2+2.Sa koliko se traka planiraju most i tunel?
Ja sam sa eksplozijom ovih svetskih veštački stvorenih krizetina (neke zbog džapanja svetskih moćnika, a neke baš namerno stvorene radi bogaćenja, još pre 24.2.) i odustao od misli da će Beograd ikad dobiti metro. Jedino se još nadam da će deo para koje (valjda?) bili namenili za metro, da iskoriste za poboljšanje ili širenje površinskog prevoza.Pa ako je ovoj vlasti problem da izgradi taj tunel kako će tek onda naći pare za metro.
2+2.
@Piccolo
Taj tunel je mnogo skupli objekat od metro tunela iste dužine... (problem sa metroom je što mi hoćemo sve u tunel, pa nam se metro tunel oduuuuuuužio...)
Most sa dve trake za saobraćaj, plus tramvajske baštice, plus dvosmerna bici staza i plus pešačka staza, a na sve to trebaq pridodati i prostor za dva luka, koji će za razliku od Starog savskog mosta, biti zaseban deo mosta, dok su trenutno lukovi iznad pešačkih staza.Sa koliko se traka planiraju most i tunel?
Ne gradimo tunele kroz vodeno područje.Jeste skup tunel, ali gradimo slične tunele po autoputevima pa nije sf ni ovde izgraditi, prosto ovima su puna usta budžeta i blagostanja, a ništa bitno ne grade u gradu već deceniju a opterećenje na saobraćajnu mrežu značajno se povećalo u istom periodu. Prosto mora da se uđe u neki ovakav veći projekat ako želimo vidljive rezultate.
Prolazi taj novi most izmedju zgrada bez problema.
Odlično. Šta čekaju onda?Prolazi taj novi most izmedju zgrada bez problema.
Mislim da bi stvarno bilo previše i klošarski da se naplaćuje prolazak kroz tunel usred centra grada. Pride, potpisujem da bi se u roku od nedelju dana našao neko ko ne zna da se prolazak plaća, pa bi bilo zaustavljanja ispred, pa okretanja, pa svađanja, pa isčuđavanja... I tako svake noći. Pogotovu sad kad je Beograd prepun i gastarbajtera koji su se vratili zbog kriza (ništa loše ne mislim, samo konstatujem da ih ima) i raznih Rusa, Ukra i svega i svačega drugog što se ovde ne snalazi ili je naviklo da radi po svome. A verujem da bi bilo i dosta slučajeva da ljudi, naši ljudi, znaju da postoji taj neki novi tunel, ali uopšte ni ne pomišljaju da se plaća jer ko veli kad se ne plaća onaj na Terazijama što bi se ovaj plaćao. I onda isto dođu do njega pa se predomisle na licu mesta, pa hajde staj u mestu, pa okreći, pa slušaj trubnjavu, pa traži kako beše ide alternativna ruta...Велико питање је - шта ван шпицева и ноћу, да ли оставити да се пролази бесплатно, или уз минималну наплату (типа 20 динара).
Мислим да је јако рано за такве оцене.То са аеродромом је посао века за Србију, реално.
Што би било клошарски? Да прођеш испод пола града у тунелу, колима, то је луксуз - имаш горе бесплатно. Плати. Још ако, услед мање потрошње, уштедиш мало пара (нема стани-крени кроз Бранкову и Теразијски), једва да си и платио. Град се задужује не за то, него за друго - а недостаје му штошта - а то се ипак гради, дакле ради се више пројеката истовремено. Вин-вин ситуација за све.Mislim da bi stvarno bilo previše i klošarski da se naplaćuje prolazak kroz tunel usred centra grada. Pride, potpisujem da bi se u roku od nedelju dana našao neko ko ne zna da se prolazak plaća, pa bi bilo zaustavljanja ispred, pa okretanja, pa svađanja, pa isčuđavanja... I tako svake noći.
Pa jel Beograd Njujork? Jel su Srbi Njujorčani?но у Њујорку тунел испод реке под наплатом, тек 500 метара дужи од овог нашег, стоји већ скоро 100 година. Не прави се проблем.