Šta je novo?

Stari Sajam i naselje Staro sajmište

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373239#p373239:3oemhqll je napisao(la):
Гага » 25 Feb 2016 02:24 am[/url]":3oemhqll]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373238#p373238:3oemhqll je napisao(la):
spatiotecte » 25 Феб 2016 02:17 am[/url]":3oemhqll]Pa UMP je zapravo hibridni sistem saobracajnica, polu denivelisan, polu bulevar a pritom zbog par objekata krivuda umesto da bude potpuno paralelan sa autoputem.
Па УМП у делу Новог Београда и јесте паралелан са аутопутем, зар не.

Pa jeste on paralelan ali krivuda malo levo desno.

Za silovanje matrice Novog Beograda pitajte Deliju on ce vam to lepo objasniti i tu se slazem sa njim.
 
Ljudi, kakva je ovo rasprava klin-ploča? Jeste li vi arhitekte akademski građani i imate li sposobnost logičkog mišljenja? Je l ima Brankov most delimičnu denivelaciju i sa starobeogradske strane? Da nije i ona problem? A, naravno, i puteljak za Staro sajmište već prolazi ispod rampe Brankovog mosta. Može li ta denivelacija? Može li još jedna slična, ili će nebo da se sruši na Ušće?

Da li ste spremni da zarad svojih doktrina upropastite protočnost Brankovog mosta u smeru ka Novom Beogradu i produžite boravak većeg broja automobila u Brankovoj ulici, da malo duže ispuštaju svoje gasove tamo? Izgleda da nam vaš kolega Folić već sprema takav scenario.

Kakvo "silovanje ulične matrice", kad se ulična matrica ne menja ni za milimetar?! O čemu, čoveče, pišeš???
 
Pa ne znam, eto Delija, Stf i ja se slazemo oko toga da ne trebaju da budu petlje i denivelisane raskrsnice i vi odmah nas napadate sto mi arhitekti kao akademski gradjani nemamo sposobnost logickog razmisljanja.

Izneli smo nas stav i vama se to ne dopada i sta sad, imamo pravo da kazemo sta mislimo valjda?

Mi samo sporimo sto rampe petlje itd nisu za centralno gradsko jezgro i da zaumzimaju dosta mesta, sto obezvredjuju okolinu tako sto stvaraju zonu nize vrednosti u okolini istih i sto znamo svi kako izgledaju prostori ispo tih mostovskih konstrukcija. leglo djubreta i sakupljaca sirovina.

A mozemo i mi vas da pitamo sto vas je uhvatio sindrom denivelacije?
I zasto bi ste po svaku cenu denivelisali sve zivo tamo gde mnogo bogatije drzave od nas postave semaforizovane raskrsnice i da to normalno funkcionise u centralnim gradskim sredinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373292#p373292:3c6iu4hh je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 12:43 pm[/url]":3c6iu4hh]...
I zasto bi ste po svaku cenu denivelisali sve zivo ....

Opet uopštavanje tamo gde postoji konkretan problem - gužve koje će se u špicu protezati preko mosta do Brankove, i u suprotnom smeru do opštine. Stalno pribegavate principima, "poveljama", uopšatavnju, umesto da sagledate konkretan životni problem.
Uostalom, nauka je nastala na praksi rešavanja problema, a ne na teoretisanju zarad teoretisanja.
 
Eво једне идеје за ову у будућности проблематичну раскрсницу.

Црвене линије су надвожњаци који су у нивоу висине Бранковог моста или са блажим падом од њега.
Зелене линије су траке за одвајање из булевара Михајла Пупина према ка кружном току који је испод надвожњака као и за скретање са кружног тока ка булевару Михајла Пупина, у постојећем нивоу булевара. Уз њих иде тротоар са бициклистичком стазом до кружног тока.
Жуте линије су рампе спуштања са надвожњака на постојећи ниво булевара.
Наранџасте линије су рампе за пењање на и силажење са продуженог надвожњака који води ка мосту, из правца кружног тока. Уз њих иде и пешачка тротоар којим се и пешаци и бициклисти пењу на мост, а паралелно иду и стазе које су у нивоу земљишта које воде пешаке и бициклисте до обале Саве.

У суштини треба продужити постојећи приступ мосту, значи потребне су 4 рампе и 1 надвожњак као и кружни ток, минимална девастација околине.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373300#p373300:44glooh1 je napisao(la):
relja » 25 Feb 2016 02:00 pm[/url]":44glooh1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373292#p373292:44glooh1 je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 12:43 pm[/url]":44glooh1]...
I zasto bi ste po svaku cenu denivelisali sve zivo ....

Opet uopštavanje tamo gde postoji konkretan problem - gužve koje će se u špicu protezati preko mosta do Brankove, i u suprotnom smeru do opštine. Stalno pribegavate principima, "poveljama", uopšatavnju, umesto da sagledate konkretan životni problem.
Uostalom, nauka je nastala na praksi rešavanja problema, a ne na teoretisanju zarad teoretisanja.

Po tom principu bi trebala da se denivelise i najprometnije raskrsnica u grad, ukrstanje Bulevara Kralja Aleksandra i Kneza Milosa.

Ne mogu spicevi i guzve biti apsolutni razlozi da se nesto denivelise. Valjda tu ulazi i estecki kriterijum i udaljenost od centra i jos mnogo toga.
Da je tako kako pricate onda bi trebao da nam grad bude pun rampi, denivelacija i petlji ako bi se sva mesta gde ima guzve resavala denivelacijom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373308#p373308:2cj3rm70 je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 02:58 pm[/url]":2cj3rm70]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373300#p373300:2cj3rm70 je napisao(la):
relja » 25 Feb 2016 02:00 pm[/url]":2cj3rm70]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373292#p373292:2cj3rm70 je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 12:43 pm[/url]":2cj3rm70]...
I zasto bi ste po svaku cenu denivelisali sve zivo ....

Opet uopštavanje tamo gde postoji konkretan problem - gužve koje će se u špicu protezati preko mosta do Brankove, i u suprotnom smeru do opštine. Stalno pribegavate principima, "poveljama", uopšatavnju, umesto da sagledate konkretan životni problem.
Uostalom, nauka je nastala na praksi rešavanja problema, a ne na teoretisanju zarad teoretisanja.

Po tom principu bi trebala da se denivelise i najprometnije raskrsnica u grad, ukrstanje Bulevara Kralja Aleksandra i Kneza Milosa.


Ne bi trebalo, jer bi se sav taj saobraćaj koji si ubrzao kod Glavne pošte zakucao na prvom narednom semaforu. A na Novom Beogradu, kad prođe Hajat, nema gde da se zakuca, jer je sve protočno.
Je l ti sad, možda, kojim slučajem, jasno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373302#p373302:1qxf524a je napisao(la):
Дошљак » 25 Feb 2016 02:38 pm[/url]":1qxf524a]Eво једне идеје за ову у будућности проблематичну раскрсницу.

Црвене линије су надвожњаци који су у нивоу висине Бранковог моста или са блажим падом од њега.
Зелене линије су траке за одвајање из булевара Михајла Пупина према ка кружном току који је испод надвожњака као и за скретање са кружног тока ка булевару Михајла Пупина, у постојећем нивоу булевара. Уз њих иде тротоар са бициклистичком стазом до кружног тока.
Жуте линије су рампе спуштања са надвожњака на постојећи ниво булевара.
Наранџасте линије су рампе за пењање на и силажење са продуженог надвожњака који води ка мосту, из правца кружног тока. Уз њих иде и пешачка тротоар којим се и пешаци и бициклисти пењу на мост, а паралелно иду и стазе које су у нивоу земљишта које воде пешаке и бициклисте до обале Саве.

У суштини треба продужити постојећи приступ мосту, значи потребне су 4 рампе и 1 надвожњак као и кружни ток, минимална девастација околине.
file.php


Tako može. Ili, eventualno, denivelisanje samo silaska sa mosta: nadvožnjak koji se račva ka Bul. M. Pupina i ka blokovima. U tom slučaju, na smeru NB - most ne bi bilo denivelacije, što je i opravdano, jer ne vredi zatrpavati ionako zakrčen most saobraćajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373314#p373314:369dhpnp je napisao(la):
Пантограф » 25 Feb 2016 03:36 pm[/url]":369dhpnp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373308#p373308:369dhpnp je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 02:58 pm[/url]":369dhpnp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373300#p373300:369dhpnp je napisao(la):
relja » 25 Feb 2016 02:00 pm[/url]":369dhpnp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373292#p373292:369dhpnp je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 12:43 pm[/url]":369dhpnp]...
I zasto bi ste po svaku cenu denivelisali sve zivo ....

Opet uopštavanje tamo gde postoji konkretan problem - gužve koje će se u špicu protezati preko mosta do Brankove, i u suprotnom smeru do opštine. Stalno pribegavate principima, "poveljama", uopšatavnju, umesto da sagledate konkretan životni problem.
Uostalom, nauka je nastala na praksi rešavanja problema, a ne na teoretisanju zarad teoretisanja.

Po tom principu bi trebala da se denivelise i najprometnije raskrsnica u grad, ukrstanje Bulevara Kralja Aleksandra i Kneza Milosa.


Ne bi trebalo, jer bi se sav taj saobraćaj koji si ubrzao kod Glavne pošte zakucao na prvom narednom semaforu. A na Novom Beogradu, kad prođe Hajat, nema gde da se zakuca, jer je sve protočno.
Je l ti sad, možda, kojim slučajem, jasno?

A umesto sto se odmah hvatate teske artiljerije automobilskog koncepta razvoja grada u vidu mostovskih konstrukcija jel ste se zapitali da li bi mozda izgradnjom linije metro-a na tom istom pravcu istok-zapad smanjile te guzve i ne bi bilo ni potrebe da se dizu rampe i nadvoznjak na tom mestu?
 
Pa moze tako u nedogled da se siri automobilski koncept razvoja grada ako se tako razmislja.

Zato mi necemo metro videti ni u narednih 50 godina ako se budemo vodili tom logikom..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373354#p373354:1wzyzu9g je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 09:36 pm[/url]":1wzyzu9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373314#p373314:1wzyzu9g je napisao(la):
Пантограф » 25 Feb 2016 03:36 pm[/url]":1wzyzu9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373308#p373308:1wzyzu9g je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 02:58 pm[/url]":1wzyzu9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373300#p373300:1wzyzu9g je napisao(la):
relja » 25 Feb 2016 02:00 pm[/url]":1wzyzu9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373292#p373292:1wzyzu9g je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 12:43 pm[/url]":1wzyzu9g]...
I zasto bi ste po svaku cenu denivelisali sve zivo ....

Opet uopštavanje tamo gde postoji konkretan problem - gužve koje će se u špicu protezati preko mosta do Brankove, i u suprotnom smeru do opštine. Stalno pribegavate principima, "poveljama", uopšatavnju, umesto da sagledate konkretan životni problem.
Uostalom, nauka je nastala na praksi rešavanja problema, a ne na teoretisanju zarad teoretisanja.

Po tom principu bi trebala da se denivelise i najprometnije raskrsnica u grad, ukrstanje Bulevara Kralja Aleksandra i Kneza Milosa.


Ne bi trebalo, jer bi se sav taj saobraćaj koji si ubrzao kod Glavne pošte zakucao na prvom narednom semaforu. A na Novom Beogradu, kad prođe Hajat, nema gde da se zakuca, jer je sve protočno.
Je l ti sad, možda, kojim slučajem, jasno?

A umesto sto se odmah hvatate teske artiljerije automobilskog koncepta razvoja grada u vidu mostovskih konstrukcija jel ste se zapitali da li bi mozda izgradnjom linije metro-a na tom istom pravcu istok-zapad smanjile te guzve i ne bi bilo ni potrebe da se dizu rampe i nadvoznjak na tom mestu?


Ovde se priča o spajanju dve postojeće ulice na prilazu mostu, veoma konkretan slučaj i veoma konkretan problem.

Čemu sad "automobilski koncept" i priča o metrou? Ovde se traži tehničko rešenje, a ne razvijanje teorija.
 
`тект

Какав те бре "аутомобилски концепт" сад спопао?! Ајде не фразирај више, леба ти, подсећаш ме на лика кога сам питао каква је била текма, а он почео да ми реферише као радио-коментатор о "уводном испитивању снага" и "фудбалерима домаћег тима". Ал тај лик је ауто-механичар.

Да има десет линија метроа, опет је површинска раскрсница у којој се укрштају четири тако јака правца пред мостом - катастрофа.
 
Ja stavljam 20 000 evra na sto sad odmah da se taj nadvoznjak o kome pricas nece nikad izgraditi.
 
И ја нажалост мислим да неће бити изграђен, јер знам каква памет одлучује у Србији. Само, услед постојања дигиталног памћења (све што сте пискарали по форумима у принципу остаје забележено), не бих се баш радовао гневу пола милиона Новобеограђана и Земунаца кад им ваша клика усере живот на дужи рок, тј. закуца их свакодневно у гужви на Бранковом мосту.
 
Ja bih postavio jedno pitanje.
Koliko vas smatra da podvoznjak u Cvijicevoj (Dimitrija Tucovica) ispod Ruzveltove upropascava grad?
Ja bih rekao da mu pomaze da dise.

Po meni, samostalan nadvoznjak, kojim bi se samo olaksalo ukrstanje glavnih pravaca, bio bi optimalno resenje na ovoj lokaciji.
"Samostalan nadvoznjak" , a ne petlja sa ulaznim i izlaznim rampama!
Nikakva 'detelina' niti slicna resenja.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373368#p373368:1vpxz9eq je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2016 10:59 pm[/url]":1vpxz9eq]Nasa klika?


Pa da. Dokaži ti posle da klike nema, kad krenu da upiru prstom po postovima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373370#p373370:1qj5fknh je napisao(la):
laki72 » 25 Feb 2016 11:06 pm[/url]":1qj5fknh]
Po meni, samostalan nadvoznjak, kojim bi se samo olaksalo ukrstanje glavnih pravaca, bio bi optimalno resenje na ovoj lokaciji.
"Samostalan nadvoznjak" , a ne petlja sa ulaznim i izlaznim rampama!
Nikakva 'detelina' niti slicna resenja.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk


Baš to. Mada "antiautomobilski" planeri metro mosta sedamdesetih na Novom Beogradu predvideše - detelinicu (na metro mostu, pred Brankovim ostaviše TROKRAKU raskrsnicu).
 
@pantografe
Ne znam da li takva "klika koja upire prstom po postovima" postoji i sto bi ja bio deo nje?
 
Ne pratiš na času, u tvoje postove će ljudi da upiru kad im se autobus zaglavi na Brankovom mostu. Zamisli koliki bi blam pojeo razne sede glave da sad možeš da izguglaš njihove postove iz 1962, 1975...
 
Pa isto tako bi neko mogao da upire na tvoje postove sto je grad spucao 2-3 miliona evra da se dobije rolerkoster na stubovima od Brankovog mosta do 6 kaplara i da se ispod tih stubova stvorio kartoncity.
 
A zasto neuradis 3 d model i zasto prizivas stvaranje karton sitija u jednom djelu ce biti tramvaj zelena povrsina ulica sajmiste ulica zelena povrsina ulica sve fino sredjeno kultivisano u sajmistu muzeju i svi zadovljni
 
Vrh