
Pogresno je posmatrati samo most koji ce biti izgradjen. Po planiranom resenju ne pravi se samo most nego i tunel u nastsvku. U tome je kljucna stvar. Poenta je da saobracaj preskoci staro jezgro grada jer u tom delu ulice nemaju kapacitet. Ako napravite most koji ce se nadovezati na Nemanjinu i okolne male ulice, samo ce se pogorsati situacija u centru.
Svi ti ostali mostovi mogu da se prave tek kada se napravi ovaj umesto tramvajskog mosta sa tunelom. Jedina greska je sto ga prave sa 2 trake umesto 3.
 
Ако је већ циљ тунел, онда треба урадити денивелисана укрштања макар са Вилсоном и Карађорђевом, најбоље би било и са Гаврила Принципа и новим спојем Николе Тесле и Владимира Поповића.
 
Pogresno je posmatrati samo most koji ce biti izgradjen. Po planiranom resenju ne pravi se samo most nego i tunel u nastsvku. U tome je kljucna stvar. Poenta je da saobracaj preskoci staro jezgro grada jer u tom delu ulice nemaju kapacitet. Ako napravite most koji ce se nadovezati na Nemanjinu i okolne male ulice, samo ce se pogorsati situacija u centru.
Svi ti ostali mostovi mogu da se prave tek kada se napravi ovaj umesto tramvajskog mosta sa tunelom. Jedina greska je sto ga prave sa 2 trake umesto 3.

Potreban je i taj tunel i most u sredini BNV-a. Te dve stvari ne pokrivaju iste korisnike, tj isti saobraćaj. Kad se sve na obe obale Save izgradi, oko BNV-a će već biti sasvim dovoljno lokalnih "mušterija" za njihov most. A korist oko optimizacije opterećenja drugih mostova ili uklanjanja povremenih zastoja i uskih grla u kompletnom obimu saobraćaja Beograda preko Save ide povrh toga.
 
Trake...
Što je duža traka to je tehnicki teže duža funkcionalnost iste.Znamo kako kod nas ide održavanje .... Spajanje više traka u jednu teža je sihronizacija brzine (bezbednosti)
Sve u svemu ne bih se osudio.da ih postavljam u Bgdu , osim na velikim saobracajnim terminalima

Most
I dalje jedina ispravna i mudra stvar je deo mosta Milana Zarica postaviti da spoji Lido i Zemunski kej
Sve ostalo je palamudjenje.

Evo sad ce da sklone vojni pontonac i opet nema ništa ... mozda do sledece ili neke dr. godine što zavisi od vojne milosti.... 😡
Here we go again. :rolleyes:

Могу да се споје Миланковићев и Вилсонов булевар мостом у висини Старог железничког, и то је много чистије и ефикасније решење од овог буџења око Куле Београд.
Ни то не би имало Бог-зна-каквог ефекта на град, ал ајде.
Najefikasnije rešenje je ili porušiti sve mostove, pa onda nemamo problem sa prelaskom sa širokih NBG bulevara na starogradske sokake ili porušiti starogradske sokake i na njihovo mesto izgraditi široke bulevare.​
 
Trake...
Što je duža traka to je tehnicki teže duža funkcionalnost iste.Znamo kako kod nas ide održavanje .... Spajanje više traka u jednu teža je sihronizacija brzine (bezbednosti)
Sve u svemu ne bih se osudio.da ih postavljam u Bgdu , osim na velikim saobracajnim terminalima

Most
I dalje jedina ispravna i mudra stvar je deo mosta Milana Zarica postaviti da spoji Lido i Zemunski kej
Sve ostalo je palamudjenje.

Evo sad ce da sklone vojni pontonac i opet nema ništa ... mozda do sledece ili neke dr. godine što zavisi od vojne milosti.... 😡
Lido i ne treba da se permanentno spoji sa zemunom. Unistili bi ga. Napravila bi se nova cigan mala i novi ada safari.
 
Da, da... kiselo groždje 🤣

,, Лисица, видећи на једној високој лози грожђе, покушавала се свакојако како би га дохватила, а кад види да ни на који начин не може дo њега доћи, онда отиде говорећи: „Јошт је кисело, ништа не ваља, трну од њега зуби.”
 
Ni tebi niko ne brani da peške ili helikopterom dolaziš u Bgd ,sa Fruške gore, pa opet koristiš drum koje je opšte dobro. Pešacki most do VROa jeste od opšteg dobra
 
Brate, kad čujem ovu reč žgadija, povraća mi se…
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: 10k
Ne znam kako da vam saopštim ali na VRO već ima jedno 20ak kuća koje su manje ili više privremenog karaktera
 
Коме је до одласка на ВРО нек плати чамац кад нема понтона.
 
Zašto se uopšte ide na VRO ako se ne ide na Lido, da se pokupi đubre?
 
Pogresno je posmatrati samo most koji ce biti izgradjen. Po planiranom resenju ne pravi se samo most nego i tunel u nastsvku. U tome je kljucna stvar. Poenta je da saobracaj preskoci staro jezgro grada jer u tom delu ulice nemaju kapacitet. Ako napravite most koji ce se nadovezati na Nemanjinu i okolne male ulice, samo ce se pogorsati situacija u centru.
Svi ti ostali mostovi mogu da se prave tek kada se napravi ovaj umesto tramvajskog mosta sa tunelom. Jedina greska je sto ga prave sa 2 trake umesto 3.
Misliš koridorom kroz Terazijski greben koji je planiran da njime prođe metro, tramvaj za 21. vek i drugi šinski sistemi? Ja sam za ovaj tunel ako tuda prolazi metro i/ili tramvaj, inače je samo još jedan promašaj automobilizacije Beograda.
 
Tunel ekonomski BDS mora da ima sinski koridor i fino pravo sa zaricevog mosta do višnje mirjeva sa vezom na bogosloviju
To je čak trebalo biti tako ali nije dalo jedno go ve do
 
Ne znam kako da vam saopštim ali na VRO već ima jedno 20ak kuća koje su manje ili više privremenog karaktera
Ne znam kako da ti saopštimo da to znamo godinama unazad. Ne znam kako da ti saopštimo da je to nešto zbog čega nije nestao biljni i životinjski svet. I da, ne znamo ni kako da ti saopštimo da bi se postavljanjem trajnog pešačkog mosta započela urbanizacija VRO. I ne znam kako da ti saopštimo da je to zamišljeno najnovijom idejom gde bi Stari Savski most umesto kafanskog mosta postao urbanizacijski most VRO, dok bi ulogu kafanskog mosta preuzeo Stari železnički most.​
 
,, ... jer će zadnja žgadija da navali i da urnise ostrvo... ,,

Po toj pogrešnoj logici, davno smo trebali sve pristupne Bgd puteve da preoremo i tako sačuvamo grad od tih i takvih 😂
 
Ne znam kako da ti saopštimo da to znamo godinama unazad. Ne znam kako da ti saopštimo da je to nešto zbog čega nije nestao biljni i životinjski svet. I da, ne znamo ni kako da ti saopštimo da bi se postavljanjem trajnog pešačkog mosta započela urbanizacija VRO. I ne znam kako da ti saopštimo da je to zamišljeno najnovijom idejom gde bi Stari Savski most umesto kafanskog mosta postao urbanizacijski most VRO, dok bi ulogu kafanskog mosta preuzeo Stari železnički most.​
On živi u Dubaiju.
 
,, ... jer će zadnja žgadija da navali i da urnise ostrvo... ,,

Po toj pogrešnoj logici, davno smo trebali sve pristupne Bgd puteve da preoremo i tako sačuvamo grad od tih i takvih 😂
Sva sreća pa po ispravnoj logici gledamo kako da se ratosiljamo žgadije sa zelenim listovima po sebi. ;)
 
,, JAVNO PREDUZEĆE ZA UREĐENJE, KORIŠĆENJE I ODRŽAVANJE ADA CIGANLIJA BEOGRAD,,

Istto tako može i

JAVNO PREDUZEĆE ZA UREĐENJE, KORIŠĆENJE I ODRŽAVANJE VROa BEOGRAD

Deo starog mosta od Zemunskog keja do Lida i Bgd dobija novu dimenziju 21 veka
 
Vrh