Šta je novo?

Stari Sajam i naselje Staro sajmište

Ja ne razumem kako to zamišljate da saobraćajnica "preskoči" zgradu koja je predviđena za muzej.

Muzej ispod nadvožnjaka?
 
Моје мишљење је да ће немачки павиљон бити срушен зарад повезивања Николе Тесле и Владимира Поповића. Остали павиљони и кула су и више него довољни и за музеј овог логора, и за музеј геноцида, и за јеврејски музеј, као и још неке институције сличне намене.
 
Upravo, a i zar smo slepi da vidimo kako izgledaju posotjeci prostori ispod bilo kog nadvoznjaka. Pa nece se to nista promeniti. Jedna od smislenijih stvari koju su uradili, prema mom misljenju.
 
Varijanta preskakanja je vjerovatnija nego rusenje trenutno kako stoje stvari prostor ispod mostovskih konstrukcija petlji moze biti odlicno iskoriscen drugo je sto mi to nekoristimo
 
То прескакање би захтевало изградњу рампи и у булеварима Николе Тесле и Михаијла Пупина, њихову раскрсницу на стубовима, исто у продужетку ка Бранковом мосту, кружни ток спајања Николе Тесле и Владимира Попвића исто на стубовима, као и нову трасу од новог кружног тока до Зарићевог моста исто на стубовима.
 
Pa u cemu je problem to je u startu bilo predvidjeno tako saobracajnica 13-13 a onda se kasnije pojavika varijanta po zemlji pa kombinacija
 
Meни је ово проблем.

ngox2x.jpg
 
Opet ti kazem to moze idlicno da se uskoristi parking servisi recimo pau vozila da parkiraju tu itako ce morati da se sele , skejt park ,baza neke komunalne sluzbe itd
 
Мени то не звучи баш идилично. Мада све је ствар укуса.
 
Да ли постоји неко безбедносно ограничење шта се сме и може радити испод оваквих конструкција?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373039#p373039:o3zinhwm je napisao(la):
Дошљак » 23 Feb 2016 10:43 pm[/url]":o3zinhwm]То прескакање би захтевало изградњу рампи и у булеварима Николе Тесле и Михаијла Пупина, њихову раскрсницу на стубовима, исто у продужетку ка Бранковом мосту, кружни ток спајања Николе Тесле и Владимира Попвића исто на стубовима, као и нову трасу од новог кружног тока до Зарићевог моста исто на стубовима.


Ако се изгради та саобраћајница, макар делимична денивелација укрштања Пупиновог и Теслиног булевара постаје неизбежна - у супротном,ако буде раскрсница са семафорима у нивоу, рачунај на колоне и застоје до Бранкове улице.

На прилазу мосту, наиме, сада је у принципу трокрака раскрсница (не рачунам путељке са и ка Сајмишту), а кад се претвори у четворокраку, са скретањем лево са моста ка блоковима, биће белаја.
 
Verovatno ne bi. Ali pošto se interesuješ, kao naš srećni dobitnik, dobijaš ne jednu... ne dve... NEGO TRI KRUŽNE RASRSNICE!
Nije još usvojeno, radi se studija saobraćaja koja će pokazati da je ovo dobro rešenje (Folić izuzetno voli kružne raskrsnice).
 
Хвала!
Волим их и ја у принципу, али оне нису свуда решење. Пред мостом би, конкретно, огроман прилив из правца Земуна (Бул. Н. Тесле) поприлично паралисао возила на мосту и пражњење центра, а уз то оваква раскрсница омогућава повезивање свих праваца, укључујући и скретање из Пупиновог у Теслин булевар, и из блокова лево у М. Пупина, а та возила би тек направила циркус.

Очигледно је да су свесни ограничења која би на том месту поставио семафор, па сада трагају (лутају) за решењем. А једино је: надвожњак мост - Булевар М. Пупина, са кружним током испод.
 
Ja mislim da treba zaboraviti denivelacije jer one donose sa sobom i rampe koje zauzimaju mnogo prostora i na kraju se dobija silovanje matrice Novog Beograda.
 
Onda bolje da nista ne rade ne diraju posto vlada strah od rampi i silovanja
 
Pa eto UMP ima rampe i silovao je matricu NBG i jel je to dobra stvar po tebi?
 
Ma nije ga trebalo graditi delija kaze taki ili je po tebi sve trebalo bapraviti u nivou sa sumom semafora
 
Pa UMP je zapravo hibridni sistem saobracajnica, polu denivelisan, polu bulevar a pritom zbog par objekata krivuda umesto da bude potpuno paralelan sa autoputem.

Po mom je pre trebalo denivelisati ukrstanja SMT-a, za koji smatram da je jedna vrsta unutrasnje obilaznice, nego UMP.
Zasto to mislim? Zato sto trenutno Beograd nema nijedan kruzni bulevar a UMP je suvise blizu gradskom jezgru da bi bilo optimalno denivelisati ga celom duzinom.
A razlika izmedu kruznog bulevara i obilaznice je jasna, jedan ima semafore dok drugi nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373238#p373238:1w0gw3zu je napisao(la):
spatiotecte » 25 Феб 2016 02:17 am[/url]":1w0gw3zu]Pa UMP je zapravo hibridni sistem saobracajnica, polu denivelisan, polu bulevar a pritom zbog par objekata krivuda umesto da bude potpuno paralelan sa autoputem.
Па УМП у делу Новог Београда и јесте паралелан са аутопутем, зар не.
 
Ono što bi "izvadilo" stvar na ovom mestu je desno skretanje sa mosta u pravcu NBG posle semafora, i podvožnjak koji bi prolazio ispod Bulevara Mihajla Pupina i sprovodio saobraćaj sa mosta u Vladimira Popovića. Time bi se izbeglo ukrštanje levim skretanjem.

Ali, to bije moguće jer smo "vizionarski" dobili robnu kuću za prodaju krpica, najveću atrakciju za ekskurzije iz unutrašnjosti, kutiju načičkanu reklamama, i nekima motiv da pređu pešaka na Novi Beograd...i njeni temelji i podzemna garaža onemogućavaju to skretanje.

To bi bilo više nego dovoljno, dobar deo vozila iz savskih blokova bi na Brankov dolazio iz Vladimira Popovića i rasteretio Milentija Popovića i Mihajla Pupina, a takt semafora bi regulisao prilv u Brankovu.
 
Спасиотект, једноставан надвожњак за право изнад раскрснице, који не заузима ни центиметар површине која већ нема саобраћајну сврху, тј. која већ није заузета. Кога тај надвожњак "силује"?? Како то мења "матрицу улица"? О чему ви то?
 
Ау људи, какви вас надвожњаци и петље спопале усред градског ткива.

Чак ни УМП не би требало да буде до те мере денивелисан. Само СМТ и обилазница треба да имају фул денивелацију. Бранков је градски мост и треба да се завршава раскрсницама у нивоу са обе стране а за трансферзални саобраћај треба изградити инфраструктуру за то намењену.
 
Vrh